Mai sunt si flori…

si acru…

si iute…

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

68 de răspunsuri la Mai sunt si flori…

  1. ba_laura zice:

    in sfarsit normalitate!
    mi-era asa de dor de gradina ta!
    mulumesc.

  2. ioana zice:

    toate florile tale sant pentru noi Elisa,daca castiga Crin le imparteam cu el asa ca cei doi nu merita stima,bunavointa,visurile noastre si nici florile tale s-au ale noastre.NU MA DUC LA VOT,nu ma intereseaza cine o fi presedinte pentru ca nu se va schimba nimic inca 5 ani.

  3. Elisa zice:

    Ioana,
    oare guvernul nu va avea nimic de spus?Si mai ales daca dispare NEBUNUL de la Cotroceni?
    Si eu sunt suparata,dar trebuie sa mai ne gandim.

  4. Elisa zice:

    Laura,
    asta-i buna!De parca n-ar fi plin blogul de flori…. si macar alea erau puse cu bucurie ,pe cand acum le cer lor ajutorul,lor florilor 😦

  5. Vizitator zice:

    Draga Ioana, cei care nu se duc la vot au cel mai putin dreptul de a se plange ca nu se schimba nimic. Nedusul la vor nu e o forma de protest, e o forma de a spune ca nu te intereseaza viitorul tau si al tarii. Asa sa fie oare?

  6. Diana Alzner zice:

    Minunate flori! Eu am pierdut Sporul casei, din păcate. Nu ştiu ce nu a fost pe placul său… Am ajuns la concluzia că balconul închis (dar aerisit) l-a îmbolnăvit…
    În prezent mă lupt cu păduchele ţestos şi cu cel lânos, care ne-au contaminat când am cumpărat un leandru. Sunt disperată fiindcă au atacat lămâiul.

    Cât despre vot, îi înţeleg pe cei care din lehamite refuză să-l mai acorde, dar nu consider că asta e soluţia. Dacă vom avea un guvern hotărât să schimbe ceva, nu e totul pierdut. Merită să încercăm. Oricum, de refuzul nostru nu-i va păsa nimănui!

  7. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    poate era prea frig acolo in balcon.Si ale mele cele batrane au chelit,doar in varfuri mai au frunze si flori si nu prea pot deschide geamul acolo ca n-am acces,insa la cele mici-tinere- aerisesc zilnic si vad ca nu le cad frunze,nu inca.
    Paduchii astia totusi dispar daca stropesti periodic.Poate nu definitiv dar macar mai da liber plantelor sa respire.Lanosi nu stiu cum sunt nu am vazut niciodata.Sa stii ca si la mine paducele testos tot de la leandru s-a tras,cand l-am primit era mic si plin de ei si eu n-am stiut pe atunci.
    Ai dreptate ca de indiferenta noastra sau scarba fata de unii dintre ei nu le pasa si pe urma nu este indiferent daca nebunul ramane sau pleaca.

  8. ioana zice:

    nu vreau sa le vad mutrele nici la nastase,iliescu,geoana sau hrebenciuc doamne si l-am vazut si pe mazare de la constanta azi venind la sediul psd dansand si vorbind aiurea asa cum face de obicei.iar de partea cealalta :boc,basescu,udrea elena,videanu,si inca multi alti care nu merita incredere nici cat o ceapa degerata,nu am cuvinte cu ce sa-i mai compar.imi pare rau de Crin ca trebuie sa se puna in cardasie cu al de geoana,guse si multi altii.

  9. Elisa zice:

    Draga mea Ioana,vrei sa-ti dau ceva tonic de citit? si util totodata?? Citeste la Lilick sau la Roxana Iordache.Le gasesti la mine in blogroll.Nu te lasa necajita de televizor,eu nu-l mai deschid.
    Ilici are 8o de ani…cat mai poate?? Hrebe va fi in umbra,dar nu va face ce vrea ca nu-s singuri.Gusa e petusa.
    Crin nu avea ce face fiindca nu are partid mare,asta trebuie sa intelegem si ca singuri PNL nu vor fi deocamdata ca au 20 la suta,intelegi? Deci,oricum trebuie sa se alieze cu cineva care semneaza pentru niste conditii impuse.Asta este singura varianta cu care mai putem trai…cu Johanis la guvern si majoritate parlamentara,asa cum s-a format inainte de alegeri.

