Votez Crin Antonescu …

…. si in turul II.

Numai Crin Antonescu voi vota.Nimic altceva. Asta din doua motive.

1. Crin Antonescu va merge in turul II.

2. Presupunand ca nu,eu nu voi alege intre Basescu  si Geoana.De ce? Simplu.Fiindca eu nu votez comunisti,bolsevici si ceausisti,eu nu votez lepre,iar pentru mine lepre sunt cei care au  nedreptatit omul,cetateanul, romanul de la care au tot luat sub diferite forme care toate se regasesc in   MAREA   HOTIE.

Da,romanul a fost furat intotdeauna de lepre,de puturosi,de  activisti,de cei care ar fi trebuit sa-l  protejeze,sa ii  garanteze drepturile si sa se bata pentru el,cetateanul.

Nu pot sa votez Geoana sau Basescu.Nu va fi nicio diferenta in ceea ce priveste modul de viata al romanului,aceeasi hotie si aceeasi  minciuna vor  continua.Singura deosebire  intre Basescu si Geoana ar fi ca la televizor n-om mai vedea pe presedinte hahaind,glumind cu „pasaricile” si cu „tigancile imputite” si nici „gaozar” nu vom mai auzi.Nici de EBA,nici de  Udrea.Doar atat.

Doar atat????Pentru atat de putin sa imi calc eu pe demnitatea mea de fiica a mamei mele? Nu.

Stati,nu va bucurati ca nici Oprescu nu as vota in niciun tur.

Voi vota doar CRIN   ANTONESCU  la fiecare tur de alegeri prezidentiale. Doar pe Crin Antonescu il voi credita cu speranta mea.Am mare speranta nu numai pentru mine ci pentru  tinerii din aceasta tara care nu trebuie sa mai emigreze.Care vor  trebui sa-si gaseasca locul potrivit pentru ceea ce doresc ei de la viata chiar aici in tara lor,in tara noastra.

EU VOI  VOTA

NUMAI   CRIN  ANTONESCU

SI IN TURUL  II.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Votez Crin Antonescu …

  1. Mariana zice:

    ‘Neata Elisa ! de mult asta gindesc si eu ca tine!
    Doamne ajuta!
    O zi buna si linistita!

  2. Elisa zice:

    Mariana,
    din ceea ce ai scris pe blogul tau reiese cu totul altceva 😦 .
    Nu de asta este nevoie acum,ba dimpotriva,daca esti un om hotarat nu oscilezi.
    Pe asta(scarba) se bazeaza si Base. fiindca aceasta senzatie ii tine pe romani departe de urne.Din pacate.

  3. Ninu zice:

    Elisa, … eu sper ca in turul doi sa ajunga Antonescu si Geoana..si atunci si eu voi vota la fel..dar daca ajunge Geoana si Basescu voi vota Geoana fara nici o retinere, la Oprescu nu ma gindesc ca inca nu mi-am pierdut total simtul realitatii 🙂 🙂

    PS. am primit astazi plicul de la tine, Multumesc mult Elisa, sarut mâna !

  4. Lia zice:

    In turul I stiu exact ce am de facut…pentru turul II, astept sa vad ce va mai fi… trebuie s-o fac si atunci, indiferent de situatie… 😉

  5. Elisa zice:

    Ninu,
    fiecare face cum stie el.Eu nu influentez pe nimeni ci doar povestesc despre mine si ai mei ca de fiecare data,numai ca acum este alta tema de actualitate.Atat.
    Si nu inteleg de ce oameni care s-au bucurat de gradina mea pana sa-mi afle optiunea politica ma condamna ca scriu despre asta 😀

  6. Elisa zice:

    Lia,
    da,s-ar putea sa o luam razna cu totii daca mai ramane asa inca 5 cinci ani.
    Dar Crin Antonescu intra in turul II 😀

  7. Vania zice:

    Cred că vom avea un tur II Antonescu – Geoană. În situaţia asta, sigur că mergem în continuare la fel…

  8. Missouri Kitty zice:

    Votez Crin Antonescu! Sper că şi în turul doi.

