Videoclipul de weekend

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Videoclipul de weekend

  1. Mariana zice:

    Esti tare Elisa!
    O seara placuta!

  2. Mariana zice:

    Si eu as posta un videoclip,dar inca nu stiu!
    Poate in viitor!

  3. Elisa zice:

    Mariana,
    1.search …ce doresti( HI-Q LOSE YOU YOUTUBE)
    2.COPY EMBED DIN DREAPTA CLIPULUI(CODUL HTML)
    3.DESCHIZI ARTICOL NOU LA TINE PE HTML
    4.PASTE DUPA CLICK PE PAGINA TA DE EDITARE
    5.PUBLICA

    Cam asa este si la blogspot al tau…incearca si daca nu reusesti vii si maivorbim 🙂

  4. Lia zice:

    o seara vesela..si o duminica linishtita, draga Elisa!
    imi place muzica pe care o propui 😉

  5. Elisa zice:

    Lia,
    o ascult pe repeat 😛
    Si tie draga mea,toate bune in care sa intre si odihna 🙂

  6. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,multumesc pentru videoclip!Iti las si eu unul,e vorba de o melodie despre care am aflat vineri dimineata pe TVR 1 la emisiunea Trezirea la apel.
    Mi-a placut si am cautat pe net melodia.Sper sa-ti placa si tie! 🙂

  7. Mariana zice:

    Elisa:esti tare amabila si saritoare la cei ce nu se pricep,multumesc,uite ma voi chinuii sa vad ce pot face!

  8. Mariana zice:

    Nu e greu de postat!am urmat usor pasii pe care i-ai scris,nu e o filozofie dar nu am reusit !!! imi apare:a survenit o eroare la incarcarea mat.video,ma roaga sa contactez serviciul asistenta si sa includ ceva informatii scrise aici pe anunt!
    Sa vad si miine eventual!
    Multumesc de amabilitate!
    Duminica frumoasa!

  9. Elisa zice:

    Mariana,mai incearca de cateva ori.Posibil ca la copiat codul din embed nu ai dus delectarea pana la capat,de aceea zice asa…
    Si mie mi-este greu sa selectez codul embed,cateodata nu vrea sa circule si daca ai selectat numai cat apare in chenar…nu se recunoaste,deci ai grija acolo,la selectarea codului,adica pui click la marginea din stanga ,il tii apasat in timp ce-l misti spre dreapta pana se opreste.Daca nu a ramas selectat,adica albastru, o iei de la-nceput pana reusesti.OK?
    Cu multa placere,asta-i treaba pe care o fac cel mai cu drag,sa spun ce stiu si eu si altora 🙂

  10. Elisa zice:

    Gabi,ma bucur ca ai pus un videoclip ,recunosc ca nu l-am ascultat inca dar abia am deschis ochii 🙂 Daca este o parodie…ca-i vorba de Margineanu…este fain 🙂

  11. Mariana zice:

    Uite Elisa,acum am citit mesajul tau,POATE ca astai buba!alerg sa vad!
    Multumesc mult de precizarii indiferent de rezultat!
    O seara placuta!

  12. Mariana zice:

    Elisa:Buna,buna precizarea ta! si urmata de mine intocmai ; bine ai facut dar tot nu se incarca sau poate se incarca undeva in calc.???poate spun prostii dar… ce o fi???am incercat de mai multe ori si cu melodii diferite dar tot asa imi apare eroarea!
    Mai astept citeva zile cind fiica mea vine din State si o rog sa ma ajute sa vada si ea!
    Eu nu am nici ce-a mai vaga idee!
    bine o spune o persoana cam nepriceputa!
    Cu respect iti multumesc pt.precizarii oricum teoretic ar fi trebuit sa se incarce,pentru ca tu ai explicat f.bine,si am urmat tot pina la incarcare la postare noua!
    Asa am urmat si alta faza:existau in calculator melodii deja stocate am selectat de acolo o melodie,am venit pe Youtub si acolo am cautat aceeasi melodie,am copiat si am revenit sa incarc si nu vrea si gata,asta pt.ca nu ma pricep!
    O seara placuta!

  13. Elisa zice:

    Uite,ma duc pe blogspot si incerc sa pun un youtube acolo sa vad…ca atunci cand am vrut sa pun un slide nu mi-a iesit.S-ar putea sa fie altfel decat stiu eu si cei care au blog pe blogspot ar putea sa-ti spuna daca-i rugam frumos,da?

Lasă un răspuns

