Blogosfera e pe moarte si nici tara nu o duce mai bine


Cel putin  a mea,pe care o citesc eu asa este.

Ma trezesc tarziu,primul gest nu mai este determinat de curiozitate.Nu mai deschid  compu,gasesc ca am altceva mai interesant de facut.Intr-un tarziu deshid si computerul.Iau blogrollul  de sus in jos(altadata il accesam preferential) si click dupa click nu mai gasesc nimic.Pana la NENEA COSMOS unde citesc Plugusorul ce-a fost, nu cel care va veni.

In 10 minute am terminat blogosfera mea.Este o jale cumplita peste tot.Lumea se obisnuieste greu cu GREUL.Ce bine era sa ne obisnuim usor!Dar nu  este totul pierdut.Mai este un blog in cele 100 Alerg deci exist.Acesta,desi nu l-am deschis mi-a dat o tresarire.Asa o fi?O fi,caci si Irina Loghin exista.Eu nu mai stiu daca exist,poate doar vegetez,poate ca am imprumutat de la pomi iernatul si de ursi hibernatul,poate va mai fi ceva care sa ma poata bucura.Acum, insa, nu.

Hotia a prins un organ.Nu am extirpat organul si s-a extins.Va fi legiferata prin validarea unui furt .Metastaza .

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Blogosfera e pe moarte si nici tara nu o duce mai bine

  1. Luminita zice:

    Mda, sentimentul este de lehamite. Eu una nu mai am chef de nimic desi am atat de mult de lucru (sfarsit de an la firma, pregatiri Craciun…). Ma tarai de pe o zi pe alta. Si sa scriu mi se pare greu…

    Tristeti de iarna!

  2. Elisa zice:

    Luminita,
    e mult mai grav decat cred cei care ii sustin pe portocalii.Sunt niste manevre bolsevice de care sustinatorilor lui base nu le pasa,nu le iau in seama si asta este mai grav.Daca s-ar repeta scrutinul s-ar fura la fel.Parerea mea.
    Acum CC-ul isi da marele examen care va face sa o luam pe una din cele doua cai ce se vad
    1 spre democratie si un Stat de drept,daca se vor invalida alegerile
    2.spre libertatea hotiei,minciunii,inselatoriei la orice nivel,deci spre CRIMA ORGANIZATA,in caz contrar.

  3. zincabeiu zice:

    Nici eu nu pot sa ma prefac ca nu traiesc in realitate si ca totul din jur nu ma afecteaza.Chestia asta cu izolarea in sumedenie de treburi personale prefacandu-te ca esti neatins este valabila numai pentru calugari! Da, sunt trista ca ni se ia, zi de zi, libertatea care credeam ca ne apartine.Traim intr-un stat politienesc, ca in anii ‘5o, si ne prefacem ca nu bagam de seama. Ipocrizia nu justifica nimic.

  4. matilda zice:

    Draga mea Elisa. Am luat o hotărîre eroică, pe care încerc s-o respect : Mîine, după ce prepar un crap de Dunăre, în timp ce colindele îmi vor mîngîia sufletul, eu îmi voi împodobi casa. Cu ghirlande, cu beculeţe, cu crenguţe de brad, voi alunga urîtul care ne apasă de atîta vreme. Da, invit spiritul Crăciunului mai devreme, să mă bucur mai mult de noaptea magică… Încerc astfel să-i ignor pe toţi ticăloşii care mi-au umbrit viaţa în ultimul timp.
    Voi, prietenii mei din blogosferă, m-aţi ajutat foarte mult şi vă mulţumesc pentru asta ! Îţi doresc numai bine !

  5. Elisa zice:

    Matilda,
    nici nu mai stiu de cate ori am incercat sa fac asta.Nu am reusit..
    Draga mea,sa te ajute Dumnezeu si copiii si nepoteii tai deasemenea sa poti ignora astea care sunt!Multumesc si eu pentru vorbele tale 🙂

  6. Vania zice:

    Aş avea o viziune mai optimistă…

  7. Elisa zice:

    Zinca,
    nu numai ca au furat dar mai si trumfa ca niste invingatori.Ei,bine,asta este culmea insolentei exprimata pe chipul rozaliu al lui videanu marmureanu care si-a asfaltat soseaua de la fabrica lui pana la Ruschita sa poata lua tot ce-i acolo numai pentru el..
    Da,ne asteapta un viit’recut luminos! :(((((

  8. Elisa zice:

    Vania,
    pana aici am putut.Daca as fi in razboi as lua arma si as iesi la lupta,nu m-as teme,as spera insa la ceva..ori eu ,ori ei.

