Toamna in jurul casei

TOAMNA

31 OCT

CORCODUSUL

IN FEREASTRA

CULORILE TOAMNEI

ruginiu

PRIMULA DE TOAMNA

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Toamna in jurul casei

  1. Constantin zice:

    Colorată toamnă e la tine in gradinuţă,Elisa.Imi plac fotografiile cu viţa de vie.

  2. Elisa zice:

    Constantin,
    ti-ai schimbat poza de la avatar? Ma mir ca nu te-a retinut…spamul,ca asa s-a’ntamplat cu Lia cand si-aschimbat nickul…
    Si mie imiplac 🙂 Nu v-as arata acum ceva cemie nu mi-ar placea,mai ales ca natura inca mai este colorata…
    Noptile urmatoare o sa inghete si gata cu coloritul,cred ca-i ultima figura frumoasa a toamnei din pacate 😦

  3. matilda zice:

    Superb ! Şi totuşi, natura agonizează, e trist…

  4. Elisa zice:

    Mi-e teama de dimineata in care ,uitandu-ma pe fereastra ,nu voi mai vedea culorile.Ma doare frunza de vie chircita de ger si culoarea ei indescifrabila de atunci ,la fel.Pentru mine este apocalipsa naturii de fiecare data.Se chirceste un pic si sufletul,ma gandesc la …cum se moare la frunze…si sunt trista,dar numai putin,pana albul de nea ne va reda puritatea si va sterge durerile.Si va imbujora obraji de copil fericit.

  5. gina zice:

    Draga Elisa si toamna-tarzie e frumoasa in jurul casei tale. Chiar si cand e ger afara, si cum spui tu e apocalipsa naturii ai „gradina ” din casa si mai cu seama pe cea din suflet.
    O duminica frumoasa iti doesc.

  6. Constantin zice:

    Si de ce te gândeşti tu acum la momentul când va cădea cortina?Nu te grăbi,urmăreşte spectacolul de final de stagiune până la capăt.Apoi va veni relache-ul,că aşa e bine după atâta consum de energie.Şi toate culorile astea îşi vor da mâna şi vor ţâşni din mustul omătului ca să îţi umple din nou grădinuţa de narcise şi zambile,de lalele şi primule.Şi dacă nu va fi destul,se vor căţăra pănă in vărful liliacului ca să nu se simtă dumnealui stingher pe lângă caişii,piersicii şi merii plini de floare.Iar cele de pe urmă vor pecetlui tufele de trandafiri cu căte un sărut focos.Şi tu vei fi acolo să faci fotografii ca să ni le arăţi şi nouă şi îţi vei aminti,zâmbind,că astă toamnă credeai că e sfârşitul.Zămbeşte,Elisa!Şi să fii fericită! 🙂

  7. Elisa zice:

    Da,Gina,asa se pare ,mi-am dus gradina in casa.O sa treaca si perioada asta de frig si ceata 🙂 Mi s-a urat cu binele si odihna 😦
    Ce mai faci tu ,draga mea,cum mai este pe la voi,care este spiritul in preajma alegerilor?Lumea,lumea de afara ce mai zice?
    Duminica placuta,Gina 🙂

  8. Elisa zice:

    Constantin,
    ce frumos ai descris tu perioada care tocmai incepe…ce profund si cuminte mi-ai explicat si eu da,am inteles si spun – cata dreptate ai!
    Iti multumesc.
    Trebuie sa ma gandesc si la altceva,sa ma desprind o vreme de acel „afara” atat de obisnuit pentru mine,sunt atatea de facut!
    O duminica odihnitoare si placuta 🙂

  9. ce ciudat , petuniile la Fagaras au flori inca !! or sunt la adapost?? Eliso??
    oricum…. e frumos 🙂
    la mine… azi am adunat saci cu frunze 🙂 am speriat copiii, le-am dat dulciuri 🙂 am ” mascat” si the dog ! ( n-a stat )
    maine ploua , se raceste dar inca e frumos ! Avem o bisericuta nou construita, o sa-i fac poze sa v-o arat .
    Duminica frumoasa Elisa !!!
    xxx.j.

  10. Elisa zice:

    Windy,
    da petuniile rezista lafrig,o vreme,pana nu le ingheata pamantul din ghivece….dar explicatia este casa care a acumulat caldura si acum inca mai radiaza si florile sunt in ferestre.Este si adapostit acolo.Anul trecut prin 20 neiembrie a nins si in prim-plan erau petuniile inflorite(poza facuta din interior).Totusi,este frig.Vom merge lacimitir cu lumanari si flori.Brrr,ideea nu-mi surade deloc(cateodata ma gandesc ca mai bine as ramane acolo … 😦 )
    Duminica frumoasa si tie ,draga mea 🙂

  11. gina zice:

    Spiritul in preajma alegerilor? Lumea cred ca e plictisita ca sa nu spun scarbita de campanie. Pe afara sunt ceva postere cu Geoana iar cu Basescu doar prin centru am vazut. Probabil ca Simirad a folosit banii si in alte scopuri :)) Aaa si o dacie care cara scafarlia lui B pe un afis pe care scrie „de ce le frica nu scapa” Mi-a placut interpretarea data de Orban acestui slogan: ” Pai romanilor le e frica de somaj, de saracie, de minciuna,…”
    Lumea nu prea discuta s-a cam lamurit cum e cu promisiunile politicienilor. Pensionarii cu vechime in mare parte sunt cu B tinerii cu A iar restul cred ca vor lipsi de la vot. Sunt curioasa cati il vor astepta azi pe B (cica vine la Iasi) avand in vedere ca nu sunt decat 3 grade si incearca sa fulguie putin.
    In alta ordine de idei vad ca te mai uiti la emisiunea datorita careia ne-am cunoscut 🙂 Recunosc ca nici eu „nu m-am lecuit” poate si din motivul ca in timpul ei mai pot face si altceva si nu e politica sau stiri cu nenorociri. Cri de acolo e cea pe care o cunoastem noi? si blogul e cumva al Liei?
    Numai bine sa fie!

