Imi plac

pisici tarcate

si lebdele negre

Mick Jaguar

si leopardul

si  ciocanitoarea pestrita


si

porumbeiisi

ratele verzisi

si bibilicile pestrite si

gastele albe

si nu-mi plac curcile

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Imi plac

  1. Vania zice:

    Nataşa zice că vrea numai cu pisici…

  2. Elisa zice:

    Si eu vreau unul asa ca-n poza asta 😀

  3. g1b2i3 zice:

    Imi plac si mie toate aceste fiinte si le respect.
    Imi place si iarna alba,de vis.

    O duminica minunata!

  4. gina zice:

    Eu credeam ca-i al tau pisoiasul:)
    O duminica frumoasa si o saptamana buna iti doresc.

  5. Elisa zice:

    Gabi,
    imi imaginez o iarna alba de vis 😛 Multumesc.Si eu iti doresc tot binele 🙂

    Gina,
    daca dai click pe pozele astea te duc la locurile de unde le-am luat de pe Google.Numai ca imi merge naspa netul sau opera sau mozilla,sau mi-a bagat cineva un virus de cand am scris impotriva lui base ca nu pot nici sa termin un articol.Uite ce mi-a ramas in locul gainilor pestrite…doua cuibare :P..sub pisic cu Mozilla 😦
    Duminica faina si tie ,draga mea 🙂

  6. Praf de Stele zice:

    Si mie imi plac pisoiasii, si in general toate animalutele ! Ele ne umplu sufletul de bucurie , pe langa toate celelalte fiinte dragi.

  7. mona zice:

    S-ar putea sa ne fi bagat la toti, pentru ca se intimpla lucruri ciudate cu netul in ultima saptamina…

  8. Victoria zice:

    haha,si la mine face figuri netul.Hai sa vorbim de pisicute frumoase ca sa mai uite virusii de noi 🙂
    O seara minunata sa ai,Elisa

  9. Elisa zice:

    Praf de Stele,
    aminteste-mi de tine,te rog 🙂

    asa este,daca nu ai copii langa tine care sa te scoata din aceasta stare de acum atunci aceste fiinte,pisicile,sunt de dorit.Eu nu am pisic,dar ma consolez cu al meu sot ha,ha,ha

  10. Elisa zice:

    Mona,
    😀

    tot ce e posibil.Pumnul lui base in netul de astazi,haha!

  11. Elisa zice:

    Victoria,
    pai hai sa vorbim,deci 😀

    Tie numai pisic iti mai lipseste cate ai pe cap 🙂

  12. ioana zice:

    Voi aveti ce aveti cu pisicii,dar ce ziceti voi ca eu m-am pricopsit cu o buburuza in ghiveciul cu patrunjel verde,nu stiu de unde a aparut dar cateodata dispare si o caut disperata prin balcon si cand nu ma astept apare pe alta floare s-au pe perdea.

  13. hapy zice:

    astazi am fost la gradina de vara sa dau la pisici mancare

  14. Elisa zice:

    Ioana,
    ce faiiin! Ai grija sa n-o omori,sa n-o strivesti cu tocul ferestrei.Euam gasit asa ca tine in fereastra,dar nu iarna si am luat=-o si i-am dat drumul afara.
    Acum se asund si ele de frig si poate ca florile tale de pe balcon au purici si tu nu ai aflat inca 😀

  15. Elisa zice:

    Brabo,hapy! Azi ai facut o fapta buna 🙂

  16. hapy zice:

    te pricepi mai bine la flori decat la politica,las-o mai moale cu Antonescu ca nu i-a venit vremea!

  17. Elisa zice:

    Auzi??Am fost sigura ca despre asta este vorba,hahahaha!
    O sa fac ce vreau eu si tu o sa faci ce vrei tu,clar? Si ,te rog sa nu o iei razna pe off topic ca nu mai admit.Sa-ti fie…..de bine ca nu ai putut tacea,dar poate ca -mi auzi gandurile…buhuhu…bu-huhuuuuu!!!

  18. ioana zice:

    Elisa, sta pe dosul frunzelor de patrunjel si am urmarito ieri , daca a iesit un pic soarele si a dat pe geam , imediat s-a luat zborul dar saracuta sa lovit de geam si a cazut pe spate pe pervazil ferestrei, noroc ca am fost pe faza si am puso la loc pe patrunjel.Acum la noi a nins un pic azi noapte ,doar un pic si acum a inceput sa ninga marunt iar buburuza mea sta in dosul frunzelor de patrunjel cumintica.

  19. Elisa zice:

    Ioana,
    vezi cum strica o curatenie exagerata a geamurilor??? 😉 Saracuta de ea!Eu zic mai bine sa te apuci sa desenezi decat sa speli geamurile din balcon 😛

    Azi ninge si la noi,am iesit,am maturat si astept factorul postal 😀

  20. ioana zice:

    Si tie iti aduce pensia azi? Si noua tot pe 15 ale lunii si nu imi place sa o iau de pe card, la mine postarita are un moment de respiro si bem o cafea impreuna si mai aflu noutatile mai ales acum iarna cand nu ma prea incumet sa ies din casa.

  21. Elisa zice:

    Mda, asa vrea al meu,ca…cica pe card nu o poti lua cand vrei si-ti mai ia si un procent la fiecare operatie,ma rog,tre’sa aiba si postarita de lucru,nu-iasa?
    Eu ii dau vara ce am prin gradina,cand tineam gaini primea cate 10 oua,hahaha iar fiindca ii e greu sa care dupa ea punga de la mine ii las 2 lei ca nu ma doare 😀
    Da…si o ascult tot ce povesteste cu atentie nedisimulata 🙂

Lasă un răspuns

