Hai,nu mai sta la computer

Iesi afara si bucura-te de zile frumoase de toamna,plimba-te si inspira aerul curat de dimineata tarzie,hai !


PASARICA

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Hai,nu mai sta la computer

  1. carmen zice:

    Drept graiesti Vrabiuto! mica-mica dar desteapta si cu gura mare! 🙂

  2. Vania zice:

    Abia am prins o zi de bloggereală! Iar afară sunt şase grade…

  3. Elisa zice:

    Carmen,
    nu-i vrabiuta,de-astea am cu sutele prin pomi,prin scoc,prin vie si nu reprezinta asa ceva deosebit pentru mine.Astea-s alte pasarele,galbene pe burta hahaha…adica orientate politic corespunzator ca sa ma uit cu drag la ele.

  4. Elisa zice:

    Vania,
    la mine a fost o zi de vara pana pe la 14 🙂
    Sa vedem ce-ai blogerit,nou?

  5. Lia zice:

    cum sa nu stau? ca de-abia asteptam sa intru 😆

    am profitat de prima parte a zilei, care a fost f frumoasa..dar spre seara s-a lasat gerul…brrrrrrr

  6. Victoria zice:

    Buna seara draga mea Elisa.
    Si eu am profitat de zilele astea.Mai putin ieri cand a plouat putin.In rest ies cu baiatul meu in fiecare zi sa ne plimbam si sa il duc in parculet.

  7. Elisa zice:

    Victoria,
    buna seara ,draga mea 🙂
    Pup copilu si mamica 🙂
    Sa fiti sanatosi !

  8. Elisa zice:

    Lia,
    ma dor ochii.Nu mai vreau televizor si nici computer.Am si insomnii.Nu e bine.Tre’sa fac ceva.Pasarea stie mai bine si chiar mi-a aparut aproape de geam si nu s-a speriat cand ampozat-o.Sunt acele pasarele care au venit pe aici anul asta.Dar amvazut si ciocanitoare in marul din curte.Sunt fericita sa vad pasari in pomii mei,sunt atat de fericita sa vad pasari!!!!

  9. armeria zice:

    Buna Eliza,te citesc zilnic de la inceputul anului 🙂
    Iti urez multa sanatate si spor in tot ce faci.

    Pasarea din poza ta este PITIGOIUL.Urmareste-l cu atentie si vezi cat e de harnic, cauta peste tot, primavara nu ramane crenguta, foare necercetata de ei.Eu am aici zeci de pitigoi, care spuneam pe undeva scot vara doua generatii de pui – 10-13 pui pe care ii hraneste cu oua, pui de insecte, larve, omizi, fluturi mici, etc. S-a constatat ca un pitigoi aduna pe perioada cresterii puilor, cca. 70 de kg de hrana.
    Deci pentru copacii tai ar fi o binecuvantare.

    Nu dau sfaturi, dar eu in fiecare toamna fac hranitori pentru pasarile mici, pentru a trece iarna cu bine si a ramane in gradina mea.

  10. Elisa zice:

    Armenia,
    ba chiar te rog sa-mi dai sfaturi,sunt receptiva si ma gandesc de ceva timp la asta,insa nu stiu cum sa fac.Va trebui sa gasesc decumparat una ,doua casute de atarnat in pomi.Tu de undele ai,le faci singura?
    Au fost in vara si mai multi si mici si adulti care-i hraneau pe cei mici si i-am vazut adunand seminte de flori acelea nalte carora eu le zic mirese,albe si roz si rosu-grena.Deci,pitigoi,asa e,mi-ai maispus chiar tu,parca atunci cand am intrebat 🙂
    Astept sa-mi dai idei despre colivii de pasarele.A,imi amintesc ca am vazut intr-un pliant care-mi vine in cutia postala dar aia vandf scump. Multumesc inca o data si te mai astept.De ce postezi atat de rar,din moment ce te uiti zilnic?Am putea vorbi,pentru mine ar fi f. util,mereu am spus ca vreau si incerc sa invat, cat traiesc, de la toata lumea 🙂

  11. huni zice:

    Si eu ma gandesc de ceva vreme sa pun ceva colivie pentru pasari, numai ca inca nu m-am ducumentat ce si cum ar fi recomandat, orice informatii in privinta asta sunt binevenite!

Lasă un răspuns

