Asta este….

Televiziunile de stiri ale mogulilor nu vor schimbare.Nu vor normalitate.Pentru ele asa este bine.Au subiecte de stiri inflamante,dosare,dezvaluiri,can-canuri si stiri spuse de reporteritele de teren gafaind de parca acum-acum ar avea cate un orgasm,doar doar induc panica in auditoriu,doar doar le creste audienta si ratingul.

Realiatatea il pupi pe baselu,asta se stia demult,doar ca in seara asta s-a vazut foarte accentuat la Turcescu.Pai ,ce-a facut toata seara Turcescu? I-a atras atentia lui Crin Antomescu,la  fiecare interventie ca-mi venea mie sa ma duc la Turcescu sa-i dau peste bot.Mai multe secunde dura diferendul lui Turcescu cu Antonescu decat daca-l lasa sa termine ce avea  de spus.Atunci de ce a facut-o??Si de ce numai cu el,cu Crin Antonescu? Va spun eu. Ii punea pumnul in gura lui Crin,asta facea .

Trecem la Antena 3 si ce  vedem?Geoano-isti unu cate unu. Ce fac ei acuma? Ei cred ca influenteaza electoratul.

Pai,cum sa sustii ca expresia „demagog” este atac la persoana sau injurie sau jignire?Domnul Antonescu a demonstrat de fiecare data ca acesti doi adversari  sunt demagoci,,ca  stiu ce-ar trebui sa se  faca fiindca de 20 de ani ne-au tot spus si noua la fiecare alegeri.Cine nu stie ce ar trebui sa se faca in Romania ca sa  fie bine?Toti stim,dar ei nu fac,doar spun.Asta inseamna demagogie.Si vine Radu Tudor sa  spuna ca el dezavueaza aceasta atitudine a lui Crin Antonescu?De ce?

Domnule Radu Tudor,nu este Geoana demagog?

Mie nu mi-a fost pana acum scarba de  nici   un candidat si nici de acum incolo nu mi-este de ei scarba insa mi s-a facut o greata de la televiziunile astea de  stiri non-stop Realitatea si Antena 3 de-i pacat de televizor.

Normal  sa fie asa ,nici nu stiu cum de  nu mi-am dat seama mai demult ,doar n-or fi ei  prosti sa piarda degringolada politica,aceasta nebunie care dureaza  de  atatia   ani si care lor le aduce atata banet!?

Cui sa-i pese de  omul simplu,de omul necajit,de omul cu nevoi,de   minciuni la varf si inselaciune in masa,in masele populare?Doar lui Crin Antonescu ii pasa,doar el vrea normalitate in loc de demagogie,adevar in loc de  minciuna ,bun simt in loc de   nesimtire.El si noi.Cati om fi.

Partea cu salariul cumnatului lui Geoana nimeni nu a sesizat(eu am inchis televizorul dupa 20 de  minute de…analizele lu’peste) ca nu despre asta era vorba,nu despre cat de mare este salarul aceluia comparativ cu al oamenilor obisnuiti.Era vorba despre demagogie,la acest capitol i-a dat Crin Antonescu exemplu lui Geaoana.Este demagogie sa  spui mereu in toata campania electorala ca te intereseaza salariile amaratilor si sa-i folosesti pe acestia la fiecare aparitie televizata si la mitinguri,de parca vai Doamne ce mult ii   pasa lui de multumea necajit?!!!Demagogie este sa spui una si sa  faci alta si Crin Antomescu asta a punctat  despre Geoana cu acel exemplu, nu ceea ce au interpretat analistii analizand  pe episoade confruntarea.

Pacat.Mare pacat.De aceea va spun,celor care mai vreti sa  traim intr-o tara normala fara furtisaguri la varf,tunuri si alte smecherii despre care deja stim,veniti sa-l votam pe Crin Antonescu.Nu lasati sa castige unul dintre ceilalti doi fiindca numai asa nu vom ajunge o mica Indie,in care politicienii si clicile lor vor fi 15% din populatie  bogati si traind in opulenta si restul noi care nici de mancare nu vom mai avea .Inca se mai poate,sunt inca vulnerabili .De noi depinde unde punem stampila.

