Ghiveciul-garnitură lângă şniţel

in yena

felul 2

vin de anul trecut

LA MULTI ANI DE SF.DUMITRU!

Acest articol a fost publicat în Mancaruri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ghiveciul-garnitură lângă şniţel

  1. Manole zice:

    Arata bine ghiveciu, da’cel mai bine arata paharul ala de vin rosu! Da, e multumitor de mare! 😀

  2. Manole zice:

    Cu sf. Dumitru revin maine! 🙂

  3. Elisa zice:

    Ghiveciul este cel din conserva,am deschis sa-i simt mireasma pe care si-a pastrat-o de la preparare 🙂
    E paharul meu zilnic.F.sanatooooos! 😉
    Scade tensiunea arteriala,asta dupa ce zeci de ani se stia invers 😀

  4. Victoria zice:

    Bine te-am gasit Elisa.Pai atunci trebuie musai sa beau si eu ca am tensiunea cam mare.
    Dar ghiveciul imi place mie mult cum arata.

  5. ioana zice:

    Eu inca nu am gustat ghiveciul facut de noi dar sotul meu imi da mie zacusca si el haleste ghiveciul,spune Elisa daca-i drept.

  6. ioana zice:

    Pai bine Elisa eu beau cate un pahar de vin rosu ca am tensiunea mica si acum aud de la tine ca il bei ca ai tensiunea mare.Aum la care din noi ne e bun mie s-au tie?

  7. Elisa zice:

    Ioana,
    stai sa-ti spun 😀
    Intamplator ,ca deobicei,amprins undeva,poate la travel…o emisiune in care chiar asa se spunea.In Franta,stii si tu ca nu se aseaza nimeni la masa daca nu este pe masa vin si branza,ma rog,nu oricefel de branza,Camembert de-a lor 😀 S-a descoperit facand testari pe subiecti ca in regiunea in care se bea sistematic vin rosu incidenta hipertensiunii arteriale este mult mai mica.Intelegi? Acolo unde se bea de regulavin rosu oamenii nu au hipertensiune arteriala.
    De asta am zis ca dupa ogramada de ani cercetarile ne demonstreaza contrariul celor stiute.
    Ne maidocumentam,draga Ioana,nu?

  8. Elisa zice:

    Victoria,
    draga mea,mi-a fost dor sa te aud..nu mai ai timp nici deblog 😦
    Pai,sa ne mai interesam,eu asa stiu din ultimele..hahaha…descoperiri si fiindca am vin de 2 ani…trebuie sa iau debune rezultatele astea,nu-i asa?? 😛

  9. olgamorar zice:

    Felicitari Elisa,ti-a iesit foarte aratos,faceam candva si eu pentru iarna ghiveci si adaugam orez la garnitura, cand il serveam la masa(ca sa inmultesc sa zic asa mancarea)…anul acesta am facut doar doua portii de zacusca,am fost mai umblareata…

  10. Elisa zice:

    Olgamorar,
    este conserva pe care-am facut-o aici
    https://elisagradinameadevis.wordpress.com/2009/08/28/am-comis-si-ghiveciul/

    stii ce fain miroase si da,e bun si gustul,dar dupa mine este prea mult ulei,am respectat reteta,insa mancarurile pe care eu le fac nu-s asa de unse…nicidecum…doar crud in salate pun mai mult,altfel,nu.
    Acum ,ca amlink de la blogul tauo samai trec…ca-l pierdusem 🙂

Lasă un răspuns

