Flori pentru Andreea mea

S6300575 FLORI DE CAMP

DRAGA  ANDREEA, NORA MEA

LA  MULTI  ANI !

SANATATE SI NOROC!

SA FII IUBITA

CU MULT FOC!

S6309685 MINUNAT
S6309723 COVOR ALBASTRU
PETUNIA INDIGO
EU VIN CU FLORI IN CALEA TA
PRESAR  PETALE  CU MULT  DRAG

CYMBIDIUM

S6309760 FLORI ROSII

MA ROG  SPRE FERICITEA TA

SI UNEORI  SA-MI FII IN PRAG

ORHIDEE

PRIMULE

SI BUCURII  DOMNUL SA-TI DEA

TOT CE-TI DORESTI

DE ZIUA TA!

boboc

jardiniera cu panselute

inflorita

S6300478 IASOMIE

TATAISES6309298 CURTEA MEAS6308469 mica

S6307448 mica

FLORI

LA MULTI ANI!LEANDRUL

TE IMBRATISAM CU MULT  DRAG

SI INCHINAM UN

PAHAR DE VIN IN SANATATEA TA

LA  MULTI  ANI !

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Flori pentru Andreea mea

  1. Ninu zice:

    La multi ani plini de fericire si sanatate !

  2. carmen zice:

    Elisa draga, sa-ti traiasca nora si fiul si sa fiti fericiti pâna la adânci batrâneti! Frumoase flori ai transmis! 🙂

  3. zincabeiu zice:

    Sa-ti traisca nora draga, sa fie sanatoasa, sa-ti iubeasca fiul, sa fie iubita de fiul tau pana la adanci batraneti ! Si voi sa va bucurati de copiii vostri. La multi ani, Andreea !

  4. Lia zice:

    Oooo, Elisa..ce frumoasa urare!
    sa-ti traiasca nora multi ani, fericiti, alaturi de fiul tau…sa fie sanatosi!
    La multi ani, Andreea!

  5. Shari zice:

    Frumos, Elisa, tare frumos….eu am crezut ca e fiica ta, asa afectuos ii vorbesti…

  6. Elisa zice:

    Dragilor,va multumesc pentru urarile voastre catre draga mea nora,va multumesc mult 🙂 Multi ani sa traiasca si sa fie fericita impreuna cu dragul meu Cosmin.Atat vreau, sa-i stiu ca sunt fericiti,ca le este bine,ca le place viata lor acolo unde au ales sa traiasca 🙂
    Va pup si va imbratisez cu drag si va doresc si voua multa sanatate,la multi ani!

  7. catrinel zice:

    La multi ani si din partea mea!Sa fie fericiti impreuna multi ani!

  8. anisor30 zice:

    La multi ani! sa-ti traiasca si sa fie fericiti

  9. Manole zice:

    La multi ani, sa-ti traiasca nora!
    Fericire ii doresc, le doresc si voua tot binele pe care mi-l doresc si eu! 🙂

  10. Elisa zice:

    Si voi sa traiti dragele mele doamne,sa aveti sanatate si tot ce va doriti! Multumesc frumos poentru urari 🙂

    Weekend placut,tuturor!

  11. ioana zice:

    Elisa,ii doresc nurori tale multa sanatate,zile senine alaturi de fiul tau si de voi,sa fie fericiti acolo unde au ales sa traiasca si un calduros LA MULTI ANI!.

  12. floris zice:

    La multi ani,Elisa.Sa fiti sanatosi si fericiti cu totii.

  13. gina zice:

    Sa-ti traiasca nora si sa fie fericita alaturi de cei dragi !
    Eu as traduce urarea ta: „Toate florile din lume pentru nora mea”, f. frumos, sunt sigura ca le merita tot asa cum sunt sigura ca si ea va merita. Sa fiti fericiti si cat mai curand impreuna 🙂

  14. Elisa zice:

    Ioana,Floris,Gina, va multumesc frumos pentru urari 🙂 Voua tot binele din lume ! Pup si imbratisez 🙂

  15. SuKăRiT zice:

    Frumoase flori! Frumos gest!!!!
    Se pare că eşti soacra atipică, aia care-şi iubeşte nora. Hm… (aici mă cam scarpin după ureche a mirare 😛 )

  16. Elisa zice:

    Cavalere,
    ma tem ca eu sunt a-tipica in mai toate cele,de ex:
    -nu-mi place barfa(ca femeilor)
    -nu ma vezi uitata pe undeva la povesti(desi uite ca-mi place sa povestesc)
    -ma imprietenesc mai usor cu barbati decat cu femei
    -imi place compania barbatilor in real,pot comunica intr-un grup de barbati mai in elementul meu decat intr-un grup de femei
    – nu port palarie ci sapca,drept pentru care sunt cu 15 ani mai tanara 😛
    – nu-s genul de coconet cu pretentii
    – si nu in ultimul rand consider ca nora mea este fata mea si chiar o iubesc ,ma doare pentru ea,mi-e dor de ea si ma bucur cand o vad si vorbim.
    – sa continui? 😀

  17. gina zice:

    Doamne Elisa, daca ai sti ce mult mi se potriveste caracterizarea pe care ti-ai facut-o! doar doua mici amendamente eu am doua nurori , si nu port (inca) sapca -de palarie, cred ca-ti dai seama,nici vorba 🙂

  18. SuKăRiT zice:

    Elizo…. 😛

  19. Victoria zice:

    Elisa, iti doresc sa ai cat mai multe bucurii din parte norei tale,si ea sa fie sanatoasa si fericita alaturi de fiul tau.

  20. zincabeiu zice:

    Si eu sunt soacra atipica:
    – din prima clipa le-am rugat pe nurorile mele sa-mi spuna pe nume
    – le consider fiicele mele, egalele mele, suntem prietene
    – nu port nici palarie, nici sapca, ci ciorapi rosii si portocalii, ha,ha,h
    – etc.etc.

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    cu ciorapii m-ai dat gata,ma prapasesc de ras fiindca stiu ca nu-s la vedere hahahaha
    Dar sa stii ca si una din sepcile mele este rosie,nimic electoral,doar ca azi cand stateam la magazin pe un scaun asteptand sa-i faca sotului meu factura un cuplu de varstnici se uitau direct la mine de la intrare si mi s-au adresat(deh…personalul era in rosu,hahaha).E singurul gen de confuzie pe care-o accept si pot sa rad,ca in rest…dau cu rosuu dupa ei 😛
    Felicitari pentru ca ai reusit sa le determini sa fiti la per-tu,eu doar i-am spus de vreo cateva ori,dar cum suntem rar fata-n fata nu cred c-o sa ating performanta ta,din pacate.
    Sa-ti traiasca nurorile si nepotii si tu sa fii alaturi sa-i ajuti pe toti 🙂

  22. Elisa zice:

    Victoria,
    multumesc draga mea si eu iti doresc toate cele ce-ti doresti si tu,sa-ti fie bine,sa fii din nou mamica fericita 🙂

  23. Elisa zice:

    Gina,
    sapca este pentru bicicleta dar extindem si pentru mersul pe jos;vara ma protejez de insolatie si toamna de ploaie,iarna pun o caciula,totusi, iar cu freza-n vant doar cand este timp frumos 🙂

    Si zi asa,cine se aseamana…. 🙂

Lasă un răspuns

