Păi,ce să fac?

1.am stins televizorul

2.am estimat gresit Ajunul de Craciun,cu o zi inainte

3 am facut friptura si sarmalele

4.ma vopsesc cu „saten auriu”

5.dupa asta ma apuc de tiramisu

6.cozonacii ii las pe maine dimineata

7.brad nu am ,dupa cum se vede, in Antet, mi-i plac vii,adica in padure.

8.nu astept Mosul,nu-mi doresc nimic

9. de voi imi este dor,ma doare ca pe lumea mea o doare.

10.va doresc Sarbatori cu bine!

Aaa…era sa uit,m-a sunat Renate .Credeam c-a uitat de mine .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Păi,ce să fac?

  1. Ninu zice:

    Nici eu nu am brad, am refuzat 3 , cred ca brazilor le e mai bine acolo unde sint vii.. nu la mine , cozonac mi-am cumparat, si sarmale cred ca o sa primesc de la vecini, stau in casa si citesc toata ziua nu am chef de nimic, nimic,,sint un fel de zombie care asteapta primavara… dar nu mai are nici o speranta de mai bine..cel putin pina la alegeri mai aveam speranta si traiam un sentiment de renastere..acu gata… nu mai sper..citesc..maninc si dorm… dumnezeu e mare..poate supravietuiesc inca 5 ani.
    Craciun fericit Elisa ! … atit cit se poate 😦

  2. MIRA zice:

    1.Am deschis televizorul – concert superb cu Florin Busuioc,pe tvr3 🙂
    2. Exclud confuzia-consult calendarul destul de des 😦
    3. Friptura-i gata,sarmalele-s pe foc 😀
    4.Mi s-a recomandat un Garnier 7.1,blond cenusiu-nu m-am vopsit niciodata dar m-am plictisit de suvite 😉
    5.Imi ploua-n gura – tiramisu pentru Anul Nou 🙂
    6.Acest examen al sucacitelor desavarsite nu l-am dat niciodata si asta pentru ca nu mananc cozonac – numai partile cu nuca 😉
    7.De cativa ani vreau unul artificial dar nimeni nu ma lasa :p
    8.Ce-mi doresc eu nu poate Mosul sa-mi aduca,saracul 🙂
    9.Dorul l-am alinat deseori intr-o gradina de vis 😉

    10.Aripi de inger sa-ti atinga sufletul,sa ia cu el toate tristetile tale,lasandu-ti in schimb atitudinea calma a celei pe care am descoperit-o candva,undeva,cu dragoste de viata si …anonimi 😛 Craciun luminos!

  3. Cristal zice:

    „Si din dorul calator ramane doar dorul dor” 😛
    Nu pot uita….multeeee despre tine Elisa.
    As veni sa te colind ca sa te fac sa zambesti si sa mancam cozonaci facuti de tine.

  4. zincabeiu zice:

    .Televizorul merge pe Mezzo
    2.Am facut sarmale si alte bunatati.
    3.Mi-am impodobit casa mai frumos ca niciodata.
    4.Am pregatit pachetele de Mos, mici cadouri si mancare gatita pentru maine cand voi merge la Spital la Budimex pt.Fabian, Andreea, Gabita , Cosmina si alti copii.
    5.Azi nu ma doare nimic, nici articulatiile, nici capu’, nici maseaua.
    6.Azi ma simt bine, sunt fericita, numa asa de-a dracului, sa nu le facem jocu’, sa arat ca nu-mi pasa de ei, ca acest sistem nu mai exista pentru mine.Punct.

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,esti de admirat cat de mult muncesti.Daca nu in gradina de vis,atunci in casa.
    iti doresc Craciun fericit,multa sanatate,bucurii,sa-ti iasa cozonacii.
    Sa stii ca noi avem brad artificial de cativa ani.Nu e foarte mare,dar bradul de Craciu cu luminite si globulete colorate imi place cel mai mult.
    Uite,vine si la tine Mos Craciun. 🙂

  6. Carmen zice:

    Elisa,
    Sarbatori fericite, fie ca Mos Craciun sa nu te ocoleasca (asa cum îti doresti tu!), sa-ti aduca bucurii si sanatate!
    O seara placuta si linistita, draga mea!
    PS: ei, hai arata-ne cum îti sta „saten-aurie”:-)

  7. Elisa, sa vina Mosu’ cu desaga plina de chef de viata, cu sanatate si vesti bune de departe!
    Craciun binecuvantat !

