Blocaj depăşit

PNL s-a aliat cu PSD

PNTCD s-a aliat cu PSD

UDMR  s-a aliat cu PRM

FMN s-a aliat cu  cei de  mai  sus

a mai ramas PDL.Singur.

PDL a fost aliat cu toti si pe toti i-a tradat, pe unii i-a dezbinat  iar pe altii i-a redus la tacere.

In 1990 am avut FSN   provenit din fosti si urmasi demnitari de -ai lui Ceausescu si Opozitia,adica partidele  traditionale existente inainte de comunism.

Istoria celor 20 de ani o stiti mai bine decat mine.Nu-mi place politica  si mai ales nu cea romaneasca.

Acum,dupa acesti toti ani cand  actualul PDL s-a izolat de toate celelalte formatiuni politice(fiindca ei nu-s un partid cu orientare,cu platforma si cu principii sau cu aspiratii,ei sunt o gasca mafiota),deci acum suntem dupa 5 ani de presedinte Basescu si fara guvern.Toate variantele de guvern pe care le-a vrut dictatorul nu au trecut de parlament fiindca acolo s-a creat o majoritate care sustine schimbarea felului de a face politica in Romania.Ba mai mult,chiar el a spus ca va continua in acelasi mod sa propuna premier PDL si sa forteze mana parlamentului,adica sa rupa prin cumparare,fireste,alte partide ca sa-i treaca lui premierul dorit,poate chiar Boc.

S-au facut aliante electorale incredibile.PNTCD si PNL  cu PSD si UDMR cu PRM doar ca sa scoatem tara din blocajul in care a bagat-o Basescu prin neacceptarea solutiei lui Crin Antonescu si cu sprijinul   majoritatii parlamentare,adica solutia  Klaus Iohanis-premier.

Guvern nu avem.Majoritate parlamentara avem,dar ea nu accepta impunerea unei solutii care s-a demonstrat ca nu a functionat.Este de la sine inteles ca nu va functiona nici in continuare.Daca Basescu ar fi reales(prin reducere la absurd) am ramane o tara blocata poate inca un an de acum inainte,fiindca stim ce-a spus Basescu la prima confruntare intre cei trei candidati:voi continua la fel ca si pana acum.Asa a spus si asa va face.

Ce va face sa credeti ca daca veti pune stampila pe Basescu veti face bine?Bine cui?Lui Berceanu si lui Videanu,sau cui? In orice caz voua nu va veti face bine decat in situatia exceptionala ca sunteti in PDL sau mici functionari pe langa acestia si frica de pierderea privilegiilor care curg in mod ilegal dinspre bugetul statului spre pedelei si apropiatii lor.

Mircea Geoana si presedintele in functie au fost la primul tur de scrutin la cateva procente diferenta,parca mai putin de 2.Acum  PDL este izolat politic,nimeni nu s-a aliat cu el in scop electoral,deci de unde sa castige voturi in plus fata de primul tur?

Oameni destepti din aceasta tara mergeti la vot caci pentru voi o veti face si votati cu capul si nu cu sentimentele.Nici eu nu agreez pesedeul(desi cum am spus partea rea din FSN s-a rupt pentru a se forma PD,iar apoi au mai muscat si din PNL o mica bucata-formand  PD-L – care este doar o mostra cu care sa-i pacaleasca pe derutati,pe cei scarbiti de politica).

Si iata ultima gaselnita a lui Basescu-el si ai lui striga „jos comunismul”.O fi reusit sa va pacaleasca cu acesta ultima impostura?Sper din tot sufletul ca nu.

Vom depasi blocajul in care se afla tara doar daca Basescu va pica.Aveti grija cand veti avea stampila in mana,nici nu stiti cata responsabilitate aveti! Mult mai mare decat aceea  pe care nu ati avut-o cand ati facut un copil fara sa stiti cu ce bani il veti creste si cu ce bani ii veti asigura educatia astfel ca el sa devina un om ce gandeste cu capul lui si nu cu nevoile din  sacosa goala.

Nu uita ca pomana electorala tine cateva zile de foame dar o conducere normala a cestei tari poate sa-ti umple si tie sacosa permanent ,legal si- fiindca ai dreptul sa muncesti – sa-ti castigi existanta.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Blocaj depăşit

  1. la timpuri grele, ceva vechi , sa ne amintim ….

    http://windwhisperer.wordpress.com/2009/12/05/a-venit/
    Mos Nicolae, cu ganduri bune !!!

