Leapsa-Prezidentiale 2014

Lilick ma intreaba pe cine vad candidati la prezidentialele din 2014.

Simplu,daca nici macar eu nu cred in candidatul pe care-l sustin,atunci cine?

Il vad presedinte acum in 2009 pe Crin Antonescu.Vad trecerea, chiar brusca, a situatiei politice, la normalitate.Vad masuri rapide si nu tatonari de luni de zile pana sa  se  obisnuiasca  (vezi declaratia udrei elena cum ca stie ea cum este,c-a vazut acum cand a preluat al doilea minister…cat dureaza pana….Pai da,la oameni  gen ea dureaza sa vada cu ce fel de oameni are de-a face cand nu-si propune sa faca decat fite  ).Vad cum va fi inconjurat de oameni seriosi si responsabili,gen Klaus Johannis si cum va sucomba media ca nu mai are scandaluri pe care sa le amplifice.In consecinta in 2014 oricine ar mai candida pe langa Crin Antonescu se va gandi de doua ori.Nu ma intereseaza alti candidati fiindca este foarte posibil sa nici nu-i stim acum,este posibil sa apara din potentialul tarii mele  de omenie,onestitate,seriozitate,implicare,responsabilitate si dorinta de a face ca aceasta tara sa functioneze normal precum si puterea de a face asta.Este foarte posibil.Va fi dupa 20 de ani posibil asa cum ar fi trebuit sa fie acum 20 de ani.

Da.Asa va fi.Crin Antonescu presedintele Romaniei 10 ani de acum ‘nainte.

Deoarece  cealalta leapsa , cu un subiect asemanator, a fost fie refuzata fie ,cu greutate   preluata, acum  ramane sa fie preluata ,de catre cine doreste, la comentariile acestui post.

Acest articol a fost publicat în Romania, utile, zicerea Elisei și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Leapsa-Prezidentiale 2014

  1. Vania zice:

    La 2014 nu m-aş băga, dar pentru anul în curs îl văd tot pe Crin Antonescu.

  2. yo yo zice:

    ador optimismul tau…
    am incredere in el..fireshte..
    dar mi-e teama ca va fi linshat de catre hiene, inainte de a reushi sa infaptuiasca toate astea…

    ai vazut atitudinea calaului?? tzine cu dintzii de secure..vrea sa detina controlul cu orice pretz..iar noi, cei maruntzi, suntem imobilizatzi pe eshafod 😦

    m-am bucurat de succesul din ziua de martzi, 13..dar cu oareshce neincredere in suflet..
    acea indoiala, era generata de ceea ce tocmai s-a intamplat..anticipam, ca ciudatul nu va ceda ushor…

  3. Elisa zice:

    Vania,
    asa sa fie! Multumesc. 🙂

  4. Elisa zice:

    yo yo,
    balaurul nu mai are toate capetele si acum se zvarcoleste de durere,nu-l vezi cum sangereaza?De fapt nu are sange ci bale,ii curg balele dupa putere in modul cel mai josmic cu putinta.Si in zvarcolirea asta cauta metode numai de el sustinute si nu de legislatia suprema-constitutia.
    Abereaza, draga mea,el abereaza si derapeaza pe zi ce trece si este cam singur (nu vezi cine vine sa vorbeasca in numele lui??hoara???ha,ha,ha,ha,ha!
    Tocmai il ascult pe unu de care n-am auzit pana acum,cica-i consilier prezidential care, desi reporterii ii citesc din constitutie ca in ultimele 6 luni presedintele in functie nu poate dizolva parlamentul, el zice ca poate,fara nicio sustinere legislativa.Si asta cand este clar ca ultimele zile de mandat ale acestuia sunt pana depune juramantul noul presedinte,deci si in 7 dec si in 13 dec sunt date incluse in ultimele 6 luni.Ei bine,asta vine si zice simplu ca poate.Draga mea,limitele absurdului au fost atinse.

  5. yo yo zice:

    frate, e ingrozitor..
    ori e prost..ori incearca sa prosteasca o natiune intreaga…
    atata timp cat constitutia spune clar, ca in ultimele 6 luni de mandat nu poate fi dizolvat parlamentul..el ce mai bate campii? hilar!!!

