Şi noi şi noi …

…strigasera dupa mine, azi toata ziua ,cele doua.

Eu m-am facut ca nu le aud ,am tot trecut pe langa ele cautandu-mi de lucru pe la panselutele pe care trebuia sa le ingrop in pamant ca sa nu inghete in ghiveci,dar si fiindca aveam nevoie de acel ghiveci.

Si pe noi sa ne duci in casa, zisera ele in cor,nu ne lasa prada frigului,nu fii naspa ,fataaaa!O sa fie zero grade la noapte.

Eu intru in curtea cainilor ca prea i-am neglijat si   ma  joc  cu ei si ei sunt fericiti.Ele,bosumflate ca nu le bag in seama  stau atarnate.Sunt albastre amandoua si eu le iubesc de  mor,dar nu le arat,le mai las sa-si faca griji.

Aici?Aici ne atarni,in locul hainelor?

Ssstttt!E singuru geam liber si ideea cu pomul-cuier nu-i a mea,e o gaselnita,asa ca ziceti merci si nu ma dezamagiti,ingalbenindu-va!

in casa

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Şi noi şi noi …

  1. carmen zice:

    Elisa draga, asta e cea mai draguta poveste de toamna -din anul acesta!Daca nu se întâmpla chestia cu pomul-cuier as fi început sa stig in cor cu ele: si pe noi,si pe noi! Uf, bine ca s-a rezolvat! acum chiar ca poate sa vina frigul!:-))

  2. starsgates zice:

    :)Eu mai am o seară până să le aduc înăuntru.
    Mâine va fi ziua aceea.:)
    Aaaa şi e bună ideea cu cuierul!

  3. Elisa zice:

    Carmen,
    eu centrez,eu dau cu capu ha,ha,ha ce sa fac decat sa ma distrez in tristetea asta de toamna care vine 😆

  4. Elisa zice:

    Starsgates,
    astia de la meteo ne-au pacalit toata vara;numa’ de cate ori or zis ca ploua la noi si nu :)Ieri ziceau ca la noapte-i minima zero iar azi ca-i 3 si maine -3…hahaha ca-n bancu cu lupu nu mai cred si o sa vina 😦

  5. Victoria zice:

    Buna seara Elisa.Sunt minunate florile tale si merita sa stea in casa la caldura.Tot trebaluiesti vad,nu te lasi deloc.

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    buna seara draga mea:)
    Pai o sa stau acusi,cand ninge 🙂 cand bate vantul sau lapoviteaza.Maine tre sa ma duc dupa retete ca azi am gatit si eu cand fac de mancare nu maiplec si-n oras.Tu ce mai faci?Cum este acasa la tara,ati fost?

  7. Victoria zice:

    Am fost la tara sambata si am revenit dumonica la tata.Am luat masina de spalat,florile la ghiveci si alte cateva lucruri.Dar tot am mai uitat cate ceva.Mai mergem si joi ca tot avem treaba in Giurgiu si ne oprim in drum,la intoarcere.Eu acum gatesc aproape zilnic caci am 3 barbati de hranit.:) Ca doar si David e baiat mare acum.
    Te pupam si iti dorim o seara minunata.

  8. Manole zice:

    Hahahahahahaha!
    Eli draga, exact asa imi spunea si mie rodia pitica, c-o uitasem in curte!Gata, le-am bagat si eu p-ale mele…numa’ ca am facut o constatare s-au dublat, nu ca numar ci ca volum! 😀 😀 😀
    Las’ ca le sta bine acolo in cuier ! 🙂

  9. Victoria zice:

    P.S. Deocamdata este bine.Cica in apropierea sarbatorilor se fura acolo pana si porcii din curtea oamenilor,cu oamenii in casa.Cum or reusi habar nu am.Asa ca mai am o tura de conserve de luat si gata,nu le mai las nimic. :))

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    pai cum nu mai ai nimic?televizor etc…nu aveti gratii la ferestre?Doamneeee,fir-ar sa fie!Si in America lasi usa deschisa si pleci 🙂

  11. Elisa zice:

    Manole,
    lavoi am vazut ca a plouat tare de tot.Si la noi trebuie ploaie,am vrut sa fac o groapa cu harletul si nu a intrat…asa uscatura n-a fost si vad ca se acumuleaza,ceea ce-i grav.
    Cum sa nu creasca daca nu le tunzi primavara?