  10. zincabeiu zice:

    Voi vota Geoana.Sunt un om responsabil.Am o anumita varsta si nu-mi pot permite sa mai pierd cinci ani din viata. Vreau liniste, sa traiesc fara scandal zilnic la TV, sa calatoresc, sa citesc , sa merg la spectacole si sa ma bucur in liniste de copiii si nepotii mei. Sunt momente in viata cand esti obligat sa iei o hotarare chiar daca sunt principii de nesurmantat.Ori-ori!

  11. Elisa zice:

    Zinca,
    este musai sa facem asa fiindca nu avem alta solutie mai buna . Si,daca poate mie imi va fi indiferent(desi nu cred) oricare dintre ei va fi acolo pentru altii nu este totuna.Va fi o curatenie pe jumatate sau mocirla totala inca 5 ani.E clar ca nimeni nu alege mocirla,nimeni intreg la cap.

  12. zincabeiu zice:

    Aud ca in PDL de ieri pana azi s-a schimbat calimera.Au incercat ieri sa-l convinga pe Crin pt.o alianta.Crin nu s-a lasat.Astia apiva acum varianta 2 : banii; se misca mult banet in zilele astea.Plus ca sunt pdl-isti care-cam fac bagajele spre PSD sau PNL.Si foarte bine i-a avertizat Antonescu.Dupa 6 dec.nu vor mai primi fugari. Eu nu i-as primi nici inainte !

  13. Elisa zice:

    Da,se scufunda vaporul de la Cotroceni si fug sobolanii in toate directiile sa-si salveze…he,he…averile si existentele.
    Nici eu nu i-as primi nici nainte nici dupa.

  14. Zefi zice:

    Cu parere de rau vreau sa va spun ca Ninu nu va mai scrie pe blog o vreme pt ca a facut pneumonie si este internat la Deva la spital. Sper sa se faca bine cat mai repede. Daca cunoasteti prieteni de-ai lui de pe blog , va rog anuntati.Multumim .

  15. starsgates zice:

    E un sentiment de bine atunci când florile ne zâmbesc.:)

  16. Victoria zice:

    Arata frumos florile tale,Elisa draga.Bine te-am regasit.
    Despre restul nu mai comentez ca nu am fost sa votez , caci stiam cum iese pana la urma , oricum.
    Imi plac ardeii tai.As vrea si eu ardei la ghiveci,dar oare cand sa pun semintele la germinat?

  17. CARMEN zice:

    Se stie ca plantele sunt direct influientate de mediul in care traiesc si simt tot ce se petrece împrejur! Dupa cum zâmbesc florile tale, înteleg ca nu le-ai lasat sa se uite la TV si bine ai facut! Le iubesti si ele te iubesc! 🙂

  18. Elisa zice:

    Victoria,nu e bine ca nu te-ai dus.Poate te vei duce a doua oara.Eu nu am pentru cine ma lupta si tot ma duc fiindca stiu ca votul meu este important.Indiferenta ucide,am mai spus-o 😦

    Arata ca o pasare in colivie,asa arata florile in casa,mai ales azi ca nu-i soare 🙂

    Ardeii astia nu-s de ghiveci,aceia sunt mai mici si mai multi la un fir,nu am din aceia.Astia sunt ramasi care nu mi-au incaput in gradina i-am pus in ghivece,pelamga flori.
    In februarie,sau cand vrei tu,daca-i tii in casa nu conteaza cand ii semeni,insa pentru afara pela 15 februarie.
    Sper ca te simti bine,daca nu mai postezi risti sa te uit,crede-ma…asa se intampla,din pacate 😦

  19. Elisa zice:

    Da,asa este Starsgates,asa ar trebui sa fie.Pacat insa ca pe lume nu sunt numai flori 😦

  20. Elisa zice:

    Carmen,
    chiar ca in camera asta cu televizorul nu am flori,nu inca,dar nici eu nu ma mai otravesc singura 😦
    Sa vezi ce-am descoperit afara,dupa gerul din timpul noptii niste panselute inflorite splendid.Le-am adapostit sub balcon 🙂

  21. Elisa zice:

    Zefi,
    imi pare rau ce ai spus si sper sa nu fie chiar asa de rau si sa-si ia tratamentul care-l va insanatosi.Sper din tot sufletul sa se faca Ninu bine si te rog sa-i transmiti sanatate de la noi si ca abia astept sa-l revad pe blogul lui,sanatos si glumet cum il stim.Te imbratisez si ai grija de el 🙂

  22. Lia zice:

    Ufff.. voi lua o lamaie de la tine..si voi merge, totusi, la vot..trebuie! Nu vreau sa ma trezesc inca 5 ani cu Basescu… 😦
    A inflorit deja Craciunita?