  2. Elisa zice:

    Multumesc Windy pentru minunile tale pentru o seara splendida de Mos Nicolae 🙂
    Te pup.
    S a stim sa primim darurile este atat de greu!Tu stii draga mea,tu stii sa fii fericita si este mare lucru acesta.

  3. Ninu zice:

    Miine natiunea Română va da cel mai mare test de maturitate de dupa 1989, daca vom reusi sa-l trecem vom fi demni sa aspiram la o treapta superioara pe scara civilizatiei, daca nu nu vom mai avea nici o sansa, vom cadea definitiv, ultimele lucruri bune din tara asta vor fi istorie, in ultimi 5 ani nu s-a facut nimic decit s-a jefuit si s-a pradat, s-au pus borduri si s-au cumparat scene, doar clanul lui Basescu si familia lui Basescu au dus-o bine, o fata si-a luat apartament de sute de mii de euro si una a ajuns parlamentar european desi coeficientul ei de inteligenta este sub minim, în tara condusa de fapt de Elena Udrea intriga politica a ajuns la ordinea zilei, perdele de fum dupa perdele de fum ni se arunca in ochi ca la umbra lor ei sa mai poata face inca un mismas si inca un jaf, Ei au condus 5 ani, 5 ani in care au avut totul pe mina lor, justitie, politie, economie, si pe toate le-au folosit doar in interesul lor, miine „ei” pot fi istorie, dar pentru asta trebuie sa mergem la vot, vor fura, vor face circ si vor incerca sa destabilizeze, la asta se pricep cel mai bine, dar daca vrem cu adevarat sa curatam tara de ei si de clica lor nerusinata va trebui sa fim acolo la urne si sa votam..doar cu vorba nu putem schimba nimic.
    Dumnezeu sa ne ajute !

  4. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,abia astept sa plece cu ai lui in vacanta mare!
    Sa auzim vesti bune diseara!
    Mos Nicolae s-a gandit la toti si m-a rugat sa las un mic dar chiar si pentru cei nu prea cuminti.
    http://wallpapers.net/view/change_of_season_sommer_linde-1024×768.html

  5. Sibilla zice:

    La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
    Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
    “Repetabila scrisoare”

    Am adormit
    cu gândul la fereastră
    unde-am lăsat
    doar gheata mea de suflet
    spre o poveste
    cu “a fost odată”
    un Moş bătrân
    ce tainic,
    fără chip,
    ne aducea,
    în miezul cel de noapte,
    un vis cuminte
    agăţat în plic.

    I-am scris mereu,
    ani după ani,
    de-a rândul…
    Nu i-am cerut
    decât, din toate,-un strop:

    Moş Nicolae,
    adu-mi altă soartă
    şi lasă-mi
    în ghetuţă
    şi noroc.
    Moş bun,
    cu lacrima,
    te rog…

    Mi-am lustruit cu sârg
    ghetuţa schioapă
    din sufletul
    ce la vedere-l port.
    I-am pus
    şi o lumină,
    lumânare,
    ca drumul să nu-l rătăceşti…

    Te rog,
    nu mai zbura
    peste fereastra mea,
    gheata-i acolo,
    către geana ta.

    Atena-Mariana Zară, Bacău,
    28 noiembrie 2008



    Sibilla

  6. Shari zice:

    Mergeti la vot, nu lasati toti analfabetii de la coada vacii platiti cu un kg de malai sa hotarasca in locul vostru!!!

    Imi displac ambii candidati(ca sa fiu finuta), fiecare are bubele lui , dar va spun un singur lucru care v-ar putea schimba opinia, in cazul in care sunteti deja decisi:

    Referendum =schimbarea Constitutiei =puterea restransa a Parlamentului= Putere maxima de manipulare a presedintelui=coruptie=teroare =lipsa investitori straini adevarati = Dictatura pentru romani.

    Intelegeti ce vreti, imi bat capul de cateva zile ce sa fac azi, pe cine sa pun stampila, dar acest lucru a fost definitoriu pentru mine.

    Nu va lasati indusi de procentul mare al celor care au votat asa-zisul referendum, tara noastra, DIN PACATE, e plina de oameni mai ….saraci cu duhul, ca sa nu o spun direct

    Sau, in alt limbaj, este o turma imensa condusa de indivizi care joaca la cacealma in orice moment politic.

