VOTAM CRIN ANTONESCU PENTRU STATURA MORALA A TARII

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la VOTAM CRIN ANTONESCU PENTRU STATURA MORALA A TARII

  1. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,cred ca maine vom scapa de rau!Din turul intai.
    Duminica minunata!

  2. Shari zice:

    Gata, ne-am trezit, ne pregatim pentru vot!…

    Sa votam pentru un viitor mai frumos!

  3. ghiocel07 zice:

    Si eu meg la vot si votez „Romania bunului simt”.

  4. constantin zice:

    ESTI UN OM NORMAL!
    ESTI UN OM ONEST!
    ESTI UN OM CINSTIT!
    ….SI AI MULT BUN SIMT….
    SI EU SUNT…
    EU VOTEZ CRIN ANTONESCU!
    VOTEAZA SI TU!
    SA NE AJUTE DUMNEZEU!

  5. Elisa zice:

    Nu va luati dupa sondaje-sunt false
    Nu va luati dupa CSOP lu’Sutu-sunt falseturi

    Luati-va dupa dorinta voastra de a trai intr-o tara mai curata din toate punctele de vedere.

    Dragilor,mergeti la vot fiindca de data asta merita.

    Trebuie sa iesim la lumina,nu mai putem in mocirla,in minciuna si-n hotie SI NICI IN BETIE (LA PROPRIU SI LA FIGURAT)!

    DOAMNE AJUTA!

  6. Missouri Kitty zice:

    Noi deja am votat! Pentru Crin Antonescu, desigur! Cu multă speranţă.

  7. Fred zice:

    Doamnă, gând la gând cu bucurie! Pentru Antonescu, preşedintele României pe care o visăm!

  8. Shari zice:

    Gata, Elisa, votat!Pentru tot ce ai scris tu

  9. Lia zice:

    Am votat! Doamne ajuta!
    Duminica frumoasa, Elisa!

  10. Elisa zice:

    Mergeti la vot.Nu lasati sa hotarasca altii pentru voi.Poate vreti sa traiti intr-o tara mai curata din toate punctele de vedere,poate vreti sa va faceti un rost pe meleagurile parintilor vostri,poate v-ati saturat de minciuna,de hotie si de betie,de betie la propriu si la figurat-betia puterii.
    Mergeti la vot.Este atat de simplu.Si exista inca speranta sa scapam de amandoi comunistii care ne-au condus destul.Destul de prost pentru noi si destul de bine pentru ei.
    Dragi tineri,mergeti la vot caci pentru voi o faceti.

  11. Elisa zice:

    Intre Geoana si Crin sunt doar 3 procente diferenta.Se poate inca…
    Va rog din suflet sa megeti la vot.Se poate,mai sunt cateva ore si putem invinge ca sa nu ne mai fie rusine ca suntem romani.Va spun sincer ca mie,cu acesti presedinte din urma mi-e rusine ca sunt romanca,dar si cu Geaoana la fel.
    Dupa 20 deani meritam sinoi satraim departe decomunismul in care ne-am nascut si crescut.
    Ne-am saturat de miciuna si hotie si betia puterii.
    Mergeti lavot si votati pentru ca meritam.

  12. Elisa zice:

    La ora 17 ,Crin Antonescu:

    IV (17:00)
    Sunt la egalitate cu Mircea Geoana, a fost interzis orice detaliu despre exitpolluri… Voi ce credeti despre asta? Continuati sa votati. E bine, dar nu am castigat. Iesiti acum si votati. Ai lor stau la coada in gari si autogari. Sunteti acolo? Exista Romania bunului-simt? E ziua cea mare, e randul vostru!

  13. Elisa zice:

    Dragilor,nu risipiti voturile pe alti candidati care nu au sanse sa intre in I.Puneti umarul unde este acum posibil sa reusim.Numai gandul ca nu mai este in frunte un….si un…. ne va face sa ne simtim oameni adevarati,sa tinem capul sus.
    Mergeti la vot.

  14. Luminita zice:

    Buna seara Eliza,

    Sper ca optimismul tau sa dea roade si Romania sa aibe in frunte un om de isprava. L-am cunoscut pe Crin, mi-a fost vecin de palier acum cativa ani (vreo 10). Pot spune ca era de o discretie si un bun simt absolut deosebite.

