O rezultantă a gândurilor

Eu cred ca Basescu va cadea,cred atat de tare incat voi fi o componenta mica,dar importanta,la rezultanta gandurilor noastre.

Puterea gandului .Daca eu cred atunci si interlocutorul meu nu se mai indoieste si va iesi din starea de indifirenta.Indiferenta ucide.

Nu mai vrem si vrem de Victor Ciutacu

[…]Vrem să nu ne mai uităm cu coada ochiului în spatele nostru pe stradă. Vrem ca logica să bată psihoza. Vrem ca majoritatea să redevină mai tare decât minoritatea. Vrem ca legea să nu mai fie negociabilă.[…]

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la O rezultantă a gândurilor

  1. matilda zice:

    Cît se poate de corect ! Să nu mai contemplăm rezultatele, ci să ne implicăm direct.
    O duminică minunată îţi doresc, Elisa !

  2. Elisa zice:

    Matilda,
    multumesc.Si eu iti doresc din tot sufletul la fel 🙂

  3. Ninu zice:

    Măi.. si eu cred… da cred asta din tot sufletul…
    Însa imi aduc de aminte cum cu ani in urma a venit in localitatea mea din Sua un mare predicator,profet, si vindecator Penticostal ..si Bunicul meu care mergea pe la Biserica penticostala l-a chemat sa ma vindece si pe mine.. a venit omul si a inceput prin casa sa se certe cu satana ca sa ma elibereze.. eu fiind mic m-am speriat ca nu avusesem de a face cu asa ceva si am inceput sa pling…bunicul ma linistea ca trece si dupa aia o sa fiu bine si o sa fiu ca ceilalti… dupa ce a obosit omul i-a zis bunicului ca el a facut tot ce a putut dar de vina sint eu ca nu cred…
    – Daca credea cu adevarat in Isus se vindeca !…asa a sunat verdictul..si eu aveam vre-o 9 – 10 ani, singurul lucru ce l-am inteles a fost ca sint asa din vina mea ca nu pot crede ca voi fi bine …Si nu pot nici sa emigrez dracu daca mai iase ăsta odata,ca nu vrea nimeni asa ceva in tara lui.

  4. Elisa zice:

    Ninu,
    comparatia ta e buna dar profetul ala se identifica cu basecu si trebuie sa-i spunem:Piei Satana!!!!!
    Pe de alta parte,intelegand ce-ai vrut sa spui,ceea ce se va intampla acum nu va fi o minune ci un fapt normal de viata a unei tari bantuite de alti oameni dusmanosi ei.Intelegi?
    Nimeni nu te mai invinovateste de nimic decat daca tu accepti asta si sper sa nu accepti.Si nu,noi nu plecam de aici…au plecat deja prea multi din aceleasi cauze si exodul nu mai poate continua,vom face nu doar vom spune ,vom mobiliza lumea sa iasa la vot,asta putem face si tu si eu.Doamne ajuta!

  5. Elisa zice:

    Sa te uiti la linkul asta si sa vezi…amplans 20 deminute in hohote.Habar n-avem noi cum sunt tratati oamenii in tarile civilizate.
    http://www.neuronu.ro/shock/un-tata-special-si-o-poveste-emotionanta/

    lumeachiar traieste in alte parti ale lumii,iarnoi aici ce facem cu nikipercea asta in frunte,ha?

  6. Ninu zice:

    Asa e… am vazut si eu..si chiar m-am gindit cam de cit timp va fi nevoie sa ne ridicam la nivelul tarilor civilizate…unde conteaza fiecare persoana, si unde lumii chiar ii pasa de aproapele lui, unde un guvern isi da demisia la ce-a mai mica banuiala de coruptie… nu ca la noi unde nici cind e prins cu fapte clare de coruptie nimanui nu-i pasa.

  7. Elisa zice:

    Intr-o viata de om nu se va-ntampla,de aia unii-multi tineri au plecat acolo unde aceste elementare conditii sunt asigurate si legile respectate.Noi o sa ne bucuram de fiecare data cand se va intampla ca o speranta sa devina realitate.Acum se apropie un astfel de moment si el ne va face mult bine.

  8. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,la fel cred si eu.Vom vedea ce va fi peste o luna jumate.Din pacate,multi romani se lasa inselati de omul care face bai de multime,desi s-ar putea sa ma insel.Am citit o stire in care un om l-a luat la intrebari in timp cer facea o baie de multime asa cum ii place lui.
    Noapte buna si o saptamana frumoasa!