  8. matilda zice:

    Crăciun fericit, dragă prietenă ! Eu am împodobit un brad artificial, pe cei vii îi las în lumea lor fantastică. Ascult colinde, îmi limpezesc gîndurile şi emoţiile, de ei (ştii tu care) nici nu vreau să aud acum, în aceste zile . Vreau să mă încarc cu sentimente pozitive, tocmai pentru că ştiu ce urmează de la anul…
    Să-ţi dea Dumnezeu multă sănătate şi senin în suflet, veşti bune de la cei dragi, sărbători luminoase !

  9. Lia zice:

    Craciun fericit, Elisa! Multa sanatate si liniste sufleteasca iti doresc!

  10. gina zice:

    Sarbatori fericite si multa sanatate ! ca de restul ai grija tu (sa fie imbelsugate) 🙂
    Si eu calatores cu gandurile si inima departe, dar ma consolez ca macar unul va fi in seara de Craciun cu noi. Un Craciun care pentru mine nu este ca in alti ani….

  11. Shari zice:

    Sarbatori frumoase si pasnice tuturor!

  12. Elisa zice:

    Ninu,
    esti un suflet ca noi toti.Bucuria sta in noi,in fiecare dintre noi si astazi o sa iasa la suprafata si o sa ne mangaie sufletele.
    Craciun Fericit draga Ninule!Suntem cu totii aproape de tine,suntem singuri dar il avem pe EL aproape care ne da putere.
    Buna ziua lu’Ajun!!!!!

  13. Elisa zice:

    Cristal?Sa fie chiar Cristal a mea,prietena care nu a mai vrut sa-mi vorbeasca?Sa fie draga mea Cristal rasarita dintre stele si stralucind a bucurie pe Pamant?
    Te imbratisez cu doooor si-ti doresc Craciun Fericit inpreuna cu dragii tai cu cei pe care ii iubesti.
    Da,e vremea colindelor…O CE VESTEEEE!!!MINUNATAA!

  14. Elisa zice:

    Zinca,
    superb.Tonic.Minunat.Esti chiar tu cea pe care o stiu puternica si de neinvins.Esti minunata!
    Draga Zinca,dac-ai stii ce-am mai facut ieri…am uitat sa deschid google talk,am uitat ca-i miercuri si asta nu mi s-a intamplat de 3 ani jumate incoace miercuri de miercuri 😦 Puternica influienta are raul asupra mea,prea puternica.Raul de care azi nu vreau sa-mi amintesc.
    Craciun Fericit si bucuria Nasterii Domnului sa ne insufletesca pe noi toti! Te imbratisez.

  15. Elisa zice:

    Gabi,
    ei si tu acuma….cine nu munceste in zilele premergatoare Craciunului?Nu asta am vrut sa evidentiez eu.
    Craciun Fericit draga mea! Bucuria familiei in Noaptea Sfanta de Craciun sa ne cuprinda pe toti!

  16. Elisa zice:

    Sarbatori Fericite draga Carmen!
    Esti la Sibiu? Oriunde ai fi sa te bucuri de cei dragi si de ceea ce ne-a adus Nasterea Domnului pe lume.Imbratisari.

  17. Elisa zice:

    Winwhisperer,
    Craciun Fericit!Sarbatori cu bine!Te imbratisez .

  18. Elisa zice:

    Matilda,
    iti multumesc draga mea prietena,iti multumesc si-ti doresc din tot sufletul linistea si pacea de care avem atata nevoie.
    Craciun Fericit!Sanatate si tot ce iti doresti la tine sa fie in casa si in suflet!

  19. Elisa zice:

    Lia,
    draga Lia,Craciun Fericit si bucuria Nasterii Domnului sa ne mangaie sufletele.Sanatate si tot ce iti doresti!Pup.

  20. Elisa zice:

    Gina,
    draga mea Gina,o sa fie bine.
    Craciun Fericit impreuna cu familia ta draga!Te imbratisez.
    Mai am o multime de treburi,caci ieri nu le-am facut pe toate iar azi uite ca stau la computer ,apoi incep treburile ramase.

  21. Elisa zice:

    Sarbatori Fericite si tie Shari!

