Solicit ajutor

Dragi vizitatori,

1.Vreau sa reglez stralucirea , luminozitatea, contrastul  ecranului monitorului si nu reusesc deoarece fereastra de meniu dispare inainte de 10 secunde de apasare.Iar daca ar ramane cu ce butoane se opereaza marirea si micsorarea acestor proprietati?

2.Daca il las in functiune si plec din camera dupa jumatate de ora dispare imaginea de pe monitor.Nu vreau sa sting computerul de mai multe ori pe zi dar nu stau mereu la el,deci cum fac sa nu trebuiasca sa-i dau restart de fiecare data cand revin?

Am monitor nou,Samsung LCD  cu diagonala de 19 inc. Model  205 BW

Va multumesc si va rog sa-mi spuneti inainte de miercuri ca-mi prapadesc ochii de tot.este la stralucire maxima .

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Solicit ajutor

  1. Lucia Verona zice:

    Pentru reglat monitorul dai click dreapta pe desktop, alegi Properties, acolo dai pe Settings şi acolo modifici caracteristicile. Pentru a doua problemă, dai pe Screen Saver, acolo pe Power şi cauţi opţiunea preferată.

  2. Elisa zice:

    Lucia,
    multumesc tare mult.
    La prima chestiune acolo unde zici este doar rezolution si collor quality,iar stralucirea si celelalte sunt in meniu.Am buton de meniu pe monitor insa,asa cum am spus,daca urmez indicatiile din carte nu se intampla cum spune ea.
    La a doua ,ce ar trebui sa aleg ca sa nu mi se stinga oricat as lipsi de la computer?E setat pe turn of computer-never.Daca aleg 1 ora inseamna ca dupa o ora ,daca nu m-am intors o sa se stinga?
    Multumesc inca o data si iti doresc o seara buna 🙂

  3. Ninu zice:

    Exploreaza, al meu nu a avut deloc instructiuni ca l-am luat vechi..da l-am butonat pina i-am dat de cap, exploreaza fara frica 🙂

  4. doina zice:

    Buna Eliza,
    Ai rezolvat cu monitorul?
    Pot sa-ti spun cum e la mine….
    La butonul de Meniu…alegi Contrast…si apoi am tot pe monitor doua butoane cu + si –
    Dai pe ele cat vrei tu contrastul…la mine ambele sunt 100% si e f buna luminozitatea
    La a doua problema…daca imaginea dispare…e setat din Screen Saver,dar…nu trebuie restartat calculatorul cand revii…cu un simplu clic ar trebui sa revina…

  5. huni zice:

    ce sistem de operare ai?

  6. Elisa zice:

    huni,conteaza? cand Opera ,cand Firefox nu stiu exact care formule 🙂

  7. huni zice:

    nu, ma refer, daca ai XP, Vista, Windows 2000, etc?

  8. Elisa zice:

    Doina,
    iti multumesc frumos.
    In fereastra demeniu am luminozitatea si contrastul insa nu stiu cum aleg una sau alta din acestea doua,cu cebutoane,ca la telecomanda ..sus si jos.
    Apoi butoanele urmatoare de pe monitor nu-s + si –
    Al treilea buton este luminozitate si prin apasare repetata,acum amvazut,creste.Am lasat la 37.
    Cat priveste cea de-a doua problema am constatat ca e de la computer fiindca dispare imaginea si cand sunt in lucru,deci am probleme si la placa video probabil.O sa-l rog pe dl savina,sau il vom duce noi acolo.
    Am gresit ca nu am dus toate componentele la ei,ieri si numai monitorul 😦
    Iti multumesc pentru ca iti pasa si mi-ai raspuns.Te imbratisez.Esti Doina din diaspora? cu care am mai vorbit?

  9. huni zice:

    Ok, vad ca ai primit ajutor deja de la Doina, deci daca monitorul se inchide mai repede decat este setat in dialogul de power, la turn off monitor, sau pe timpul lucrului, probabil este alta problema. Eventual sa verifici daca mufele sunt puse bine si suruburile (ca cele pentru monitor au suruburi) sa fie stranse, nu cumva problema sa fie ca se misca si nu face contact k lumea, cand atingi cablul, sau se misca masa (mi s-a mai intamplat si mie).

  10. Elisa zice:

    bine,Huni,am verificat,doar ieri am conectat monitorul si s-au strans suruburile bine,bine.Nu-i asta.Multumesc frumos.
    Nu e buna imaginea pe monitor,dar m-am obisnuit si pana maine nu mai e mult.Thx 🙂

Lasă un răspuns