  9. Elisa zice:

    Buna dimineata draga Gabi 🙂
    unii merg pe principiu asemanarii cu el,e betiv-este,e jmeker-este,e popular,nu umbla cu nasul pe sus-da,e de-al nostru,zic ei ignoranti si fara minte- deci :((((((
    Sa ai parte de bucurii! 🙂

  10. Vania zice:

    Cade, nicio grijă! A visat şi Nataşa…

  11. Elisa zice:

    Vania,
    chiar am vorbit cu un om simplu (fara studii) dar inteligent si cred ca informat si m-a surprins sa-mi spuna ca nu Base este atat de vina cat cei de sub el….Ma rog,asta era placa pe vremea lui ceasca,asa spunea lumea atunci,la un moment dat.Am stat in strada o ora sa-i explic ce parea ca nu stie insa concluzia lui era…mai bine pe vadim,hahahahaha…
    Concluzia mea este ca se informa la Nasul 😆

  12. yo yo zice:

    vrem..vrem..vrem..
    te sarut, mami!!!

  13. Shari zice:

    Good morning, Elisa 😛 …Pe scurt, fiecare sa-si faca datoria si sa mearga la vot…

    In alta ordine de idei, iti urez o zi frumoasa, sa bei o cafeluta cu lapte si pentru mine, eu incerc sa ma las 😛

    YoYo, la fel si pentru tine 😛

  14. Shari zice:

    mi-a scapat privirea in coltul calendarului si ce-mi vazura ochii? Suntem in data de 18 oct….hmm…ce bine-ar fi sa mai stea si timpul in loc din cand in cand…

  15. Elisa zice:

    Te pup si eu yo yo si..
    e mai frumooooos la tine-n suflet
    e mai frumos la mine-n gand… 😛

    …iar pe afara este o durere de vreme 😀

  16. Elisa zice:

    Shari,
    nuj de ce de cate ori am intrat pe blogul tau mi-a intrat cate un micut din ala caruia i-am dat denny acces,sau cum s-o scrie…asa ca nu am stat sa comentez desi mmmmm….aioferit niste delicii si mor de pofta,mai ales ca acum sunt inainte de…mere cu nucile dedimineata 🙂
    Draga mea,aminteste-mi ce-i cu 18 oct,ca nu stiu…
    Te pup 🙂

  17. Shari zice:

    Elisa, nu imi dau seama despre ce ar putea fi vorba.Ceilalti pot sa posteze fara problema asta.Explica-mi mai exact ce se intampla, sa vad ce pot face

    Cat despre calendar, mi s-a parut ca marcheaza ziua de 18, si nu 20, in cat suntem azi. 🙂

  18. Elisa zice:

    Shari,calendarul nu arata ziua in care suntem ci marcheaza cu albastru zilele in care sunt postari si cu negru celelalte 🙂
    Despre virusi este vorba,cum intru la tine apar virusi si ies dupa primii doi…asa ca nu apuc sa scriu nimic.Mi se mai intampla asa ,de curand doar,pe inca un blog din blogroll.Sper sa fie o situatie trecatoare,nu am mai patit asta de 3 ani de cand am net decat de vreo 3 ori insa acum se repeta des si m-am scuzat ca nu pot posta,doar vin si ma uit .Vroiam sa stii de ce nu postez la comentarii,draga Shari 🙂

  19. Shari zice:

    Imi pare rau ca nu poti posta, inseamna ca eu chiar nu am ce sa fac.M-am lamurit si cu calendarul acum :), merci.

  20. zincabeiu zice:

    Bate, asa, un vant al schimbarii… Avem o mare sansa, trebuie s-o fructificam.Ai dreptate, trebuie sa ne mobilizam, in primul rand cu puterea gandului, apoi cu stampila, si, pana atunci sa ne transformam in agenti electorali.Eu am inceput deja….cu mama, ha,ha,ha !

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    1:1,deci suta la suta ai reusit,nu?
    😛
    Mare dreptate ai,sa fim agenti electorali,dar noi care nu mai mergem la servici avem maiputine sanse sa facem asta,insa cei care ne citesc pot face,ei sunt incadrati,au colegi,au lume cu care vorbesc sipot convinge sa mearga la vot.
    Nu stiu de ce dar,draga Zinca,mi-ar fi mult mai usor sa accept un iar basescu ales cu 70& decat acelasi ales cu 23% din votantii cu drept de vot.Intelegi ce zic,ca parca sunt beata…nici nu mai stiu sa explic ce vreau 😦

  22. Nona zice:

    Bun gasit!
    Elisa,sunt coplesita,uimita si invinsa.Da,tu ma cunosti dmmpdv,conjunctura fiind diferita.
    Asadar,ptr ca ma cunosti,da-mi voie,draga Elisa,sa-ti recunosc public valoarea umana.
    Pe curand!

