Crin Antonescu preşedinte al României

SCRISOARE PENTRU CEI CARE DORESC SA MA VOTEZE


De regulă, în ultimele zile de campanie candidaţii se adresează mai ales nehotărâţilor, încearcă să mai obţină voturi, să-i convingă pe cei care oscilează între o opţiune sau alta. Eu am ales să mă adresez direct dumneavoastră, cei convinşi deja că eu pot fi o soluţie la actuala situaţie din România. În primul rând ca să vă mulţumesc pentru încredere şi pentru energia pe care aţi reuşit să mi-o transmiteţi pe parcursul acestor săptămâni lungi şi grele. În al doilea rând, ca să vă spun un lucru foarte important.

Toate analizele sociologilor serioşi arată că dacă cei care vor să voteze cu mine vin la vot, eu voi ajunge în turul doi. Ăsta este motivul pentru care de cinci săptămâni vi se transmite din ce în ce mai tare şi mai apăsat ideea că nu am nicio şansă, în special prin sondaje trucate dar şi prin comentarii care consideră un lucru de la sine înţeles că finala se va juca între domnii Băsescu şi Geoană.

A fost o campanie foarte grea, pe parcursul căreia a trebuit să fac faţă la două maşinării uriaşe de propagandă. Sau, pentru că suntem deja o echipă, a trebuit să le facem faţă împreună. Aceste maşinării n-au reuşit să vă convingă să vă schimbaţi opţiunile dar pot reuşi să vă demobilizeze. Să vă facă să staţi acasă, convinşi fiind că nu am şanse. Realitatea e cu totul alta. Marea mea şansă sunteţi dumneavoastră. Sunteţi mulţi. Votul dumneavoastră mă va aduce în turul doi. Iar în turul doi sunt cel care are cele mai multe şanse să câştige în faţa lui Traian Băsescu.

Mulţi vorbesc acum şi despre „votul util”. Ne spun că, dacă vrem să scăpăm de Băsescu, să votăm cu Geoană care are mai multe şanse. Eu vă propun un lucru simplu: veniţi la vot toţi cei care vreţi să votaţi cu mine şi vom vedea duminică seara adevărul. Nu vă faceţi griji pentru turul doi. Până şi sondajele aranjate arată că pot căştiga detaşat în vreme ce situaţia domnului Geoană e mult mai complicată şi s-ar complica serios pe parcursul următoarelor două săptămâni, când vor apărea „dosare” pe care cei care au guvernat împreună până în septembrie le-au adunat unul despre altul.

În plus, am mai spus-o, e important să scăpăm de Traian Băsescu. Pentru România bunului-simţ e la fel de important şi ce punem în loc.

În aceşti ultimi ani ţara a fost condusă mai mult ca oricând prin minciună. Acest sistem rău vrea să se menţină la putere prin singura metodă pe care o ştie, tot minciuna. Am decis să vă scriu pentru că primiţi mesaje false de atâtea săptămâni. Dacă aveţi încredere în mine şi în ceea ce propun, puteţi avea încredere şi în acest ultim mesaj: vom caştiga dacă veniţi la vot!

Al dumneavoastră,
Crin Antonescu

Astazi blogul si cu mine avem un an de plimbare ,de mana ,printre amintiri si sperante.
Sa traim! Si sa reusim!

575 postari si
260.510 vizitatori

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Crin Antonescu preşedinte al României

  1. Diana Alzner zice:

    Doamne ajută! Cred că nu-mi doresc nimic mai mult în momentul de faţă decât victoria lui Antonescu, victoria noastră.
    Am primit scrisoare de la Băsescu, de la Antonescu n-a ajuns la mine. Mă bucur că am putut s-o citesc aici.

  2. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    am pus link pe titlul scrisorii ca sa o vezi in original 🙂
    Doamne ajuta sa reuseasca,sa reusim!

  3. constantin zice:

    EU VOTEZ CRIN ANTONESCU!
    ATAT IN TURUL I CAT SI IN TURUL AL II-LEA
    intra si tu pe http://www.hailarevolutie.ro si poti deveni revolutionar cu bun simt.
    conditii: participarea la vot in 22 noiembrie si 6 decembrie 2009!

  4. Lia zice:

    Doamne ajuta!!!! Mergem la vot!!!

    La mai multe postari, mai multi vizitatori, ani multi de bloggerit! O zi buna, draga Elisa!

  5. ba_laura zice:

    la multi ani!
    blogului tau, tie si celor dragi!

  6. Elisa zice:

    Mihaela(CRADU_…),
    pemibili sunteti toti cei care va complaceti in mocirla asta din care ies bani prin inselaciune,astia sunteti penibili nu altcineva.
    Iar de vorbit vorbim despre orice, numai ca tu faci ca Geoana”o sa vorbesc acolo despre locurile voastre de munca” si cand este acolo da din colt in colt cand vine vorba de salariile profesorilor lege promulgata si neaplicata,hahahahaha!
    Te rog sa ma scutesti de contre .Este blogul meu si eu hotarasc despre ce scriu ,ceea ce ti-am mai spus si la prima ta contra 😦

  7. Elisa zice:

    Multumesc Laura 🙂 Si tie la fel!

  8. Elisa zice:

    Constantin,
    daca ar vota numai blogosfera ar fi ceva! In real este problema,acolo sa facem mobilizare si constientizare (oamenii sunt chiar inconstienti,le place sa curga si sa pice cate ceva de oriunde.Adio principii,adio morala,adio popor! 😦

  9. zincabeiu zice:

    Da, nu trebuie sa ne lasam manipulati.Iar sansa lui de a trece in turul II depinde tocmai de noi.ASTA TREBUIE SA INTELEGEM. Eu il votez cu toata responsabilitatea si cu mare speranta.

  10. lumi_lumi21 zice:

    Hai vot cu incredere !! Sa speram k va fi mai bine!!CRIN ANTONESCU PESEDINTE!!! AZI ESTE ZIUA MEA DE NASTERE,AZI AM PRIMIT CARTEA DE ALEGATOR(cea noua) si prima stampila pt vot pe ea va fi pt CRIN ANTONESCU!!!!vA UREZ TOT BINELE DIN LUME SI SARBATORI FERICITE!!!

  11. Elisa zice:

    Da ,Zinca,speranta.Doamne ajuta sa mearga si tinerii la vot,in ei imi este toata speranta.

  12. Elisa zice:

    lumi_lumi 21,LA MULTI ANI !!Sa ai parte de fericirea dorita si sa tii se implineasca visele de la 21 de ani!Sa fii sanatoasa si bucuroasa!Te imbratisez si ia cu tine maine pe toti tinerii care gandesc ca tine,la vot.
    Crin Antonescu sa fie presedinte si voi tinerii sa va gasiti rostul aici!

  13. iulia zice:

    Din pacate suntem furati pe fata. Am urmarit toata ziua la televizor furtisagurile semnalate, si nu s-a luat nicio masura serioasa. Am fost la vot la prima ora, si sper totusi ca hotiile nu isi vor face efectul scontat.

Lasă un răspuns

