Termeni de căutare

o rezultanta a gandurilor –   4

-mai mica cu 70 de mii

cum iti dai seama care seminte sunt bune   – 2

-care rasar

elisa redivivus –   2

– chiar de mai multe ori

jamie oliver retete   – 6

-sanatate  curata,cu majuscule

bazel elvetia    -2

-as vrea eu.

cine a cules brocoli   -1

– cum cine? eu

pe bilet scrie vagonul 21  –  1

-asta precis a ramas in gara la Sibiu

gradina mea de vis decembrie 2009    -3

-corect,in decembrie viseaza si ea

cum se pun legume pe linga casa   – 2

-in straturi

prajitura preferata   – 2

– tiramisu,normal

de ce ii cad frunzele la craciunita   – 2

-ii este prea cald sau  prea  multa apa ii puneti

craciunita mea are niste pete ce fac?  –  1

-o fi de la ciuperci.puteti stropi cu fungicid

stie cineva cum se fac prajiturile cu os   – 2

-simplu: pui osu’ la treaba

mi se ofileste craciunita   – 1

-aerisire are?din „ceolofan”  ati scos-o?

floriana jucan ambasadorul  –  2

-pe duduia asta Penecolorate mi-a adus-o la comentariu,insa fara ambasador

plante naturale cu care se stropesc pomi   – 4

-se stropesc si cu pompa

gunoaiele l=au votat pe basescu   – 2

– ei,nici chiar asa.au fost si hartiile si peturile,poate si sticlele

poze creasta cocosului   – 4

– la doamna udrea ati incercat?

la multi ani prieteni   – 1

-La multi ani,cu sanatate!


Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Termeni de căutare

  1. Shari zice:

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  2. Lia zice:

    :)))))))))))))
    Elisa..hai ca am ras cu pofta… gasesc si eu fel de fel de termeni ..care de care mai interesanti …
    Prajitura cu os..m-a dat gata..dar si indicatia :))
    Te pup!

  3. Vania zice:

    La mulţi ani, fără rezultanta gândurilor!…

  4. Elisa zice:

    Shari,
    😛

    Lia,
    ce sa fi facut si eu?Am cautat sa ma amuz si am gasit.Eu m-am distrat si cu „creasta” si cu „plantele naturale”si cu „vagonul 21” dar si cu „rezultanta gandurilor”.Poate nu-ti amintesti de o postare a mea in care apare aceasta expresie si uite ca lumea tine minte ceva rar intalnit 😛
    Vreau sa-ti spun ca sunt mandra de discursul lui Crin Antonescu din Parlament.Cui nu-i convine de aceasta declaratie a mea n-are decat sa nu ma mai clickuie,logic?
    Sper ca l-ai ascultat si tu si toti ceilalti 🙂 Te sarut.

  5. Elisa zice:

    Vania,
    😛
    da.acum urmeaza rezultanta faptelor 😀

  6. MIRA zice:

    In speranta ca-mi dai unda verde…si c-o imensa nedumerire??????
    Dar cum gunoaiele se arunca…ma straduiesc sa (te) inteleg 😦
    Voi patrunde,totusi ,prin efractie 🙂 pentru simplu fapt ca mi-a facut si imi face bine si asta nu-i putin lucru.

    L-am ascultat,infasurand la verze – a avut vorbele la el ca intotdeauna,cred ca si aceasta usurinta cu care-si exprima ideile l-a ajutat sa inainteze si sa urce… Nu mi-a placut insa atitudinea lui (si a „lor”,din opozitie) din plen – sa vorbesti la telefon,sa te hizlesti,sa stai la palavre plimbandu-te ca pe bulevard ca si cum pentru asta le-am mandatat… potentialul.Lipsa asta de seriozitate in momente ,zic eu,suficient de critice,nu-i onoreaza de fel,forma lor de protest mi se pare de-a dreptul revoltatoare si sfidatoare.Am fost foarte dezamagita de balciul iscat de cativa frustati,ca mi-e rusine sa-i cataloghez altfel…ei,insa, nu mai cunosc nici macar elementarul bun simt…dezgustatoare pledoarii!!!!!!!!
    Dar pe CTP l-ai urmarit in ultimul timp? 😉 E dezamagit…of,lasa,iar te intristezi iar pe mine…

    … M-asteapta bradul ,23 decembrie e seara in care i se aplica…garderoba;ros-albastra,ca suntem 😀 de-ai lui Becalli – mari stelisti,fireste.
    Noapte linistita

  7. Elisa zice:

    MIRA,
    expresia nu-i a mea,am gasit-o ca search-ul unora si m-am amuzat,dar asta nu ineamna ca sunt de acord cu exprimarea.Am mai spus si eu cu alte ocazii ca-i inteleg pe unii si pe altii insa nu-i inteleg pe oamenii inteligenti care l-au votat.Asta este parerea mea,iar raspuns nu am primit de la nimeni.Nimeni nu s-a incumetat sa-mi scrie o pagina cu lucruri bune facute in 5 ani personal de presedintele in functie ca atributii de presedinte,nimeni nu mi-a raspuns la intrebare si acum chiar nu mai intreb si nu mai vreau sa stiu.Case closed.

    Totusi,despre cine spui tu o poveste asa de lunga?:”l-am ascultat…..” ca zau daca stiu despre cine vorbesti fara sa-i dai numele.Ma rog,acum nu mai conteaza nimic,cum am spus CASE CLOSED.Punct.

Lasă un răspuns

