Abjectul din el

Dupa ce-a inmormantat-o pe mama sa de vie ( vezi poezia electorala  lacrimogena) gustul de cadavre al capcaunului il bantuie ca o stafie.Si calca pe tragedia adversarului cu o ultima agresivitate care,spera el,sa-i aduca glorie in ochii si mintile ticalosilor.

Urmeaza  dezvaluiri  .Monstrul abject este „profesorul”.

Lumea trebuie sa stie de la cine a primit o galeata goala  ….si  portocalie.


 Câteva sute de oameni au luat cu asalt, sâmbătă dimineaţa, caravana PD-L care a poposit în piaţa din Vicovu de Sus. Când au văzut că se împart găleţi, chibrituri şi plase portocalii inscripţionate cu “Traian Băsescu-preşedinte”, oamenii Marin Soare (66 de ani) a fost îndemânatic şi a pus mâna pe trei “cadouri electorale” au uitat de ce au mai venit la târg. Imediat au tăbărât pe cei care împărţeau cadourile, iar alţii chiar le-au smuls de la consătenii lor numai să nu plece cu mâna goală.

Cei care au fost mai puternici au reuşit să strângă şi câte 3-4 găleţi, spunând că acum poate să curgă laptele şi mierea în România, că au în ce să le adune.

Atenţie, căldarea goală aduce ghinion(Marin Soare (66 de ani) a fost îndemânatic şi a pus mâna pe trei “cadouri electorale”(Libertatea)

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Abjectul din el

  1. Lilick zice:

    Ce mandru de el e mosul… A reusit sa ia trei. Cine mai e ca el?

  2. Elisa zice:

    Lilick,
    ma tem ca oamenii asa sunt ,asa au ajuns,fiindca erau obisnuiti ca cineva de la putere sa le dea.Pe aici circula si vorba:
    Iti DA nu-ti IA! Fie cat de putin. 😦

  3. matilda zice:

    Deci ăsta e preţul lui Băsescu : o găleată goală !

  4. catrinel zice:

    Am vazut reclame la pro-tv la filmul ala State de Romania sau ceva de genul ca unul din candidatii din film impartea galeti.Nu mi-am inchipuit ca niste oameni cu pretentii ca sunt intregi ar face asta in realitate.Din pacate multi dintre noi au ajuns sa se vanda si pentru atat.Unde ne e demnitatea?Unde ne e mandria ca suntem romani?Atat de usor oare putem sa le aruncam la cosul de gunoi?Pacat….mare pacat.
    Daca mai iese asta presedinte nici galeti goale nu om mai avea.

  5. madalina zice:

    Ii erau folositoare, tot trei sau mai multe ar fi vrut si de la alti candidati, sunt sigura. Trista e saracia, trista e disperarea. Pentru oamenii astia, caravanele cu ceva folositor – sau nu – e doar o sansa de a mai apuca un pic, ceva, gratis…

  6. Elisa zice:

    Matilda,
    pentru ca tot ce spune el suna ca o galeata goala,numai minciuni 😦

    Catrinel,
    nu mai iese,chiar el o stie cand zice:
    -Sper sa nu iasa asta(adica Geoana) presedinte ca sa-si plateasca promisiunile catre rusi
    Inseamna ca ia in calcul ca nu mai iese el.Sunt aproape sigura ca vorba lui Crin Antonescu:-„vOTATI-MA,D-LE PRESEDINTE” a avut efect,chiar asava face 😀

    Madalina,

    sunt multi saraci,da,dar asta din poza este chiar GAZDA adica are pe acasa cam tot ce-i trebuie,se vede pe mutra lui.Unul sarac nu s-ar fi milogit la 3 galeti,se ducea sa-i dea mai bine continutul.Astia care au nevoie de galeti multe,crede-ma draga mea,chiar au ce pune in ele 😀

