Flori pentru buna dispozitie

aprins

rosu

spinul Domnului

inca flori

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Flori pentru buna dispozitie

  1. floris zice:

    Buna dimineata ,Elisa.:)
    Am stiut eu unde trebuie sa vin daca vreau culoare in ziua asta cenusie.

  2. Elisa zice:

    Bine-ai venit,draga Floris 🙂
    Si la mine vantul spulbera ploaia.Inauntru era chiar prea cald 🙂

  3. zincabeiu zice:

    Buna dimineata, Elisa.Si la noi e mohorat, bate vantul( ce bine, se usuca rufele!) si toate sunt cu susul in jos:Dinescu , un simbol al Revolutiei(scuza-ma, hai sa-i zicem asa) este impiedicat sa vorbeasca la o manifestare de un securist, pe aceeasi scena se afla si securistul care il supraveghea pe Dinescu si pe Tanase,( el a dat si masa, la chermeza), iar fiul unei femei omarate si incinerate in ’89, este invitat sa participe la evenimentul de la Berlin, chiar de catre cel care-l are in subordine pe incendiatorul mamei sale, SPP-ist care- apara si pe tanatul acesta pe timpul sederii in Germania. Nu-i fascinant ? Pana unde poate ajunge cinismul?Adevarat, absurdul nu are limite!.In concluzie, avem o zi buna si, desi greata nu-mi da pace, sa speram ca va fi bine.

  4. Elisa zice:

    Zinca draga,sa mai adaug la toate astea si faptul ca ieri o aripa din PNTCD-aripa Milut-a facut pact politic cu Boc(pdlul).Sa-mi tai venele pe lung,nu alta :(((((
    La Lilick vedem biografia lui base de cand a inceput el sa „munceasca” 😀
    Totusi,te imbratisez ca m-a apucat frigul 😛
    Te pup,draga mea.

  5. Flori zice:

    Foarte frumoase imaginile cu flori 😛

  6. Ninu zice:

    Milut asta nu cred sa fie o amenintare prea mare ca oricum nici membrii familiei lui nu-l voteaza toti, asa ca sint linistit din privinta asta, aripa Miluţ fiind muuult mai mica decit o aripa de colibrii..pe mine ma nelinistesc portocalii :(..
    Faine flori, ma tăt uit şi ma minunez..la cit sint de frumoase..da si perdelele tale imi plac mult..mă tăt uit şi mă tăt minunez şi de ele :)…no aşe… era să uit..dai şi mie numarul croitoresei care ţi le coase ?

  7. Elisa zice:

    Flori,
    sunt frumoase,da.Acum incep sa infloreasca impatiens de toamna,in fereastra 🙂

  8. Elisa zice:

    Ninu,
    nuj ce perdele vezi tu da-i o bucata taiata din perdelele ce le aveam la bloc,acum 30 de ani si erau lungi .Asa ca nu au nicio cusatura,sunt din nylon care acum 30 de ani era grozav,mi le-a adus mama din Sarbia,ca asa era pe atunci.Deci,stiu ca acum se poarta alte feluri insa eu din toate ferestrele doar la asta din spatele casei am perdea,in rest am jaluzele si m-am modernizat 😀
    Acum imi amintesc ca nu ti-am pus plicul la posta ,cu semintele, dar nu mai stiu unde-am scris adresa asa ca sper ca mai este mailul acela si maine o sa ies iar .

  9. gina zice:

    Da Elisa, avem nevoie toti de buna dispozitie, mai ales ca atat vremea cat si vremurile sunt mohorate. Oricum nici altadata luna noiembrie (ca si februarie) nu era preferata mea 🙂 Pe la noi nu e prea frig, este umezeala si am observat ca iarba este inca verde 🙂
    Cu ce-i impodobit orasul nu-ti spun, atat doar ca am aflat ca un sondaj facut in Iasi il da pe primul loc pe Crin. Sper sa se adevereasca si dupa alegeri si in cat mai multe orase mari.

  10. ioana zice:

    Toamna aceasta se poarta CRINIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

  11. Elisa zice:

    Gina,
    te imbratisez

  12. Elisa zice:

    Shari,
    doar astea mai sunt…

  13. Elisa zice:

    Ioana,
    sa dea Dumnezeu!

  14. Shari zice:

    ..lasa, ca vine ea primavara…si sa vezi ce izbucnesc toate in curticica ta…

  15. Elisa zice:

    Shari,
    esti o draguta,ca intotdeauna 🙂 Multumesc.

  16. mary zice:

    Din intamplare am dat peste acest blog,florile sunt dragostea mea, ele ma binedispun, va multumesc.

  17. Elisa zice:

    Mary,
    bine-ai venit si sper sa mai intri si sa vezi toate florile mele.Da click la categoria flori si ia pe rand paginile pe care ti le arata si sa vezi…:)
    Ma bucur 🙂

Lasă un răspuns

