Happy Birthday To You

happy bday Pictures, Images and Photossi

SAMPANIE Pictures, Images and Photossi

si

la  16  Decembrie  2009

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Happy Birthday To You

  1. CARMEN zice:

    Elisa draga, sa-ti traiasca fiul si sa va bucurati alaturi de el. Sa aveti sanatate si sa fiti fericiti, anul care vine sa va aduca numai satisfactii!
    A schimbat prefixul? o serbare în stil mare :-)!Pertrecere frumoasa!

  2. Mar zice:

    La multi ani!

  3. Dumi zice:

    La Multi Ani, fiului tau Elisa. Frumos nume

  4. SuKăRiT zice:

    Să vină pe lume tocmai în luna Sărbătorilor, ăsta da noroc. Ce de petreceri! 😛
    La mulţi ani, fiului vostru Eliza. 😀

  5. starsgates zice:

    Să-ţi trăiască băiatul elisa.
    La mulţi ani.:)

  6. Elisa zice:

    Tuturor,
    va multumesc pentru urari.
    Sa fiti sanatosi si La multi ani si bucuria vietii sa primeze! 🙂

  7. floris zice:

    La multi ani.

  8. Elisa zice:

    Sarbatori cu bine! Tuturor va multumesc.

  9. Draga Elisa,La multi ani si multa sanatate,tot binele din lume fiului tau si voua!
    Chiar daca e cu intarziere,sper ca e bine venita urarea mea!

  10. gina zice:

    Elisa draga, puteai sa tai si tu o feliuta din tort ca asa ma tot invart in jurul lui su nu reusesc sa mananc :(( dar sa stii ca o cireasa/visina tot am sa-ti fur 🙂 La pahare inca nu am ajuns …

  11. Elisa zice:

    Multumesc Gabi,multam’frumos 🙂

    Gina,
    si eu ma uit la el si-mi amintesc cum era odata cand chiar il feliam si-l imparteam si primeam felicitari ca ce bun este…. 😦
    Asta este,atat mai pot,sa ma uit 🙂

  12. Manole zice:

    La Multi Ani, fiului tau! Sa va traiasca, sa fie sanatos si fericit!

  13. Elisa zice:

    Manole,
    multam frumos.La multi ani si tie!

  14. Andi zice:

    La multi ani, fiului vostru, să fiți fericiți și să vă bucurați de familia frumoasă!!

    Dragă Elisa,
    Am venit să îți urez Sărbători fericite
    și
    un 2010 cât se poate de pe placul inimii tale 🙂
    Mulțumesc pentru toate lucrurile bune si frumoase de pe blogul tău,
    că de multe ori mi-au hrănit sufletul! 🙂
    Cu bine

  15. Elisa zice:

    Andi,
    multumesc pentru vorbele tale.Ma misca mult de tot.Poate ca vara se potriveste mai bine vizitarea blogului meu decat acum.
    Si eu doresc sa citesc la tine insa acum o sa-ti spun de ce nu pot.Nu pot citi pe negru 😦 Din cauza ca receptia mea pe negru este sub 10 % din ceea ce vad/citesc.Asta nu depinde de mine,asa sunt,asa am constatat.De cate ori nu am plecat cu regret de pe pagina ta….
    Dar mi-e drag sa stiu ca pentru tine asta nu a contat si ai venit la mine neconditionat.Te imbratisez pentru tot si iti doresc Sarbatori cu bine!

Lasă un răspuns