    Imi doresc sa intre in turul 2, dar imi este atat de frica de „turismul electoral” si de mismasurile pe care le pot face la numararea voturilor…

    Doamne, ajuta-i lui Crin sa castige!

    O seara buna tuturor!

    P.S. Astazi am descoperit blogul tau! E superb! Cu siguranta ne mai „auzim”

  15. CRI zice:

    si eu am votat Elisa draga !
    vot cu vot se aduna ca sa-i de-a lui base-n bot!
    doamne ajuta sa iasa bine !

  16. zincabeiu zice:

    Pelagra portocalie n-are limite: in sat la fratele meu, le-a spus ” prostimii” sa nu-l voteze pe Crin pentru ca a aruncat-o pe nevasta-sa de la etaj !
    Daca Dumnezeu ne ajuta, va iesi Crin.Daca nu, inseamna ca suntem foarte pacatosi si mai avem de ispasit inca cinci ani.

  17. zincabeiu zice:

    Draga mea, mi-ai transmis toata emotia ta ! Daca iese Crin iti promit solemn sa-ti fac o vizita la Fagaras(reala!) sa bem sampanie.
    Doamne-ajuta!

  18. Elisa zice:

    Mesajele lui Crin:

    MERGETI LA VOT!! O ora sau doua in plus de asteptare la coada nu mai conteaza pe langa cei 5 ani care pot urma.

    VI (19:15)
    Din ce in ce mai multe mesaje despre frauda, de la stampile ascunse pentru a intarzia procesul de vot, la oameni care stau la cozi intentionat pentru obtura dreptul tau de a vota. Daca ati ajuns acolo, nu va pot obliga ei sa parasiti sectia de vot Este ilegal, chiar daca este trecut de ora 21.00! Nu va lasati intimidati, votati in continuare!

    V (19:00)
    Evolutia votului contrazice toate sondajele. Sunt la egalitate cu Geoana si rezultatul final e in mainile voastre! Iesiti la vot pentru ca masina de furat nu face fata unui val de oameni hotarati. Mai e un pas!!

  19. Elisa zice:

    Dragilor,pentru ultima ora de votare,nu mai stati pe ganduri,daca nu vreti sa votati pentru voi ca nu aveti incredere atunci votatipentru mine,o batrana cu sufletul tanar si cu drag mare de tineri pe care ii iubesc,cu care mi-am petrecut toata viata si care mi-au imprumutat tineretea lor pentru totdeauna.
    Va rog din tot sufletul meu,mai este timp sa votati.Crin Antonescu este la egalitate cu Geoana,trebuie sa reusim…nu putem pierde sansa asta istorica,ganditi-va ce mult inseamna 5 ani!
    Va rog,faceti-o pentru mine care nu am copii in tara mea si nu pentru ei vreau eu sa fie Crin Antonescu presedinte,pentru noi toti care traim aici.
    Multumesc celor care ati votat si Doamne ajuta!

  20. Elisa zice:

    Se pare ca insomar si alte institutii de sondare nu se risca si-i va da la egalitate pe Crin cu Geoana.
    Mai este o jumatate de ora,luati-va familia si votati,fiecare vot conteaza.
    Ce parere aveti ca tara asta sa arate precum gradina mea tot timpul si noi sa traim in ea? Ar fi minunat,nu?
    Mergeti la vot,cat mai este timp.

  21. Elisa zice:

    La 9 se anunta rezultatul de soondaj pana la ora 7 a votarii.Insa de la 7 la 9 au iesit tinerii din orase care l-au votat pe Crin.

  22. Luminita zice:

    Au castigat nemernicii!!! Doamne, unde sa plecam?

  23. Luminita zice:

    Ce facatura, 34%… E absolut revoltator!