    NU ACCEPTATI REFERENDUMUL, boicotati aceasta grava manipulare, nu 100 de parlamentari in plus fac saracie in Romania!

    Dimpotriva, 100 de parlamentari in minus vor da putere deplina unui singur om care va deveni dictator, asa cum a fost Ceausescu .ASTA SE SI URMARESTE!

    Azi e o zi grea pentru Romania, dar daca votati nu cum va indeamna constiinta, ci LOGIC, atunci mai avem sanse.Constiinta oricum ne e manipulata, deci trebuie sa o anulam azi, haideti sa votam cu capul pe umeri si cu el limpede!

    Nu votati schimbarea Constitutiei!Nu votati Parlament unicameral, care ar fi dezastrul definitiv al nostru!!!

    Va rog din inima, mergeti la vot!La tara, toti indivizii dubiosi si fara nici o constiinta au fost deja platiti , intr-un fel sau altul, sa voteze .

    Haideti sa nu-i lasam pe ei sa ne hotarasca soarta!

    Nu votati DICTATURA!

    Lasati Parlamentul asa cum este, nu dati cu mana voastra puterea unui singur om care apoi va va pune bocancul pe grumaz !

  7. zincabeiu zice:

    La multi ani , tuturor.Mosu’ ne va aduce azi cel mai frumos cadou.Sunt sigura ca nu suntem o tara de marionete.Nu se poate, suntem oameni, gandim cu creierul nostru.Capu ‘ sus, va fi bine.
    Ninu, ai dreptate.

  8. Vania zice:

    Nădăjduim ca Sfântul Nicolae să fie generos, atâta cât e cu putinţă, cadorisindu-ne cu… răul cel mai mic.

  9. Elisa zice:

    Ninu,
    Doamne ajuta! Vom vota impotriva tiranului Basescu.El nu are calitati de presedinte de tara ci cel mult de un presedinte de colhoz 😦

    Gabi,
    sa nu credem sondajele din timpul zilei,ele sunt manipulilari,pe net au fost lansate astfel de cacealmale.Eu nu cred decat ce se spune la ora 21.
    Draga mea,Dumnezeu sa ne trimita un Mos Nicolae darnic cu solutia inteleapta si sa-i lumineze pe romanii nehotarati sa-i impulsioneze sa mearga la vot caci INDIFERENTA ucide.

    Sibilla,
    La multi ani sarbatoritilor!La multi ani Nico,draga mea banateanca!Sa ai o zi onomastica fericita Nico! Pup si imbratisez 🙂

    Shari,
    scumpa mea, Dumnezeu sa ne faca sa vedem asa cum este realitatea de azi si sa nu o schimonosim pe cea de maine!
    Bravo ca ai ajuns la liman,ma bucur pentru noi toti care ne-am hotarat sa votam iarasi raul cel mai mic si ne punem speranta in binele guvernarii.

    Zinca,
    trebuie sa votam mai multi decat se fura,mult mai mult si ziua aceasta frumoasa si nefriguroasa o sa-iscoata pe romani la vot.Sedentarismul este la fel de rau ca si indiferenta…ucide adica 😦
    Un Mos darnic pentru cei care gandesc cu mintea lor si nu cu buzunarul,pentru ceu care inteleg ce am scris eu in articol si pentru cei care nu au inteles sa citeasca de mai multe ori.Te pup si-ti doresc o Duminica fericita!

    Vania,
    asa nadajduim si asa trebuie logic sa se intample.Doamne ajuta!

  10. Lia zice:

    Am fost la vot, Doamne ajuta!
    Campania aceasta a facut f multe victime.. astept verdictul…

  11. papagigli zice:

    Votasi don’soara? Eu, desi consider nedrept ca diaspora sa voteze, ma voi duce pina-n downtown sa-i trag o stampila Gornistului. Nu mi-as ierta un eventual cistig al Betivului la un vot diferenta 😉 😀

  12. papagigli zice:

    Un mic update pe care voi probabil ca-l cunoasteti deja

    Ora 9:30

    GEOANĂ 51,5% – BĂSESCU 48,5% (CCSB)

    GEOANĂ 52% – BĂSESCU 48% (INSOMAR)

    Go Crin Go !!! 😀

  13. Elisa zice:

    Am votat nu pentru mine ci pentru ROMANIA ALTFEL DECAT PANA ACUM.
    O Romanie Altfel sa ne aduca Sfantul Nicolae!