  6. yo yo zice:

    shi cand te gandeshti ca indivizi de teapa lui marcheaza pagini in istoria natzionala 😦

  7. Elisa zice:

    Draga mea,scoate flacari pe narile pe care le mai are sa sperie,doar atat.Stie si el ca nu poate,s-a vazut ca nu au argumente nici cei care-l reprezentau azi pe televizor,tot asa zicand…poate si gata.
    E clar ca n-o sa faca asta insa sper din tot sufletul sa dispara din peisajul poilitic definitiv,doaaaamnee cat imi doresc asta… 🙂

  8. gina zice:

    Bine te-am regasit, in sfarsit am „legatura” cu lumea dupa mai bine de o saptamana.
    Sper si eu sa se schimbe conducerea iar schimbarea sa fie buna si pentru noi. Si in ’89 am sperat… dar poate ca am avut sperante cam mari…Categoric nu a fost bine innainte dar ce vedem ca se petrece acum dupa 20 de ani de „democratie”e desgustator. Tot felul de rapandule, de borfasi, de neica nimeni defileaza pe la toate televiziunile. Pentru mine si destui altii e simplu sa schimbam programul dar din pacate sunt destui care fac audienta acestor penibile emisiuni.
    Sa revin la politica ultimilor zile: astia ne cred prosti chiar pe toti? eu inteleg ca ei se adreseaza unui anumit segment dar ignora ca mai sunt si altii putin mai destupati la bibilica? Tot ne flutura Constitutia si o interpreteaza de parca ar fi scrisa in limba chineza? Ce-i atat de greu de inteles? Sau poate e pt. ei? Au cuvintele alt sens pt. ei? Sunt disperati si ce-i mai rau ca din toata lupta asta noi suntem cei care suferim cel mai mult. Probabil ca nu realizeaza ca si rabdarea „amaratilor” (asa i-a denumit primul om al statului pe romani) are o limita. Eu una m-am simtit f. ofensata ca in tara mea cel care a reusit sa se catere la putere cu sloganuri gen „sa traiti bine” ne considera „amarati” pe toti cei care traim din salariu, pensie, sau somaj de parca nu am fi invatat si muncit in viata noastra si traim din mila lor.
    Un bun roman si un barbat adevarat ar fi avut taria de caracter sa se „sacrifice” si sa renunte la a mai candida si poate ca ramanea guvernul asta pana la alegeri si scapam de tot circul asta … Sper ca romanii sa invete ceva si sa amendeze bataia de joc a tuturor celor care in ultimul an ne-au umilit. nadajduiesc din tot sufletul sa nu spun cu amaraciune ca avem conducatorii pe care ii meritam

  9. zincabeiu zice:

    Draga mea, astazi m-am bucurat teribil cand , la inregistrarea la Tribunal,Crin Antonescu era inconjurat de oameni unu-si-unu, chiar si de elitele care au tacut in ultimul timp.
    Trebuie sa intram in normalitate,dar trebuie sa credem cu totii ca acest lucru este necesar, ca acest ” carnaval” mioritic a luat sfarsit.
    Personajul nefast TB v-a fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei, acolo unde-i este locul.Totul are un sfarsit. Sunt optimista, alta solutie nu e, ha,ha,ha.

  10. Ninu zice:

    Elisa, eu tare, tare mult as vrea ca suferinta noastra sa ia sfirsit dupa alegeri..dar daca nu e asa ?… Daca la alegeri merg iar doar 20 la suta dintre alegatori si 15 sint portocalii ?..vezi pe mine asta ma macină :(…
    As vrea sa fiu pregatit sa pot indura fara sa innebunesc eventualitatea unui nou mandat portocaliu. 😦

    Te asteapta ceva la mine pe blog . 🙂

  11. zincabeiu zice:

    Ninu, tocmai asta-i probleme: sa iasa lumea lo vot.Daca nu ies, romanii isi merita soarta.Din pacate.
    In ceea ce priveste capacitatea de a indura, citeste ultima replica a Soniei din ” Unchiul Vania”.E tare mobilizatoare…e clasica.

  12. yo yo zice:

    buna dimineatza!!
    ei..da..asta ar fi una dintre prioritatile de moment…o campanie de mobilizare a electoratului..
    dar, cin’ s’o faca??
    aleshii neamului? ce imaginatzie am shi eu..
    pai ei, ”saracutzii”…nu-shi vad capul de griji…
    electoratul, lasa’l zmeului…ca shi asha, nu valoreaza doi bani..
    tot ce trebuie sa se intample – se va intampla..contam noi?? in viziunea lor, nu cred sa contam… 😦

    te sarut, Elisa, mami!! o zi cu multa caldura in suflet iti doresc!!!
    PS: am luat un trandafir din gradina ta..shi l-am prins in par…in speranta ca astfel, voi alunga vremea naprasnica..dar shi migrena mea… 😀