  23. Elisa zice:

    Da,Lia,a inflorit cate putin din fiecare ghiveci.Bobocii sunt de marime diferita asa ca o sa fie si peste o luna.Unde mai pui ca anul trecut au fost 2 inflorite in noiembrie si a doua oara in februarie,tot asa de mult.
    Acum am multe mai mici si vad ca si acelea au boboci.
    Draga mea, asa vom face,ca asa este bine.Ar fi mai bine sa nu mergem insa MAI BINELE ESTE DUSMANUL BINELUI 🙂 Deci,mergem ca tot pe Crin il vom vota,eu asa consider.Confortul psihic ni-l facem singuri.Pup,Lia 🙂

  24. zincabeiu zice:

    Zefi, imi pare rau de ce aud.Sunt convinsa ca , luptator cum il stim, Ninu va invinge si boala asta care-i un mizilic pentru el.Te rog sa-i transmiti si din partea mea sanatate, ii tin pumnii si-l astept repede pe blog.

  25. Manole zice:

    Gand la gand1 Si eu ieri am pozat florile care au mai ramas prin curte 🙂

  26. Elisa zice:

    Manole,
    am vazut mai demult la tine florile din curte,ori is ametita si incurc zilele…. 🙂

  27. Victoria zice:

    Nu ma simt foarte bine Elisa,din pacate.Am probleme cu tatal meu si deja imi pare rau ca m-am mutat din casa mea.Mai ales ca sunt si insarcinata si ma simt destul de rau si din cauza asta.
    Ma rog sa treaca timpul mai repede si sa ajung la mine acasa si sa nu mai privesc inapoi.
    Ma consolez cu gandul ca exista si oameni ca tine,care isi iubesc copiii si le doresc tot binele din lume.De asta vin mereu pe blogul tau sa citesc ce mai scrii,chiar daca nu mereu scriu si eu pe aici.
    Te imbratisez si iti doresc numai bine.

  28. Elisa zice:

    Victoria,
    cu tatal tau rezolvi problema daca zici ca dumnealui si faci ca tine.E imposibil sa-i schimbi pe oameni,daramite pe batrani!Deci,rabdare,ai copilul drag langa tine care te poate bucura clipa de clipa.Nu pune la inima nemultumirile ca ele fac rau acolo,la inima. Timpul nu-l opreste nimeni in loc.prin februarie poti deja sa te gandesti la acasa ta 🙂
    Iti doresc sa mai suporti un pic,sa te gandesti la frumoasa ta gradina de anul viitor,sa-ti faci un plan de parcelat si acusica va fi si primavara,ca vreme calda este,nu-i asa? :)Te imbratisez si ai grija de tine.
    ps.N-am sa uit ce prietena minunata mi-ai fost asta primavara,niciodata,crede-ma 🙂

  29. Victoria zice:

    Iti multumesc mult pentru cuvintele tale,Elisa.Si eu te consider o prietena de suflet,desi nu ne-am vazut niciodata.
    Ai dreptate ca nu poti schimba oamenii.Ma uit la mine ca incerc din rasputeri sa nu mai pun nimic la suflet,mai ales acum,ca sunt insarcinata,insa nu prea imi iese.Sper doar sa fie bebe bine si sanatos.Daca copiii mei sunt sanatosi si fericiti , asta este tot ce conteaza. :))
    Sa stii ca inca de pe acum imi fac planuri cu gradina.Ce imi pare rau,este ca nu am avut timp sa punem ceapa si usturoi pentru la primavara.Dar sper ca nu va fi o iarna lunga si voi pune in primavara foarte devreme , de toate.
    Te imbratisez cu drag si iti doresc o zi minunata.

  30. Victoria zice:

    Apropo,sa stii ca ma duc la vot in turul 2.Nici eu nu vreau sa iasa Basescu.M-am saturat de el :))

  31. ioana zice:

    Si eu ii doresc insanatosire grabnica lui Ninu,am observat eu ca cineva lipseste de la comentarii dar nu-mi dadeam seama ca Ninu.
    Elisa, craciunita mea inca nu da semne de inflorire , am pus-o in bucatarie si e cald si bine,am citit ca daca vrei sa infloreasca mai repede sa o pui la racoare si ea atunci crede ca a venit Craciunul si infloreste.Nu am numai un ghiveci si vreau sa infloreasca taman de Craciun.

