Prăjitură cu piersicile din urmă

din varful pomului

in tava unsa

2 compozitii

*  7  galbenusuri frecate cu 7 linguri de zahar 20 minute si apoi cu 1 pachet de unt si 7 linguri de faina.

*  7 albusuri cu putina sare si 1 lingura de apa batute spuma.

Se amesteca aceste doua compozitii si se toarna peste fructe in tava.Se coace in cuptor preincalzit la 180 de grade.Se rastoarna imediat ce s-a copt pe o alta tava(lasa zeama) si dupa ce se termina aburii se pudreaza cu vaniliat si zahar.Eu am uitat sa-i pun praf de copt insa a crescut si asa,dar reteta este cu praf decopt stins cu otet sau zeama de lamaie si pus in prima compozitie.

jumatate tu-jumatate eu

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, Retetele mele, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Prăjitură cu piersicile din urmă

  1. germineza zice:

    ce bine arata

  2. Victoria zice:

    Of ce pofta mi-ai facut.Si eu nu pot sa fac nimic caci tocmai mi se termina butelia iar sotul meu a intrat de servici dimineata,asa ca trebuie sa astept pana maine dimineata,ca trebuie sa imi ajunga sa incalzesc mancarea si laptele pentru David.:(
    Sau…poate ies afara(pe timpul asta ploios si urat) si fac la cuptorul cu lemne 🙂

  3. Elisa zice:

    germineaza,
    nu prea aratabine dar este gustoasa 😀
    Bine-ai venit la comentarii!Ma bucur ca ai hotarat sa spui o vorba 🙂 Duminica placuta tie si Lui Dumnezeu!

  4. Elisa zice:

    Victoria,
    draga si scumpa mea,dar se face atat de repede,nici jumatate de ora,practic in 20 de minute este in cuptor,iar in 30 deminute …coapta.O poti face cu orice fel defructe,absolut cu orice.Dar sa ungi tava cu 200 g margarina si sapui inainte hartie de copt,daca ai.Eu iar am uitat,daca nu-s obisnuita cu asta…
    Sa te odihnesti daca ploua.Si la noi a plouat ieri,a burnitat dimineata,inca sunt in capotel peste pijamale,la cafa mea de…jumatate 😉
    Te pup si o sa-mifie dor de tine,parca ai pleca de la mine,poate n-o sa mai ai timp sa stai pe computer,ceea ce s-a vazut in ultimele doua,trei saptamani…dar iti urez mult noroc in perioada urmatoare,sa ai parte de bine,sa nu te supere nimeni si sa fiti fericiti!
    Cine ramane sa vada de casa dela tara?

  5. zincabeiu zice:

    Frumoasa prajitura , si buna.Dae cel mai mult imi place expresia ” piersicile de pe urma”.

  6. zincabeiu zice:

    pardon: ” piersicile din urma”, caci ” de pe urma” inseamna cu totul altceva, ha,ha,ha.

  7. Elisa zice:

    Zinca,
    pai asa fusese,tot veneau,tot veneau,din august se coceau si iata,acum sunt cele din urma 🙂 Ai dreptate,e altceva,cand eram copii mergeam la Teremia,in podgorie si culeageam strugurii de pe urma.

  8. mariana zice:

    abia azi team descoperit incerc si eu reteta da nu mai am piersici,am bolta plina de struguri’TATA OII’ scot samburii,sper sai placa nepoatei mele ,vine in permisie, e la liceul militar.

  9. Elisa zice:

    mariana,
    bine faci,pune multi struguri si boabele taiate in doua,mai ales ca ai din aceia cu bobul mare.Sa te bucuri de prezenta fiicei tale ,da…sa te bucuri 🙂

Lasă un răspuns

