Crăciun Fericit,lume dragă!

Cu cozonacii in cuptor
Mai vine vreun colindator?
Cu gandurile la copii
Colindatorule,mai vii?
Cu sufletul mototolit
Ca celofanul a’nflorit
Cand tu colindator pribeag
Ajungi in prag.

Dragi si mult asteptati prieteni,vizitatori de-o clipa sau de-un an,tuturor celor care-mi intrati in casa mea virtuala&reala va doresc CRACIUN  FERICIT!

Acest articol a fost publicat în CRACIUNUL, Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la Crăciun Fericit,lume dragă!

  1. CELLA zice:

    CRĂCIUN plin de LUMINĂ draga mea

  2. CELLA zice:

    m-am grăbit să fiu prima 😆 pune „U”-ul te rog
    pup

  3. Elisa zice:

    Draga CELLA,Craciun Luminat si tie! Te pup.

  4. matilda zice:

    Dar colăcei ai făcut ? Că vin acuma să te colind cu drag.

  5. Elisa zice:

    Matilda,
    cozonacii-s poleiti cu aur,precum colaceii.Asa ca, vino 🙂 Si inca-s calzi .

  6. Scuze ca ma bag in seama, dar vreau sa stiu care e colinda dvs. preferata? uite aici: http://claudiunitisor.wordpress.com/2009/12/24/care-e-colinda-ta-preferata/

  7. Constantin zice:

    Elisa,acum in pragul sarbatorilor de iarna iti doresc sanatate,liniste in suflet si tot binele din lume,iar Mosul sa-ti aduca darul visat.Craciun Fericit,tie si familiei tale.Sarbatori Fericite si linistite le doresc si prietenilor si vizitatorilor gradinii tale de vis.

  8. Elisa zice:

    Constantin,
    multumesc mult pentru urari,pentru colaborari,pentru calmul pe care-l emani pe unde treci,pentru priceperea ta la fotografie.
    Craciun Fericit si tot ce iti doresti sa ti se implineasca!

  9. Elisa zice:

    O CE VESTE MINUNATA!

  10. Vania zice:

    Crăciun fericit!

  11. ghiocel07 zice:

    Craciun fericit tie si celor dragi. Tuturor vizitatorilor sarbatori de poveste.

  12. catrinel zice:

    Craciun fericit si multa sanatate iti doresc!

  13. papagigli zice:

    Pe mine m-asteptai? 😉 La multi ani cu bucurii si satisfactii variate 😉
    Uite si ultimul FFN, daca va mai aduceti aminte de formatia asta, cu clipul lor de Craciun
    http://www.gabrieladvertising.com/GreetingsFFN2009.html

  14. sanda zice:

    Draga mea Elisa, iti doresc un Craciun fericit!
    Sarbatori cu bine, tie, familiei si prietenilor tai.
    Sa auzim de bine…pusilica! 😀

  15. Sibilla zice:

    Crăciun Fericit !

  16. Luminita zice:

    Craciun fericit tuturor! Si sa stiti ca „Nu mor caii cand vor cainii!”

    P.S. N-am nimic cu cateii, dar asa e vorba, ati prins voi ideea… Fruntea sus si Doamne-ajuta!

  17. Elisa zice:

    Vania,
    Sarbatori Fericite !

  18. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    multumesc.Si tie deasemenea iti doresc Craciun Fericit!

  19. Elisa zice:

    Catrinel,
    sanatate si numai bine!Craciun Fericit!

  20. Elisa zice:

    Papa,
    si pe tine te asteptam 🙂
    Nu-mi amintesc fiindca nu cred ca am stiut de ei.Multumesc.

  21. Elisa zice:

    Sanda,
    multam’ frumos de urari banateanca mea draga!
    Craciun Fericit !

  22. Elisa zice:

    Sibilla,
    Sarbatori cu bine!Craciun Fericit,draga mea!

  23. Elisa zice:

    Luminita,
    Craciun Fericit ,draga mea! Doamne ajuta!

  24. maryanne zice:

    si eu iti doresc sarbatori fericite si multa ,multa sanatate draga Eliza!

  25. Elisa zice:

    Maryanne,
    mi-a fost dor de tine.Sarbatori Fericite!

  26. gina zice:

    Draga mea sper ca ai avut si colindatori si vizitatori si ca n-ai muncit degeaba 🙂
    O felie de cozonac puteai sa-mi dai si mie 🙂 ca eu n-am facut 😦 . Pe aici obiceiul e sa facem turte in Ajun iar pentru Craciun cat mai multe prajituri si fursecuri, saratele si covrigei, in general tot ce se poate „apuca” cu mana 🙂
    Tortul e rezervat pentru Anul Nou si in general prajituri mai „simandicoase” care au nevoie neaparat de lingurita.
    Asta nu inseamna ca nu se fac sau nu se cumpara cozonaci dar ei sunt nelipsiti alaturi de pasca la Paste cand nu mai facem si alte dulciuri.
    Oricum astea sunt „partea lumeasca” a sarbatorilor care dupa mine are mai putina importanta, important e cu ce hranim sufletul si bunatatea de acolo nu de pe masa.
    Te pup, si seara frumoasa

  27. Elisa zice:

    Gina,
    hahaha!inca nu m-am obisnuit cu „servirea virtuala” a tot felul de bunatati.Inca mi-e greu la gandul ca lumea care doar se uita ma prigoneste.Daca fructele si legumele din gradina sau preparatele din ele le afisez pentru a inchide ciclul productiei,ei bine,de Sarbatori mi-e tare greu sa pun pe blog bunatati spre a fi doar privite.Cred ca gandesc deplasat,cred ca ceva nu-i in ordine cu mine de gandesc asa,insa iti spun adevarul.Am omis sa fac poze cu darurile oferite,dar bucuria omului flamand cand s-a vazut cu atatea bunatati este de nedescris.Si a mea/noastra la fel.Astfel am imbinat partea lumeasca a lucrurilor(asa cum spui tu) cu partea sufleteasca a lor.
    Te pup si eu si-ti doresc odihna placuta in zile de sarbatoare,carti pe masura si tot ce-ti mai doresti.