  23. Elisa zice:

    Nona,
    eu te cunosc?Asta-i o noutate pentru mine.Stiu ca am vorbit la un moment dat,dar f putin cu Iulia,insa cu tine,nu.Am citit despre tine,acolo.
    Ma bucur ca-ti place ce scriu si asta conteaza pentru mine.Cat despre valori…este un cuvant prea mare,prea greu,nu vreau sa ma incarc cu aceasta povara fiindca stiu exact cat de „usor” o iau de multe ori(dar nu superficial 😀 )pa pa 🙂

  24. Nona zice:

    Romania,este gradina Maicii Domnului.
    Recent,am reamenajat mormantul bunicului meu.Din dorinta de a-i cinsti memoria,voi lupta in felul meu,pentru demnitatea omului roman.Voi lupta cu metodele vechi,cu darzenie.
    Draga Elisa,noi care am trait serios si care vom lasa o urma,nu avem voie sa dormim in aceasta perioada,de grea cumpana pentru tara noastra.Noi avem puterea sa-i convingem pe tinerii nostri,sa mearga la vot..Argumentele pot fi expuse,oricand,oriunde,conteaza ca ei sa fie convinsi ca sunt argumente.
    Crede-ma,avem tineri de valoare,constienti ca trebuie sa faca ceva in acest sens.
    Mergem la vot,cu mic cu mare,sanatos sau bolnav.Toti bolnavii din Spitale,vor vota! Toti enoriasii din Parohii uitate de guvern(avem multe),majoritatea vecinilor nostri vor vota.Astazi au venit pensiile si ei cereau mancare ptr ca si-au platit doar o parte din

  25. Nona zice:

    datorii..Sunt cateva exemple de mobilizare…Tu stii cel mai bine,dna .Cu bine!

  26. Elisa zice:

    Nona,
    felicitari pentru mobilizarea de care zici!Eu doar pe net pot face asta,ca pe strada imi ia prea mult timp si nici nu convingi pe nimeni in cateva vorbe.Sper sa o faca cei mai avizati, sa convinga lumea ca este un efort asa de mic sa iesim la vot…Sper ca cei care nu-l mai pot vedea pe base sa nu ramana indiferenti,ei trebuie convinsi ca nu-i tot una cu sau fara base…Atat.
    Cu bine ,Nona! 🙂

  27. Nona zice:

    Elisa,
    prima data ,in viata mea,am recunoscut infrangerea in dragoste.O frumoasa studenta,l-a sedus pe partenerul meu de atunci,student eminent,actualmente doctor,casatorit cu studenta respectiva,care l-a despartit de prima sotie si copil.Fiica lor,prezinta,meteo,intr-o televiziune locala.Apare dimineata,la Razvan si Dani.Este la fel de frumoasa ca si mama ei.

    a doua oara,dupa multe teste,am fost infranta de o colega din tv.cu care eram de fapt complementara.In situatiile limita,ne ajutam,ne sustineam,fara cuvinte.

  28. Nona zice:

    In virtual,am revenit doar pentru ca doresc sa comunic cu bucurie.Crede-ma ca acum sunt edificata,si iti multumesc,ptr ca fara sa vrei,mi-ai confirmat cine esti tu,Elisa.Nu am niciun interes si nici nu-mi sta in fire sa lingusesc oamenii,dimpotriva.In viata mi-am atras multa antipatie si am pierdut prin faptul ca am spus verde-n fata ceea ce simteam.
    Asadar,draga Elisa,da-mi voie sa-ti multumesc inca odata pentru elucidarea unui aspect.N-o sa dezvolt,din respect pentru tine si acest loc.
    M-ai infrant si tu la modul placut,in virtual.Te rog s-o iei usor,sa crezi ca se poate si asa. Eu nu insist niciodata sa comunic in absurd.Felicitari,sanatate si voie buna.Cu bine!Nona.

  29. Nona zice:

    P.S.
    Nu toti dascalii se aseamana!Cei ca tine si Lia stiu sa comunice corect. Un alt exemplu,de asa zis dascal,mi-a provocat tot raul trait in virtual.Din lasitate,s-a ascuns sub diferite nick-name,continuand sa comunice pe mess.Halal dascal!Habar n-am,de ce?Stie Dumnezeu care le aranjeaza pe toate.
    Doar acum am amintit aici,in contextul in care,nefiind superficiala,am adus un mic argument.Te voi citi,cu placere.Sper ca si tu.Plec pe sport .ro,sa vizionez un alt gen de lupta.Noapte buna!

  30. Elisa zice:

    „Când mă laudă cineva, mă cuprinde panica: dacă ar afla tot ce nu ştiu, tot ce nu sunt? Când mă condamnă, mă simt liniştit: sunt totuşi mai bun decât atât.”C.NOICA

  31. Nona zice:

    Buna dimineata,Elisa!
    Iti doresc o zi luminoasa.
    Sunt mahmura dupa o noapte magica,de fapt cateva ore,petrecute cu nepotul meu,privind la Wrestling.
    Imi face placere sa-ti citesc comentariile despre NpM4.Eu comentez la Yo-Yo,intr-un stil ce se doreste a fi plamfetar.Nu reusesc ptr ca sunt cu gandul in o mie de parti.
    Cu bine!

Lasă un răspuns

