Bodyguard

acum pe TCM

Acest articol a fost publicat în arta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Bodyguard

  1. matilda zice:

    E minunată această femeie ! Mi-a făcut mare plăcere s-o reascult. Te îmbrăţişez, Elisa.

  2. Elisa zice:

    Matilda,
    m-as putea uita de „n” ori la acest film.Iar pe Whitney as asculta-o pe repet 🙂
    Te imbratisez si eu,draga Matilda 🙂

  3. Tot eu zice:

    Un film foarte frumos, numai ca se scrie „Bodyguard”. In rest, Sarbatori Fericite!

  4. Elisa zice:

    Multam’
    Care tu? 🙂
    Oricare TU ,SARBATORI FERICITE!

  5. madalina zice:

    Sarbatori Fericite ! Te pup !

  6. madalina zice:

    Sarbatori Fericite ! Te pup !

  7. Elisa zice:

    Madalina,
    nu mai pot intra la tine pe blog.Unde esti?
    Sarbatori Fericite si tot ce iti doresti! Te imbratisez 🙂

  8. MIRA zice:

    Am „trait”acest film de vreo sase ori,aceiasi emotie usor estompata de vizionarea la tv. Numai bun pentru a visa …macar ca zburam cu avionul …ca” bodyguardul”meu pluteste deja in lumea himerelor 😉
    http://www.trilulilu.ro/schitinico/fe3b5a12d635f6

  9. Gina zice:

    Bine te-am regasit dupa Craciun, Elisa!
    Gradina ta viseaza coltul ierbii!

  10. Elisa zice:

    MIRA,
    pot si eu sa-l urmaresc oridecateori 🙂 Ma voi uita sa vad ce mi-ai sugerat sa ascult.

  11. Elisa zice:

    Gina,
    gradina mea doarme sub plapuma de zapada 🙂
    Bine-ai revenit,draga mea !

Lasă un răspuns

