Am de lucru

DUPA GER

STRAN DE FRUNZE

SUFLANTA

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Am de lucru

  1. Elisa zice:

    pana nu incepe iar vantul,ca de 2 zile este asa cu vant nebun si spulberat frunze 😀

  2. floris zice:

    Spor la treaba.:)

  3. Lia zice:

    neatza, mami!

    la Drobeta ploua, cu galeata…

    merge salata de ton shi cu praz..shi cu ceapa uscata…

    ce n-ash da sa am eu salata verde din gradina ta!! mintenash, ash mai tranti o salatuca.. inca se mai gaseshte shi la noi in piete..dar in curand, va disparea..shi o sa ma multumesc cu cea din market 😦

    superb covorul de frunze din curtea ta.. 😛

  4. Ninu zice:

    Stringe frunzele, punele undeva frumos sa se usuce, si apoi iti trimit eu un iepure si are de mincare pina la primavara :)… baiatul care are iepuri la mine a strins frunze de vita, de salcim si de dud, si are pina la primavara mincare pentru ei :)…
    Si aici ploua marunt si continuu de aseara… 😦 enervant de marunt si enervant de continuu .

  5. carmen zice:

    Elisa draga, si la mine în fata casei e la fel…însa eu ma fac ca nu vad – pâna vineri; si atunci, daca nu bate vântul si nu toarna vre-o ploaie…voi curata 🙂
    O zi buna! te pup

  6. madalina zice:

    Cred ca de-acum ai terminat si stai la caldura cu un ceai bun si citesti ceva frumos!

    Cu drag,

  7. matilda zice:

    Ce covoare frumoase îţi oferă toamna ! Păcat că sunt perisabile. O zi frumoasă îşi doresc !

  8. ioana zice:

    Eliso,ti-ai asternut covor multicolor,ce frumusete,asa e toata padurea acum,nu m-am putut abtine azi sa dau o fuga in padure sa vad pe viu covorul multicolor de frunze.Elisa tu stii ce e acela HABUC?

  9. sanda zice:

    Superb, yoyo draga, dar tre maturat. 😦

    Sa ai spor, Elisa draga; cu multa placere ti-as da o mana de ajutor.
    Ieri a curatat cici gradinuta mea, a cules si ultimile gogonele cu care am mai incropit azi un borcan de asortate.
    Pe maine sper, pusilica. 😀

  10. gina zice:

    E f. frumos mie imi place, problema e sa nu te uiti in sus cand mergi pt. ca sa nu vezi cum arata locul de unde au cazut frunzele 😦

  11. Elisa zice:

    Floris,
    multumesc frumos 🙂

    Lia,
    gata cu covorul.Trei saci indesati cu frunze.La catipomi si cata vie avem noi aici….e normal.Inca mai am delucru,doar sa cada toate inainte de a ninge,ca nu-miplace sa le acopere zapada.
    Da,Lia,am salata,dar mancam si salata de varza si de dovlecei(cumparati acum).Salata ta o s-o fac maine???Sper 😀

    Ninu,
    n-am iepuri,dar e o idee cu uscarea frunzelor,macar inainte de a le da foc 🙂

    Carmen,
    pai mi se pare normal,ca tu te duci lalucru nu stai acasa sale vezi mereu….

    Madalina,
    acum da,dupa ora 16 😉 dar inca nu citesc,nu ma lasa base hahaha…abia astept sa scap de terorist,ca stii ceva\??el nu ma lasa sa citesc… :((((( 😀

    Matilda,
    asa este,era frumos 🙂 O sa mai fie frumos cand infloresc pomii.Daca-miplac floriledepomi tre’sa-miplaca sifrunzele lor uscate,nu?

    Ioana,
    ce-i acela HABUC? Nu stiu 😦 Ar fi trebuit sa stiu? 🙂

    Sanda,
    maine seara da,o sa ma prezint sa rad cu voi 🙂

    Eu mai am 10 gogonele mici mici care s-au copt in camara :)Toata lada s-a copt in camara si au fost tare bune,eu nu le-am murat.

