Ei, bineeee….

…gata.S-a terminat mascarada.De acum inainte incepe piata iar eu inca nu  am ajuns atat de rau ca sa-mi vand produsele de gradina.Ati vrea voi,caci produse c-ale mele,mai rar.

Asa ca am terminat cu orice aluzie la politic.Nici in gluma nu mai suport sa aud nici la teveu nici aici.Sunteti de acord?

Daca da atunci facem o pauza binemeritata in care voi scrieti ceea ce doriti,texte,lungi,orice,pe orice tema,despre voi sau despre altii,despre carti sau despre filme,despre muzica preferata(cu exemplificari de videoclipuri),ce va taie capul doar o singura opreliste:politica in Romania.

Daca eu am reusit sa depasesc atunci veti reusi si voi,sunt sigura de asta.In definitiv avem o singura viata si felul in care ne-o traim depinde numai de noi insine.

Eu revin la ceea ce ma caracterizeza-ma intind doar cat mi-e plapuma si astfel nu am fost niciodata dezamagita de actiunile mele.Doar de actiunile mele,acelea care nu mai depind si de imprejurari si conjuncturi.

Va astept si va mai rog ceva.Nu asteptati raspunsurile mele imediate,astept sa se adune un „teanc de teze” pe nume „tezele din semestrul I” si abia apoi ma voi aseza sa le rasfoiesc.Ma voi gandi la voi cu drag.



Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Ei, bineeee….

  1. Luminita zice:

    Eliza,

    Pentru tine, pentru noi… http://www.youtube.com/watch?v=1_GJ3PdH1qc&feature=related

    Cu drag

  2. ba_laura zice:

    ei, ce dor mi-era de elisa mea!
    las-o-n foc de inversunare politica!
    am facut tot ce-am putut deocamdata si-o-m mai face cand o veni sorocul.deocamdata suntem noi cu viata noastra, si n-are rost sa pierdem vremea cu lamentari.
    eu mi-am mai tras un strat (un stratulet de 2 mp), pe care (de furie:P )l-am sapat eu cu manuta mea.
    si pentru ca ma tem ca mai avem destul pana sa ajungem la normalitate…am impresia ca o sa-mi mai extind gradina de legume 😀
    m-am pomenit azi dimineata , cu cafeaua in mana, studiind terenul.
    sa mai zica cineva ca nu ne-ajuta politicienii cu nimic!

  3. Vania zice:

    Sunt de acord, şi eu vreau o pauză în care să trec pe Cultural.

  4. Victoria zice:

    Ce bineeeeeeeee!!!!!!!!
    Abia asteptam sa te „aud” zicand asta. :))

  5. Manole zice:

    Yep! Si eu ma bucur! 🙂

  6. jurnalulanei zice:

    si mie mi-ajungeeeeeeeeeeeeeee! Nu mai pot!!!!!

  7. CELLA zice:

    TATIANA! E un minunat (re)inceput

  8. Lia zice:

    Mai bine… sunt bulversata inca…starea generala ma influenteaza in sens negativ… Sper sa ne putem abtine… te pup!

  9. CELLA zice:

    A, si „teza” mea, TATIANA e sufletul meu, doar stii:)

  10. MIRA zice:

    Hmm…si ce multa rabdare am avut si ce dor mi-a fost 😛 ,ma bucur din inima c-ai reusit sa redevi gazda perfecta chiar si pentru o musafira indecent de franca.

  11. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nici eu n-am mai fost pe blogul meu cel verde din ziua aceea care ne-a adus lovitura de gratie.
    Eu cred ca alegerile s-au fraudat si de aceea nu trebuie sa ramanem indiferenti.Unii au facut o petitie (am semnat-o si eu)…trebuie sa incercam.
    Deja s-au adunat peste 4000 de semnaturi.
    http://www.petitieonline.ro/petitie/opriti_fraudarea_alegerilor-p57394054.html

    Nu mai vorbesc despre politica.