  28. Jamilla zice:

    Craciun luminos si tie, Elisa maica!!! am tacut atat timp si am tot urmarit in umbra, uneori lumea ma frange!! dar zambesc si sunt aici. Elisa, numai bine si multe bucurii acolo, pt sufletelul tau, stii tu ce iti doresti 🙂
    jam

  29. papagigli zice:

    La multi ani si Craciun Fericit draguto!

  30. Elisa zice:

    Jamilla,
    Craciun Luminat si bucuria sarbatorii !Te pup.Ma bucur ca te uiti,mi-era dor si de tine.Dupa cum vezi la mine lumea se roteste in cerc sau pe elipsa caci doar uneori,foarte rar imi mai spun cate-o vorba cei dintai,printre care ai fost si tu.Tu,Isabelle,Cristal,Sibilla ati disparut de pe pagina mea treptat.A venit alta lume de care ma bucur si tot asa…
    Ma bucur ca ai postat ,fata mea 🙂 Sanatate si tot ce iti doresti!

  31. Elisa zice:

    Papa,
    LA MULTI ANI ! Si ,tot ce este mai bun la tine sa fie! Multumesc de urari 🙂

  32. Jamilla zice:

    nu mai dispar, nu asa usor, elisa maica. Am avut motive reale, ea sa renunt de tot la blog. Dezamagiri, oamenii, lumea. Sunt bine acum, ma straduiesc.
    Bine te-am regasit!!!!

  33. Elisa zice:

    Bine,Jamilla.Te astept cu drag oricand.Numai ca acum nu mai stiu eu despre ce sa scriu,sunt cam…perplexa.Citesc,insa.
    Vad ca activitate pe bloguri nu prea mai exista.Lumea se odihneste plecand de acasa si de pe blog ceea ce nu mi-ar strica nici mie. Te pup.

  34. vladcostebmx zice:

    Cu intarziere craciun fericit si tie,si un an nou plin de binecuvantari!

  35. ioana zice:

    Elisa,sper ca ai petrecut cu bine Sfintele sarbatori ale Craciunului. Nu am fost prezenta pe aici , am plecat a doua zi de Craciun in apuseni cu gandul sa ne intoarcem a treia zi dar ne-a prins zapada si abia azi am putut ajunge acasa. m-am jurat ca nu mai plec iarna de acasa, am duso foarte bine la prietenii nostri dar ne gandeam ca ne apuca primavara acolo dupa cat a nins. In apuseni e zapada nu gluma dar si sarbatori minunate de Craciun. tu cum ai petrecut Craciunul?

  36. Elisa zice:

    VladCostel,
    multumesc.Si eu iti doresc tie la fel,bucuria Nasterii Domnului.
    Stiu ca m-am uitat pe blogul tau dar se numeste artavie,nu? si parca te-am trecut in blogroll dar nu mai stiu cum,ca nu te vad 🙂

  37. Elisa zice:

    Ioana,
    e bine ca ai plecat la prieteni.Si bine ca nu v-ati inzapezit.
    Eu nu am petrecut asa cum se intelege prin asta.Am avut liniste si pace.
    Azi am fost sa platim facturile,hahahaha!

  38. ioana zice:

    Eliso, cred ca sant ultimele facturi pe anul asta ca si al meu tot pentru factura de curent si cablu isi facea griji cat am stat la munte ,cica trebuie platite anul asta ca sa nu intram cu datorii in anul viitor, sa fim datori tot anul,ha ha ha ,parca daca ramaneam datori nu puteam intra in noul an dar asa e el foarte corect, eh de ar fi si ei cu noi asa corecti, dar iar ma intorc vezi ca doar ne-au anuntat din timp ca se scumpesc toate incepand din 2010. De impozitul la apartament am scapat pe 2010 ca am placat blocul cu polisteren si nea iertat de impozit, e si asta ceva cat de cat.

  39. Elisa zice:

    Asa este,Ioana.Si la noi tot ‘mnelui tine evidenta si nu vreau sa-mi amintesc ce mutre face cand nu platesc cand zice el facturile,hahahaha!
    O data,era o coada enorma la banca si nu vroiam sa stau fiindca nu venisera inca toate facturile ,iar cand ma uit la cea de gaz vad ca-i 400 de lei iareu luasem mai putin,aiurita cum is si dupa 10 minute de coada dupa ce m-am dumirit ca n-are rost sa stau am iesit.Domnul era fericit ca scapasem de bani,hahahahah…sau asa credea insa eu,de-a naibi ce sunt m-am abtinut doat vreo 5 minute dupa care i-am zis adevarul.Nu vrei sa stii ce urat s-a uitat la mine tot drumul pana acasa in timp ce eu ma amuzam.Oricum nu era nicio factura la scadenta insa le are pe astea ca pe un FIX.
    M-am distrat cand mi-ai spus ca si sotul tau face cam la fel 😛

Lasă un răspuns