    Lia,
    bravo,reprezentanta tinerilor de varsta fiului meu!Te pup 🙂

    Papa,
    go Crin Go!!!

    Cata dreptate ai cu romanii de peste hotare!Tu esti o mare exceptie si sa-ti dea Domnul tot ce doresti si Mosul sa ne fie aproape 😉
    Nu credeti sondajele,ele sunt manipulatoare fiindca nimeni nu poate publica un sondaj inainte de ora 21.Daca se spune ca Geoana are procentul mai mare este din 2 motive
    1.sa-i lase acasa pe lenesi zicand ca desi nu-l vor pe base,Geoana va iesi conform scestor sondaje
    2.sa-i mobilizeze pe basestisti ca sa iasa sa-l scoata in fata si astfel…..
    Deci,Papa draga,explica-mi te rog daca gresesc.E voie sa publici sondaje inainte de final? Ma refer la cei autorizati sa o faca.
    Multumesc 🙂

  14. matilda zice:

    Draga mea, tare vreau să fiu optimistă, deşi am mari emoţii…Am votat cu speranţa că Sf. Nicolae cel bun şi milos ne va scăpa de ateul care jură strîmb cu mîna pe Biblie.

  15. matilda zice:

    Revin : duminică plăcută şi calde urări de bine şi fericire tuturor celor cu nume de Nicolae, Nicoleta, cu toate derivatele, cum este Klaus Johannis !

  16. papagigli zice:

    Elisa
    Pai ce sa-ti spun? Aici totul e in direct si iesirile de la vot in general sunt conforme cu realitatea. Mai sunt si greseli, dar nu semnificative. Iar procentele apar in direct pe ecran. De obicei verdictul se da inainte de terminarea numaratorii voturilor, cu exceptia statelor „too close to call” ceea ce inseamna ca diferenta este in mansa de eroare si atunci se asteapta terminarea numaratorii. Nu stiu cum e in Romania, dar ce spui tu are sens, daca intr-adevar aceste firme de sondaj sunt manipulate din umbra. Insa vad ca sunt doua statistici destul de apropiate ca rezultat, nu stiu daca sunt apropiate si dpdv al coloraturii politice 😉

  17. papagigli zice:

    Elisa
    Vezi la mine pe blog un email primit de Mela din Romania de la o prietena medic. Interesant si revoltator.

  18. sanda zice:

    La Multi Ani, tuturor sarbatoritilor de pe blogul tau, draga Elisa!
    Si on topic…Elisa, la fel gandesc si eu, aceste ,,presondaje”, marsave, bine gandite. :((

  19. Elisa zice:

    Matilda,
    vreau sa sper si…SPER PANA LA DUMNEZEU!
    Sa avem grija de inimile noastre,unii de emotii puternice au facut infarct 😦 Doamne fereste!
    Matilda,este o zi pe care o vreau cu final fericit 🙂
    La multi ani sarbatoritilor de astazi!

    LA MULTI ANI,KLAUS IOHANNIS!

  20. Elisa zice:

    Papa,
    n-as vrea hotie indirecta prin manipulare,de aia zic sa nu le credem si sa facem ce avem de facut:sa-l dam jos pe tiran.
    Sa iesim la vot chiar daca Geoana este cu 7 procente inaine dat de sondaje din timpul zilei,sa mergem sa votam,sa votam mai mult decat vor fura prin n-spe mii de metode.
    Papa,nu am gasit mailul primit de Mela,in care text este?

  21. Elisa zice:

    Sanda,
    La multi ani sarbatoritilor de astazi!Te pup 🙂

  22. papagigli zice:

    Elisa
    E in ultimul comment la „Ini mini maini mi…”

  23. Elisa zice:

    Dar,Papa,tu nu ai stiut despre aceste masuri ale bocistilor?
    Eu m-am dus la policlinica cu trimitere de gratuitate sa-mi fac un ECO si am nimerit asa,dr trimis acasa fara salar,iar alta dr pe care abia am gasit-o mi-a spus ca e normal sa stea acasa ca doar n-o sa vina sa lucreze pe nasturi,ceea ce sunt si eu de acord.Asa ca i-am scos banu si ca sa-mi faca ECO chiar atunci ca eram in criza am platit femeia-dr ca si cand m-as fi dus la un particular.Asta fiind impotriva obiceiurilor mele,adica ciubucul,insa nevoia ,deh…ce nu face omul pentru sanatatea sa sau restabilirea ei?!
    Ai votat? Cum ti s-a parut acolo la voi? sunt reprezentanti ai celor doi candidati care sa vegheze la buna desfasurare?