  24. Elisa zice:

    SI ACUM DRAGI ROMANI VA VOI VEDEA INCA 5 ANI CU BASE IN FRUNTE.SA-I FIE TARANA USOARA! EU INSAMI NU O SA VOTEZ GEOANA NICIODATA!
    Multumesc celor care au fost alaturi de Crin Antonescu si si-au dorit o tara respirabila.
    Oamenii de la sate sunt deja rosii si portocalii de zeci de ani,RUSINE LOR!!Fiinndca s-au invatat sa fure si sa nu mai fie cinstiti cum erau odata taranii.Asta este efectul colectivizarii.
    Sa le fie tuturor dupa cum si-au asternut!
    Adio dragilor!! Sunteti niste prieteni dragi si imi va fi dor devoi 😦

  25. zincabeiu zice:

    Imi pare rau, POPORUL RAMAN NU MAI EXISTA !

  26. zincabeiu zice:

    ESTE UN MOMENT GRAV IN ISTORIA NOASTRA.SUNTETI CONSTIENTI?

  27. zincabeiu zice:

    Elisa, iti multumesc pentru tot sufletul pe care l-ai depus in sustinerea lui Crin Antonescu.Lasa, timpul le va rezolva pe toate.

  28. Lia zice:

    Dezamagita, dezamagita, dezamagita! Ne meritam soarta, frati romani! 😦
    Elisa…acestia sunt conationalii nostri…
    Cred ca asta e unul dintre momentele cand, desi cu durere in suflet, poti spune: ”bine ca nu-mi traiesc copiii intr-o astfel de tara” 😦
    Respect pasiunea cu care faci lucrurile..si zic doar atat: da-ne, Doamne, puterea de a ne duce crucea! 😦
    Noapte buna! 😥

  29. Ioana zice:

    Şi eu sunt foarte dezamăgită.
    Chiar am făcut oameni să meargă la vot şi să creadă că merită încercat – eu tot cred asta, dar din păcate nu a fost suficient.
    Pentru mine rezultatele au început să se concretizeze când am văzut că practica turismului electoral este în floare, în reportajele de la gara de nord cu oameni care clar nu ştiau pe ce lume sunt şi fuseseră aduşi să pună ştampila
    Cred că Băsescu şi Geoană au dus lupta – lupta între cine face mai multe drumuri între oraşe cu alegători

  30. Elisa zice:

    Zinca,draga,draga Zinca,suflet bun ce esti tu si om inteligent , eu iti multumesc ca ai fost alaturi cu simtire si traire si cu tot ce are romanul mai bun in el,dragostea de o tara frumoasa care ar fi putut fi si curata.Te imbratisez si mai vorbim.

  31. Elisa zice:

    Luminita,
    in 6 decembrie in Piata Universitatii,acolo sa plecam si sa se vada inca o data ca dorinta celor impuscati de acestia care sunt la putere acum a ramas in noi,dorinta de a ne lepada de comunism.
    Deci,nu te mai necaji,fii puternica.

  32. Elisa zice:

    Lia,
    draga mea Lia,esti tanara si iti vei impune punctul de vedere in societate,nu te vei lepada de crezul tau,sunt sigura de asta.Ei sunt leprele si nu lasati sa faca sa para invers.Ei au invins prin cotropire cu slabiciunile omului,hotia si minciuna sunt slabiciunile omului si nu partile puternice dintr-un caracter.Trebuie sa dezavuam aceste „calitati” in continuare si sa nu le dam satisfactie.Ei,acestia sunt pleava societatii,asa cum in anii 50 pleava societatii au intrat in casele oamenilor(avand bolsevismul in spate) si au distrus tot dupa ce si-au insusit averile acestora.
    Draga mea,nu vreau sa ma intind prea mult,nu ai ce cruce sa duci,nu,in niciun caz.Fruntea sus si faptele tale vorbesc despre cine-i mai puternic.Te imbratisez.

  33. Elisa zice:

    Ioana,
    am mai spu ca dintre doua grupari in care elementul definitoriu este hotia a castigat si va castiga in continuare hotul cel mai mare.
    Ti-am raspuns si la alt a postare,avem ce face,vom merge mai departe.Te pup si te astept cu drag.

    Ah,Ioanna,acumvad ca esti cealalta Ioana,dupa avatar.Ramane valabil ce i-am spus Ioanei.

  34. Elisa zice:

    Shari,CRI,va pup si va imbratisez.

  35. Elisa zice:

    Draga Gabi,
    n-a fost sa fie ,din pacate .

