Ştiri la 13 octombrie 2009

1. a nins in Bucegi si-n Semenic

2. a cazut guvernul Boc 2  (unsprezecele de pomina  )

3.  nu am cules  ultimii  ardei

4.  la noapte va fi 1 grad Celsius

5.  nici sefu’ nu se simte prea bine

dovleacul dela vecina

6.  si vecina ne-a dat un dovleac urias

7. update 14 octombrie: lapovita la ora 9 si putin peste  0 grade

L.E. Dovleacul de la vecina mea este mult mai frumos in realitate,are coaja portocalie spre roz(nicio aluzie  😦  ).

DOVLEACUL

DOVLEACUL VECINEI

Si astia sunt ai mei,tot de placinta …insa nu-s copti  .

DOVLECII MEI

Acum am si o reteta de supa de dovleac de la Carmen.Multumesc Carmen.

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Ştiri la 13 octombrie 2009

  1. carmen zice:

    heeei!o zi de 13 plina de evenimente rasunatoare!
    doua chestii nu-mi sunt clare:-):
    cine e sefu’? ce faci cu dovleacul?

  2. Elisa zice:

    Carmen,
    sefu este ala mare ,dictatorul ,cel de care tara nostra trebuie neaparat sa scape ca sa putem ridica fruntea din pamant 😀
    dovleacul mai are de asteptat ceva mai mult decat pana pica sefu ala mare …ca sa dea bruma peste el,abia atunci este bun de taiat.
    (sper ca nu ma intrebi acum de ce sa dea bruma peste sefu ala mare 😉 )

  3. carmen zice:

    aa-ha!
    1.si ca sefu’ nu se simte prea bine- e un semn bun?:-)
    2.noi nu asteptam bruma ci facem pur si simplu o supa delicioasa din dovleci!

  4. Elisa zice:

    Carmen,
    acesta-i dovleac de placinta nu de supa,dar daca voi faceti supa din acesta portocaliu te rog sa-mi spui cum o faci…sunt f deschisa la nou.
    Cat priveste pe sefu….tot asa 😛

  5. carmen zice:

    Elisa, am sa scriu reteta pe blogul meu, pentru ca sunt necesare si ceva fotogrefii. OK? pe curand

  6. Elisa zice:

    Bine Carmen,bine draga mea o sa ma uit 🙂 dar nu-i nicio graba ca nu vreau sa-l incep asa curand .
    Noapte linistita!

  7. Manole zice:

    Dap, nu mai am minstru!
    Nu prea ma bucur, schimbarea stapanilor, bucuria nebunilor…dar nu pot spune ca totusi un draq din mine nu topaie nitel!

  8. Elisa zice:

    Draga mea,eu zic sa te si bucuri si nu cred ca draqul topaie ci el te retine.Este inceputul normalitatii Iti doresc mult noroc 🙂

  9. Shari zice:

    Multumesc, draga Elisa, pentru urarile tale frumoase!Pupici

  10. yo yo zice:

    Shasele suna cel mai bine..de’abia ashtept sa degust un shtrudel cu dovleac.. 😆
    cand am vazut la shtiri ca a nins la Predeal..m-am gandit la gradina ta… te sarut!!!

  11. Elisa zice:

    Shari,
    cu mult drag acum si totdeauna 🙂 Pup.
    Si eu iti multumesc ca ai aparut

  12. Elisa zice:

    yo yo,
    dar eu cand am vazut fulgi de nea prin curtea mea…insa nu se depunea(u) 😉
    Azi am cules ardeii,o cuva din aia albastra aproape plina,ca am cules si brocoli si vinetele din saci.Mai am de acoperit pamantul cu salata semanata si nerasarita 😦 si gata,poate sa se depuna,poate crapa asa si musculita aia alba 😛 Te imbratisez 🙂

  13. io zice:

    comentariu de proba

  14. Ninu zice:

    Ai linia vietii lungaaaaaaa !!!! Felicitari :)…
    Super dovleacul..fosta mea sotie imi gatea deseori dovleac, il radea frumos, punea pe el tarite de griu si mi-l aseza intr-o troaca mica linga pat… guit..guit ce bun era 😀

  15. Manole zice:

    Frig tare, Eli si pe la noi…
    Nu prea mai cred in normalitate si nici in intoarcerea ei…

  16. Elisa zice:

    Neata lume!

    Ninu,
    aia care sevede este linia inimii.Mananc nuci pentru o mi-oproteja 😉 Linia vietii este cea din jurul bazei degetului mare,nu se prea vede in poza asta,dar este pronuntata.Si de ce felicitari,ca n-am facut nimic pentru asta…
    De ce esti rau cu dovleacul?Doar nu-i din acela porcin,insa stiu,am cumparat odata un porc de la o batrana si ii dadea dovleac din asta de placinta insa avea atata carne ca in acel an nu am avut loc in 2 congelatoare,am pus si in borcane cu untura,grozav porc,160 kg dar surprinzator de multa si buna carne avea,din dovleac de placinta 🙂
    Daca fosta ta
    iti facea asa
    bine c-ai scapat de ea 😛

  17. Elisa zice:

    Manole,
    eu sunt mai credula si nu ma dau in laturi de la a ma entuziasma cu riscul dezamagirii,in anumite situatii,nu asa la orice trinki-flinki 😛
    Frig si la noi,sub zero 😦

  18. ioana zice:

    oare chiar vine iarna mai devreme?si iar a venit pe nepregatite ca de obicei ,nu pentru noi ci pentru autoritati. Nu au avut timp de pregatiri din cauza certurilor pentru putere.

  19. ioana zice:

    Apropos!Voi pe cine vreti premier JOHANNIS SAU CROITORU?

  20. Elisa zice:

    Ioana,cred ca glumesti 🙂

  21. Ninu zice:

    Pai am zis eu ca-i porcin ? ca de acela nici nu-mi place, eu la din asta ma refeream..iami iami ce bun e, eu il servesc si copt in cuptor ca nu am intotdeauna tariţe 😀 si din cauza ca am doar 60 de kile..dar mai maninc dovleac si iarna asta poate mai pun ceva pe mine 🙂 🙂
    Apropos de premier.. io vreau premier pe SexiBraileanca :)..ce parere aveti ?

  22. Elisa zice:

    Nu,tu doar ai facut guit-guit 😛

Lasă un răspuns

