Eu votez Crin Antonescu

[…]Se mai spune ca orice candidat care nu minte, nu inseala, nu este ipocrit, nu este din „topor” nu are nici o sansa sa castige alegerile. Se spune ca trebuie sa ai in frunte doar un „tatuc”, un manipulator, un om uns cu toate alifiile. Doar asa reusesti in Romania de azi. Doar asa poti sa fii presedinte.


Voi credeti asta? Sau, mai mult: voi sunteti dispusi sa mai acceptati asta? Mai sunteti dispusi inca 5 ani sa asteptati? Mai vreti sa va uitati in continuare la televizor la aceleasi mizerii? Mai vreti sa fugiti mereu de politica, si poate si de tara, sperand ca minciuna si inselaciunea sa nu va corupa si pe voi?[…]

Citim  blogul lui Crin Antonescu.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Eu votez Crin Antonescu

  1. Ninu zice:

    Doamneee..Basescu si familia lui sint ca un cosmar continuu, nu pot sa cred..m-am racorit insa pe astazi citind asta : http://vasvarialexandru.blogspot.com/2009/11/4-noiembrie-ultimul-sarut-in-cur-la.html
    e tare pamfletul, dar e real …din pacate pentru tară 😦

  2. Vania zice:

    Nu cred să mai prindă derbedeul 5 ani. În altă ordine de idei, ar fi frumoasă o finală Antonescu-Geoană, ca să scăpăm încă din luna asta de coşmar…

  3. Elisa zice:

    Vania,
    in orasul meu base este doar pe peretii magazinelor pedeleilor (care sunt si consilieri) asa ca macar am scapat de monstrul cu ochi sau ochiul cu monstru 😦
    In rest benere cu acel slogan ..la bine si la greu… cu accent pe greu 😀

    Deocamdata nu ma pronunt insa nu inteleg de ce oameni care vor altceva,care vor schimbare,care nu vor s-o reluam pe aceeasi bucla, de ce-l sustin pe Geoana?
    Am avut Geoana si in varianta Iliescu de atatea ori,de ce mereu aceasta revenire la ceea ce nu ne-a placut,la vorbe multe si fapte putine?Nimeni nu o sa ma convinga ca acei oameni nu au interese „intunecoase” ca sa nu zic intunericoase,hahahaha

  4. Elisa zice:

    Am prins momentul liric din parlament,in direct,dupa ce dl.Croitoru a recitat din Blaga:
    Varujan V. despre Croitoru:

    „era pe cand nu s-a zarit
    azi il vedem…si nu e”

    😛

  5. Elisa zice:

    Ninu,
    relaxeaza-te 🙂

    vom supravietui oricum
    nu te mai necaji

  6. SuKăRiT zice:

    Eliso, oraşul vostru e un privilegiat! La noi (dat fiind cine e primar!) toţi sunt obligaţi să-l pună la vedere, altfel… Altfel, zău de ştiu cu ce i-o ameninţat cert e că, deşi înjură mărunt, îl pun. >:)

  7. MIRA zice:

    O opinie,cel putin rezonabila,impartasita din lipsa de perspectiva.L-am gasit intr-unul dintre blogurile preferate (si) de tine;iertare pentru spatiul prea amplu…

    „Antonescu este cel de-al doilea candidat care mizează pe spontaneitate şi prea puţin pe o pregătire temeinică a mesajului. Campania sa dă senzaţia de încropeală. Mesajul nu prea există şi în afară de “huo Băsescu! Huo Geoană! eu l-am propus pe Johannis!”… nimic notabil. L-am văzut mai zilele trecute prin nu ştiu ce comună a patriei răcnind un fel de discurs stupid şi zăngănind de demagogie. De asemenea prezenţa unor personaje dubioase prin jurul campaniei sale nu îl face de loc votabil. Madam Săftoiu e doar un astfel de nume.

    Senzaţia pe care mi-o dă până acum prestaţia lui Antonescu este aceea că el e prezent în cursa electorală doar pentru a aduce ofrande vanităţii personale. Dincolo de necesarele urcări pe scenă şi urlări de ţâpurituri aiuristice ar mai trebui ceva. Pentru că moţiunea a trecut, propunerea lui Johannis a picat şi toate astea au trecut fără ca ele să fi marcat vreun punct în intenţia de vot.

    Am mai spus-o: Crin este un candidat construit exclusiv pe discurs. Iar atunci când discursul nu merge… nu mai rămâne nimic. Şi de vreme bună discursul nu merge. Singura şansă pentru a mai rămâne în cursă ar fi să încerce o abordare mai serioasă, mai riguroasă. E nevoie de un mesaj puternic, de forţă, şi de argumentaţia din spatele acestui mesaj. Şi de curăţenie în jurul său. Mi se pare hilar să doreşti să te defineşti ca un antonim al lui Băsescu,dar să îţi tragi alături personaje de tipul Săftoiu.

    Săptămâna care urmează ar putea fi decisivă pentru păstrare lui Antonescu în lupta pentru turul doi. Dintre cei trei anti-Băsescu este probabil cel mai credibil şi are argumentele cele mai solide pentru a-şi justifica pretenţia de candidat anti-Băsescu, dar nu reuşeşte să iasă din zona electoratului liberal.

    Crin Antonescu e, una peste alta, ca o tomată enormă, frumoasă, dar care nu se coace niciodată.”
    Moshe@Mordechai

  8. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    avem primar liberal si se vede si in afara perioadei electorale.Liberalii sunt seriosi.Nu ma uit la exceptii,desi nici nu cunosc exceptii care sa ma enerveze.Dar,sa stii ca Geoana este pe chiar toti stalpii 😀

  9. Elisa zice:

    MIRA,
    sustinem Crin Antonescu fiindca….(am un post in care am spus de ce,se gaseste la categoria Romania).
    Bine-ai revenit ,draga mea,pe bloguri.Te pup.

  10. ioana zice:

    Il urmaresc pe Crin Antonescu cu atentie , e tipul de viitor presedinte care mie imi aduce o stare de liniste,schimbare in bine pe care nu am avut-o in acesti 20 de ani si pe care o astept de 20 de ani.Crin presedinte si Iohanis prim-ministru o sa faca o echipa buna inpreuna asta e parerea mea dupa atatea ore vizionate la tv in care i-am urmarit cu foarte mare atentie.

  11. Elisa zice:

    Da,Ioana,asa este si cand spune ca va face ordine va face.
    Sa dam sansa si liberalilor sa fie unul presedinte si abia apoi sa spunem ca ii cunoastem pe toti.Pe toti,da…dar mai putin pe liberali.

  12. delfine zice:

    si credeti ca Antonescu este mai putin ipocrit decat ceilalti?

  13. Elisa zice:

    delfine,
    daca doresti parerea mea sepoate vedea la categoria Romania de pe acest blog.
    Raspuns imediat: pana la proba contrarie,da.

  14. SuKăRiT zice:

    Dragă, zici că-i peste tot? Viu acolo! 😛

  15. Elisa zice:

    Sa-i spun primarului sa ti-l trimita tie? 😀

  16. SuKăRiT zice:

    Reao! :))

  17. Elisa zice:

    De ce?Tre sa-l vreau si eu? Ma multumesc cu unul,sunt mono**** 😀

Lasă un răspuns

