Învăţ de la Constantin

Constantin spune:

Buna dimineaţa,Elisa.Se poate sa adaugi text pe imagini si din PhotoFiltre şi este foarte uşor.Dupa ce retuşezi fotografia(sau înainte,nu contează)pe primul rând dai clic pe Image şi apoi jos dai clic pe Text.In fereastra deschisă alegi Font,Mărime şi Culoare şi scrii textul apoi apeşi OK.Pe fotografie o să apară textul intr-un chenar care se mişcă.Pui cursorul pe chenar(se transformă in săgeată cu două capete)ţii apăsat şi tragi dreapta şi în jos ca să mareşti textul cât doreşti.Acum dacă vrei să muţi textul pe fotografie pui cursorul pe text(se transforma in săgeată albă)ţii apăsat şi muţi textul unde vrei pe fotografie.Apoi dai clic DREAPTA pe text,clic pe Validate text şi gata.Salvezi fotografia aşa cum ştii.Succes ! P.S.Durează mai mult să citeşti asta decât să pui un text :)

Chiar vroiam sa va invit la o plimbare cu bicicleta .Sa nu ma intrebati unde-i bicicleta.Ramane pe altadata  🙂

Multumesc tare mult,Constantin din Iasi.Este atat de simplu sa faci bine!Iar eu ma bucur complicat de mult 😀

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Învăţ de la Constantin

  1. Constantin zice:

    Iar eu ma bucur sincer,simplu şi din inimă.M-ai făcut să râđ,Elisa.Dacă nu pomeneai de bicicletă credeam că pleci la schi. 🙂

  2. Elisa zice:

    asa…fara clapari? 😉

  3. matilda zice:

    Ce bine e să ai prieteni adevăraţi ! Arăţi foarte bine, dragă Elisa.

  4. ioana zice:

    Buna Elisa, imi pare bine de cunostinta,cred ca avem aceiasi inaltime,1,60m si 70 kg.Poate ma insel dar eu asa apreciez la prima vedere.

  5. Elisa zice:

    Ioana,
    asa e si la mine,adica nu mai imi arata cand intra comentarii pe blog,dar n-am schimbat eu nimic.

    Draga,eu am 1,73 si mai mult de 73 kg hahahaha asa ca fiind inalta nu se baga de seama si nici nu-s grasa,sa stii ca maiintra,inca hahaha

  6. Elisa zice:

    Matilda,
    da,e bine,multumesc voua prietenilor cu care m-am si ma sfatuiesc mereu.Te pup.

  7. ioana zice:

    O,stai bine Elisa ,eu am pus pe mine in toamna asta 4 kg si nu stiu de ce ,poate am devenit mai comoda,nu mai cobor zilnic scarile 4 etaje de cand s-a facut mai frig,sotul meu plateste facturile,face cumparaturi. Eceata mare toata ziua si nu pot sa ies ca ma afecteaza avand astm.

  8. Elisa zice:

    Ioana,
    trebuie sa faci salina,neaparat,nu te lasa.Stii ca mama mea s-a vindecat la salina si a facut o singura cura.Slanic Moldova si eu am fost cu copilu si tare bine ne-a facut,aveam si eu bronsita de la mama si mi-a trecut,zau!Neaparat sa te duci,sper ca nu s-a transformat salina in vreun Golden slitz 😦

Lasă un răspuns

