Deocamdată tac

Fiindca nu mai stiu ce sa spun,fiindca parca plutesc pe deasupra a tot ce se intampla si eu doar privesc si nu pot face nimic sa schimb lucrurile.Fiindca intradevar suntem stupid people .Si nu-i mai vad pe cei care erau atat de indarjiti sa iasa la revolta daca mai iese baselu presedinte.

Adevarul este ca toti admit frauda electorala,toti admit coruptia,toti admit ca interesele personale primeaza,toti in afara de Crin Antonescu si cei care-l sustin.

Acum,marea problema a baselului nu este cum sa conduca Romania,daca tot a castigat si este cel mai mare om in Stat,nuuu,deloc.Pe el il intereseaza acum si mereu si totdeauna cat vom auzi de acest nume basescu, pe el il intereseaza sa arunce rahatul lui ,al  lor,  pe Crin si  pe  PNLEl nu poate accepta si lasa sa cresca si sa infloreasca acest fel de politica  din care nu-ti iese nimic  ca individ..Sa stie lumea ca TOTI sunt murdari,toti sunt corupti,toti fura si mint si-si fac jocurile de interese.Cumva…ca asa sunt politicienii.

Parca retraiesc vremurile din anii 90 cand ,tot asa,voci autorizate””” ne spuneau la televizor ca TOTI AM FOST COMUNISTI SI TURNATORI LA SECU.

Stupid people!  Ticalos conducatorul!

Am scris asta acum fiindca stiu ca multa vreme nu mai am nimic de zis si sa nu va faceti griji.Nu mi s-a intamplat nimic decat ca sunt stupid people.

Comment  off

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Deocamdată tac

  1. Lia zice:

    Aaa..nu e drept..cum sa taci?? Nu esti tu, tacand…
    Si cu noi..cu placerea noastra de a te citi, cum ramane?
    Stupid people..sunt altii..
    Lasa-i, in plata Domnului..Stiu ca nu-i corect sa tragem si noi pentru ei..dar, asta’i viata…
    Eu o sa-mi fac griji, daca nu te zaresc…asa ca….

    Te pup!

  2. Elisa zice:

    Sorry,am mintea complet goala 😀 Altii sunt smart people 😦
    Acum am voie sa tac? 😛

  3. matilda zice:

    Mai bine să tacă ei, că ne-am săturat de minciuni! Tu, draga mea, ne eşti necesară mai mult decît crezi ! Tu, Elisa, n-ai voie să taci, aşa cum nici noi nu avem voie să ne facem că nu ne pasă. Cu drag.

  4. zincabeiu zice:

    In sfarsit !
    Era de asteptat sa se intample asa.Singurul castig al acestei farse electorale este ca am descoperit , in sfarsit, un om in care poti avea incredere, un politician care a evoluat exceptional, incoruptibil si carismatic.Acesta este Crin Antonescu. Dar l-a descoperit si Basesecu si-si da seama ca poate fi cel mai mare dusman .D-asta nu voia sa cada cu el in turul II, pentru ca ar fi pierdut. Eu cred ca Antonescu va fi viitorul presedinte , daca-si pastraza toate aceste calitati care i-au adus capitalul de simpatie de care se bucura si daca Dumnezeu face dreptate.
    Asa ca, draga Elisa, o luam de la capat, cu toate ca la varsta noastra 5 ani conteaza. Vreau sa ne recapatam optimismul si tonusul sanatos.