  32. Lia zice:

    Buna seara, Elisa!
    Am venit sa-ti zic bancul zilei:

    Basescu si Geoana zboara cu elicopterul.
    Basescu arunca o bancnota de 100 de lei si zice:
    − Vreau sa fac un roman fericit!
    Geoana arunca doua bancnote si zice:
    − Vreau sa fac doi romani fericiti!
    Pilotul îi întreaba:
    − De ce nu va aruncati amandoi, sa-i faceti fericiti pe toti romanii ?!?”

    :mrgreen:

    ..si totusi, eu merg la vot…altfel, n-am dreptul de a ma lamenta, cum bine puncta cineva mai sus..
    Din doua bube rele..jos Basescu! 🙄

  33. floris zice:

    Buna dimineata ,Elisa.

  34. Elisa zice:

    Victoria,
    te pup.

    Ioana,

    craciuneii mei au flori dar nu multe si nu-s la rece ci in dormitor la 17-18 grade.Unii nu au inca flori fiindca au frunze in crestere.Sunt frumosi oricum.
    Bine faci,sper ca toate fortele neoculte vor concura la caderea lui base,asasper…

    Lia,
    😛
    asa sa faci si sa-i convingi sipe altii ca rau mai mare nu exista.Sunt de acord cu parerea pilotului,atunci Crin ar fipresedintele 🙂

  35. Elisa zice:

    Buna dimineata ,draga Floris 🙂

  36. Shari zice:

    Elisa , pentru tine si pentru cei care vor sa stie cum se scrie numele pe o fotografie (sau alt text), cititi aici

    http://foodblogcommunity.blogspot.com/2009/08/cum-se-pune-watermark-pe-imagini.html

  37. Elisa zice:

    Multumesc Shari,esti nemaipomenit de saritoare 🙂 Thx!
    Daca e prea greu o las balta,ca sa ma inscriu iar la alt site cu poze…mu cred.Ar trebui sa se inventeze si pentru mine o metoda mai simpla,mie-miplac lucrurile simple 🙂

  38. Shari zice:

    Nu e greu deloc! Daca ai programelul potrivit, in maximum 15 minute ai o poza cu numele tau.

    Ori Photoshop, ori Microsoft PowerPoint, ori altele…

  39. Elisa zice:

    Draga mea,la fiecare poza 15minute? Cand eu pun zilnic si 20 de poze? Neeeee,mai bine nu.
    Am postat si la Laura si daca stiam ca operatiile astea 14 de care zice ea se fac la fiecare poza asta e prea mult pentru mine.Si,pe urma,las sa le ia cine vrea ca tot nu fac ciorba din ele.Doar ca am vazut la Lia numele ei pe poza si deaia am intrebat.Merci Shari 🙂

  40. Shari zice:

    Nuuuuu!

    Iti ia max.15 minute sa descifrezi! Dupa aceea, in 20 de secunde ai pus numele pe poza si ai si salvat-o!!

  41. Shari zice:

    Elisa, uite, ca sa intelegi.Sunt mai multi pasi pentru inceput, pentru O SINGURA DATA, pana iti setezi programelul si salvezi functia care iti permite, deschizand-o, sa marchezi fiecare poza in max.20 de secunde!

    Ai inteles acum?

    Deci pierzi 15 minute la inceput, dar apoi in 15 secunde iti scrii numele pe orice poza, oricand doresti!

  42. Elisa zice:

    Asa?? ei,asta-i alta mancare de peste,atunci merita,dar eu am PhotoFiltre,cu asta nu se poate?

  43. Elisa zice:

    Am dat jos Photoshop dar cand vreau sa-l salvez undeva nu pot,zice error.O sa las pe cand ma intalnesc cu fiul meu ca e mai bine .

  44. Shari zice:

    nu stiu ce sa-ti spun..probabil ca nu s-a salvat in intregime, lipsesc niste fisiere.

    Stii ce sa faci? Sterge(din control panel) programul, dar si din program files (il ai in my computer) si copiaza-l din nou.Iti ia cam 30-40 de minute pana se descarca.

  45. Elisa zice:

    dar era photoshop 7 care cica contine lynux si alte chestii….A la este?