  36. Ioana zice:

    cred că cealaltă Ioanna sunt 🙂
    eu am soluţia momentan, locuiesc în afara ţării şi nu mă afectează direct situaţia de la noi, dar poate vreau să mă întorc la un moment dat, într-o Românie ca cea de acum nu mi se pare deloc o idee bună
    uite, mă semnez aşa
    Ioanna

  37. Elisa zice:

    Ioanna,
    eu am spus de la inceput ca-ti zic cu 2 de „n” ca asa vazusem pe ID-ul tau,insa cand nu raspund din spate de la comentarii nu mai vad asta si de aia.
    Foarte bine .Sa ai o viata fericita si nu te mai gandi la „aici” doar daca nu esti plecata definitv.

  38. Luminita zice:

    Elisa, la ce ne mai foloseste sa iesim in Piata? Am fost in ’89 la Universitate (aveam 31 de ani si imi trimisesem copiii la mama – ca sa pot sa ma duc linistita la „revolutie”, asta dupa ce in noaptea de 21 fusesem cu unul in brate -2 ani- si cu altul de manuta -5ani-…, mi-e si rusine sa-mi mai aduc aminte cat de fraiera am fost…, am fost si in ‘9o si in ’96 si gata, m-am saturat, nu ma mai inflacareaza nimic! Crezi ca daca iesim in piata se schimba ceva? Eu nu mai cred!

  39. Vizitator zice:

    Statura morala a tarii nu o reprezinta presedintele, in primul rand o reprezentam noi, romanii, cei care nu stim sa ne comportam civilizat acasa si afara, cei care aruncam imediat cu adjective si noroi in persoanele care nu ne convin, cei care ne laudam cat suntem de culti dar limbajul nostru lasa mult de dorit, cei care dam spaga la doctor si dupa aceea ne plangem, cei care ne bucuram de o galeata in dar sau de un kil de faina de capatat, cei care … noi toti, dragii mei. Nu neg faptul ca alegerile la romani au fost intotdeauna cu cantec, si ca nu prea avem pe cine alege, dar cred ca fiecare popor are conducatorul pe care-l merita. Suntem dezbinati, rautaciosi, invidiosi, betivi, murdari, hoti, laudarosi, etc etc, cine oare va accepta sa se numeasca presedintele nostru? Nu stiu daca vreun neamt sau vreun finlandez sau chiar un francez ar accepta presedintia Romaniei … fie ea si sub forma de cadou. Si bine face!!

  40. Elisa zice:

    Nu exista generalizari la niciun popor.Deci,ce bine i-ai descris pe cei multi!Bravo!Draga vizitatoare-o 🙂

  41. Elisa zice:

    Luminita,
    am spus asa fiindca ma intrebai unde sa plecam .Cred ca se organizeaza o seara de ILUMINATIE atunci si acolo.

  42. ba_laura zice:

    „suntem dezbinati, rautaciosi, invidiosi, murdari, hoti, laudarosi, etc etc…”
    nu.
    nu ma recunosc deloc in definitia asta.
    poate-s finlandeza da’ nu mi-am dat seama inca…

  43. Elisa zice:

    Laura,
    eu is californiana,hahahaha.
    Cand am vazut-o am exclamat: asta-i tara in care as fi vrut sa ma nasc!
    Acolo oamenii poarta o singura noapte pijamaua si orice fel de imbracaminte…doar o data.Asta este doar un exemplu 😀

  44. ioana zice:

    Eu am sa vtez…..{ PNL + PSD }= GIOANA.

  45. ioana zice:

    ar fi pacat sa iasa celalalt!

  46. Elisa zice:

    Ioana,
    totul este posibil,speranta este mare.

    Basescu cu pdl s-au izolat,au fost cu toti pana acum si pe toti i-a sictirit(asta-i termenul 😀 ) deci si daca ar iesi el si ar pune premier un pdlist tot nu va avea majoritate in parlament ca sa treaca deci am lua-o dela inceput cu guverne care pica si vina aruncata ca un nor de ceata asupra celorlalti.El,imaculatul este nevinovat,ceilalti,doar…
    Draga mea,mult a fost putin a mai ramas 🙂

Lasă un răspuns