  13. Elisa zice:

    Gina,
    starea asta de fapt nu mai poate continua,e musai sa se intample ceva .Nu vezi ce fac rapandulele?numara de cate ori pronunta cineva numele dictatorului,la televizor,invitati in emisiunile de la A3,ca eu la ei ma uit.
    Daca as fi activa in partidul liberal sau psd as face o mobilizare deoameni pe la sate si le-as pune oamenilor doar un scurt metraj cu base si spusele lui contradictorii.Sper ca A3 sa mai faca stfel de montaje si sa le dea repetat in timpul cat a mai ramas,sper din tot sufletul ca si oamenii simplii si neinformati sa afle ca acest basescu este ca hoardele turcesti pe capetele noastre si sa nu-i mai dea tribut.
    Se spune ca daca crezi si nu te indoiesti atunci se intampla.EU CRED.
    Draga mea Gina,sper sa te aud mai des mai ales acum cand va trebui sa facem si noi ceva sa ajutam ca sa se-ntample.Te pup.

    Zinca,
    asa va fi,se va intampla.Daca nu vor vota pe 6 betivii asta e un lucru bun 😉

    Draga mea,eu nu mai vreau sa indur,cel mult o sa rad in continuare la televozor de el si minciunile lui ,eu nu ma las doborata,umorul este o arma personala,sper s-o detin pana la moartea….mea.
    Cu toate astea o sa fac tot ce stiu eu ca sa iasa romanii la vot si se pare ca asa o sa fie.Te pup si te astept cu drag si interes 🙂

    Ninu,
    o sa iasa mai multi,avem puterea sa-i scoatem noi pe cat mai multi cu puterea gandului.Nu te indoi,nimic nu se intampla daca ne indoim.Crede din toata puterea mintii tale ca vor iesi si-l vor dobori pe balaur.Din pacate basmul a prins in realitate,literatura de SF se traieste acum,absurdul este la putere si lumea vede,va actiona,sunt sigura.Nu te teme 🙂

    yo yo,
    capsunele iau durerea de cap,poate ai la congelator sau in dulceata,incearca draga mea.Sper ca nu ai racit cand te-a cuprins frigul acum doua zile ,iar daca da,ceaiuri calde baute cu inghititura,lamaie si odihna,da…cred ca esti si obosita.Aceasta sambata este ca sa te odihnesti.Te pup si multa sanatate draga mea Lia 🙂

  14. yo yo zice:

    saru’mana, mami!!
    am doar gem de capshuni…
    o sa incerc..
    ceaiuri am baut deja…
    cu sigurantza, am racit..dar ma dreg eu..nu ma las…

  15. Ninu zice:

    yo yo, ţuica fiarta cu zahar ars si putin piper e medicament curat, se ia din 3 in 3 ore cite o doza, in 7 zile esti ca noua , am incercat si eu si a mers … tratamentul poate fi continuat pentru imunizare … Multa sanatate din partea mea !

    zincabeiu, ce e scris in frunte n-i pus 😦

  16. yo yo zice:

    multumesc, Ninu..
    daca ar trebui sa stau doar acasa..poate ash incerca acest tratament…dar, sunt in continua mishcare…shtii care-s sanctiunile pt conducere sub influentza..”tzuicii cu zahar ars”?? 😆
    nici nu vreau sa-mi imaginez..plus ca..sa fii femeie, shi sa pocneasca fiola..sau sa ai sange in alcool, in loc de alcool in sange..
    hahaah
    hai, ca m-ai inveselit…
    ma simt mai bine, cred ca a fost ceva pasager….

  17. Elisa zice:

    Buna Duminica, dragilor 🙂
    yo yo,
    tratamentul lui Ninu este verificat dar eu nu l-am incercat niciodata desi nu conduc ,insa aseara tot era bine sa-ti faca o frectie cu otet de mere sau spirt sa bei ceva fierbinte sa iei 2 aspirine deodata si sa te bagi in pat.Ai fi transpirat de multe ori schimband pijamalele si dimineata te-ai fi simtit mult mai bine.Maiiii,ce rau imi pare ca nu ti-am zis metoda asta babeasca si utilaaaaa!!! 😀
    Duminica linistita si cu bucurii iti doresc 🙂

    Ninu,
    din cand in cand Dumnezeu ne atinge pe frunte si ne sterge cele rele si ne pune cele bune…ti-am zis ca vreau sa facem o rezultanta din gandurile noastre pozitive care sa ajute,de ce nu crezi?Daca noi am crede in fata celor cu care interactionam am putea convinge si pe altii insa daca ne indoim … 😦

Lasă un răspuns

