20 de ani am tot ales si am ajuns aici.

O TARA NAPADITA DE BURUIENI

Sculpturile artistului Buculei din Buteni au fost napadite de buruieni


Tot ce-mi amintesc eu din ultimii 20 de ani sunt alegerile.Ne-am bucurat la primele alegeri de dupa  89 ,am sperat ca lumea s-a saturat de comunism si va alege altceva,complet altceva,asa ca mine,ca noi si ca multi.Am sperat ca  vom fi mai multi cei care uram comunismul si metehnele si ororile si palavrageala si minciuna  si fanfaronada si discursurile si inchisorile si deportarile si cozile la lapte si la portocale,dar si la paine,ca vom fi mai multi care gandesc asa ca noi,care de fapt gandesc,dar m-am inselat.

Acum ,ascultand lansari electorale imi tiuie urechile ca un hau-hau-hau….schieunat jalnic.Nu mai pot sa descifrez alt mesaj decat acela transmis de fapt: pe mine,pe mine…alegeti-ma pe mine!!!!Eu vreau,eu pot sa fiu presedintele vostru…striga magarusul simpatic.

Alegerile.Tot mai multe,tot mai dese,tot mai cu tinichelele de coada suna fals,suna gol,suna sinistru pentru mine.Clasa (hahahaha) politica doar cu asta s-a ocupat 20 de ani pe langa propriile lor afaceri si interese,cu alegerile.

Si daca am avut dreptul de a alege si daca aveam liste lungi din care sa alegem si daca nimeni nu ne-a obligat sa alegem ceva anume,atunci de ce am ajuns asa de rau?

Aud ca magarul principal care sughite cam des  ,nu de putine ori si din pomenire, vrea ani mai  multi sa  bea in fruntea tarii,vrea prelungiri si ca sa fie sigur de reusita se va repeta metoda de la europarlamentare cand „succesurile „a avut castig de cauza.

Faceti cumva ca sondajele sa nu-l mai dea favorit caci,de 20 de ani incoace,sondajele au avut dreptate.

Faceti cumva si mergeti la vot si dati-l jos pe basescu.A nu te prezenta la vot este egal cu a-l alege pe el,pe basescu.Pentru ca cei care-l vor pe el se vor duce la vot,de aceea.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la 20 de ani am tot ales si am ajuns aici.

  1. Mariana zice:

    Elisa,intra pe saitul lu’ Victor Ciutacu-acolo poti vota pe cine vrei – stiu ca nu e relevant dar totusi e bine sa-l votam si acolo pe Crin!
    Hai dute si veizi si voteaza!

  2. Elisa zice:

    Bine,ma voi duce,dar nu-i nici-o graba…graba ar fi sa se convinga lumea sa nu mai fie indiferenta,asta-i!

  3. stefan zice:

    bine la vot sal dam jos pe basescu,si?care ar fi celalat?eu cred ca romania este esuta,asateptam falimntul si dupa pote mai face ceva uniunea europeana caci noi nu am fost in stare.

  4. stefan zice:

    crinut vladut,tot acolo ajungem,ca sa faci o schimbare trebuie votat un vadim,ori la bal ori la spital ajungem oricum.

  5. Elisa zice:

    Stefane,
    vorbestiprostii,dar te iert ca nu stii ce vorbesti 🙂
    Extremismul si ipocrizia lui vadim sa fie cat mai departe de Cotroceni.Nu-ti dai seama ca numai vorba-i de el,doar latra,latra si iar latra…si te pacaleste.Ma rog,NICI VORBA!
    Crin Antonescu nu este ca cei de pana acum,este alt soi,crede-ma…ma pricep la oameni,sunt de meserie 🙂

  6. Vania zice:

    Mergem, nicio grijă!…

  7. Carmen zice:

    Este doar un banc:
    D-zeu crea tarile. La un moment dat Sf. Petre il intreaba:
    – Bine, Doamne, in toate tarile, ba ai pus numai desert, ba numai paduri, ba numai petrol, ba numai ape, dar in tarisoara asta Romania ai pus de toate, si paduri, si ape, si bogatii, cum vine asta?
    – Da, asa este, dar sa vezi ce popor asez…

  8. Elisa zice:

    Vania,
    sigur? 🙂

    Carmen,

    in timp ce-mi scriai tu comm acesta eu m-am plimbat cu voi prin gradina botanica.Minunate privelisti!

