Colivia

UpDate  a doua zi:

si ei participa

Acest articol a fost publicat în utile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Colivia

  1. Missouri Kitty zice:

    Este atât de frumos ce faceţi! Dacă am învăţa să îndreptăm tija unei flori, să hrănim păsările cerului, să mângâiem un animal, cu siguranţă sufletele noastre s-ar curăţa de rău…

  2. Elisa zice:

    Missouri Kitty,
    si ma si bucur ca un copil.Al meu chiar spunea ca ne jucam ca si copiii dar mi-a promis ca mai face una 😉

  3. zincabeiu zice:

    Felicitari domnului Costica. Are talent.Daca il dau afara de la slujba, are cu ce sa supravietuiasca. Basca ca (scuze pt.cacofonie) te are si pe tine alaturi: poti sa vinzi fructe si legume, si flori, cele mai frumoase din Cetatea Fagaras: poti sa deschizi si o patiserie …Asta numai in cazul cand nu ne mai dau pensiile… Ce dimineata sprintare ne-ai oferit !

  4. Elisa zice:

    Zinca,
    multam fain 🙂
    Nici vorba ca asa este,dar sper sa nu trebuiasca sa nu ma apuc de munca dupa acest repaus binemeritat.Nu-mi doresc sa mai muncesc pe bani,deloc nu-mi doresc.

  5. mona zice:

    Ce fain, ce fain!Ce-mi place; si eu vreau casuta pentru pasarele!Tu ce pasarele ai prin zona?Noi avem o ciocanitoare care vine sa doftoriceasca un mar si un cires si niste turturele care stau in vie.As pune si eu, dar mi-e frica de pisica vecinilor care le cam urmareste.Dar imi place grozav ideea!Aschiuta ala mic al tau si scump seamana cu Capi al meu mic si scump! Felicitari inca o data pentru cetatea voastra!Chiar voiam sa-ti propun ceva, odata cind ai timp (si chef binenteles) sa ne faci niste poze cu cetatea voastra frumoasa.

  6. Elisa zice:

    Mona,
    draga mea,nu am castigat noi banii ci vila Elisabetha din Herculane.
    O sa-i fac poze cetatii,dar este cam deteriorata.Uite,cum prind o zi frumoasa ma duc cu camera digi in oras 🙂 Astfel ma voi informa si despre istoricul ei,sumar descris,desi sunt doar un amator.
    E tare scump Aschiuta si asa de lipicios,asa ii place sa-l ating…abia astept sa inghete un pic pamantul ca sa le dau drumul in toata curtea ca acum am florile de nu ma uita pe care le poate strica daca alearga cel mare pe acolo,iar sa-l eliberez doar pe cel mic nu-i corect.
    Pasari…sunt pe aici turturele si pitigoi,iar vrabii…multe multe 🙂 Mai trec si cotofane 😀

  7. mona zice:

    Poate s-or gasi totusi bani pentru toate monumentele astea…Mie-mi spui, sa vezi ce-au facut si ai mei copii(catei)prin curte unde am si flori…Zici ca-i arata cu plugul…Eu nu-i inchid nici nu-i leg ii las liberi prin curte.O sa vad ce-oi face la primavara cu ei.Poate se mai cumintesc…Oricum sint scumpi, scumpi si imi insenineaza viata.De-abia astept sa vin acasa sa vad ce „minuni”au mai facut.

  8. Elisa zice:

    Asa ar fi normal.
    I-am spus fiului meu ca eram aproape de restaurare,pe locul 2 si l-am intrebat cum se fac acestea la ei,acolo in Australia.Mi-a raspuns ca la ei cele mai vechi edificii sunt inchisorile si toate sunt acum muzee 😀

    Eu,draga mea,recunosc ca nu le acord prea mult timp cateilor,sotul meu se ocupa de hranirea lor iar eu nu prea ies din casa cand nu plec undeva.

  9. Manole zice:

    Eli, frumoasa colivie, dar nu-i cam mare? 😀
    Sa stii ca imi era dor de Aschiuta…am eu asa pentru el o slabiciune 🙂

  10. ba_laura zice:

    si ati avut clienti la oferta?
    abia astept sa-mi creasca si mie copaceii suficient de mari, sa organizez cate-o cantina dintr-asta in fiecare dintre ei!
    de multe ori, vara, ies dimineata pe terasa sa-mi ud florile, si ma uit nemiscata, cu stropitoarea in mana, ascultand ciripelele facand sedinta…

  11. huni zice:

    Felicitari pentru colivie! Sa nu uitati sa mai reincarcati cu seminte din cand in cand :).