Ma rog la Dumnezeu sa va dea gandul cel bun sa vreti si voi ,fiecare dintre voi care ati trait cinstit care vreti curatenie morala la varf acolo de unde se impute pestele.Meritam sa straim intr-o tara normala in care se respecta legea,in care sa nu se mai faca averi din bugetul statului care este destinat sanatatii noastre , invatamantului,protectiei sociale,agriculturii .Oare va dati seama cum ar fi aratat Romania daca imediat dupa 90 toti banii ar fi fost folositi in infrastructura mai intai si apoi pe aceste domenii???

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Asta este….

  1. gina zice:

    Asa cred si eu Elisa ca oricine ar iesi (nu ma refer doar la variantele existente) si oricat de bun ar fi se vor gasi intodeauna catelandri care sa intretina degringolada asta politica.
    Intr-o tara unde televiziune nu inseama altceva decat latrat pe diferite teme ca sunt politice, sportive(mai bine spus fotbalistice), scandaluri cu persoane cunoscute sau mai putin cunoscute (inca) la ce sa te astepti?
    Mi-a placut Crin cu un mic amendament care insa nu mi-a clatinat convingerea ca merita sa fie ales.

  2. zincabeiu zice:

    Dar de reprezentatia lui Cristaiu labeunu, vorba lui Badea ce zici ? Voma, nu altceva.
    N-am auzit pe nimeni sa-l voteze pe TB.Toti pe care i-am intrebat au spus ca voteaza cu Antonescu.Sondajele lor nu valoreaza doi bani.Manipulare in toata regula
    .Eu votez Crin Antonescu , fara discutie.

  3. matilda zice:

    Draga mea, lucrul cel mai important este să ieşim la vot, cît mai mulţi. De data asta fiecare vot contează, să nu lăsăm pe alţii să hotărască pentru noi ! Toate cele bune, şi, mai ales, veşti bune mîine !

  4. Elisa zice:

    Gina,
    lapropriu mi-e un rau indescriptibil,de la fiere.
    azi n-am vazut nimic.Fie ce-o fi 😦

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    nu ma uit niciodata labeunu,decand a plecat de la antene nu l-am vazut/citit.
    Doamne-ajuta!

  6. Elisa zice:

    Matilda,
    dar ce o fi imoral la Tudor Chirila?
    Eu am inteles ,tinerii trebuie sa-l voteze pe Crin Antonescu si am spus asta de la inceput.Este sansa lor,ca noi suntem pe duca,oricum.
    Daca vor iesi tinerii de calitate din aceasta tara la vot voi stii dupa primul tur.
    Vesti bune maine,da asteptam cu infrigurare .

  7. g1b2i3 zice:

    Elisa,am vazut si eu dezbaterea si nu inteleg nicicum de ce nu a fost o emisiune cu toti cei 12 candidati.
    La Antene nu ma uit,dar RTv,mai ales forumul lor e foarte portocaliu si urat mirositor.
    Sa auzim de bine!

  8. Elisa zice:

    Iata ce ne spune dl Crin Antonescu:

    IV (17:00)
    Sunt la egalitate cu Mircea Geoana, a fost interzis orice detaliu despre exitpolluri… Voi ce credeti despre asta? Continuati sa votati. E bine, dar nu am castigat. Iesiti acum si votati. Ai lor stau la coada in gari si autogari. Sunteti acolo? Exista Romania bunului-simt? E ziua cea mare, e randul vostru!

  9. Marilena zice:

    Elisa, din pacate, eu cred ca Basescu a manipulat voturile din sectiile speciale si i-a sabotat voturile lui Crin. Pentru ca cei mai tineri l-au votat pe Crin si cei mai multi studenti au stat la cozi imense ca sa-l voteze. Nu mai spun cati dintre ei nu au apucat. Mie imi pare rau de Crin, as fi vrut ca el si Geoana sa intre in turul 2. Nu este candidat care sa nu fi gresit, dar eu nu-l mai doresc in functia de presedinte pe Basescu, si voi vota impotriva lui cu tot atata avant cu care l-am votat in 2004 si i-am acordat increderea mea de care si-a batut joc. Pana si Geoana e mai bun decat el! Pacat de Antonescu, ne-ar fi folosit entuziasmul lui, plus ca PNL-ul a avut dupa parerea mea o guvernare buna.

  10. ioana zice:

    mie inca nu-mi vine sa cred,nici nu pot sa comentez deocamdata,sant suparata rau de tot.