  9. Lia zice:

    Seara buna, Elisa!
    Mi-am petrecut ultima zi din acest an in compania sufletelor care nu stiu de criza economica sau politica…a sufletelor nevinovate…ei stiu ca au fost cuminti..si asteapta rasplata, lumea lor e frumoasa, pura…La ei a venit mosul..le-a adus ce si-au dorit..noua, nu! 😦
    Da, din nefericire, totul a trecut repede…si m-am trezit la realitate…
    iti inteleg amaraciunea..o traiesc eu insami..dar trebuie sa depasim momentul..
    C’est la vie! „:( ..sau mai degraba, la vie…

  10. Elisa zice:

    Nu,Lia,tu ai copilasii cu tine,ei sunt viata si bucuria permanenta care nu-ti dau timp sa te gandesti la altceva.
    Va doresc pregatiri fericite pentru Sarbatori! Te pup.

  11. Luminita zice:

    Elisa, stiu, ai dreptate in tot ce spui .Eu sunt pesimista ca va iesi adevarul la suprafata. Cred ca noi, romanii, avem un blestem si tare mi-este teama ca nu-l putem infrange. Eu una nu mai sper, nu-mi mai pot permite sa ma iluzionez. Am facut-o de prea multe ori in ultimii ani si de cel putin tot atatea ori am luat plasa. Si cand ii mai si vad pe cretinii victoriosi ca ne iau de prosti, savurandu-si victoria in ochii nostri… mi-e lehamite! Vreau sa uit ca exista!

    O seara buna tuturor.

  12. starsgates zice:

    Elisa, şi tu ai plantele tale, florile tale pe care dacă le îngrijeşti cu drag te răsplătesc daruindu-ţi frumuseţe.
    Mie îmi place să intru pe blogul tău pentru că ştiu că aici mă aşteaptă o lume minunată.:)

  13. SuKăRiT zice:

    No murit blogosfera dragă, ne-or murit nouă speranţele. Ori, mai bine zis, nu ne-a mai rămas decât una. Incredibil (şi totuşi…) pavăză în faţa unui sistem poliţienesc şi profund corupt, se află doar cei nouă Judecători de la CC.( Aşa cum, la fel de bine putem spune că ar putea fi pavăză pentru ei! Altfel, doar rezultatul unei simple împărţiri a celor aproape 600 000 de voturi de la cele (aproape!) 4000 de secţii speciale, ar fi suficient pentru o reluare al turului doi.)
    Din două, una. Fie se prefac (de ochii europenilor şi a lumii!) că deliberează, dar deja au hotărât că-s prea grele dosarele (ţinute de chiriaşul de la Cotroceni) şi ei sunt prea bătrâni pentru luptă, fie vor ignora şantajul şi vor intra în istorie drept „Cei 9 care au salvat România” .
    Aşteptăm! Poate de aceea totul pare mort. 😛

  14. Victoria zice:

    Sa speram ca a 2-a varianta a lui Sukarit va fi cea finala.Eu sper asta din tot sufletul,pentru mine dar,mai ales,pentru copiii mei.
    Oricum ,deocamdata am o stare………
    Avand in vedere ca au oprit numaratoarea pana maine dimineata,cred ca nu vor termina pana Luni la 15. Si deja sunt cu nervii la pamant din cauza asta,desi nu suport politica,insa ma intereseaza foarte tare ce se va intampla cu noi,cu tara asta in care,cu parere de rau o spun,ne-am nascut.

  15. zincabeiu zice:

    Nu cred in vreo rezolvare.Problema nu era voturile nule, ci sectiile speciale si ambasadele. E o munca inutile si nerelevanta.Iar membrii CC sunt prea batrani, total nedeterminati pentru „a intra in istorie”.

  16. Elisa zice:

    Exact 😀 Despre asta este vorba,praf in ochii democratiei .Misto a la baselu:”v-am tras-o!”

