România si Japonia

Pentru ca eu m-am prapadit de ras citindu-l,pentru ca este urat afara,pentru ca nu deschid(em) televizorul ca sa nu-i vedem pe derbedei,pentru ca va iubesc si vreau sa impart cu voi starea asta de….bine si pentru altele(pe care mi le veti spune voi) va ofer cateva minute de ras de -i musai sa „mereti”‘nainte la pipi 😀

[…]Nu e fabulos. Intr-un an, trenurile au intarziat 3 ani[…]

la Mihai Bendeac

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la România si Japonia

  1. matilda zice:

    HA,HA,HA ! Are spirit de observaţie dl. Bendeac, nu glumă ! O seară plăcută, merci că m-am mai înveselit puţin .

  2. Elisa zice:

    Ma bucur ca am reusit sa-ti aduc macar un zambet 🙂
    Daca-ti spun ce ma enerveaza pe mine astia de la pdl,ca dupa masa televizorul este deschis.Ii admir pe cei care-si pot tine firea la auzul atator minciuni sfruntate 🙂

  3. starsgates zice:

    Elisa, pe mine m-a apucat plânsu’!!!!!

  4. Elisa zice:

    Draga mea,
    pe mine ma apuca plansul cand vad ce fac romanii nostrii in preajma alegerilor,cum se lasa pacaliti si cumparati si ma mai apuca plansul ca din cauza acestui neispravit berceanu eu nu mai am incredere in cefere sa ma urc in tren si sa-mi imbratisez rudele…pana mai sunt eu,pana mai sut ele…,iar cand ii citesc pe Bendeac sau pe Ioan Usca,oameni care sesizeaza cu mult umor situatia crancena din aceasta tara a mea…ei bine,atunci rad.Si mai sunt bloguri pe care poate inca nu le-am descoperit care satirizeaza tot ce se-ntampla la nivel „inalt” hahahahaha…(al dracului nivel la care s-a ajuns dupa 20 de ani :((((( )

  5. starsgates zice:

    Elisaaa, n-am vrut să te întristez; vezi de aceea nu-i iubesc eu pe politicieni, mă fac să plâng!

  6. zincabeiu zice:

    Eheheee, pe atunci avangardismul se cam terminase, la fel si suprarealismul…par pe Geo Bogza il cred in stare de asa ceva,caci, in afara faptului ca a fost un scriitor cu mare har, a fost si un pezevenghi…

  7. Elisa zice:

    Starsgates,
    ma intristez doar de ciuda ca semenii mei nu realizeaza cemult conteaza sa faca gestul acesta deminim efort pentru ei si de maxima importanta pentru mine,doar de aia ma intristez…in rest,inca pot rade citins satira.Te pup 🙂

  8. Elisa zice:

    Fara discutie este o chestie geniala 😛

  9. stefan zice:

    vorbesc de autostrazi, vb de transporturi,de ce?nu stiu cati au observat dar si legaturile intre trenuri sunt facute benefice pt microbuzele lor.si sunt destui la limita sau sub limita saraciei si e normal sa se lase cumparati pe te miri ce, pt a vota, toti sunt la fel ,si daca ar fi unul sa vrea sa faca ceva au ei grija sal opreasca,eu o schimbare nu vad,daca e cineva care o vede…. sa ma convinga si pe mine.

  10. Elisa zice:

    Moralmenete trebuie sa fie o schimbare.Se minte si se fura cu chip de inocent,ne afundam in groapa de noroi ,ca tara,breee! Bre,Stefane,ce nu intelegi?Ceausescu era mic copil pe langa asta si clica lui de mafioti 😦
    Dar,te inteleg,nu esti aici sa vezi cum se traieste si sa auzi ce se spune caci sper ca in Italia nu te uiti la canale romanesti 😀
    Ori,mai stii,poate te uiti 😉

  11. gina zice:

    Elisa ai multa dreptate in ce spui si sper sa se si indeplineasca ce dorim si mai mult decat atat ce dorim sa nu ne dezamageasca.
    In alta oridine de idei pe mine hazul de necaz specific romanului ma cam ingrijoreaza in ultima vreme fiindca imi aduce aminte de perioada aceea lunga/cenusie in care erau multe bancuri „misto” care ne-au facut viata mai suportabila. Eu una nu vreau sa se mai intample asa ceva, prefer „amputarea” decat „calmantele”.
    Te pup, o seara buna .

  12. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,minune!!!Chiar am zambit! 🙂
    Iti multumesc.
    O zi frumoasa si mai putin friguroasa!

  13. Elisa zice:

    Gina,
    eu plec de la premiza ca nu ma las dezamagita,ca doar schimbarea, asa cum doresc eu, mi-e de-ajuns.Adica,ar fi ca si cum dintr-un peisaj ploios cu tunete si fulgere din care nu am unde sa m-ascund deodata s-ar face soare,liniste,verdele ar creste iar si mi-ar fi bine fiindca in aceste conditii daca o floare vrea sa infloreasca nu o opreste nimeni.Cam atat.
    Gina,daca base,prin reducere la absurdul pe care-l promoveaza,ar continua sa existe sa stii ca abia atunci am reveni la perioada aceea de rezistenta cu bancuri,cu deosebire ca atunci le vom putea spune in gura mare 😀 Nu,nu ,doar am spus si ma infior de sperietura,gandurile mele vor refuza asta.
    Draga mea iti doresc vreme buna afara si liniste si multumire inauntru 🙂 Pup.

  14. Elisa zice:

    Gabi,
    ooo,doar atat? 😉 Eu am hohotit la partea cu trenurile.De altfel si titlul meu o spune .
    Intradevar e posil.Mie mi se-ntampla sa nu rad la acele spoturi in care oamenii patesc tot felul de nenorociri,cu schiurile,pe polei,in cazaturi de pe topogan,ma rog,stii la ce ma refer,le cam da antena 1 la sfarsitul stirilor.Ei bine,nu am inteles niciodata ce este de ras atunci cand cineva se accidenteaza!!!????
    O zibuna si tie draga mea 🙂

  15. g1b2i3 zice:

    Nici eu nu rad la astfel de filmulete si nu-mi doresc sa patesc asa ceva.
    Voi mai citi textul al carui link ni l-ai dat,recunosc ca am citit doar pe sarite de grabita ce am fost.
    Dar in hohote sa rad…asta se intampla foarte foarte rar.
    la noi e soare si eu trebuie sa plec dupa reteta mea.
    Multa sanatate!

  16. Elisa zice:

    Gabi,
    o zi cu reusite iti doresc.Eu am luat retetele saptamana trecuta.Sanatate si tie,draga Gabi 🙂

Lasă un răspuns

