Demersuri

Ce am inteles eu din scandalul  declansat de o fituica ce a intrat in posesia unei inregistrari de discutii private?

Traian Basescu este intr-o splendida evolutie spre  dictatura.El vrea sa democratizeze tara prin expulzari de persoane incomode si formatoare de opinie.El vrea sa dispara parlamentul care ii este potrivnic si face demersuri in acest sens.El vrea sa conduca guvernul prin premierul ales doar de el,deci impus. El se ia la tranta cu mass media.El vrea toata puterea de parca pana acum nu o avea.Ce sa faca cu puterea?Sa se cocoteze pe ea si sa faca HA,HA,HA!

In UE nu este luat in seama si nici America nu prea stie despre  el de bine .

Are dosar de infractor dar acesta zace sub plapuma de praf a imunitatii.

Este bogat si el si familia lui desi nimeni din familia lui nu ar fi fost vreun om de afaceri.Toate averile sunt adunate din venituri de bugetari.Imposibil.

Berceanu si Videanu au si afaceri insa si averi nedeclarate,fiindca ei sunt smecheri si pot.Ei sunt doi demnitari ai acestei tari pe care-i stim la putere in toti acesti 20 de ani.(scuzati-ma…aici trebuie sa fac o pauza de voma ).

Democratia in aceasta tara este bolnava rau iar bunul-simt al lumii de pe aici nici el nu se simte prea bine.Suntem in pericol.Mare pericol.Acest dement de presedinte,visceral si triumfalist,mincinos si demolant al unei vieti normale in aceasta tara  trebuie oprit,prin orice mijloace.

Cineva incearca sa faca asta,sa-l opreasca din drum pe  dement.Incearca sa afle de la seful ANI  informatia ca acesta isi face treaba,adica ii cauta pe respectivii de conturi in strainatate.Acesta este miezul problemei.Acesta este subiectul.Seful ANI nu cerceteaza fiindca el face ceva in acest sens doar contra cost(vezi alea 50 de mii de euro) asa ca Ziaristul il avertizeaza ca este musai sa scoata la lumina aceste mari fraude in timp util,pentru a-l opri pe dement.Logic,nu?

Dar „demascarea” se vrea pentru Ziarist ,care oricum nu poate fi acuzat decat de bune intentii,in loc sa se vorbeasca despre demnitarii prinsi cu mata-n sac(de ex Macovei).

Greeessiiiiit! Nu Ziaristul ne face noua viata un infern ci demnitarii in frunte cu dementul lor presedinte.Nu Ziaristul ne ameninta cu expulzarea daca nu suntem de acord cu el.Nu Ziaristul a furat din averea tarii acesteia si si-a pus la adapost trei generatii viitoare de-ale familiei lui. Nu Ziaristul ne minte de cate ori deschide gura.Noi,oamenii obisnuiti,care nu suntem nici ziaristi,nici politicieni,nici demnitari nici functionari portocalii,noi toti asa vedem lucrurile.

Ziaristul este doctorul care cauta un cleste sa scoata maseaua stricata a…tarii.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Demersuri

  1. Vania zice:

    Pe când te dumireai cu astea, eu m-am pomenit în cutia poştală cu poza candidatului nerostibil…

  2. SuKăRiT zice:

    Exact asta cred şi eu, Elizo. Un ziarist (mai ales unul de investigaţii!) TREBUIE să facă tot posibilul pentru a aduce la suprafaţă informaţii de interes naţional. Am ascultat porcăria aia de înregistrare de câteva ori (au tot dat-o şi reluat-o!) şi nu am găsit decât încercarea (cam dură, dar neincriminabilă) a unui jurnalist, de a afla date care ni se ascund cu multă trudă deşi ne privesc pe toţi. „Deontologii” lui peşte prăjit, ar trebui să se lase de meserie dacă nu au recurs măcar odată la acest gen de abordare. Înseamnă că nu le pasă, ori pot fi lesne cumpăraţi (cum se şi vede, de altfel!) Nici nu-i ascult, aud însă (de la posturile care contează) de la oameni cu creierii nespălaţi, ce mare „ilegalitate” pretind pupinbăseştii că s-a comis. Totul e cu susul în jos în mintea lor plină de putoarea cotrocenistă, nu înregistrarea este inadmisibilă şi ilegală ci discuţia privată dintre cei trei.
    Din fericire, AU MAI RĂMAS ZECE ZILE! 😉

  3. matilda zice:

    Ai mare dreptate, Ziaristul, aşa cum scrii tu cu majuscule, trebuie să opereze fără anestezie, pentru că numai aşa scăpăm de cangrena băsesciană. O zi grozavă şi numai bine !

  4. Elisa, ma bucur sa te regasesc in plina verva si energie, cu materiale actuale atat de dramatice!
    In Capitala este o zi de toamna tarzie cu soare bland, ce inca mai suporta valurile de poluare fizica si morala ce risca sa ne sufoce.
    Sa speram ca inca ne mai putem salva.
    Un gand senin si cald pentru tine, un salut duios gradinii tale de vis!

