La mulţi ani ,Cosmin !

SĂ TRĂIEŞTI MULŢI  ANI  FERICIT!

LA MULŢI ANI,DRAGUL LU’MAMA


ŞI DRAGUL LUI TATA!


SĂ-ŢI FIE VIAŢA AŞA CUM ŢI-AI DORIT!


SĂ FII FERICIT ŞI SĂNĂTOS!


SĂ FII IUBIT !

Cu dor si iubire

mama si  cu  tata

cu gandul  la tine

16 decembr ie  2009


Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la La mulţi ani ,Cosmin !

  1. sanda zice:

    La Multi Ani, fiului tau, Elisa draga! Sanatate si impliniri!

  2. matilda zice:

    La mulţi ani şi bani ! Să aibă o viaţă frumoasă, aşa cum sunt florile tale minunate !

  3. zincabeiu zice:

    La multi ani fiului tau.Sa fie sanatos si fericit alaturi de sotie.Sa fie mandru de parintii lui, asa cum si ei sunt de el.Si, indiferent ce se intampla cu aceasta tara, sa nu-i fie niciodata rusine ca e roman, caci incercarile sunt multe,dar adevarul este unul singur : nu-i intamplator unde ne-am nascut.
    Elisa, ma bucur de bucuria ta.

  4. Shari zice:

    A, da? Sarbatorim azi? Dar tortul unde e? Sampania unde e? Ca sarbatoritul stim ca e departe…cu familia lui….

    Acum las putin gluma la o parte, dar cred ca va e sufletul plin de dor mereu.Nu stiu, e ca un blestem pentru parintii care nu pot avea parte de copiii lor.
    Multi spun ca esti un parinte egoist daca nu iti lasi copiii sa plece in tari straine si te gandesti doar la binele tau..

    Dar de ce mai esti parinte?Nu ca sa te bucuri de ei si sa-i tii cat mai aproape?De ce ii mai ai, de ce te mai chinui cu ei o viata, de ce faci sacrificii? Nu ca sa ii ai langa tine, sau cat mai aproape de ochii tai ?

    E mare drama parintilor cu copii, dar fara copii… eu te inteleg, Elisa, iti simt dorul in multe postari…E drept ca-ti simt si puterea de a accepta situatia, dar eu cred ca inima ta plange mereu…pe ascuns

    Ce pacat ca tinerii sunt nevoiti sa plece in alte parti, cand tara lor e Romania si ar trebui sa gaseasca aici impliniri pe toate planurile!

    La multi ani! , singurului vostru copil, sa va traiasca si sa fie fericit cu familia lui !

    Frumoase flori ai, Elisa! Toate imi plac!

  5. Elisa zice:

    Sanda,
    multam ‘fain!Sa dea Domnul!

    Matilda,
    da,de bani am uitat sa-i urez,ai dreptate 🙂 Sa-i dea si noroc si bani dar mai intai sa fie multumit de viata pe care o traieste 🙂
    Iti multumesc pentru urari .

    Zinca,
    nu stii ca toti care pleaca se uita mult timp in urma,cam pana vor avea parinti,apoi or uita si de Romania 😦
    Iti multumesc frumos si dea Domnul numai bine tuturor! 🙂

    Shari,
    eu incurajez mereu acea parte din mine care considera ca vietile copiilor trebuie sa fie libere de…ale parintilor.Eu nu consider ca de aia avem copii ca sa ne dea un pahar cu apa la batranete.Batranetea nu este frumoasa si de multe ori fara sa vrem le uratim copiilor vietile lor si daca nu-i putem ajuta atunci le este greu.So,nu sufar din aceasta pricina chiar deloc,fiindca dor mi-ar fi si daca ar locui in tara,oriunde si nu aic,cu noi i.Aici nu avea viitor si nici perspective.De aici nu vedea lumea asa cum o vede.
    Atat noi cat si ei suntem castigati in situatia data.Eu asa vad lucrurile.Sa vezi cum va fi cand oi zbura si eu acolo…..ha,ha…doar sa vina momentul acela 🙂
    Draga mea,iti multumesc pentru urari.

  6. Shari zice:

    E bine ca ai fortele astea, Elisa!

    Dar……ai pleca tu din tarisoara noastra?!?…cu toata greata de politichia romaneasca…te lasa pe tine inima sa-si lasi gradina aia cu legumite si florile din ferestre?!?….

  7. Elisa zice:

    Pai,n-as pleca definitiv,ci as calatori doar,nah si tu acuma 😀

  8. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI! lui, îmbrăţişări ţie
    sănătate multă tuturor

  9. Shari zice:

    aaaaa….asa, da! 😛 😛

  10. Elisa zice:

    CELLA,
    multumesc tare mult,asa sa fie si eu te imbratisez 🙂

  11. zincabeiu zice:

    Si eu cred ca fii nostri sunt liberi sa-si aleaga viitorul. Nu trebuie sa-i consideram proprietatea noastra. Trebuie sa fim fericiti ca am avut bucuria sa-i intalnim, in viata asta. Si sa-i multumim lui Dumnezeu pentru privilegiul de a-i fi nascut. In rest, dorul exista oricum.Si al tau, si al lor. E un sentiment natural.Trebuie sa accceptam ca toate sunt trecatoare.Dar sa ne pastram , pe cat posibil , memoria( aia afectiva, ca ailalta, ha,ha,ha, nu depinde de noi…).

