Muguri

Pare incredibil ca acesti muguri de flori din care vor iesi ciresele la  anul vor rezista la -30 de grade Celsius cat poate fi ,la  noi,iarna.Dar asa este.

Mugurii acestia se formeaza imediat dupa culesul cireselor si, desigur,se invelesc ei in multe camasi ca embrionul sa fie protejat.De ce sa fim tristi cand  privim in sus spre ramurile goale de frunze?Acolo este  miracolul naturii.

RODUL CIRESULUI

MUGURI

CIRESELE DELA ANUL

Sigur ca unii mai ingheata si apoi se usuca,nu toti vor exploda in primavara,dar am vrut sa va arat ca natura isi pregateste totul din timp,ea nu este repezita(cum pare cateodata) ea este meticuloasa.Si daca stau sa socotesc de cand au aparut mugurii acestia pana cand vom culege ciresele cam tot noua luni vor trece.

Iubesc natura in orice anotimp pentru ca ea este vie si cand nu pare,este verde si sub zapada,este rabdatoare cu noi,adica ne rabda orice i-am face.

Dar are nevoie s-o mangaiem tot asa

CATEII MANGAIATI


Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Muguri

  1. Lia zice:

    esenta naturii este frumosul, indiferent de timp sau loc…

    ai baut vreodata ceai din muguri de cires?
    cand eram copii, bunica ne facea mereu, in lunile ianuarie- februarie..o nebunie..parca-i simt aroma… 🙄

  2. carmen zice:

    Si noi avem un cires mare în curte. De la batrâni am preluat obiceiul care spune ca cine taie cateva ramurele de cires pe 4 decembrie-de Sfânta Barbara si le pune în vaza, de Craciun vor înflori si asa va fi adus norocul în casa…

  3. Elisa zice:

    Lia,
    eu n-as rupe mugurii,nuuu,nici florile de mar nu le rup 🙂 Pur si simplu nupot 🙂

  4. Elisa zice:

    Carmen,
    asa?N-am stiut 🙂 Deci pe 4 decembrie? Hmm..

  5. Victoria zice:

    Minunat.Iar cateii imi vine sa-i mangai si eu cand ma uit la poza.

  6. Elisa zice:

    Draga Victoria,
    azi mi-am facut timp,am intrat si in curtea lor si i-am mangaiat,insa cel mare da cu capul ca vitelul in ugerul vacii si-mi rupe oasele,ca-i asa de puternic! 🙂
    Dar,uite cum se vede pe moacele lor ca-si doresc sa ma atinga,sa-i ating.Ce ti-e si cu afectiunea asta!Nevoia de afectiune,zic 🙂

  7. Lia zice:

    o zi de sambata minunata, iti doresc, mami! 😀

    PS: pana shi plantele au nevoie de afectiune( tu shtii mai bine asta, nu?)..ce sa mai vorbim de animale, oameni… eu zic ca e de bine..fara ea am fi nishte roboti..shi atat!

  8. gina zice:

    scumpi de tot catelusii tai alintati 🙂

  9. Shari zice:

    Off, Liuta!

    Cata dreptate ai !

    Fara afectiune, un suflet moare !…e unul dintre cele mai profunde sentimente umane…

  10. sanda zice:

    Multe, multe mangaieri, cutzulushilor tai, Elisa draga si tie un pupic!
    Asa cum spui ca nu poti sa rupi mugurii, (niciodata nu m-am gandit la asta, dar nici n-am rupt) nu pot eu sa merg in piata de caini, pentru nimic!
    Am fost o singura data si mi-a ajuns. :(((
    Un sfarsit de saptamana, frumos!

  11. Elisa zice:

    Lia,
    intr-o zi o sa scriu povestea cu mami(nu eram eu,o colega careia toata lumea ii zicea asa si mie nu-mi placea deloc caracterul ei,ceva in gen Nutzi-secretara ideala pe langa sefi…cahhhh).Nu ma pot abtine sa nu-mi amintesc de ea de cate ori vad adresarea asta 😦

    Catelusii mei sunmt fericiti sa stau putin cu ei in fiecare zi,dar pe sotulmeu il vor mai bine caci el ii ducea la plimbare,asa ca daca suntem ambii acolo pe mine ma ignora 😀

  12. Elisa zice:

    Gina,
    abia astept sa ninga si inghete si sa le dau drumul in toata curtea,sa-i vad alergand si sa se bucure si ei de zapada…

  13. Elisa zice:

    Te pup si eu ,Sanda 🙂
    si te cred.Ai vrea sa-i salvezi pe toti,sa-i ajutipe toti,sa le fie bine tuturor,nu-i asa? 🙂

  14. floris zice:

    Acum am vazut la stiri explozia de la Fagaras…
    Esti bine Elisa?

  15. Elisa zice:

    Doamne fereste!Am vazut si eu dar nu de la inceput si nu mi-am dat seama la ce casa-vila s-a intamplat 😦
    Zicea ca avea furtunul fisurat.
    Era odata o lege ca trebuiau schimbate furtunurile de legatura de la aragaze ,din cauciuc si sa se faca racorduri cu tevi metalice insa ,ca toate regulile in Romania nici asta nu s-a mentinut.Iata ca oamenii nu fac singuri ceea ce ar trebui…
    Multumesc, draga mea.Si noi avem o problema la incalzire,la horn si nu am rezolvat-o.Sotu lmeu zice ca ies gaze in baie,gaze arse…dar eu tin geamul deschis mai tot timpul,ziua.

  16. Lia zice:

    neatza, Elisa!! 😉

    o duminica frumoasa iti doresc!

    shi o urare calda, pt eventualitatea ca ai vreun sarbatorit care poarta numele Sf Arhangheli in familie, printre prieteni..sau chiar cunoshtinte…la multi ani!

    multi ani cu sanatate userilor tai, care poarta numele Sf Mihai si Gavril… si derivatele de rigoare…

  17. Elisa zice:

    Lia,
    multumesc si tie la fel.La multi ani celor dragi tie care-si sarbatoresc onomastica si tuturor prietenilor tai!
    Te pup.

Lasă un răspuns