  5. Elisa zice:

    Vania,
    iaca,acum ai cui s-o returnezi 😉 „Insemneaz-o”. Sa se spele pe cap nuti cu ea (el) 😀

  6. Lia zice:

    off..sa scapam o data de aceasta buba coapta..
    a inceput numaratoarea inversa.. 😉

  7. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    grele zile 😦
    Am fost prin oras si a aparut si ochiul monstruos,mare(ca ala din reclama) chiar in centru.Ma intreb de ce PNL-ul are niste postere mici-mici de abia se vede Antonescu?Intrebare retorica(desi am zis,primarul este liberal).

  8. Elisa zice:

    Matilda,
    da,el Ziaristul este singurul care ma reprezinta pe mine,de douazeci de ani incoace.Doamne tine-i pe Ziaristi 🙂

  9. Elisa zice:

    Cora,
    bine-ai revenit 🙂
    Gradina a amortit, eu insa nu.Ba ,as zice,chiar dimpotriva 😀

  10. Elisa zice:

    Lia,
    o sa scapam.Altfel iesim in strada.Eu voi iesi.Va fi o revolutie.Macar de-ar pierii din prima…. 😀

  11. SuKăRiT zice:

    Lasă Elizo că, alături de el îi şi favoritu’ meu, tot într-o poză mică mică mică şi rotundă, pusă (mai pe ascuns!) în locuri greu vizibile. Culmea e că, pozele astea mititele, chiar le observ. (Pe alea obişnuite, au grijă activiştii pedelei să le rupă. Chiar şi-n miez de zi, nu le mai pasă de nimic!)
    P.S. Grele-s grele, da’ se scad nu se adună. 😉

  12. Elisa zice:

    Da,sa credem cu tarie ca se va termina cu bine 🙂
    Doamne-ajuta!

  13. Victoria zice:

    Din pacate………..adica sa spun mai bine din fericire,am constatat si eu asta si cred ca foarte multa lume din tara asta.
    De unde,pana mai acum cateva luni chiar il placeam pe TB,acum constat cu surprindere ca acest om(sau cum sa ii spun??),a devenit atat de avid de putere incat nu mai tine cont de nimeni si nimic.Tot ce conteaza pentru el este sa-si pastreze scaunul obtinut………atat de usor as spune eu,pe naivitatea oamenilor din tara asta care,chiar si acum,sunt convisa ca foarte multi dintre ei cred ca se va mai intampla un miracol cu tara asta si va veni cineva care sa ne scoata din mocirla in care ne-au bagat ei,cei de pe SCAUNE.
    Su chiar sunt suparata si indignata.
    Azi mai mult decat oricand caci sotul meu(care nu se poate plange,dar eu da)tocmai a aflat ca va sta in concediu fara plata cate 6 zile pe fiecare luna(Noiembrie si Decembrie),dar se va sta in zilele de Sambata si Duminica.Zile in care el oricum nu muncea.Nu e asta cea mai mare magarie posibila??
    Care ,desigur,numai in Romania se putea intampla.

  14. Mihaela zice:

    Draga Elisa, eu cred ca mai bine ramaneai la floricele si alte lucruri placute, decat sa ții cu bandiții. E Basescu dictator? Daca era dictator inchidea antenele si realitatea care sunt conduse de moguli imbogatatiti prin furt si care au fost deranjati de el. Cat despre zilele neplatite, o informez pe doamna de mai sus ca asta se intampla demult in domeniul privat care nu e sustinut de bugetul statului (sunt ori nu sunt bani, bugetarii aveau tolba asigurata), ci pentru un ban alergam mult si greu. Si in Franta se intampla la fel, stimata doamna.
    Imi pare rau daca are cineva impresia ca am dorit sa provoc polemici. E numai puntul meu de vedere.

  15. Elisa zice:

    Mihaela,
    pai,asta mi-e teama ca base imi ofileste si floricelele 😛

  16. Elisa zice:

    Victoria,
    noi care ne ocupam de floricele nu trebuie sa avem pareri…nu vezi ca ni se pune pumnu in gura? Ha!
    Draga mea,la nemultumiri financiare ajungem oricum,eu nu ma refer la acest aspect.Problema mea este ca suntem condusi de un derbedeu betiv si instabil psihic,de un dement,atat.In rest,sa auzim doar de bine 🙂

  17. Mirela zice:

    Elisa, ai mare dreptate…ceea ce se intamplă seamănă NU a sămânță de flori, ci a sămânță de dictatură. Să speram ca cea de flori, (nu contează dacă unele flori ies din bulb, ”semințe” spun eu, metaforic ) va fi mai rodnică.
    Crinii, iti plac? Frumoase flori! 😉
    O seara frumoasă ție și familiei!

