Cetatea Făgăraş

Cetatea Făgăraş. Construcţia a început la sfârşitul secolului al XIV-lea, pe locul unei cetăţi de pământ din secolul al XII-lea. A fost transformată în castel fortificat în secolul al XVI-lea, devenind reşedinţă princiară din secolul al XVII-lea. În prezent, Cetatea Făgăraşului adăposteşte Muzeul „Ţării Făgăraşului„, Biblioteca Municipală Făgăraş, precum şi un restaurant-cramă.
A obtinut locul  2 ca nr. de voturi in actiunea Restaurarea initiata de Televiziunea Romana .
</


si defileul.Transfagarasan.

SI SITE-UL OFICIALhttp://primaria-fagaras.ro/detalii_pagina_municipiul_fagaras.php?id=16http://primaria-fagaras.ro/detalii_pagina_municipiul_fagaras.php?i

Acest articol a fost publicat în arhitectura, arta, imagini din lume, Romania și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cetatea Făgăraş

  1. Ninu zice:

    Faina cetatea, am vizitat-o dar numai de pe sosea prin 88, eram prea mic ca sa ma pot bucura de ea cum trebuie, am reusit acum sa o vad mai bine, ..sper sa o pot si eu vizita vreodata…

  2. Elisa zice:

    Ninu,
    am gasit un videoclip cu interiorul,cu muzeul Tarii Fagarasului si de aceea am scris la tag-arta-.Insa nu l-am putut lua pe acela asa ca asta e tot ce am gasit pe youtube.
    Sa stii ca cetatea a fost restaurata ca altfel se surpa tot interiorul,doar un corp din fata stanga fata de poarta de intrare,doar acela este grav-ii cade acoperisul si bineinteles zidurile sunt igrasiate.Este pacat ca nu se gasesc bani pentru istoria nostra,mare pacat,caci mereu ne batem cu pumnul in piept ca suntem romani si ne mandrim iar cand sa ramana peste secole astfel de monumente istorice atunci interesele personale ale politicienilor sunt prioritare.
    Sa te ajute D-zeu sa ajungi s-o vezi in toate cele 3 dimensiuni interioare:muzeu,biblioteca si crama.

  3. Elisa zice:

    OK,Carmen,am aflat acum de la tine dar m-au fugarit 3 virusi.Offf stiu…nu poti face nimic si am uitat ieri sa-i spun fiului meu de ce pe o anumita pagina imi apar si pe altele nu?
    Si asa compu meu ma va lasa curand,deocamdata am schimbat doar monitorul 😀

  4. Dumi zice:

    Elisa, doar 3 virusi te-au fugarit? Pai la ce scrii tu meritai mai mult.
    Ninu. Ma bucur sa te citesc. Dar stii piesa.

  5. Elisa zice:

    Eu nu am virusi cand scriu la mine,iar la altii nu prea mai postez insa cand citesc la altii ma gonesc virusii 😦

  6. Dumi zice:

    Elisa, capul sus. Meriti mai mult. Habar nu ai cat meriti. Schimba sepcuta si scrie pe ea ELISA

  7. Elisa zice:

    ???????
    de ce oare nu inteleg nimic din ce spui la comentarii,uneori?

  8. Elisa zice:

    Dragii mei ,ati observat si voi doua fetze schimonosite de interiorul fiecaruia dintre ei? Unul incepe cu T si celalalt cu T.Unyl dadea mana cu benistii lui si celalalt se schimonosea,pardon,ii zambea desi nu i s-a dat atentie.Ghici cine sunt cei 2 de T?

  9. Dumi zice:

    am un raspuns. dar nu este momentul. tu trebuie sa-l gasesti. acolo inauntrul tau. Oricum eu un neica nimeni te apreciez.

  10. mona zice:

    Eliza mersi!Sper ca odata in viata asta sa ajung si eu sa vad Transfagarasanul si cetatea voastra!

  11. Elisa zice:

    Mona,
    cu mare drag si eu iti multumesc ca mi-ai amintit.
    Te invit oricand doresti dar n-am masina mica ,doar cazare si masa,hahahaha!

Lasă un răspuns