  5. Shari zice:

    Draga Elisa, ai un premiu de la mine…te poftesc sa ti-l ridici 🙂

  6. Sunteti interesati sa facem schimb de link 🙂 mentionez ca am zilnic 2000-3000 de afisari si aproximativ 300 vizitatori unici http://www.wta.ro/12688stats_index

    Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu 🙂

    Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com
    Nume : Baiatul Ciudat

    Multumesc 😀

  7. Elisa zice:

    Matilda,
    inca nu pot sa trec spre alta stare sufleteasca.
    In Romania au fost ierni de milioane de ori mai grele decat asta.Niciodata,dar niciodata pana acum nu s-a intamplat sa nu-i pese nimanui de aceasta stare.Niciodata ,dar niciodata trenurile nu se opreau din cauza vremii geroase si din inzapeziri.De ce?Simplu.Acum,sub aceasta comenduire nimeni nu mai vrea sa lucreze,nimeni nu-si mai face treaba dupa modelul de la centru…
    Prapadul se alege de aceasta tara 😦
    Viitorul -fost-demis-actual ministru demite de zor sefi,hahahahaha! adica subalterni.Mutra lui de sobolan corcit cu soricioaica ,hidoasa lui mutra imi staruie in minte.

  8. Elisa zice:

    Zinca,
    admir optimismul tau.Eu cred ca nu asta e solutia,nu asteptarea celor 5 ani care sa treaca,caci in vrmea aia se schimba lucrurile dupa cum vrea comenduitorul principal.Va desfiinta tot ceea ce inseamna speranta si tot ceea ce inseamna corectitudine in aceasta tara.Va strivi totul caci este diabolic tipul.Sistemul care l-ar invinge….ei,asta-i vorba,trebuie un intreg sistem ca sa-l invinga pe diabolicul de el.

  9. Elisa zice:

    Shari,
    iti multumesc frumos.Esti o dulce ca-mi dai un ghiont dar acolo unde ma simt eu,adanc de tot,jos cu moralul si insignifianta nu merit nicio atentie.Iarta-ma,te rog.

  10. MIRA zice:

    Voi incerca sa ma resemnez in asteptare…categoric ca esti foarte suparata pe cei care…cu radicalism ii consideri ca,nefiind (in totalitate) de parerea ta ,merita tratati cu…Flit 😦 😦 😦 N-am intalnit atata intransigenta intr-o lupta in care de altfel am consimtit dureros ca demult nu mai apartine oamenilor de bun simt!
    Seara frumoasa si duminica linistita!

  11. Dumi zice:

    Cum adica nu mai ai nimic de zis ? „Ca nu e toti stupid peopple”. Pe cealalta jumatate nu vrei sa o bagi in seama? Asa de tare te-a suparat Piratul? Elisa, e Iarna, Vremea Craciunului, vreme de sezatori si de claca. De cand asteptam eu momentul acesta.

  12. zincabeiu zice:

    Elisa, draga mea, si eu sunt tare suparata, dar acest sistem ca sa se schimbe trebuie reinnoit de la radacina, adica din familie, adica de la scoala, cum bine stii tu.Asta dureaza.
    Daca ar mai fi un Che Guevara, m-asi duce si eu, la cei 58 de ani ai mei.Dar, deocamdata, nu-l port decat pe tricou,ha,ha,ha.
    Cum pot sa ajut poporul meu sa se trezeasca? Sa fiu eu insami, mai departe.

  13. Elisa zice:

    Zinca,
    eu chiar sunt eu insami .De asta nu pot…deocamdata,asa am spus.Am nevoie de timp.Poate voi mai rade,insa rasul meu este doar sarcastic multa vreme de acum inainte.Nu mai am ce sa spun pe blog.Intelege-ma ca eu nu-mi pregateam articolele si uneori scriam 3-4 pe zi.Niciodata nu aveam ciorne,ma asezam aici si scriam,asa cum imi venea.Acum am nevoie de intelegere.Nu sunt suparata pe nimeni,doar ca eu nu pot accepta usor orice si uite ca asta,hotia asta cu nemiluita nu o pot accepta.Sunt convinsa ca 2 milioane de hotii a facut nu cateva zeci de mii.Si nu pentru Geoana sunt suparata,putea fi oricine altcineva,nu conta cine si mai putea fi si base ,iesit corect din pretuirea oamenilor care l-ar fi votat.Ma tot intreb.Nu ma intreb de ce l-au votat manelistii si borfasii si pleava societatii,nu asta ma intreb.Ma intreb ce-au vazut bun in el cei inteligenti care l-au votat.Sa-mi spuna si mie de ce l-au votat pe el si nu tampenia ca le este frica de comunism,asta-i o mare gogorita pe care s-o creada prostii.
    Si mi-e greu sa cred ca asa de multi romani sunt prosti si ca nu le pasa incotro se indreapta, astfel.Retine,te rog,ce zic:nu era bai daca base iesea pres corect fara furaciune.Eu am in sange asta…cu furaciunea, de la mama,nu pot suporta nici la nivel de individ.Iar cand o tara incape pe mana astora doar din furaciune…asta-i peste puterile mele de acceptare.