  12. Elisa zice:

    Gina,
    citeste comentariul lui Constantin de la „20 de ani am totales” asa s-a facut mitingullui base,cu autocare ex-Iasi 😀
    Pacat ca cei carora le e scarba nu le este mai multa scarba de el si sa se duca la vot,mare pacat 😦
    Gina,da Lia este yo yo cu blogul NPM si alte topicuri,iar CRI este craioveanca pe care-o stin de pe Artistul.Sa stii ca Lia m-a intrebat odata daca Gina esti tu(erai si tu si Gina cu blogul Incertitudini la acelasi post,la comentarii).Eu i-am spus doar ca da,esti tu cea pe care o cunoaste si ea.
    Cred ca ii este tare dor de tine si ei.Poate va veti intalni undeva la vreo …intersectie 🙂
    Eu ma uit doar la seara eliminarilor,la prima parte,fiindca de cele maoimulte oripe la 10 incepe vreun film si plec.Te pup, draga Gina.Doamne ajuta sa fie bine! 🙂

  13. gina zice:

    Ma bucur ca nu m-am inselat , si mie mi-e dor de „fetele” cu care vb. candva, dar cum bine stii inafara de blogul tau m-am cam „lecuit” sa-mi dau cu parerea prin alte parti. Poate ca am sa intru sa o salut si pe ea si pe Cri… Mai am o banuiala ca e si mama lui Ces pe acolo dar pe ea nu o cunosc decat prin fiica.

  14. Elisa zice:

    Gina,
    eu deasemenea citesc bloguri dar nu comentez decat f rar si numai la unele.Nu pentru reactii adverse ci asa…pur si simplu 🙂
    Ele doua ,despre care spui, se tot substituiau una pe cealalta,cel putin asa am inteles eu,ca nici eu nu o cunosc decat pe Ces,de pe forum,insa mama ei sustine ca ne cunoastem.De aia zic…e incalcita situatia,as vrea liniste,nu mai vreau sa rascoleasca nimeni amintirile alea si s-a incercat asta ceea ce nu mi-a placut.Ma rog…
    Sa vezi Gina draga ca si Rody a venit de ziua mea si mi-a facut o surprizaaaa 😛 cum numai ea stie,in versuri,etc.Din nou cu remember…neeee,sunt persoana prezentului si a viitorului fiindca acestea pot fi facute sau modificate de mine,partial,pe cand trecutul este inaccesibil.Asa, de aia zic ce zic,poate ca ai inteles ceva,ceea ce si sper.Te pup.

  15. Manole zice:

    Acum am intels de ce e tricolora iedera pe casa ceea …is intoarse ramurile…
    Foarte frumoasa…
    N+am apucat inca sa-i fac o poza…sper ca maine 🙂

  16. Elisa zice:

    Manole,
    chiar? si pe fata si pe dos? Aha…deci este tot mana omului,nu?

  17. Dana T zice:

    cat e de frumos la tine acasa!
    nu-i de mirare ca esti optimista!
    bravo!

  18. sanda zice:

    Te pup, Elisa!
    Stii unde am fost Duminica? la Lovrin.
    M-am gandit la tine. Pe cuvant daca nu am o senzatie de prezenta ta fizica acolo!
    Dau semne de dileala, cred.
    Atat de mult imi plac culorile toamnei ,,tale”. Chiar optimiste.
    Pe curand, la ,,intersectia” cu pricina, sper. 😉

  19. Lia zice:

    vai..mami, ce culori in gradina ta!! am ramas fara cuvinte!

  20. Lia zice:

    hey..ma uit..zambesc..cred ca am nimerit intr-o intersectie..o intersectie a amintirilor placute…

    draga Gina, exact cum a spus Elisa, am intrebat shi eu acum ceva timp daca ”Gina e chiar acea Gina”..
    ma bucur sa aflu ca eshti bine..shi imi face placere sa te recitesc aici, in minunata gradina a Elisei…

  21. Elisa zice:

    Sanda,
    bine te-ai intors din „oblojeala” 🙂 Ce n-as da si eu sa maduc undeva la masapusa si gatita de altcineva…
    Sper ca ti-a priit 😀
    Intersectia poate fi si aici(nu prea mauit la nepemeuri in timpul saptamanii).Te pup si eu si mabucur sa te vad.Multa sanatate,draga mea.

  22. Elisa zice:

    Lia,
    asa a fost acum doua zile,ca azi totul este pe jos(postul urmator )
    Da,aici este o intersectie benefica,numai amintirile placute trec 😛
    Te sarut si te astept.

Lasă un răspuns

