Vă mai uitaţi la ăştia?

Cătălin Măruţă, („Happy Hour”) – 4.475.000 de euro (încasări medii pe emisiune: 23.000 de euro)
Gabriela Cristea („Noră pentru mama”) – 2,5 milioane de euro (încasări medii pe ediţie: 7.000 de euro)
Andreea Esca („Ştirile Pro TV”) – 2,2 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 8.000 de euro)
Răzvan şi Dani (” ‘Neaţa cu Răzvan şi Dani”) – 2 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 13.000 de euro)
Mădălin Ionescu („Acces Direct”) – 1,92 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 14.000 euro)
Cabral şi Mircea Solcanu („PoveŞtiri de noapte”) – 1,9 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 11.000 euro)
Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă („Cronica cârcotaşilor”) – 1,6 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 38.000 de euro) Cârcotaşii sunt pe primul loc, cu cei 38.000 de euro scoşi din reclame la fiecare difuzare.
Dan Negru („Te pui cu blondele”) – 1,3 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 26.000 de euro)
Divertis (Divertis Mall şi Divertis Mall şi prietenii) – 1,3 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 28.000 „Divertis Mall”, 14.000 „Divertis Mall şi prietenii”)
Mircea Badea (În gura presei) – 1,28 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 3.200 euro)

Din Evenimentul.ro

Inmultiti cu cate editii au pe luna   si vedeti ce de  banet iau ei de la moguli.Explicabil de ce antenistii il favorizeaza pe Geoana si Vantistii pe Baselu,nu?

Romania tara cu umor

Indie’n curand vei fi ,te-ador !

Acest articol a fost publicat în Romania, Uncategorized, utile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vă mai uitaţi la ăştia?

  1. SuKăRiT zice:

    Dintre cei enumeraţi de tine (am văzut cifrele aici http://www.mircea-badea.ro/blog/page/2/ ) doar pe Mircea îl urmăresc şi chiar îmi place. Totuşi, cred că ştii, sumele vehiculate nu sunt salariile pe care le primesc realizatorii ci sumele pe care ei le „produc”. 🙂

  2. SuKăRiT zice:

    P.S. Am urmărit zi de zi antena3 în perioada asta şi, crede-mă, aproape mă aduseseră la disperare cu susţinerea deşănţată pentru Crin Antonescu. Eşti tu supărată acum!
    Oricum, să-ţi dau şi-o veste bună, în zona noastră (fieful lui Ridzi!) Băsescu a ieşit din cursă, clasându-se pe locul 3 cu 14 procente. Crin a fost pe locul 2 cu 17%. Referendum-ul nu a trecut! Nici măcar în judeţ (au fost puţin peste 46%!).

    P.P.S. Te rog, draga mea Eliza, nu pune aşa mult la suflet. Ştiu cum e, după alegerile din 2004 muuult timp am avut un nod în stomac. 😛

  3. starsgates zice:

    Mă uit când apuc la ştirile ProTv.

  4. Shari zice:

    SuKaRiT, ce frumos ai incurajat-o pe Elisa, m-ai emotionat!

  5. Elisa zice:

    Cavalere,
    nu trebuie sa-ti faci griji despre mine,eu mai am putin si dau coltul insa tu ramai sa savurezi produsele comunismului intr-o tara colonizata de comunism si bolsevism care zici ca este a ta pana la adanci batraneti.Tu sa fii fericit!
    Ideatic vorbind eu,din acest moment ma pot detasa de realitatea din Romania,am puterea s-o fac si durerea mea ramane in subsidiar ca durerea unei mame al carui copil a luat-o razna si ea nu mai poate face nimic pentru el.Te pup.

  6. SuKăRiT zice:

    Dragă, nu te baza pe tinereţile mele, nu ele ‘mi asigură timp. 😛 Nimic din ceea ce se petrece nu este întâmplător şi toate au un scop, tâta doar că nu-l vedem acuma. Aminteşte-ţi! 😉

    P.S. Încă un şoc de-ăsta şi… ce mai, mă trimiţi plocon la Poarta lui Petru. 😛

    P.P.S. La cât mă duce mintea, acolo oi sta şi-oi aştepta timpu’ menit (muuult timp!!!) să-mi povesteşti… 😀

  7. SuKăRiT zice:

    Şhari… 😉

  8. Elisa zice:

    😛 haidi bre ca ai umor cat carul 😀

  9. Mirela zice:

    Noroc că nu mă uit decât la filme. Și pe Cultural, Mezzo, Animal Planet și Discovery! Bravo mie! O seară bună, Elisa!

  10. Elisa zice:

    Mirela,
    sper ca nu s-a inteles ca eu ma uit la astia?Am gasit informatia intr-un ziar,cautand-o,fireste si am vrut sa o arat ca sa potjustifica atitudinea analistilor de dupa scrutin.
    Eu ma uitam doar la Badea sistematic,dar asa cum am zis ma uitam 😀
    Travel,Travel&living,Sc,world ,wild,explorer,N.G sunt locuri pentru care merita sa deschid televizorul,deocamdata.
    Seara buna si tie 🙂

  11. ela zice:

    „mama lor de hoti”! asa este Elisa 🙂

    Acum ce ne ramane de facut, Il punem inapoi pe base, eu nu l-as mai vrea 😦

  12. Elisa zice:

    ela,
    nici vorba,cu nebunul visceral nu se maipoate asta daca vrem sa avemliniste si pace.Il votam pe Crin Antonescu prin intermediul lui Geoana,asa vom face,macar daca ar fi destul,daca nu fura el cum se pricepe asadebine 😦

Lasă un răspuns