  12. zincabeiu zice:

    OK.Si eu vrea s-o dau pe Cultural, cum bine zice Vania.Auzi, o sa vina Eric Clapton, in iunie 2010. Minunat ! Si mai avem atatea carti de citit…
    Vreau sa fac o precizare : melodia lui Vali Sterian a fost compusa si cantata in anii comunismului ’75-80, era un cantec despre pace, despre consecintele voolentei mondiate, despre atentatele din Irlanda de Nord. Dupa ‘ 89, autorul a adaptat-o realitatilor momentului si pentru cantec a inceput un nou drum. Trebuie sa fim corecti.

  13. Castalia zice:

    Si eu am terminat cu politica; s-a intamplat sa ascult „Requiem” de Mozart si efectiv muzica m-a ridicat deasupra mizeriei politice din Ro si da, am ingropat subiectul politica. Si pentru ca ai cerut altfel de provocari, spune-mi te rog o carte buna, foarte buna pe care sa o citesc. Am o lista lunga de carti pe care sa le citesc intr-o viata, dar parca vreau ceva altceva. Simt nevoia asta de o carte exceptionala pentru ca mai am mai putin de trei luni pana nasc si s-a intamplat si la prima sarcina, cam tot in perioada asta sa citesc o carte care mi-a picat tare bine; „Casa de lut” de Pearl S. Buck.

  14. Elisa zice:

    Castalia,
    draga mea,intai iti spun multa sanatate tie si fatului pe care-l aduci pe lume,sa dea D-zeu sa fie bine!
    Cat privesc lecturile,of…poate nu ai citit inca Mircea Eliade.Noaptea de sanzaiene,Intoarcerea din rai,Maitreyi,Nunta in cer,Huliganii,cam astea le-am citit eu dupa revolutie ca inainte nu le gaseam.Dar,oricand as reciti oricare din ele.De ex Agonie si extaz a lui Irving Stone.

    Apoi de Paul Goma Bonifacia(m-a distrat grozav) si Din Calidor.

    Poate vrei Milan Kundera, Gluma

    Eu citesc acum Ingeri si demoni de Dan Brown,foarte interesanta.
    Insa ,mi-a placut mult de tot Cheile Imparatiei a lui Cronin
    Pe clasicii rusi i-am citit in studentie si pe francezi de asemenea.Dar,daca vrei sa citesti si ai cartile la indemana incepe si nu te astepta sa -ti placa nemaipomenit dupa primele pagini.Cartile sunt ca si oamenii,trebuie sa citesti mai mult din ele ca sa vezi daca merita sa le termini sau sa le abandonezi 😉
    Toate bune,draga mea Castalia 🙂

  15. ioana zice:

    Elisa,cea mai fericita zi a mea a fost in 6 dec. de votari si stii de ce? am primit vestea cea mare ……………..o sa fiu bunica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Elisa zice:

    Draga de tine 🙂 Ce mult ma bucur pentru tine,ce raza de speranta strabate prin pacla deasa!
    Te imbratisez si Doamne ajuta! Sa fie sanatosi si mama si pruncul dar si bunica ce cu siguranta va ajuta la cresterea si educarea nepotelului 🙂 Te pup draga mea

  17. ioana zice:

    multumesc Elisa,macar am avut pentru ce bea sampania. Mai am o nepotica de 5 ani dar nu e aici e in Spania stie doar cateva cuvinte romanesti iar nora mea nu stie deloc ,e spaniola. la vara ii astept sa vina in tara nu au fost de 2 ani, doamne greu mai trece.

  18. Elisa zice:

    Ioana,
    ce frumos!Sa traiasca si sa fie sanatosi cu toti!
    Ai citit cand am scris eu despre stranepoatele mamei mele ? Cam asa am ajuns in aceste vremuri,sa nu mai stie nepotii romaneste :(.
    In vacante nu vin la voi ?

Lasă un răspuns

