Plecăciune , domnule Crin Antonescu !






Domnule  Crin  Antonescu va multumesc

pentru ca reprezentati speranta tinerilor din tara noastra.

Va multumesc pentru ca ati reusit

sa-i  mobilizati, prin calitatea dumneavoastra de

lider liberal, pe tineri la  urne.

FELICITARI PENTRU CA  ATI REUSIT!

FLORI  IN CALEA DUMNEAVOSTRA

SI DE ACUM INAINTE!


Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Plecăciune , domnule Crin Antonescu !

  1. CARMEN zice:

    Buna seara Elisa,
    tocmai am aflat ca a picat Basescu! Ma bucur si ma gândesc ca soarele va începe în sfârsit sa straluceasca în România! daca nu sub Antonescu, macar sub Geoana…Frumoase flori!
    Acum pot începe cu adevarat Sarbatorile de Iarna! La multi ani Elisa!

  2. matilda zice:

    Crin Antonescu este un om politic de mare viitor !

  3. Elisa zice:

    Da,Carmen,asa se pare dar eu nu-l vad pe Geoana invingator,deh…nu pot.

    Matilda,este singurul castigator din aceste…aceste electorale si noi deasemenea,tara,tinerii,dar si batranii,de ce nu,mai ales cei anticomunisti adevarati asa ca mine 🙂

  4. zincabeiu zice:

    Da, din toat ce-a fost pana acum eu il vad pe viitorul Presedinte din anul 2014, Crin Antonescu. Toata aceasta experienta electorala i-a conturat un profil de mare politician. Culmea, l-am descoperit si eu cre, mai degraba , am fost un om de stanga.Dar adevaratii liberali m-au convins de multele virtuti, ca sa zic asa, ale liberalismului.

  5. Dacic Dracon zice:

    Si ziceti ca sunteti tineri??? Sunt simpatizant PNL dar…am fost dezamagit. Pentru orgoliile unora ne-au vandut PSD! RUSINE!!! M-as fi bucurat sa iasa Crin dar sa faca pact cu ceilalti… Mie personal mi-au furat ideea de liberalism 😦 Nu sunt fan Base dar tot cred ca era mai bun decat prostanacu’

  6. Elisa zice:

    Asa este Zinca.
    M-a acuzat o spamuita ca-s nostalgica dupa comunism.Ea nu a citit la Despre mine si nici nu gandeste cu mintea,ca n-are.
    Nu a luat in seama dupa tot ce am scris eu decat ca votez un pesedist.Ce gandire ingusta!!!

    Dacic Dracon,
    nu cred.Am scris mai sun „Se stia dinainte” ce simplu le-a fost sa fure la voturi.

    Cine zice bre sa suntem tineri?? Si la cine te referi?Eu tin cu tinerii si-i incurajez sa participe la viata politica a Romaniei ca numai asa se poate schimba mentalitatea,in zeci de ani….

  7. ioana zice:

    stau si analizez ,oare pe Geoana l-au votat numai membri de partid?ca nu se explica cum de Basescu a castigat alegerile.

  8. Elisa zice:

    Lasa Ioana,exista un Dumnezeu,nu suntem singuri,asa sa stii 🙂

  9. Elisa zice:

    Domnule Crin Antonescu:
    -nu v-ati asteptat nicio clipa ca basescu si ai lui sa fure alegerile?Erau doar 2 punce diferenta si ati vazut ce-a declarat inainte de ora 9.Exact asta au facut ce le-a dictat el
    -acum,daca vor fi validate alegerile cu basescu presedinte trebuie sa-i convingeti si pe colegii dv de partid sa nu se akieze cu derbedeii,sa nu participe la guvernare dar si pe Geoana la fel,asa cum dv i-ati asigurat procentele asa sa va asculte si acum.
    -pe noi 5 milioane ne-ati convins,deci puteti convinge si 5 mii sau cati trebuie.
    -basescu trebuie izolat cu PDL cu tot.Lasati-i la guvernare,lasati-i in continuare singuri,nu participatIi la trocul asta ieftin prin care se spune ca..”TARA O CERE,TREBUIE SA O SCOATEM DIN CRIZA POLITICA”.Lasati-i pe ei sa o scoata.
    -noi cei 5 milioane v-am simtit puternic si ne-am pus toata speranta si increderea in dumneavostra(caci eu de ex sunt anti FSN de cand exista el ) si asa ca mine sunt majoritatea., si vrem sa luptati
    1.ori sa dovediti frauda
    2,ori sa nu participati la mizeria de guvern condus de cine vrea basescu.
    Va inteleg,va stimez, va felicit pentru ceea ce ati facut si va doresc mult succes in continuare,domnule Crin Antonescu!

  10. Elisa zice:

    am scris aici pentru ca nu pot posta pe blogul dv 😦

Lasă un răspuns