    A propos de bancul asta noi zicem”ce frumoasa tara avem,pacat ca-i locuit 😦 „

  9. gina zice:

    Bine te-am regasit (ca am avut ceva probleme cu calculatorul si inca nu le-am rezolvat) Eu cred ca in primul tur ar trebui ca prezenta la vot sa fie mare ca din primul tur se aleg „apele”, iar in cel de-al doilea daca nu avem dintre cine alege mai bine nu mergem. Asa presedintele ales va avea putini alegatori si va fi „tratat” cum l-a primit Obama pe Basescu

  10. Elisa zice:

    Gina,
    Gina….nuuuuu,tocmai ca la turul 2 nu putem lipsi,nu-i indifirent cine iese in final,aproape oricine dar nu base…plzzzzzz :((((((((
    Si compu meu e paradit,astept sa-si dea obstescul sfarsit ,e in coma dar nuprofunda 😀

  11. Vania zice:

    Sigur! De regulă, nu-s cel mai entuziast votant, dar domnul Băsescu m-a determinat să-l votez şi pe Nicolae Guţă, la nevoie, doar să nu-i mai văd mutra şi gaşca…

  12. matilda zice:

    Ai dreptate, Elisa, dacă romînii nu vor ieşi la vot, vom avea încă 5 ani dezastruoşi ! Oare ce ne-ar mai trebui ca să ne mobilizăm ?

  13. Gina zice:

    Mai vine o Gina pe la tine. Nu suntem , nici siameze, nici gemene. Eu ma duc la vot, fii sigura!

  14. Elisa zice:

    Vania,
    ca bine zici,aproape oricine este mai putin toxic si prapastios pentru tara asta 😦
    Indepartandu-l pe basescu e ca si cum ne-am purifica.

  15. Elisa zice:

    Matilda,
    dar stii ca vrea mandat de 7 ani? ceea ce se va si intampla daca va iesi 😦

  16. Elisa zice:

    Gina,
    sunteti doar tize 😀
    Asa sa faci si sa convingi cat mai multi ,caci tu chiar poti .

  17. yo yo zice:

    te sarut, draga mea Elisa!
    mare dreptate ai!!
    cea mai mare problema a noastra este absenteismul electoral…..aceasta forma de manifestare a implicarii civice a cetatenilor , ar trebui combatuta printr-o campanie serioasa de mobilizare a electoratului..
    dar, cine s-o faca?? liderii actuali fug chiar de ac aspect, deoarece lor le convine de minune situatia…absenteismul asigurandu-le succesul aproape garantat..
    ashadar, ce e de facutz?
    pai, exista solutii..tu eshti una dintre persoanele care a gasit o solutie..te felicit, pt asta!…
    fireshte c-o sa merg la vot… 😛

  18. yo yo zice:

    PS: am o intrebare…dintre cele doua doamne care poarta elegantul apelativ ”Gina”..e vreuna, acea distinsa doamna, din Iashi, pe care am cunoscut-o la un moment dat shi care-mi era f draga? daca da, sunt extrem de fericita s-o recitesc aici, la tine..shi ii transmit toate gandurile bune…daca am greshit, scuze!!!

  19. matilda zice:

    Elisa, ştiu cît eşti de ocupată, dar, nu m-am putut abţine şi ţi-am transmis o leapşă. Succes !

  20. Manole zice:

    Elisa, zici ca 20 de ani am ales si aici am ajuns…io zic ca n-am ales…si nici n-am ajuns nicaieri…

  21. Elisa zice:

    yo yo,
    draga mea facem ce putem.Eu inteleg ca lumea nu mai vrea pe nimeni,se zice ca toti au fost deja la putere si nu mai vor sa puna stampila pe nimeni,dar cand este vorba de presedintele tarii trebuie gandit altfel;nu au fost toti presedinti,iar tipul de om si politician pe care-l vom vota imi da speranta de ALTFEL DECAT PANA ACUM.ABSOLUT DIFERIT.
    Te pupsi eu 🙂 Da,este Gina,draga mea Gina si ma bucura cu prezenta ei din cand in cand 🙂

    Matilda,
    multumesc pentru leapsa:) Hai ca nu-i grea 😀

    Manole,
    daca nu ai ales fiindca nu ai fost la vot iti dau bataie 😉 iar daca nu-i asa atunci cine ti-a impus?
    Eu zic ca acest NICAIERI este o locatie a’dreaqu de imprecisa. Ma intreb doar daca de nicaieri mai se poate ajunge undeva 😀

  22. Manole zice:

    De fost am fost…de m-au facut sa ma simt penibil c-am fost…nicaieri, e in cazul de fata, tot acolo sau in acelasi loc 😀

  23. zincabeiu zice:

    Daca in ziua votului romanii vor fi responsabili, cinstiti cu sine si nelenesi, va fi bine.Daca nu…vom avea ce meritam.
    Vorba lu’ Badea, as vota s-o papadie in loc de b.

  24. „si eu cine votez??? haaccc !!!