  12. Elisa zice:

    Shari,
    asta rezulta implicit din teoria mea despre relatia dintre parinti si copii,nu? 🙂

  13. Elisa zice:

    Da,Zinca .Nimeni nu spune mai bine ca tine ceea ce gandesc eu 🙂 Te pup.

  14. gina zice:

    Sa-ti traiasca fiul si aveti numai bucurii.
    Imi place cum gandesti (poate pt. ca si eu sunt de aceeiasi parere) in plus eu nu cred ca distantele indeparteaza oamenii , mai ales cand e vorba de copii si parinti 🙂
    Vad ca in ultima vreme tot mai des vorbesti de „luat zborul” sper ca nu-ti faci doar curaj si ca se va si indeplini dorinta.

  15. Lia zice:

    La multi ani, fiului tau drag, Elisa!
    Multa sanatate ii doresc tizului meu sagetator…toate dorintele sa-i devina realizari…

    Am o curiozitate..poate mi-ai spus si am uitat…la noi coincide luna in care ne-am nascut( cu diferenta de 2 zile) …dar anul e acelasi???

    O zi plina de bucurii, draga mea! te pup!

  16. Elisa zice:

    Gina,
    draga mea,toata lumea stie ca este o dorinta a mea si o speranta totodata insa momentul acela nu a venit inca.
    Multumesc frumos pentru urari si eu iti dorec la fel 🙂

  17. Elisa zice:

    Lia,
    da si anul este acelasi,73.Asa imi amintesc ,cand am aflat de la tine pe forumul Marianei,acum cativa ani 🙂 .
    Sa fiti sanatosi si sa traiti fericiti!Si noi pe langa voi.

    ALL:
    dragelor,va multumesc mult ca suntezi azi alaturi de mine cu gandul,va multumesc pentru urari.Azi inchinam in sanatatea fiului nostru.Sa-i dea Dumnezeu sanatate!Sa fie fericit si implinit in familia lui!
    Sanatate si viata frumoasa tuturor!Va imbratisez 🙂

  18. Lia zice:

    Aaa..deci, nu m-am inselat…
    So..sunt cu 2 zile mai ”batrana” decat fiul tau… 🙄

    La multi ani, inca o data! Sa fie iubit!

  19. Gabi zice:

    Draga Elisa ,La Multi Ani fiului tau!
    D-zeu sa-ti dea putere,tie si la toate mamele din Romania care sufera dupa copii lor!Si mama mea este una dintre ele!
    Cu mult drag.

  20. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc frumos.Eu nu sufar,eu ma bucur 🙂 Asta fiindca DORUL nu este o suferinta.
    Si nici tu sa nu suferi ci sa te bucuri de viata ta acolo unde esti.Te imbratisez 🙂

  21. Elisa zice:

    Vania,
    iti multumesc.La multi ani si tie!

  22. Elisa zice:

    Lia,
    sa traiti!Sa fiti sanatosi! La multi ani si tie! Pup.

  23. Luminita zice:

    Buna Elisa,

    La multi ani fiului tau! Sa fie sanatos, norocos si la punga gros!

  24. MIRA zice:

    Tu stii,Elisa,ca din Tara Fagarasului au luat drumul strainatatii foarte multi tineri…Circula o vorba,cam trista,ce-i drept:” mai bine sa- ti fie Dor decat sa-ti fie mila.”Cu siguranta ca Dorul ti-l astamperi cu usurinta celei care-si simte fiul cel putin implinit – Sa fie sanatos iar visele tale,legate de-un moment anume – sa prinda viata!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Victoria zice:

    La multi ani fiului tau,Elisa draga.Sa fie sanatos si fericit,sa aiba parte numai de bucurii si de oameni buni in viata.

  26. Elisa,
    Sa-ti traiasca baiatul , sa ai doar bucurii si vesti bune de la El 🙂
    nu tai tortul cela?? 😉 ca prea multa sampanciu…. ma fura 🙂
    xx.j

  27. blue-varza zice:

    Nu te cunosc…insa, evident La Multi Ani si sa-ti traiasca!! 🙂

  28. Elisa zice:

    Va multumesc.Sa fie sanatos si fericit si sa traiasca multi ani asa cum a ales sa traiasca.Ahhh…ce gradina cu legume si flori as face eu acolooooo? 😉 Sa trag la loto? 😛
    La multi ani si voua!Si Sarbatori fericite!

  29. Gina zice:

    Elisa, LA MULTI ANI!! sagetatorului tau si parintilor sai!
    Sa fiti fericiti, sanatosi si sa va bucurati impreuna de tot ce este frumos!

  30. Elisa zice:

    Gina,
    multumesc Si tie la fel iti doresc.

  31. ioana zice:

    Elisa,LA MULTI ANI! fiului tau ,iarta-ma Elisa dar nu am intrat de 3 zile dar cred ca nu e tarziu . Sa fiti sanatosi cu totii si sa aveti numai bucurii de la copii { fiu + nora }.

  32. Elisa zice:

    Ioana,
    Doamne-ajuta la toata lumea 🙂 Te pup si multumesc.

Lasă un răspuns

