Floarea „păstrăv „sau „plămân „

Planta are frunzele in picatele si de aceea, pe la noi,ii spunem pastrav si nu stiu denumirea ei adevarata.

L.E.

Adinuca spune:

noiembrie 2, 2009 la 3:08 pm modifică

Este de fapt o begonie, zic eu, mai exact:

Begonia lucernae.

FLOARE  DE  PASTRAV

frunza

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Floarea „păstrăv „sau „plămân „

  1. Lia zice:

    am avut shi eu ac floare..
    mama ii spune”plaman”…chiar nu shtiu de la ce i se trage denumirea…

  2. Elisa zice:

    seamana un pic si cu plamanul in picatele,insa poate ca fiindca are multe si mari frunze si ne da oxigenul 🙂

  3. catrinel zice:

    Asa stiam si eu ca ii spune „plaman” ca frunzele cica ii seamana cu plamanul.

  4. Elisa zice:

    Da si mai e ceva ce-am observat chiar acum…frunza are forma de jumatate de plaman,nu?

  5. Adinuca zice:

    Este de fapt o begonie, zic eu, mai exact: Begonia lucernae.

  6. doina zice:

    La noi tot „plaman” se numeste floarea…pentru ca frunzele…daca te uiti cu atentie la ele…au forma de plaman.

  7. Elisa zice:

    doina,

    Elisa spune:
    noiembrie 2, 2009 la 1:52 pm modifică

    Da si mai e ceva ce-am observat chiar acum…frunza are forma de jumatate de plaman,nu?

    hahahaha…tu nu ciesti toate comentaruiile sau le eviti doar pe ale mele ca-s,cateodata,prea lungi? 🙂

  8. Elisa zice:

    Adinuca,
    multumesc frumos.Am updatat sa stie lumea ce sa caute .

  9. Ninu zice:

    Si eu am avut una, imi placea mult ciorchinele de flori pe care il facea, dar am dat-o la schimb la o vecina, si mi-a dat o craciunita care la ea nu inflorea, apoi am dat craciunita pe un cactus, si cactusul pe un palmier pitic, palmierul il am si acuma, are si un puisor 🙂

  10. Elisa zice:

    Mi-ai adus aminte cum fiul nostru,cand era de vreo 5 anisori, si-a schimbat trebuletul care mergea pe sine cu vreo 4 vagoane si locomotiva pe 2 reviste piff.Noroc ca am vazut,am aflat unde este jucaria si am luat legatura cu mama copilului.Imi amintesc cum un coleg de-al meu mi-a spus ca este un caz fericit…a dorit copilu sa „citeasca”…hahah..ma rog,in piff erau altele care l-au atras pe copil iar de trenulet se plictisise.
    Intre noi fie vorba…palmierul nu-i cine stie ce scofala 😀 Intelegi ce zic?Schimba-l 😛

  11. Ninu zice:

    ok… si pe ce zici ca e mai bine sa-l dau ? Pe o violeta de parma sau o ciocolatica Lion ? 🙂

  12. Elisa zice:

    varianta a) 😀

  13. Ninu zice:

    ok..sarut mâna !

  14. Lia zice:

    uite, ca nu mi-ash fi imaginat ca ”plamanul mamei” e o begonie…

  15. Elisa zice:

    Da,Lia este begonie,un soi de begonie.Eu n-am stiut de „plamanul mamei” 🙂

Lasă un răspuns