  25. oops, l-am pierdut pe drum…:( „CU”

  26. Elisa zice:

    Manole,
    daca nu te vei duce la vot o sa mor eu.Vrei sa moara mamita? 😆

  27. Elisa zice:

    Zinca,
    din pacate,daca nu,vom avea ce merita ei care nu se vor duce,nu-i asa? :(((((

  28. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    tu tine aproape de mine,ca de acolo de unde esti tu se poate vedea eronat 🙂

  29. Manole zice:

    De dus ma duc, ca trebuie ca cineva sa puna stampile pe pereti sectiei de votare! 😀 😀 😀

  30. zincabeiu zice:

    Da, acestea sunt motivele pentru care il voi vota si eu.Vezi tu, eu sunt, structural,un om de stanga.De douazeci de ani incerc sa gasesc um om de stanga cu care sa ma solidarizez, ceva in sensul stangii franceze.N-am gasit. In schimb, trebuie sa recunosc ca guvernarea liberala a fost cea mai buna din 89 .Nu credeam ca voi spune asta despre liberali.Dar, privind la televizor jalnicul spectacol, mi-e dor de Vosganian , de d-na Campeanu, de d-l Voicu, si chiar de Tariceanu.

  31. Elisa zice:

    Exact,Zinca 🙂 Numai cine nu vrea nu vede diferenta 😦

  32. Constantin zice:

    Asa sunt de scarbit de politica incat până acum nu am comentat niciodata la postarile de gen.Insa o intamplare de dimineata merita sa ti-o relatez,sunt convins ca o sa iti placa.Fulguia usor ,era ora 9 si eu ma deplasam pe jos spre Copou.Apropiindu-ma de o intersectie(cea dintre strada O.Bancila si strada Pacurari de la Beraria veche,asta pentru cine stie cat de cat zona)vad un politist de la Rutiera agitandu-se pe un trotuar.Ma mir eu in sinea mea pentru ca masini erau putine,pietoni si mai putini,semafoarele functionau,asa ca nu imi explicam prezenta omului acolo.Ajung la trecerea de pietoni,astept sa apara verde si incep sa traversez.Precaut ca de obicei arunc o privire in stanga mea,moment in care vad un microbuz,care evident trecuse pe rosu din moment ce eu aveam verde,indreptandu-se spre mine.Grabesc pasul,ii arat cu degetul semaforul meu si atunci vad si politistul care blocase circulatia pe sensul care avea verde ca sa poata trece microbuzul si doar microbuzul pentru ca in spatele lui mai erau masini care au ramas totusi la semafor.Ma uit iar dupa microbuz,vad ca are numar de Suceava si atunci vad pe geamurile din spate niste afise mari cu Basescu si la oglinzile retrovizoare doua esarfe portocalii.Mi-am amintit atunci ca auzisem ca Basescu avea un miting in oras.Ei,si acum ma intreb eu:de ce Politia care nu ar trebui sa fie aservita politic face astfel de lucruri?De ce un politist platit din banii nostri sta intr-o zi de duminica intr-o intersectie unde da liber la trecut pe rosu doar PDL-istilor?De ce tocmai cei care ar trebui sa vegheze la respectarea legii o incalca?Daca ar fi fost vorba de alti sustinatori,ai altui candidat,ar fi procedat la fel?Doua ore mai tarziu trecand prin acelasi loc fenomenul deja luase amploare.Bravul politist nu mai prididea sa dea prioritate autocarelor de Neamt si Suceava care intrau in oras.Asa ca daca ati vazut cumva imagini de la aceasta manifestare sa stiti ca nu erau prea multi ieseni pe acolo.Cei mai multi erau adusi din judetele vecine.Dovada sta bulevardul Independentei care a fost blocat de aceste autocare.Acum ma gandesc ca e buna si o esarfa portocalie la casa omului.O legi la oglinda retrovizoare sau unde vrea muschiul tau si treci ca Voda prin loboda,ba se va gasi chiar si un politist care sa iti faca drumul liber.Personal le-as pune cate o esarfa neagra la toti sau,asa cum se obisnuieste pe aici,un stergar cu un banut legat la colţ.Si antemergatori-doi cai mascati.Atât.Aaa,era sa uit.M-AM SĂTURAT DE ROMANIA. P.S.Pe langa toate ilegalitatile care se intampla in tara asta,intamplarea mea poate parea banala.Va asigur ca nu este.Miscarile astea de trupe m-au dus cu gandul la vizitele lui Ceausescu.Sunt disperati,nu mai stiu cum sa manipuleze electoratul.

  33. Constantin zice:

    De nervi am scris l-a in loc de la dar nu mai conteaza.Daca poti te rog sa corectezi.