  14. Shari zice:

    Lasa, ca incet-incet o sa-ti revii, nu se poate altfel!….Uite, se apropie si Craciunul…… zapada avem…..dintii ne clantane de ger……ce mai, iarna in toata regula!

    P.S. Imi dai o reteta de piftii? Nu am facut niciodata si parca, parca m-ar tenta…O s-o intreb si pe Liuta, sigur stie si ea, la cate bunatati gateste mereu!(doamne, ce isi mai rasfata sotul si copiii …..mai , mai c-as vrea sa fiu si eu pe-acolo 😛 )

    Hai, Elisa, pune un cric dedesubtul moralului si ridica-l pic cu pic …nu se poate sa-ti strici tocmai Sarbatorile!…..cele mai frumoase din an!

    Pupici (zgribuliti) sa-ti treaca supararea 😛

  15. Elisa zice:

    Shari,
    cu siguranta ca Lia o face mai buna ca mine 😀
    Eu curat bine picioarele de porc dupa ce le scot copitele si dupa ce le las o ora doua sa se inmoaie in apa calduta si dupa ce le trec prin flacara daca cumva gasesc ca nu-s curatate bine.Apoi le rad cu dosul cutitului pana raman galbene-galbene(tre sa fie afumate,asa am cumparat nu din alea proaspete) si le spal in multe ape si la jet de apa rece in final.
    Acum,le asez intr-o oala cu apa rece cam de o palma peste ele.
    Adaug foi de dafin,piper boabe,o ceapa intreaga(la 3 picioare) si fierb incet la foc potrivit cam 3 ore.
    Am uitat sa spun ca le crestez,picioarele,pe lungime insa nu de tot,cam pana la jumatate.
    Daca au fost tinute la sare si fum nu trebuie pus sare la fiert.
    Cand sunt fierte,adica intra furculita usor printre oase opresc focul,scot picioarele pe care le despic complet in doua pe fiecare si le asez in castroane,cate 2 intr-un castron cu soricul in jos.
    Am pregatit cam o capatana de usturoi,l-am tocat marunt sau strivit si il asez intr-o sita mica prin care strecor zeama.Sau il pun usturoiul in zeama din oala,amestec un pic si apoi strecor in castroanele cu piciorele pana se umple fiecare,cam 3 castroanele.Deasupra presar boia de ardei din aceea ungureasca paprika si gata,duc in camara si pana dimineata se intaresc.
    Nu adaug nimic in plus pentru a se intari.Daca nu s-au intarit la rece in 10 ore inseamna ca fie era prea multa apa initial,fie nu-s fierte picioarele.
    Marti le voi face eu si o sa postez,pentru cei care fac de Revelion.
    Cand taiam porc puneam si ureche pe langa picioare,dar nu ne placea asa ca urechea o mancau cateii.
    Draga mea,tu stii cum ziceam eu intotdeauna…nu-s suparata doar ca sunt trista,trista rau de tot 😦

  16. Fred zice:

    Doamna Elisa, sărutări de mâini şi tot respectul meu pentru acest blog frumos şi ideile nobile exprimate aici.
    Poate treceţi şi pe la mine: http://lumeafred.blogspot.com/

    Fred

  17. Shari zice:

    Merci, Elisa, am mai aflat o reteta…..e interesant amanuntul cu boia de ardei….nu am mai auzit pana acum…

    De la Liuta am aflat un alt secret , apa sa fie cu 4 degete deasupra carnii, sa fie pusa rece in oala ….si totul lasat la fiert la foc mic pana se desprinde carnea de pe oase.