  11. Elisa zice:

    Marilena,
    este clar ca s-a furat en goss si asa ramane furat.Nimeni nu s-a impotrivit hotiei de la urne insa au fost intr-una declaratii si imagini despre aceste fapte.Ce-am inteles eu din asta?
    Romani,invatati-va dracului odata ca asa se face,asa se traieste,furand si mintind.Este un ordin!
    Atat am inteles si da Doamne sa ma insel.

  12. Elisa zice:

    Ioana,
    te imbratisez cu mult drag si sa nu mai fii suparata,noi suntem batrani,copiii nostrii nu-s aici,de ce sa ne amaram?
    Iti spun eu: ne amaram fiindca suntem romani adevarati,de aia.Nu pune la inima,eu scuip pe cei care fura si mint deliberat,scuip metaforic si trec ,cu capul sus, mai departe.Exista o Romanie si a mea si a ta si celor ca noi.Asta este Romania adevarata,doar momentan este sechestrata.Atat.Fii cuminte si nu te necaji.Daca eu pot atunci poti si tu.Te sarut si nu te izola,te rog.

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    nu ma mai uit la posturi de stiri romanesti.Mai exista si altfel de stiri care ma fac fericita ca sunt traitor pe aceasta planeta.Azi am vazut lucruri deosebite,interesante si care ma fac pe mine ca om sa ma simt confortabil.Te pup,Gabi si mai vorbim.

  14. ioana zice:

    Stiu Elisa oricum copii nu se intorc deocamdata in tara ,numai in vizita atata timp cat mai santem noi iar pe urma Dumnezeu cu mila.

  15. Elisa zice:

    Ioana,
    ce faci draga mea,sper ca esti bine .
    Eu nu pot iesi din criza….defiere 😦

  16. ioana zice:

    Ai grija Elisa e de la suparare?s-au mancare?

  17. Elisa zice:

    Ioana,
    habar n-am de la ce este.

  18. ioana zice:

    Elisa mesteca patrunjel verde ,ca stiu ca ai,ca pe guma de mestecat si inghite sucul iar restul arunca nu inghitii,iar maine sa-mi spui cum te simti.

  19. Elisa zice:

    Asa voi face.Sa stii ca eu sunt prapad,cand nu ma simt bine maparasesc si ideile,nu fac nimic ca sa-mi treaca.Doua zile am incurcat no-spa cu alceva si 😛
    O singura data,acum seara?

  20. ioana zice:

    mesteca de cate ori ai ocazia ,eu nu concep o zi fara patrunjel verde ,pe painea cu unt,branza si la toate mancarurile.ma gandesc ca am pus o tona in congelator,ha ha ha ,si nu cred ca imi ajunge dupa cum am luato pe patrunjel.

  21. Elisa zice:

    Ioana,
    ai grija ca si excesele dauneaza,chiar de vitamine…hipervitaminoza este rea.
    Uite ca am fost la dr mea si m-a trimis la eco,asa ca maine ma duc sa vad si acolo si bineinteles si regim fara grasimi.Mi-e cam greu fara lactatele mele insa voi incerca sa scap de starea asta de rau.
    Acum ma duc in gradina sa culeg patrunjel,ca am proaspat si sa fac niste gratare la tigaie,fara ulei, ca al meu vine flamand ca lupu de la servici.
    Ioana si eu am mancat cam multe cruditati,salate zilnic si mere multe pe zi si iata ca la fiere nu i-a placut ceva.Sper ca n-am pietre ca m-am saturat de operatii 😦 Si eu,care ziceam ca-s o persoana sanatoasa!

  22. ioana zice:

    Elisa nu te speria,tu stii ca si supararea afecteaza foarte mult fierea , poate te-ai suparat ca si mine din cauza alegerilor si probabil fierea e mai sensibila.Si eu sufar foarte mult ca la noi e ceata aproape intreaga zi si eu am astm si nu pot iesi afara iar statul asta in casa nu-mi face bine deloc,in rest nu ma doare nimic chiar sant sanatoasa tun.iti doresc multa sanatate si sa primesti vesti bune de la eco.

  23. Elisa zice:

    Ioana,
    daca nu asdormi noaptea as dormi acum ziua fiindca este o vreme atat de posaca si apasatoare de nici sa citesc nu vad fara lampa.
    Multumesc Ioana, o sa treaca si asta de oriunde o fi venit.Totusi trebuie sa recunosc ca procentele afisate de televiziuni m-au socat fiindca mintisera mai devreme.De asta m-am suparat si am scris ce-am scris la Asta este…i

Lasă un răspuns