  46. Shari zice:

    daca ai posibilitatea, descarca Photoshop 11.o

    Sigur nu au intrat toate fisierele, de-aceea ti-a aparut error..si nu uita,sa fie ecranul comp.mereu in functiune, sa se vada desktop-ul! Neaparat.Din 5 in 5 minute, mai dai cate un click pe ecran..oriunde

  47. ioana-50 zice:

    asta e craciunita romaneasca.

  48. Elisa zice:

    Ioana,
    asta este Craciunelul,dar putem sa-i zicem si Craciunita,ca tot la Craciun ar fi trebuit sa infloreasca.

  49. Elisa zice:

    Shari,
    nu vrea,se poticneste si las’ca nu-i urgent.E OK!

  50. doina zice:

    Buna Elisa,
    Scuze daca deranjez…
    Vreau sa-ti zic ca mi-a dat si mie cineva doi puisori de impatiens…i-am pus direct in pamant…s-au prins…dar au pe frunze niste urme de ceva…lichid…nu stiu sa zic..niste pete ca de apa,dar nu e apa…stii ce este?

  51. doina zice:

    Vad si in poza ta „FLORI” niste pete pe frunze…exact asa sunt…

  52. Elisa zice:

    Doina,
    este transpiratia plantei.Trebuie sa aerisesti camera zi dezi,chiar daca este frig,ferindu-le de aerul rece direct pe ele,insa camera sa fie aerisita.
    Apoi,poate-i pui prea multa apa.Eu ii pun fiecareia zilnic doar un dop de pet de 2 litri,nu mai mult.
    Nu deranjezi,haha,ce-ti veni,ca doar de aia-i deschisa pravalia,hahaha!
    Succes cu floricelele tale si mie cu ale mele,cele noi,ca acum am jucarie noua,doua craciunite rosii,ca-n frontispiciu blogului 🙂
    Te mai astept,draga mea.

  53. doina zice:

    Nu le ud decat f putin si nu pe frunze….se poate sa fie transpiratia plantei…nu m-am gandit..
    Ti-am vazut craciunitele…..f frumoase…sa-ti traiasca …sa le inmultesti…

  54. doina zice:

    A..am uitat sa-ti spun de puisorii de muscate curgatoare…
    Ti-i minte ca ti-am scris ca am pus in pahare de unica folosinta pui de muscate?
    S-au prins toti…si i-am pus direct in pamant…
    7 am….in fiecare zi ma uit la ei sa vad daca au mai crescut un pic…hahaha

  55. Elisa zice:

    Pai,nici eu nu zic de udat pe frunze ci de transpiratie.
    Atunci aerisirea ,asta este necesara.
    Da,Doina,imi amintesc ca mi-ai spus dar am 3 Doine pe aici si nu mai stiu care esti,hahaha
    Sa-ti traiascamuscatele!
    Ai destula lumina la florile din casa,sau din balconul inchis?Tu mi-ai scris de balconul inchis in care letii?

  56. doina zice:

    Elisa,eu sunt din Constanta….
    Nu am balcon,stau la casa…pe pamant…si eu iti spuneam ca nu prea am lumina unde am caldura….si unde am lumina e frig….
    Iubesc florile de mor…dar nu prea am unde sa le tin…
    Toata ziua(cand am timp liber) caut tot felul de site-uri cu flori…Asa am gasit si blog-ul tau …hahaha
    Cand voi mai scrie…….am sa ma recomand „Doina din Constanta”,bine?

  57. Elisa zice:

    Doina,
    ar fi bine doar fiindca postezi rar,chiar f.rar,ca daca aiposta des te-as sti,nu te-as mai confunda cu alte Doine 🙂

    Draga mea,cel mai bine le merge florilor mele din camera de sus,lalumina si doar 13 grade,unde nu am deschis caloriferul si le ud fff rar,dar sunt verzi.La caldura si intuneric nu le place,ca se lungesc si ingalbenesc.

  58. Doina din Constanta zice:

    Multumesc pentru sfat….
    Intradevar…scriu f rar…dar citesc zilnic…hahaha
    Imi place blog-ul tau….