  9. Diana Alzner zice:

    Şi eu votez cu Crin Antonescu. Trebuie să scăpăm de Băsescu cu orice preţ; dacă va fi cazul, voi vota cu Geoană în turul doi.

  10. brushvox zice:

    ar fi frumos de ar intra Crin în turul doi. eu sunt rezervat. nu din cauza cifrelor din sondaje ci strict bazându-mă pe calcule: Geoană are şansa să adune mai multe voturi fiindcă celelalte voturi se împrăştie şi toată campania parcă nimeni n-a mai amintit de faptul că „independentul” Oprescu e totuşi un ex-fruntaş PSD-ist şi menirea lui este exact să-i ia din voturi lui Antonescu şi să-şi bage fostul coleg în turul doi.
    iar să aleg între mafia portocalie şi ceea roşie, mie îmi este imposibil. unii au uitat guvernarea Năstase, să nu pomenesc de anii glorioşi al lui Ilici…

    sună urât, dar avem fix ce merităm.

  11. Elisa zice:

    Vania,
    numai Dumnezeu stie cum va fi 🙂 Asa sa fie,sa ajunga in turul II Crin Antonescu. Pentru tinerii din tara asta va fi mana cereasca sa fie Crin Antonescu presedinte ,doar ca trebuie cineva sa-i faca sa se duca la vot.
    Nu stiu de ce insa nu vad tineri care sa-i voteze pe ceilalti doi,dar nici varstnici,care stiu cum a fost pe vremuri.
    Multumesc draga timisoreanule 🙂 Pe acolo cum este la sondaje?

    Missouri Kitty,
    bravo! Asa sa fie 🙂 Ia-i si pe prietenii tai,indiferent cu cine voteaza 🙂

    Diana Alzner,
    da,e bine sa mergem toti la vot,chiar este foarte bine sa nu mai lasam sa ne hotarasca altii viata pe urmatorii 5 ani 🙂

    Maria,
    🙂 si tu si multi altii,dupa cat sevede 🙂 Bravo !

    Brushvox,
    ai perfecta dreptate.Oprescu a tot repetat ca este prieten cu Antonescu.Ba mai mult am vazut un site in care cineva striga …votati Oprescu pentru ca voturile merg la Antonescu.
    Gresit.Nu votati Oprescu,este tot din acelasi aluat ca ceilalti doi,doar Crin Antonescu este diferit de acestia,diferit in sens bun.
    De acord cu tine,tocmai asta am spus in articol,nu pot alege intre cei doi.

  12. anisor30 zice:

    Pe Oprescu l-am votat ca Primar la Capitala si acum imi pare rau ,nu a facut nimic din ce a promis deci exclus la presedentie ,Basescu iar nu a facut mare lucru ,pe Becali sau Vadim exclus total ,Geoana nu reuseste sa ma convinga si Antonescu pare cea mai buna alegere in comparatie cu ceilalti ,deci o sa aleg raul cel mai mic

  13. zincabeiu zice:

    Bineinteles ca-l voi vota pe Antonescu.Am si pix si breloc de la el !~ha,ha,ha. Si in turul II.
    Sau orice altceva pt.a scapa de TB in tutul II. Eu inca cinci ani cu el si cu fauna lui nu mai suport.Imi voi bloca telecomanda numai pe GSP !!! Sper sa nu fiu nevoita s-o fac.

  14. Elisa zice:

    Zinca,
    hahahaha…eu n-am nici pix nici breloc da’vreau in turul II.Vreau in turul II asa cum am vrut sa ma marit numai cu Costica,cu nimeni altul hahahaha

    Daca „ese” base televizorul va fi un obiect tolerat pe MTV toata ziua cat bucataresc 😀

  15. Elisa zice:

    Anisor30,
    nu este rau Antonescu,nu avem de unde sti ca asa ca el nu au mai fost presedinti in Romania.Este un vot pozitiv,cel putin pentru mine 🙂
    Luati-va neamurile si prietenii si mergem la vot,este atat de important!

  16. gina zice:

    Colegul meu de apartament era nehotarat. Acum vb tot mai mult ca va merge la vot. Sper ca toti nehotaratii sa o faca 🙂

  17. mona zice:

    Mai sunt si posturi tv cu desene animate…ha,ha,ha.Sper totusi ca ne trezim si n-o sa mai iasa Basexu!