  22. maryanne zice:

    imi place tare mult,pe langa cozonaci si fripturi si ce mai aveai de facut ti-ai facut timp sa te vopsesti.Saten auriu ,imi place culoare si as vrea sa te vad.Te pup Eliza!

  23. Elisa zice:

    Maryanne,
    trebuie sa-ti spun ca mi-au crescut si unghiile,ca daca nu mai umblu cu mainile in pamant atunci nu se mai rup.O sa-mi pun si eu manusi la primavara cand lucrez orice.Acum la spalat vase inca nu-mi pun ca nu am din acelea fixe pe maini si cu cele cu care vopsesc cate ceva…acelea-s largi,nu pot lucra cu ele.O sa caut manusi de chirurgie la farmacie si-mi iau o tona,ca n-or fi scumpe,nu?
    Te pup si-ti doresc tot binele!

  24. maryanne zice:

    eu folosesc manusi de menaj,sunt pe marimi ,daca iei marimea potrivita nu sunt largi si poti sa faci treaba la bucatarie fara grija.In plus au niste asperitati,nu-mi vine acum in minte exact cum sa le spun si,adera bine la orice obiect,adica nu aluneca din mana vasele cu detergent,de ex.Eu m-am obisnuit cu ele,eu iau marimea M si sunt perfecte,cele chirurgicale le folosesti doar odata dupa care nu le mai poti pune .Sa incerci si sa-mi spui cum te impaci cu ele?

  25. Elisa zice:

    Am stricat o multime din astea:HOUSEHOLD GLOVES,produs chinezesc,mai ales cand am avut treaba cu ingrasamantuil natural,dar stiu ca se rup foarte repede,is tare proaste.Ma rog,cand o sa ma duc la un hipermarket in alt oras o sa caut ceva mai de calitate,daca-mi voi aminti,sau daca mai plec undeva,caci de cand cu trenurile astea care circula dupa urechea lu,ala de la cefereu…stii doar cand pleci….
    Merci,draga Maryanne 🙂

  26. Elisa zice:

    MIRA,
    ai ramas la spam si din pacate nu m-am mai uitat acolo de cateva zile.Chiar imi pare rau sa crezi ca nu mai vreau comentariile tale.Le vreau pe ale tuturor dar cu mare grija ca sa nu ma imbolnaveasca,hahaha!stii tu,atunci nu era cazul sa insisti.Sunt o persoana care are in sange si in crez crezul si sangele bunicilor si parintilor prigoniti si nu pot fi convinsa de nimic,cand este vorba de asa ceva.
    Deci,cum ziceam,cu mai multa grija pentru ceea ce imi spui poti trece,insa odata ce te-am spamuit degeaba te-am „eliberat” hahaha mai apoi caci el,calculatorul ,are memorie,nu ca mine.Eu pot sa uit raul ce mi s-a sau mi se face,uit si trec mai departe dar trebuie sa treaca un timp .
    Draga MIRA,la 1. ai vrut sa spui Costel Busuioc,nu Florin,asa-i? Ca Florin da singurele lui „concerte” la meteo protv 😛 😛

  27. MIRA zice:

    Buna seara lu’Craciun si tie,Elisa!
    Insistentele mele n-au fost tendentioase am fost doar usor dezamagita de propria-ti impresie ca cine nu-ti impartaseste parerea este impotriva ta si nu stiam ce sa mai cred…Intalnisem adancimea de sugestie a Gradinii de Vis unde parfumului de strugure brumat al nostalgiei ia luat locul parca un alt Om si nu acela care mi-a eliberat sufletul de monotonie deseori,imprumutandu-mi aripi catre tarmuri unde dorul,visyul,speranta au aruncat o punte peste ieri si azi,peste azi si maine…Dar cum floarea si tristetea sunt deopotriva trecatoare,atata timp insa cat prima desfata,incanta,cealalta,justificata fiind, innobileaza sufletul,mie nu-mi ramane decat …mea culpa!
    Desigur ca era vorba de Costel si nu de Florin,hmm,o dovada in plus ca…a mai trecut un an…

  28. Elisa zice:

    MIRA,
    mi se parea din ce spuneai ca eu trebuie sa renunt la crezul meu si sa accept spusele/parerile/optiunea ta.Si asta nu am putut sa fac atunci.
    Si nici nu vreau sa polemizez pe niciun subiect ca nu-mi place,asa-s eu.

Lasă un răspuns