    Daca ma urnesc sa fac, o sa tin cont de ce mi-ati spus, ar fi prima data cand fac piftii.

    Nu stiu de ce aveam impresia ca e groaznic de greu de preparat…

    P.S.Mie imi plac urechile tare mult….sunt o bunatate, cum de le arunci?!?…

    …..si soriciul de pe capatana , iarasi imi place…

  18. zincabeiu zice:

    Elisa, te inteleg si-ti respect si starea si hotararea. Eu raman pe aici, pe aproape…Daca ai nevoie de mine…
    Imi vei lipsi.

  19. Elisa zice:

    Shari,
    asta scrie si la mine caci 4 degete reprezinta de o palma
    „De la Liuta am aflat un alt secret , apa sa fie cu 4 degete deasupra carnii, sa fie pusa rece in oala ….si totul lasat la fiert la foc mic pana se desprinde carnea de pe oase”.

    ia uite”
    Acum,le asez intr-o oala cu apa rece cam de o palma peste ele.
    Adaug foi de dafin,piper boabe,o ceapa intreaga(la 3 picioare) si fierb incet la foc potrivit cam 3 ore.

    vezi ca amandoua facem la fel,doar ca tu nu ai observat diferenta dintre noi doua:
    Lia o spumuieste,iar eu nu,ca nu am ce,fiindca le curat atat de bine incat nu se formeaza spuma,sau …ma rog si a mea este transparenta insa nu o intorc cu fundu’n sus ca-s destul eu asa,hahahahaha!

  20. Elisa zice:

    Zinca,
    draga mea Zinca,spune-mi si tu ce sa mai scriu? Ce sa mai pun pe blog?Poze nu mai fac ca n-am cui,despre fructe si legume am scris iarna trecuta la ce sunt bune si diverse,deci…ce sa fac?N-am idee si sa stii ca daca ai avea blog as sta tot timpul pe blogul tau.Sincer nu mai pot sa-mi citesc nici blogrollul de parca lumea asta este complet straina de mine si ma tot intreb oare ce-oi fi gasit altadata de le citeam?Hmm.Greu,tare greu cu sufletul si cu mintea omului…
    Si,uita-te si tu,acum ca ma simt si eu naspa si nu-s optimista si binedipusa numai tu si cateva alte fete ma mai cauta,ca sa vezi!La nevoie am ramas sa urlu’n pumn.Mi-e greu sa nu stiu unde sa te caut,crede-ma ca mi-e greu,dar poate te voi gasi in carti,in cartile pe care tu le iubesti si eu le citesc iarna asta.Te imbratisez si sa ne auzim cu bine 🙂

  21. Elisa zice:

    Fred,
    multumesc de invitatie 🙂 Si de apreciere.E normal ca pentru cei care au vazut in Crin o salvare a neamului sa fiu simpatica si invers pentru ceilalti,nu-i asa? Dar,eu nu stiu sa fac politica,am avut doar un episod de felul acesta care mi-a imprastiat admiratorii 😛

  22. Shari zice:

    😛 Da, mi-a scapat palma ta… 😀

  23. Elisa zice:

    Asa ? Chiar asa? 🙂 Ma rog… 😦
    Oricum,sa stii ca fara frunze de dafin,piper,boia si usturoi si ceapa nu poate sa aiba gust de piftie… 🙂

  24. gina zice:

    Draga mea Elisa desi am multa treaba cum de altfel cred ca si tu ai, am sa-ti spun o mica istorioara: in decembrie ’89 aveam -fara vre-un motiv special-o stare de lehamite, suparare, nici eu nu stiu cum s-o definesc, cu alte cuvinte nu aveam nici un chef de sarbatorile care se apropiau desi reusisem cu „multe sacrificii” sa adunam cate ceva de pus sub brad si pe masa . Starea asta oaveam inca de la inceputul lui decembrie.
    Inca nu incepusera evenimentele de la Timisoara dar ceva plutea in aer, pe 13 dec. am plecat intr-o delegatie la Bucuresti si apoi la Ploiesti, se vorbea in Iasi ca pe 14 va fi o adunare in Piata Unirii, nu a mai fost ori pt. ca s-au luat masuri ori pt. ca a fost o diversiune (eu cred ca a fost a doua varianta). Cat am fost plecata dee pe 13-16 eu nu am reusit sa vorbesc la Iasi abia la Roman am putut vorbi. Dupa aceea ce a urmat stim cu totii, bucuria pe cat de mare a fost tot atat de repede s-a risipit, ca sa treaca atiti ani si sa constatam ca suntem liberi si nu prea 😦 am inlocuit cusca cu gratii cu una din sticla 🙂
    Probabil ca sunt lamentarile unuia care nu a putut face compromisuri cuu viata, care nu a putut „calca pe cadavre” ca sa-si vada interesele si care nu a stiut sa-si faca prieteni din interes. Nu regret ca nu am putut face asta, cum nu regret nimic din ce am facut. Probabil ca fiecare avem la venirea pe aceasta lume un cip cu destinul bine implantat 🙂 care nu poate fi schimbat… cine stie?
    Ti-am spus toate astea ca sa intelegi ca aceeasi stare o am si acum, poate motivata si de pierderea suferita dar nu numai din aceasta cauza. Si eu sunt scarbita si deznadajduita dar nu cred ca trebuie sane lasam dominati de aceasta stare. Trebuie sa continuam sa credem ca inca nu e totul pierdut si ca se mai poate schimba ceva in tara asta cat inca nu e prea tarziu. Chiar daca poate ne-am intors in urma cu cel putin 10 ani nu trebuie sa capitulam prin resemnare, lucru f. convenabil pt. arogantii zilelor noastre. Cum ce nu te omoara te intareste sa mergem mai departe pe drumul convingerilor noastre cu convingerea (nu speranta) ca peste 2,5 ani se va schimbba in sfarsit ceva !

  25. Elisa zice:

    Gina,
    „constatam ca suntem liberi si nu prea , am inlocuit cusca cu gratii cu una din sticla”

    excelenta exprimarea!
    Da,asa trebuie,sa ne desprindem iar si iar,inca si inca o data de politic si sa ne vedem de treaba.Niciodata unii ca noi nu fac politica ci doar poate o data la 20 de ani,asa cum era acum Crin.A fost asa o mare speranta dar mai multa naivitate din partea noastra fiindca stiam cum decurg alegerile la noi,stiam si totusi am sperat ca va fi altfel.Problema este ca am cazut de prea sus,ca speranta ne-a ridicat in inaltul idealului si de acolo am luat o tranta dureroasa tare.
    Ceea ce spui mi se potriveste de parca as fi scris eu.Nu cunosc termenul”prietenie din interes” desi cred ca este atat de comun in zilele de astazi.
    Sigur c-o sa depasim,sigur ca mirosul fripturii din cuptor si de sarmale de pe plita ,azi si de cozonac de maine colindand cu speranta perpetuarii datinelor stramosesti sigur ca astea toate ne muta gandurile in zona simtirii.
    Sarbatori fericite iti doresc din tot sufletul alaturi de familia ta si bucuria sa-ti umple casa!Te pup si mai vorbim 🙂

Lasă un răspuns

