Fals,dar adevărat

Vad imaginea unei clase(!) cu cei inteligenti,dotati intelectual,apti pentru invatatura,doritori de invatatura,premianti si olimpici.Iubiti de „profesori” si invidiati,pizmuiti si uneori folositi   de restul clasei.Sunt cei care au cele mai mari sanse,ei nu au copiat niciodata,ei nu-si mint „parintii”stand cu cartea deschisa in fata si deasupra jocol „preferat” si interzis,ei nu au nimic de ascuns fiindca nu au la activ fapte reprobabile,ei sunt in fata,mult in fata celorlalti.In ei poti avea incredere.Sunt cei care stiu si fac.Si fiindca stiu ei nu fac rau.

Cu toate astea cei din frontul doi,aparent destepti pentru ca ei sunt descurcareti,ei nu au invatat nimic niciodata ci doar au „prins” cate ceva din zbor si prin frauda(!) au luat si ei note maricele. Ei sunt cei vesnic cu mana pe sus,fie ca stiu fie ca nu stiu raspunsul(spre intimidarea celorlalti si inselarea „profesorilor”) fiindca asa” da bine” si fiindca daca au noroc nu-i va numi pe ei la raspuns,dar „ceilalti” vor ramane cu impresia ca ei stiu.Fals,dar adevarat. Multi dintre „profesori” sunt pacaliti de acestia din urma,vor marsa la aparente si vor nota bine.Tupeistii.

Acum imi trece prin minte imaginea unuiboc in cele   mai  penibile  faze ale iesirii lui pe ecran si ma gandesc ca vorbaraia aia a lui este cancerul unei gandiri umane(caci  si unele animale au gandire),ba nu,este sporovaiala unui schelalait insotita de un rictus  cand asculta vorbirea  premiantilor.Alaturi este penibilul grotesc ,premiantul derbedeilor,smecherilor si tupeistilor.Penibilul grotesc .Ajuns.Oprit.

S-a facut dreptate.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Fals,dar adevărat

  1. Vania zice:

    De la un timp, văd mai des imaginea a treia…

  2. Elisa zice:

    Vania,
    Doamne-ajuta!Nu ma indoiesc.

  3. zincabeiu zice:

    Peste ani, seara, in jurul focului(apropo, aud ca in Fagaras nu vor mai fi gaze!), vom povesti cum era viata pe timpul acestui sinistru presedinte, ne vom minuna, in continuare despre manevrele lui machiavellice si ne vom mira de cum a fost posibil.Iata ca a fost, si va mai fi, daca nu ne vom trezi.Eu sunt fascinata de acest personaj, este atat de dostoievskian, infernul i-a fost leagan, se simte atat de bine in el, parca e picat din „Demonii”, parca-l vad pe Piotr Verhovenski…Brrr!

  4. Elisa zice:

    Zinca,
    unde auzi asta…de Fagaras?Zi-mi sa ma informez.Poate ca iar nu mai dau gaze la fabrica unde se face ceva din ele…poate asta ai auzit.Deci,sa trecem la defrisari? 😦

  5. Elisa zice:

    Da,personajul este in carne si oase.Visceral.Cred ca este si canibal.Cred ca este jumatate om si jumatate animal feroce de prada.Cred ca are instincte putermnice si gandire aproape deloc.Cred ca vom avea un spectacol sinistru in batalia electorala,unii dintre noi vor sparge televizoare,altii isi pun un bener cu el pe perete si vor trage tinte,iar altii or lua-o razna,cei mai slabi de inger.A-l infrunta pe acesta inseamna sa fii puternic.

  6. stefan zice:

    poi,elisa asi fi idiot sa nu vad programele romanesti,mi am luat o antena satelit,si numi scapa circul politic,dar cei dureros ca nui nimic nou aceleasi chesti de ani si ani,cu o solutie credibila nu vine nimeni,si ori ce sar schimba de bine nui,ca sa poti redresa cat de cat economia trebuie si sacrificii.

  7. Elisa zice:

    Stefan,
    eu ti-am explicat cum stau lucrurile aici, la noi.Tu ,daca te uiti doar la nasul s-ar putea sa crezi ca asa-i cum se spune acolo.Gresit.E mult mai rau,dar invers.Ai inteles? 😛

  8. stefan zice:

    pai fiecare cum intelege,dar eu nu am mai rezistat si mi a pus traista n bat si am plecat,nu de mult de vreo trei ani,am incercat eu cam tot ce ma pricepeam dar nimic toti te plateaau prost,asa ca am renuntat,nici aici nui roz dar e o diferenta macar nu merg in jos.

  9. Elisa zice:

    Da,am vazut ca esti in Catanzaro…peharta vizitatorilor :)Esti mai aproape de Ecuator decat noi,destul de mult,asaca ai iarna blanda 🙂

  10. stefan zice:

    este daca nu asi fi la munte, asi fi mult mai bine,sunt in umbria,(inima verde a italiei)dar este bine si aici,vara e super,nui prea cald ca in alte zone mai joase,si este foarte liniste,cand auzi un clacxson trebuie sa esi afara caci e ceva deosebit,este foarte calma lumea aici.

  11. Elisa zice:

    Catanzaro ce este,ca asa apari tu pe harta mea? Este un tinut care contine Umbria?

  12. zincabeiu zice:

    Am vazut aseara la TV cum faceau o manifestatie cetatenii din Fagaras, in fata Prefecturii Brasov, ca nu vor mai fi gaze.

  13. Elisa zice:

    Zinca,
    asta fac deobicei sindicalistii de la Nitroporos,fostul Combinat chimic…deci e vorba de gaze industriale,materie prima,asacred.Multumesc,draga mea 🙂

  14. Elisa zice:

    Zinca,
    m-am edificat 🙂 si sa vezi ce ticalosi sunt pedeleii.
    Deci,fiindca avem primar liberal la Fagaras, Brasovul cu prefectul pedelist nu a dat pentru Fagaras subventiile la incalzire,acelora cu salarii/venituri sub 400 lei/luna,sau cat au redus bocii.Asta-i,oamenii isi cer drepturile pe care pedeleii le impart numai portocaliilor 😦

  15. zincabeiu zice:

    Asa ! Ce porci!

  16. ioana zice:

    eu am inteles altceva ca nu va mai avea Fagarasul gaz deloc.

  17. Elisa zice:

    Ioana,
    ai inteles gresit 😦

Lasă un răspuns