  34. Elisa zice:

    Constantin,
    ei uite,tocmai astea sunt unele dintre motivele pentru care copiii mei au plecat din tara.Castigau ff bine,aveau tot ce le trebuia,dar le era scarba de sistemul de (ne)valori promovat si aplicat in Romania.Platesc scump ca sa traiasca intr-o lume unde democratia chiar exista,omul chiar conteaza,drumurile sunt chiar drumuri,legile sunt chiar respectate.Platesc in sentimente.

  35. Constantin zice:

    Si ca ei multi altii si poate si altii intr-o zi.Toate au o limita.Elisa,stii sa postezi o melodie pe blog?Este de actualitate,trebuie musai sa ajunga pe blogul tau.Eu oricum am sa ti-o trimit pe e-mail.

  36. Constantin zice:

    O sa incerc ceva,daca nu merge sa nu ma injuri :)Sau poate se duce la spam.Vom vedea Victor Socaciu – Mama lorAsculta mai multe audio Muzica

  37. Constantin zice:

    Victor Socaciu – Mama lorAsculta mai multe audio Muzica

  38. Elisa zice:

    Care melodie,spune-mi si caut pe youtube si opostez,doar spune-mi la care te gandesti?Aia a Parazitilor?

  39. Constantin zice:

    Am pus si ceva de la trilulilu dar cred ca s-a dus la spam,oricum asta e melodia Victor Socaciu-Cantec pentru mama lor

  40. Constantin zice:

    Scuze,nu am stiut.Oricum pentru ei si mama lor ar mai merge o data 🙂

  41. Elisa zice:

    Comstantin,
    iti multumesc mult pentru pozele/florile minunate din Iasi pe care mi le-ai trimis.Sunt superbe!Oameni gospodari au facut asta si restul au respectat,asta-i mare lucru.Multumesc tare mult.
    Despre melodia asta sa stii ca acum ma simt obligata fata de mine si fata de altii sa merg pe mana lui Crin Antonescu.Stiu ca el este altfel decat toti ceilalti,el este ultimul meu garant al respectarii legii in tara asta,iar eu nu pot sa renunt,fiindca nu MAI pot ca sa renunt,sa nu am sperante,sa nu doresc schimbarea mizeriei morale improscata chiar de sus dela varf.
    Se poate ca totul sa se schimbe,chiar brusc,dar cu nimeni altul nu s-ar putea asta fiindca toti ceilalti au in spate doar VORBE si nu fapte.Il creditampe Antonescu.Este singura sansa.Doamne-ajuta!

  42. Constantin zice:

    Cu multa placere.Ma bucur si eu cand pot sa fac cuiva o bucurie cât de mică.

  43. gina zice:

    Probabil ca politistul avea misiunea sa nu lase microbuzele/autocarele „portocalii” sa se adune la semafor nu pentru simplul motiv ca sa ajunga mai repede la destinatie ( Piata Unirii)ci mai degraba sa nu se adune prea multe si sa vada lumea ca sunt adusi simpatizanti sa umple piata. M-am mirat cand am vazut la tv ca s-au adunat atatia simpatizanti din Iasi cu sepci sau esarfe portocalii mai erau e drept si unii care strigau HUOO! daracum „misterul” e lamurit.
    Suntem ce-i drept in tara asta multi scarbiti si plictisiti de politica dar Da Doamne ca pe 22 nov. sa se gandeasca toti sa se duca la vot :)) cred ca nu va mai fi nevoie de turul doi.
    Cred ca si-a taiat craca de sub picioare (cam subreda e drept)cu ce-a spus aseara la Iasi si anume ca desi nu-si doreste(hmm) alegeri anticipate se va ajunge acolo. Cred ca mai mare belea decat aceasta nu poate fi pt. Romania (pe timp de pace ma refer). Pt. ambitia unui ins sa avem toti de suferit dupa un an in cre nu s-a facut nimic (doar s-au vanturat niste tite pe la turism)…
    Am avut azi in schimmb si o bucurie:) Desi parea o utopie ( dupa sotul meu) parerea expusa de mine acum cateva zile s-a confirmat intr-o afirmatie a lui Crin si anume de a coaliza cu Sorin. Eu banuiam ca Sorinel e „iepurele” cum se spune la cursele de alergari, dar nu am prea avut „adepti” . Banuiesc si cine il sustine si sper ca de data asta sa reuseasca (la sustinator ma refer) pt. ca a demonstrat ca poate si sa faca nu numai sa promita.
    Eu inca mai cred ca peste 3 saptamani tinerii sa mearga la vot sa nu lase pe altii sa voteze in locul lor asa cum s-a intamplat pana acum, iar parintii si bunicii sa voteze gandindu-se mai mult la copii si nepotii lor..

Lasă un răspuns

