În piţărat

Bună zâua lu’Ajun

Că-i mai bun-a lu’Crăciun

Ceaaaaas buuuun!

Câţi miei şi purcei

Fuge gazda după ei

Cu biciul de foc

Să aibă gazda noroc

Cu biciul de aţă

Să aibă găzdăriţa viaţă!

–––––––––––-

Puică neagră bagă-n sac

Scoală gazdă dă-mi colac

Nu-mi da mic că mi-e frig

Dă-mi mare că mai bine-mi pare.


SARBATORI FERICITE!

Acest articol a fost publicat în CRACIUNUL și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la În piţărat

  1. Vania zice:

    Sărbători luminate!

  2. Lilick zice:

    Craciun fericit, draga Elisa! 🙂

  3. Amalia zice:

    Un Craciun binecuvantat cu bucurie, liniste, sanatate si lumina!

  4. Elisa zice:

    Multumesc,Vania!Craciun Fericit!

  5. Elisa zice:

    Amalia,
    asemenea si tie,draga mea !Craciun Fericit si lumina in suflet!

  6. Elisa zice:

    Lilick,
    draga mea, iti doresc Sarbatori cu bine!
    Craciun Fericit!

  7. Gina zice:

    Elisa, din toata inima, iti doresc multa sanatate si liniste sufleteasca!
    Sarbatori fericite!

    p.s. in anul ce vine, poate imi acorzi si mie cateva audiente in materie de gradinarit!!!

  8. Elisa zice:

    Sarbatori Fericite si tie,Gina draga!
    Cu tot dragul,oricand,oricum si ….mai departe stii,hahaha!
    Multumesc pentru urari 🙂

  9. sanda katona hunedoara zice:

    Craciun fericit tie Elisa si intregii lumi!

  10. Elisa zice:

    Sanda Katona Hunedoara,
    multumesc.Craciun Fericit!

  11. Tasha zice:

    Elisa,
    sa ai parte de zile luminoase cu multa iubire si pace sufleteasca.
    La multi ani!!!

  12. Elisa zice:

    Tasha,
    Sarbatori Fericite si LA MULTI ANI,DRAGA MEA!
    Am vazut ca esti la Viena si…te invidiez 😛
    Petrecere frumoasa!

Lasă un răspuns