  12. Elisa zice:

    Petunia albastra are un parfum excelent.Ma duc din 2 in 4 minute s-o miros si daca ma apuca rinita alergica nu o sa stiu de unde mi se trage 😉 😛

  13. Ninu zice:

    Aici e inca vremea calda, de ieri a inceput sa si ploua, dar e destul de cald, nimeni nu a bagat inca inauntru florile, vecina mea are peste 40 de muscate, si sint inca afara in curte toate…sper sa mai tina asa vremea macar luna asta 🙂 anul trecut in 11 Decembrie a fost prima zi in care temperatura sub 0 grade a durat toata ziua… insa zapada nu a fost decit 3 zile groasa cam de 5 cm… copii nu au fost cu sania in zona mea cam de 3 ani cred 😦

  14. Andi zice:

    M-am pricopsit si eu cu o floare frumoasa, cadou. Habar nu am cum se numeste, cand trebuie udata, cum sa o ingrijesc 😦 Sunt distrusa! Ma holbez la ea si ma invart in jurul ei gandindu-ma cum sa nu gresesc!! Cand vin acasa primul drum il fac spre fereastra…sa pipai ghiveciul si frunzele. Nici daca ar trebui s-o alaptez n-as fi mai ingrijorata 😀
    In weekend o sa caut in atlasul botanic sa vad ce e…
    Vai de dendrologul ornamental din mine! :)))

  15. yo yo zice:

    shi eu..shi eu…

    te sarut, draga mea mami!!!

    contrastul dintre cumplita vreme de afara shi minunatele tale flori, e asha de mare..ca mi-e greu sa ma dezlipesc de aici…
    shi totushi.. trebuie!!! 😦

  16. ioana zice:

    Eliso,la voi inca nu a ajuns ploaia? La noi ploua de aseara incontinu dar nu e frig atat ca e umezeala.Foarte frumoase petuniile atarnate pe cuier.

  17. Elisa zice:

    Ninu,
    La voi e mai campie,nu uita ca eu vad muntii din balcon.Daca ninge la munte si la noi este senin atunci avem bruma si nu s-au vazut plante sa supravietuiasca.Asa ca paza buna….

    Andi,
    doaaaamnee,cat as vrea sa te ajut! Am si ras am si plans citind comentariul tau,parca te si vedeam mangaindu-i frunzele.
    Draga mea pana afli ce floare este si cum se ingrijeste nu uita ca-i vie si-i trebuie apa,lumina si caldura :)Succes mult si sa-ti traiasca si sa te bucure! Pup.

    yo yo,
    la noi este doar vant dar cald si ploaie usoara vanturata.Ce bine ca am dus florile in casa!Ma felicit de idee,altfel vantul le-ar fi rupt(pe mine de 77 de kile m-a invartit in piruiete pe strada sub umbrela,era cat p’aci sa decolez ha,ha,ha…Iti urez de acum sa-ti traiasca sotul la multi ani si sa fiti fericiti,dragii mamei! 😛
    Pup Lia draga! 🙂

    Ioana,
    noi suntem in depresiune si ca-n caldare se mentine caldura inca o vreme,dar si cand se instaleaza frigul…tot asa 😛
    Cea din stanga este LOBELIA MARE aia de-amluat-o in mai,parca…si uite ce mare si frumoasa este! Cea din dreapta este petunia albastra,tot cumparata…de fapt e indigo,cateodata 🙂

Lasă un răspuns