  17. SuKăRiT zice:

    Ba pardon, „v-am ciuruit”. 😉

  18. Gabi zice:

    Draga Elisa ,
    bine te-am regasit.O mare tristeste pluteste peste tot dupa cum vad,DAR nu trebuie sa renuntam………….Sigur acest capitol cu numararea voturilor trebuie incheiat si trebuie admisa ideea ca base e „presh” pt inca 5 ani.Dar cred ca Romanii ar trebuisa invete din aceste alegeri si sa se pregateasca de pe acum pentru alegerile viitoare .M-a refer la alegeri computerizate.Iar partidele de opozitie care or fi sa fie !sa-si pregateasca de pe acum candidatul . Cu parere de rau trebuie sa o spun problema noastra este incultura si saracia.
    Cum este posibil ca dupa 5 ani de facut Nimic,razbunari ,nepotism, hotie,personaje precum EBA, Mircea Base, Haysam,Ritzi,Udrea ,Cocos,Videanu,Guvern BOC,niste incapabili si anagramati pusi pe posturi de ministri,ajunsi deci sa ne reprezinte interesele si interesele acestei tari desigur,deci dupa toate cele enumerate mai exista inca 5 milioane de Romani care i-lvoteaza pe Basescu!
    Mai exista Romani care isi vind dreptul de a vota,de a alege deci intre bine si rau pentru o galeata de plastic!.Credeti ca acesti oameni sunt constienti de raspunderea pe care o au?de faptul ca este in joc situatia unei tari?deci 5 milioane de galeti de plastic ,sau o bere +1mititel *5 mil =vitorul nostru si al copiilor nostri! Eu cred ca ar trebui investit intii in oameni!
    Craciun fericit si Capul sus,pieptul inainte si 123…………….si cred ca ar mai fi ceva:

    DESTEAPTATE ROMANE
    DIN SOMNUL CEL DE MOARTE ……………………!

  19. Elisa zice:

    Gabi,
    lungeste Doamne boalele pan’se coc capsunele””” nu???
    Ideea este ca nu putem trai in minciuna asta 5 milioane de romani,nu putem si gata,asta-i problema,daca ma intelegi…

  20. Florin zice:

    Mai fac si eu cate o tura pe la Blog Roll, da-s multi a dracu’ . Cel mai des sunt vizitati cei de la : Citesc Des ! 😀 Every Day !

  21. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,suntem mahniti cu totii din blogosfera ta,iar eu sunt revoltata cand vad atata nesimtire fare limite.Iata ce am citit si cred ca e adevarat:
    http://roxanaiordache.wordpress.com/2009/12/12/ofiteri-sts-isi-acuza-seful-ca-a-furat-pentru-basescu/

    http://ivanuska.files.wordpress.com/2009/12/basescunuepresedintelem2.jpg?w=320&h=230

  22. Elisa zice:

    Florin,
    sa fi postat tu la mine cand citeau 1500/zi ha,ha! acum…cam dijaba””” nici macar eu ,nu 😀

  23. Elisa zice:

    Draga mea,ma voi uita dupa…mai tarziu,caci presimt ca va trebui sa iau colebil dupa…. 😦
    …si ,da-i la nevoia 😀

  24. Dumi zice:

    Elisa,tu spui:
    pana aici am putut.Daca as fi in razboi as lua arma si as iesi la lupta,nu m-as teme,as spera insa la ceva..ori eu ,ori ei.
    Te contrazic. Este razboi. Dar de a tocarea a nervilor. ori rezisti, ori mori, dar nu fizic. Sa explic ar fi cam lung.
    Am avut candva o discutie cu un prieten care ma contrazicea orice as fi spus. dupa o ora de tocat nervii am spus ca el, asa de politete. Ciudat dar m-a contrazis si a spus ca mine. Atunci am gasit solutia. Dar nu o spun ce te citeste lumea si in plus ai si „prieteni” care se prefac a fi prieteni ca altfel nu se poate. Oricum solutia vine dela sine la timpul potrivit. In rest: si maine e zi.

  25. Dumi zice:

    P.S.
    Daca tot spui: Daca as fi in razboi as lua arma si as iesi la lupta
    Ete colea: Si citeste comentariul ca merita.

    Personal ma abtin la orice comentariu. Dar este un punct de vedere dintr-o tara cu statut de neutralitate consolidat. Ar fi interesant si cum gandesc Suedezii cu statut similar.

  26. Dumi zice:

    P.S.S. Si inca unul, ca nu am alteva mai bun de facut. Am buba.

  27. Dumi zice:

    P.S.S.S.S.
    Acu ma linistesc pentruca ma uit la filmul „singur acasa” si iar si iar ma loveste boala cu ” Meditatia trascedentala” stii tu chestia aceea mult hulita, iar asta va dura ceva timp. Deci , Sarbatori fericite si mintea Romanului cea depe urma.

  28. Elisa zice:

    Dumi,
    hai,lasa,nu te mai necaji.Oricum.noi nu-l vroiam pe Geoana,noi il vroiam pe Crin Antonescu presedinte si pe Iohannis premier,asta era solutia.Si oricare alta solutie se adopta de acum inainte nu ma mai intereseaza.Sa le fie tuturor de bine!
    Eu nu citesc sa ma otravesc singura pe ici pe colo ce spun portocalii,no way!

Lasă un răspuns