  7. Elisa, eu respect optiunile politice ale oricarui cetatean.
    Dar… ia o pauza de respiratie si apoi cauta prin cunostinte o carte semnata Floriana Jucan cu titlul „Ambasadorul” aparuta in 1996 si in care se face referire la Profesorul, dl Profesor, in foaaarte multe randuri. E vorba de Virgil Magureanu, draga mea!
    El e mentorul Florianei Jucan, aceasta domnisoara care dupa ce ca l-a compromis public pe ambasadorul de atunci al Elvetiei la Bucuresti, s-a mai si laudat cu asta, intr-o carte!
    Astazi domnisoara in cauza conduce revista Qmagazin unde il lauda teribil pe alesul tau la presedintie, sustinut evident si de mentorul in cauza… Lectura placuta!

  8. Elisa zice:

    Draga mea,nu ma intereseaza chestiile astea,crede-ma,nu-mi pierd timpul cu de-alde panarame ca cele ce se bat acum pe televizoare.Este grav ca am dat impresia ca m-ar interesa baselu si alte de-astea…
    Singurul lucru care ma intereseaza este sa aduc un prinos memoriei mamei mele care a suferit de pe urma comunistilor si de 20 de ani dupa 89 tot comunstii si urmasii lor si-au batut joc intr-un fel sau altul de romani.
    Ar fi pentru ultima data ca mai pot face eu ceva in acest sens,sa-l sustin pe domnul Crin Antonescu la prezidentiale.
    Raspund si celor care se mira ca blogul meu sprijina liberalii. Blogul meu este despre
    -gradina mea
    -mine
    -mama mea
    Nu ma inchid in Gradina de vis ca in turnul de fildes prefacandu-ma ca nu stiu ce se intampla afara.Deci,de asta.
    Si,pe urma,care-i problema????N-am voie sa am optiune politica asa ca tot cetateanul????

  9. Eu ti-am dat o informatie reala, verificabila, tu poti sa inchizi ochii sau sa tii cont de ea, alegerea iti apartine!

  10. Elisa zice:

    Pene colorate,
    daca nu ai inteles ce ti-am raspuns la primul comentariu este treaba ta.Eu m-am exprimat clar 🙂

  11. zincabeiu zice:

    Gradinarule, da ce noutate ne-ai dat ! Toata lumea stie de ani de zile ca asa i se spune lui Magureanu… Asa i se spune „la lumina zilei”, la vedere .Si nu trebuie s-o citesti pe Juncan.Nu te mai amagi, adevarul va iesi la suprafata, ca uleiul, cum se zice.
    Elisa, dun pacate pt.ei, TB va pierde. E timpul sa traim normal.Mai ales ca si-a luat si Marele Licurici mana de pe el.
    Cat despre galetile electorale, manevra asta merge acolo unde lumea-i saraca.Saraceste-i si faci din ei tot ce vrei, asta-i valabil de cand lumea.

  12. Elisa zice:

    Ultima stire:T.B. este atat de scarbit de cei ca el incat s-a hotarat sa-l voteze pe Crin Antonescu 🙂

    Zinca,
    eu ma prapadesc de ras ca sunt mai disperati aia de-l sustin decat insusi TB! Sunt disperati fiindca cine-i cu el,ha? Ce se fac hotii?Ce vor face cei care de ani de zile nu au platit impozitele fiindca se putea ? Si ma refer la taxe enorme.
    Multumesc Zinca,multumesc ca ai lamurit-o pe Pene Colorate,in privinta neclaritatilor 🙂

  13. gina zice:

    Eu cred ca PAUZA ar trebui sa ia toti cei care in ultimii 20 de ani s-au perindat pe la putere si ne-au promis „marea cu sarea” in timp ce ei +altii au furat ca in codru si si-au asigurat progeniturile pt. cateva generatii

  14. Elisa zice:

    Daca s-ar putea inlocui asa ca o fata de masa 😆

Lasă un răspuns