  12. Elisa zice:

    Manole,
    nu,este atat de mare cat am vazut eu prin alte locuri :)Crezi c-ar intra si Aschiuta in ea?
    Pana la urma poate asa e cum zici tu,poate este prea mare,poate vor intra turturelele…vom vedea 🙂

    Ba-Laura,

    chiar in fiecare pom nu trebuie.Pana cresc pomii poti sa le atarnu pe garduri sau pe stalpi,nu?
    Chiar acum am vazut o pasare din aceea cu burta galbena,pitigoi mi-a zis cineva,ca le-am pozat o data la postarea Pasarelele

    Huni,
    da,nu prea am alta treaba,ma urc pe scara si vad.Insa sotul meu a zis s-o orientam catre sud sa bata soarele in ea dar atunci nu as fi vazut eu pasarile asa ca este spre nord.Ce zici?

  13. huni zice:

    Nord, bineinteles :). Poate vom vedea si ceva fotografii cu pasari in curand!

  14. Victoria zice:

    Frumoasa casuta.Si,mai frumoase,intentiile.Imi place mult poza de a 2-a zi.Asta inseamna ca vrabiutele apreciaza gestul si sunt fericite. 🙂

  15. Ninu zice:

    Mamăăăă ce Blog fain ţi-ai tras :)..super, super,.. iar casuta pentru pasarele e minunata, o sa fac si eu una cum ma inzdravenesc, :)… cred ca o s-o fac cu un scripet ca eu nu am cum urca pe scara, mi-ai dat o idee :)..multumesc mult !

  16. Elisa zice:

    Victoria,nu-i vrabiuta este pitigoi,insa nu m-am putut apropia prea tare sa nu-l sperii si api am marit tare de tot poza.Deci,am niste pasari pe aici cu burta galbioara si codite lungi si mi-a spus cineva ca-s pitigoi 🙂
    Dece…nu-i destul de frumoasa casuta facute doar din resturi de scanduri???? 😦
    O sa o vopsesc la primavara,ca acum daca as vopsi-o nu s-ar usca si pasarile ar suferi 😀

  17. Elisa zice:

    dRAGA nINU,ASA E CA TU NU-L VAZUSI DE LA SPITAL 😦
    sA LE FACI SI TU CA AI INDEMANARE LA TREBURI MIGALOASE SI POATE DIN SCANDURELE DE TRAFORAJ POATE O SA CAUT SI EU SA MAI FACEM CATEVA CA VAD CA PASARILE NU SE IMBIE…SUNT FERICITA CA O BAGA IN SEAMA DE NU MAI POT 😆
    Multa sanatate si poatra un laibar pe spate sub haine,gasesti tu ceva,sau Zefi…

  18. Constantin zice:

    Iata,o treaba buna.Asa vei atrage pasarelele in gradina ta si atunci cand vor dori si „desert” se vor ocupa de viermii din pomi.Numai ca ar fi bine sa o pozitionezi cu fata in directia opusa vanturilor predominante din zona.Ideea este sa nu se umple de zapada la fiecare ninsoare sau viscol.Si pentru ca am si eu pasarelele mele 🙂 le-am instalat inca de anul trecut 3 casute cu hranitori.

  19. huni zice:

    Constantin nu ai ceva poze?

  20. Elisa zice:

    Constantin,
    la noi iarna bate vantul dinspre est si oricum o sa-i faca sotul meu o aparatoare pentru la iarna,daca va mai fi o iarna grea cu vant si zapada.
    Chiar ar fi bine sa-mi dai poze cu casutele de la tine si sa le le updatez eu aici,ar fi foarte util pentru multa lume.Te rog .

    Huni,
    sper si eu ca o sa vedem cum a facut Constantin casutele cu hranitori 🙂

  21. Constantin zice:

    Fotografii inca nu am dar se rezolva,poate chiar maine pe lumina.Insa nu sunt chiar construite de mine,provin din comert si sunt modificate oarecum pentru a obtine ce mi-am propus.O sa-ti trimit fotografii si o sa explic unde si ce am modificat.

  22. Elisa zice:

    Constantin,poate ne spui si de unde le-ai cumparat ca eu m-am tot interesat si nu am gasit.
    Multumesc frumos.Esti o comoara 🙂

Lasă un răspuns