  18. Elisa zice:

    Mirela,asa este…imiplac toate florile si nu suport pe cei care mi le ofilesc ha,ha,ha!
    Multumesc pentru comentariu,draga mea si …te mai astept 🙂

  19. Mihaela zice:

    Cred ca nu despre mine spui ca ti-as pune pumnu-n gura. Eu intram pe siteul tau cu placere cand vroiam sa mai aflu cate ceva despre flori. Acum iti spun sincer ca nu am mai simtit nicio placere , ba chiar m-a necajit felul tau de a vedea lucrurile. Mai vad ca razi….haha. Nu va iesi in alegeri crinul tau (si apropo, imi plac crinii, chiar foarte mult) , ci ori Basescu ,ori Geoana. Geoana cu spatele lui de dinozauri criptocomunisti care il vor dirija ca niste papusari pe o marioneta de carpa ce este. Atunci sa-mi spui tu, va fi bine sa ii vedem iara in prim plan pe Bombonel, Hrebenciuc, Voiculescu si altii emanati din sanul lor de care mi-e si sila sa vorbesc.
    Mai ales pe un site pe care m-as fi asteptat sa ma bucur citind despre flori.
    Pozele pe care le-ai adaugat astazi sunt foarte frumoase .

  20. Elisa zice:

    Mihaela,
    nu-mi amintesc de nickul tau,era cineva Mihaela1 de care stiu ca se uita si mai comenta pe blogul meu,dar fiindca nu te-a retinut la spam inseamna ca ne stim.
    Si eu ce-ai vrea sa fac si sa spun daca am si eu un punct de vedere,daca traiesc in tara asta nenorocita de unii si de altii???Ce sa fac?Sa-mi vad de floricelele mele””” crezi ca este o gluma pe care s-o gust eu?Nu,draga mea,poti sa vii,sa ramai sau sa pleci ,poti sa faci ce vrei tu insa nu poti sa-mi spui mie ce si cum sa-mi scriu blogul.Niciodata.Nimeni nu-mi spune mie cum sa-mi scriu articolele ,despre ce sa scriu in ele si daca tot te uitai demult si cu placere pe blogul meu ma mir ca nu ai vazut categoriile.Am categoria Romania?Am.Nu bat campii nici cu florile,nici cu gradina si nici cu optiunea mea politica.Da-mi voie ca atunci cand tu ma ironizezi pe propriu’mi blog sa ma doara fix in cot daca te mai uiti sau nu pe blogul meu.Intelegi?
    Cat despre politica…no comment, acum.

  21. Mihaela zice:

    Inchipuie-ti ca nu vazusem nimic Romania pe bloggul tau. Pe mine ma interesa numai capitolul gradina si flori. Eu iti doresc sa nu te doara, draga. Nici nu o sa te mai vizitez, ca vad ca faci in loc de blog de gradinarit si flori o varza.

  22. Elisa zice:

    Ia te uita!!!Esti chiar mai tupeista ca Duduia!
    Dar,chiar asa,sa citesti ceva si sa nu stii ce-ai citit…. ,sa nu te uiti la Categorii sau macar la About si apoi sa-ti dai cu parerea…. este cam multa superficialitate.

    Mi-am asumat si m-am asteptat la vizite precum asta a ta din moment ce scriu despre derbedeu.
    Din intamplare,din pura intamplare 😉 preitenii mei, chiar daca nu au aceeasi optiune politica,sunt ingaduitori si eu respect optiunea fiecaruia chiar daca nu sunt de acord cu ea.
    Da,am si varza in gradina,de Bruxelles,ornamentala si murata hahahaha…mi-ai amintit ca trebuie sa pritocim deja varza 🙂

    Aceste manifestari o sa dispara dupa alegeri,asa a fost intotdeauna.Noi sa fim….rezistenti 😀

  23. ioana zice:

    Uf Elisa, dar pune odata un buchet de crini albi puri ca de mult astept ca de trandafiri zau ca m-am saturat.Sa nu ma intelegi gresit,nu de trandafirii din gradina ci de cei voiajori.

  24. gina zice:

    Nu are legatura cu subiectul (sau poate are 🙂 ?) dar mi-a placut prima confruntare intre Antonescu si Baselu.
    Sper ca nehotaratii sa aiba suficiente motive sa se prezinte la vot pe 22, pt. ca dupa cum cred ca am mai spus-o atunci e data importanta pentru a vota ca in turul doi va iesi oricum contracandidatul „fostului”!
    „Revolutia bunului simt” ar trebui sa patrunda prin mai multe locuri dupa cum vad eu 🙂

  25. Elisa zice:

    Gina,
    tocmai am scris despre asta.Antonescu nu numai ca se deosebeste de Basescu,dar este cu totul altfel.Este acel altfel de care avem nevoie ca sa mai ridicam capul in lume.Va trebui sa avem si o reabilitare morala dupa acesti ultimii 20 de ani si asta poate s-o faca doar Crin Antonescu,in exterior.
    Eu sper sa nu treaca baselu de primul tur 😀

  26. Elisa zice:

    Ei bine, Ioana…esti multumita? (vezi doua etaje mai sus ).Multumesc ca mi-ai spus…nu ma gandeam sa fac comparatia asta,mi se parea light 🙂

Lasă un răspuns

