La masăăă!!!!!


Laptele nu l-am folosit.Am facut asa:

-am curatit verzisoarele

-le-am spalat si apoi tinut pe aburi 25 de minute

-le-am racit si presarat nucsoara

-le-am turnat in vasul yena uns cu unt si presarat cu pesmet

-am turnat peste ele ou batut+cascaval+smantana+condimente rasnite+piper

– deasupra parmezan ras+migdale tocate mare

-si mai deasupra bacon

-25 minute la gratinat

-inca 5 minute cu feliile de ciolan afumat copt in cuptor in prealabil

– mancat cu ardei bulgaresti murati(pe care nu i-am pozat)

De fapt este ca o budinca sau ca un sufleu.Si foarte satioasa mancarica mea.Lume fericita pe aici isi savureaza cafeluta  .

Carmen,Shari multumesc pentru idei.

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, Retetele mele și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la La masăăă!!!!!

  1. Victoria zice:

    wow , ce bine arata.Sa aveti pofta!

  2. Shari zice:

    Eeeeeee….da’ astea-s verzisoare rasfatate, nu gluma!!

    Pai eu le aruncam in aburi, si asta era tot…Da’ din cate vad eu pe-aici, varzutele astea au fost cocolosite rau de tot…auzi, nucsoara, cascaval, bacon….si alte bunatati…
    Cred si eu ca merge cafeluta!… 😛

    O sa incerc si eu, cum ti-am spus ieri…si o sa incerc si reteta ta

  3. sanda zice:

    Prezent! 😛
    Te tii si tu de ,,prostioare”, draga mea? 😉

  4. Elisa zice:

    Victoria,
    se poate face asta si cu fasole pastai,cu conopida mai ales si-i foarte buna.Si de conopida e plina piata 🙂

    Shari,
    asa le-am gatit si eu pana acum,la tigaie si cu piper si erau suuper!
    Reteta mea merge si rece,la cina 🙂

    Sanda,
    pai,am avut invitati la masa,trebuia sa strig cand a fost gata 😀

  5. CARMEN zice:

    Sa-ti fie de bine Elisa!
    Aburul apetisant a ajuns pâna la mine 🙂

  6. Lia zice:

    Caut de vreo 5 minute reteta asta..intrase la cutia cu idei, inca de cand ai preparat-o, dar uitasem detaliile..deci, verzisoarele asteapta, cuminti, sa fie procesate… la treaba! merci! 😉

  7. Elisa zice:

    Lia,
    daca scriai la „Cauta” ,aici pe blog,Varza de Bruxelles ai fi gasit toate articolele in care apare varza si ai fi ales de acolo.Dar mai bine,altadata,du-te la categorii si acceseaza Mancaruri.Iti apare o pagina cu toate articolele din aceasta categorie in ordine invers cronologica si gasesti mai usor.Insa titlul…asta-i problema mea ca in titlu pun ce-mi trazneste pe moment prin cap,hahaha!

    Carmen,
    acum am gasit raspunsul tau.Pacat ca nu mai am nici in congelator varza de Bx ca as mai face 🙂

Lasă un răspuns