    Gina,
    asa este,e dezolant sa te uiti in sus acum,doar la cer si sa te faci ca nu vezi ramuri dezgolite 🙂

  12. Ninu zice:

    Eu am scris ce am vrut iar tu ai inteles la fel 🙂 😀
    Iepure am zis ca iti trimit eu..si e gratis… usuca numai frunzele 🙂

  13. Elisa zice:

    Ninu,
    nu vreau iepure,nu vreau nimic de care sa am grija iarna 🙂 Sunt mai comoda decat par hahahaha
    Daca nu am eu nici gaini,desi am unde le tineeeee???? Ce spui?
    Confort sporit,draga…nu asa 😀

  14. ioana zice:

    Elisa ,HABUCUL este stratul de frunze uscate din padure,pe vremea comunismului adunam habuc din padure ca sa punem in grajd sub vacuta in loc de paie.Doamne cate amintiri din vremea comunismului.

  15. stefan zice:

    mmmmmm!mult de munka,eu le las in gradina,doar cele de pe alei si terasa le adun,doi ani ma m chinuit si eu, acum mia m luat un fel de aspirator daca vreau le adun daca nu le suflu si zboara care pe unde apuca,e super buna chestia,cu un paharel de benzina curateste tot.

  16. Elisa zice:

    Stefan,
    eu le strang fiindca sub frunze se cuibaresc larve de insecte daunatoare.Chiar pe frunzele de piersici am vazut larve de purici.Trebuie arse.
    Da,am vazut si eu in LA cum suflau frunzele intr-un colt si de acolo le lua din gramada.Mie mi le-a suflat vantul,hahaha

  17. Elisa zice:

    Ioana,
    la noi in Banat chiar frunzelepomilor nu le folosea,le ardea si tatal meu pentru a disparea daunatorii si larvele lor.Este important sa ardem resturile chiar pe gradina si sa imprastiem cenusa.

  18. stefan zice:

    asta nu stiam,multumesc,o sa le strang si eu,al meu are un sac si le aduna acolo doar trebuie descarcat,o sa fac asta sambata,la mine acu au inceput sa cada,am patru tei si au destule frunze.

  19. Elisa zice:

    Dar flori de tei ai cules? 🙂

  20. stefan zice:

    sigur ca da,

  21. Elisa zice:

    asa…bine,atunci :)Dar teii sunt pe teren public ca doar n-or fi in gradina ta?

  22. stefan zice:

    ba chear in gradina mea sunt,langa gardul ce delimiteaza curtea de exsterior.

  23. Elisa zice:

    Stefan,
    si nu tin umbra?Ca teii batrani sunt uriasi.Ii tunzi?

  24. stefan zice:

    nu sunt batrani au vreo patru cinci ani,marisori totusi,doar unul acopera un pic din gradina de legume,adar la primavara o sal ciuntesc un pic,de fapt pe toti o sai curat sa fie frumosi si sa le dau cresterea mai sus k sunt prea aproape de pamant

  25. stefan zice:

    practic nu ma incurca cu nimic,doar jumatate sunt afara in strada,si umbra e nevoie,si cand infloresc este un vis.

  26. Elisa zice:

    Aha,atunci e bine.Cred ca beti ceai de tei seara de seara.Eu uit de plantele adunate pentru diverse ceaiuri si doar cand sunt bolnava imi amintesc de galbenele,de sunatoare si tot ce-am mai adunat:)
    In rest bem de urzica,zilnic.

  27. stefan zice:

    nu ma pricep eu prea bine ,de aceia anul trecut nu i am taiat,doar doi ia ciuntit un italian caci venea la el umbra in gadina,si e am zis,daca tot tai,fa tot pomul nu doar o parte,si sa uitat intrun ochi asa,am si un mazlinin curte este micut dar e plin de ramuri si de masline trebuie si el taiat,in primavara o sa fac si asta

  28. stefan zice:

    de urzica?e bun caci nu am baut niciodata,

  29. Elisa zice:

    Da,Stefan,este bun,dar nu la gust 😛
    Scade glicemia…si multe alte efecte,dar scrie tu la „cauta” urzica si vei gasi articolul respectiv.Te avertizez ca-i ff lung 😀

  30. stefan zice:

    bine,bine ,dar daca nu are gust nu ma lipesc,cat de curativ ar fii

  31. Elisa zice:

    Este medicament,deci nu gustul ar trebui sa-i fie prima calitate si cu gustul ne invatam,nu-i asa?
    Se pare ca mai repede ne invatam cu stupizeniile decat cu gustul unei licori tamaduitoare 😀
    A propos de Nutzi si interventia ei ca anonim pe postul de radio9ziceai ca esti la zi cu stirile din Roamania 😀 )

Lasă un răspuns