  59. Doina zice:

    Multumesc pentru sfat….
    Intradevar…scriu f rar…dar citesc zilnic…hahaha
    Imi place blog-ul tau….
    (nu ma lasa sa scriu „Doina din Constanta”-hahaha)

  60. Constantin zice:

    Buna dimineaţa,Elisa.Se poate sa adaugi text pe imagini si din PhotoFiltre şi este foarte uşor.Dupa ce retuşezi fotografia(sau înainte,nu contează)pe primul rând dai clic pe Image şi apoi jos dai clic pe Text.In fereastra deschisă alegi Font,Mărime şi Culoare şi scrii textul apoi apeşi OK.Pe fotografie o să apară textul intr-un chenar care se mişcă.Pui cursorul pe chenar(se transformă in săgeată cu două capete)ţii apăsat şi tragi dreapta şi în jos ca să mareşti textul cât doreşti.Acum dacă vrei să muţi textul pe fotografie pui cursorul pe text(se transforma in săgeată albă)ţii apăsat şi muţi textul unde vrei pe fotografie.Apoi dai clic DREAPTA pe text,clic pe Validate text şi gata.Salvezi fotografia aşa cum ştii.Succes ! P.S.Durează mai mult să citeşti asta decât să pui un text 🙂

  61. Elisa zice:

    Doina,
    te-am scos de la spam cu noul nick 😀

  62. Elisa zice:

    Constantin,
    draga Constantin,esti iertat de toate pacatele ca m-ai invatat sa scriu text pe poze.Ce pacate? Am glumit 🙂
    Multumesc mullt,mult de tot si fac un post despre asta.Esti de milioane! O bucurie mare pe ziua de azi(ca asa ma bucur eu cand primesc informatii 😛 )

  63. Constantin zice:

    Elisa,chiar sper să fie o glumă asta cu păcatele pentru că nu ştiu să fi greşit cu ceva.Cel puţin nu cu bună ştiinţă.Să fie vreo confuzie?Că văd ca a mai postat un Constantin pe aici pe la politica dar nu-s eu acela.Chiar te rog să îl rogi să se semneze altfel dacă nu-i cu supărare.Ai primit e-mail-ul?Aştept un răspuns dar să nu-mi spui bancul cu baba care nu vrea să traverseze,că îl ştiu 🙂

  64. Elisa zice:

    hahahahahahahah!

    habar nu mai am ce-a zis acel Constantin,stiam ca nu esti tu si stii ca imi place sa glumesc,dar daca te-am suparat cu pacatele de gluma(vaaaaiiii…pacatele mele!!! 🙂 ) sterg.
    Am primit mailul si da,ma gandesc sa aleg poze si melodie si ti le trimit,dar nu chiar imediat,ok?
    Acel Constantin a fost pasager la subiect de politica,iar eu nu mai scriu pe acest subiect decat la comentarii.Deci,nu este un obisnuit al blogului meu,iar daca revine il voi ruga sa modifice ceva la nume.
    Mi-ar parea atat de rau sa te fi suparat si simt ca am facut-o dar o sa-ti spun in mail de unde mi-a venit asta cu pacatele 🙂
    Te rog sa ma ierti si sa-ti treaca supararea,da?

  65. Constantin zice:

    Stai linistită că nu-s suparat.Numai că făcusem nişte socoteli şi îmi dădea cu virgulă 🙂 şi parcă simt şi o muscă pe căciulă dar o să mă lămuresc din mail.

  66. ioana zice:

    Elisa nu stiu ce s-a intamplat ,pana acum cateva zile stiam cand se postau comentarii noi pe blogul tau , acum nu mai stiu nu mai intra pe mes. Oare de ce?.

  67. Elisa zice:

    Constantin,
    n-ai nicio musca pe caciula,asta din observatia mea….
    Ah,muncesc ca un rob la galere aici,mi se tot intrerupe,e defect si computerul,netul merge greu tare,mai ales cu Mozilla,iar cand deschid mailuri mi se intrerupe imaginea de fiecare data,nu mai indraznesc sa ma uit si de asta va dura un pic.Daca ar fi fost asta in timpul verii nu cred ca postam 3 articole pe zi…poate doar 1 pe saptamana.Este si foarte enervant si tehnicianul mi-a promis si n-a aparut.

  68. Elisa zice:

    Constantin,
    n-ai nicio musca pe caciula,asta din observatia mea….
    Ah,muncesc ca un rob la galere aici,mi se tot intrerupe,e defect si computerul,netul merge greu tare,mai ales cu Mozilla,iar cand deschid mailuri mi se intrerupe imaginea de fiecare data,nu mai indraznesc sa ma uit si de asta va dura un pic.Daca ar fi fost asta in timpul verii nu cred ca postam 3 articole pe zi…poate doar 1 pe saptamana.Este si foarte enervant si tehnicianul mi-a promis si n-a aparut.

Lasă un răspuns