  18. constantin zice:

    EU VOTEZ CRIN ANTONESCU -PRESEDINTE
    SI AM MAI GASIT PESTE 200 PRIETENI SI CUNOSTINTE DIN SATUCUL NOSTRU DE OLTENI.
    PANA IN 22 SPER SA NE DUBLAM NUMARUL
    AVEM O ACTIUNE IN ZONA: 10 OAMENI CU BUN SIMT PENTRU ROMANIA
    DAR NU STIU DACA S-A PROPAGAT LA NIVEL NATIONAL…..SI VOI PUTETI PROPAGA …..DACA GASESC UN OM PE CARE SA-L CONVING IL ROG SA GASEASCA SI EL MACAR 2 CHIAR SI DIN FAMILIE
    EU AM GASIT PESTE 200
    DASESTE SI TU!!!!!!!!!!!!!!
    VOTEAZA CRIN!
    A DAT BRUMA SI CEI 4(3+1)TRANDAFIRI S-AU OFILIT….

    AJUTA SI TU LA PLANTAREA CRINULUI LA COTROCENI!

    SEE YOU NEXT TIME!

  19. Elisa zice:

    Felicitari sotuluitau! Asa sa faca toti nehotaratii,ca anul acesta nu-i de joaca,s-a ingrosat gluma…Pana su Geoana zice acum la Sinteza zilei ca „sa fim seriosi” hahahaha
    Cred ca-si spune lui ca noi am fost si suntem mereu 🙂

  20. Elisa zice:

    Mona,
    haide maiiii,ma vezi pe mine sa ma uit la desene?? Si,oricum receptionez doar sonorul… 🙂

  21. Elisa zice:

    Constantin,
    bravo! Felicitari! Buna treaba 🙂 Buna idee 🙂

  22. sanda katona hunedoara zice:

    gindim la fel, si hd. dupa unele prognoze tot un crin ar mirosii!

  23. Elisa zice:

    Sanda,cine?sotul tau? Aham…bravo!

  24. Vania zice:

    Aici pare Crin pe primul loc, dar eu căutam să sugerez altceva: Că trebuie să scăpăm de derbedeu, restu-s detalii…

  25. Elisa zice:

    Eu stiu ce vrei sa spui tu insa am vrut sa stiu ce este pe acolo fiindca nu stiu de unde sa ma informez,nu mai stiu nici denumirile si culorile ziarelor locale 😦 din pacate…
    Sigur ca asta este scopul principal.Eu ma uit la detalii chiar foarte mult .

  26. ioana zice:

    Buna Elisa,la Aiud e primar PNL,azi am fost la Aiud , a fost zi de piata LUDOVIC ORBAN a fost azi in piata la Aiud ca sa-l sustina pe CRIN ANTONESCU,dimineata la prima ora prin piata au trecut sustinatorii lui gioana si ai lui basescu,dar cand au aparut PNL-listi ceilalti s-au roit,au plecat cu coada intre picioare.Cu cine am vorbit toata lumea il sustine pe CRIN pana si sotul meu care era fan basescu azi s-a convins ca nu are nicio sansa.sloganul? NU VA FIE FRICA basescu PICA!

  27. Elisa zice:

    Ioana,
    unde mi-ai fost atatea zile?
    Pai,daca venea aici, orice candidat, ma duceam la miting,dar la base as fi huiduit hahahaha sau i-as fi spus sa ia pauza de 5 ani in care sa invete engleza sau sa mai citeasca inca o data Levant de „Cartarascu” 😛

    Crin este la Realitatea acum 17;25

  28. ioana zice:

    unde sa fiu Elia,tu nu ai vazut ce zile frumoase de toamna tarzie?deci cred ca ai ghicit unde am umblat,iar cand am ajuns acasa m-am luat cu politica , nu ma mai dezlipesc de tv pana cand se termina turul 2 si castiga CRIN.

  29. Elisa zice:

    am inteles.Si eu vedeam ce fain este afara si pana sa plec se facea 1;30 cand imi puneam sortul hahaha.Dar maine plec pe afara,nu mai am oua 😦

Lasă un răspuns