  24. papagigli zice:

    Elisa
    N-am ajuns inca. La noi e doar 9:20. Ma duc pe la prinz. Dar aici nu se fac inselatorii si chiar daca s-ar face, n-ar avea ponderea furtului din satele romanesti unde primarul voteaza pentru toata suflarea sau mai bine spus, suflarea voteaza cu cine-i dicteaza primarul. Chestie de nuanta 😀

  25. Elisa zice:

    Papa,
    ai dreptate,dar asta cu satele este un caz izolat,mai sunt si legende..insa la ambasade sunt trimisii lui base si ..ma intelegi?Asa imi explic eu de ce il vor pe base in continuare,sa nu-si piarda scaunele 😦
    Noi de acolo ne asteptam sa vina frauda cea mare.
    In legatura cu satele sa stii ca satele sunt cam uniform colorate,unul rosu si altul portocaliu.Liberalismul nu a ajuns la nivelul lor de trai dupa cum s-a vazut in turul I.Asa ca de aia este situatia de care spui.

  26. Elisa zice:

    Cand m-am intors de la vot.pe strada mea,ne-au depasit doua persoane recunoscute de toata lumea din oras.Un batran care nu a muncit nici acum 30 de ani cand nu era batran ci doar a facut copii.Nu stiu cu cine fiindca nu am vazut pe strazile orasului decat pe el cersind si pe copiii lui facand la fel.
    Era acu zeci de ani ,ma duceam cu autobuzul la servici iar in Colonia din orasul meu urcau din statie mai multi copii ai acestui batran(eu asa il vedeam si acu 20 de ani).Copiii mergeau la scoala generala de langa liceul meu.M-au impresionat intotdeauna si mi-am scos sandwichul meu din geanta spre a-i vedea ca se bucura.Si asta de cate ori ii intalneam.De cea mare,de fata imi parea mai rau si acolo in autobuz eu ii spuneam si niste vorbe frumoase referitor la comportare,la faptul de a se spala pe fata macar cand pleaca la scoala(caci garla era langa casa lor,raul Berivoi).
    De ce mi-era teama…s-a intamplat.Fata crescuta a devenit prostituata,o vedeam in centru stand fara sa intinda mana.Am intrebat-o daca face ce cred eu insa rusinata totusi de mine mi-a ascuns cu jumatate de gura ca ar face asta.
    Multi copii a facut acest batran,nu stiu unde sunt ceilalti dar bine n-au ajuns.
    Azi,cei doi, tata si fata care sa tot aiba douazeci si ceva de ani,spre 30 ne-au depasit in plimbarea noastra pe strada mea.Ei purtau fesuri portocalii si plase cu base inscriptionat din care se vedeau mandarine si alte „bunatati”.
    I-am spus sotului meu:
    uite-i,ii vezi?daca base va iesi din nou presedinte inseamna ca acesti oameni vor hotara pentru mine si pentru altii care vor o sa traiasca intr-o Romanie curata din toate punctele de vedere,intr-o Romanie europeana cu adevarat.
    Aflu ca se fura la greu de catre portocalii sa castige.
    Cred ca nu trebuie sa-i lasam sa fure mai mult decat putem noi sa votam.
    Mi-este atat de teamaaaa!!!!

  27. Luminita zice:

    Buna seara, Eliza!

    Si eu am votat, dar imi este cumplit de teama de furturile care s-au manifestat toata ziua. Am fost astazi pana la gradina, langa Bucuresti, si pe drum era asa un du-te-vino… si era plin de microbuze si plin de politie… Teribil de neplacut!

    Acum in oras este o stare de tensiune care se simte in aer. Imi este teama de ce va urma, Basescu nu va renunta usor la „tron”. Sotul meu spune ca daca va iesi Basescu lumea va iesi pe strazi. Eu nu cred, cred ca oamenii se vor inchide in ei si vor veni vremuri tulburi si grele… De s-ar termina odata cosmarul asta… ma intreb cat de intrega la cap am fost cand l-am votat in 2004???

  28. Luminita zice:

    Se pare ca a castigat bunul simt :)!

Lasă un răspuns

