Gogoşari în sos-reţetă ilustrată

gogosarii taiatidupa 25minutesosul

in cuptor

gogosari cu sos-reteta de la ZincaBeiu

compozitie

*5 kg.gogosari taiati fideluta,

* 1/2 l.ulei,

*1/2l otet,

* 10 linguri zahar

*sare,piper boabe,dafin,

* 1 borcan de 400 gr.pasta de tomate.

Preparare


Se fierb toate ,pana-si schimba gogosarii culoarea.Fierbinte de pe foc se pun in borcane fierbinti, cu tot cu zeama, se capacesc si se acopera cu paturi de lana.

Am preparat jumatate de portie.

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, Retete de la vizitatorii mei, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Gogoşari în sos-reţetă ilustrată

  1. Constantin zice:

    [img]http://www.getsmile.com/emoticons/funny-smileys-68129/lick%20lips.gif[/img][img]http://www.getsmile.com/emoticons/funny-smileys-68129/clap.gif[/img]

  2. matilda zice:

    Arată foarte bine gogoşarii, iar gustul este minunat !
    Elisa, îţi mulţumesc pentru postarea documentată despre arborele de jad, eşti o scumpă ! Am aflat lucruri noi de care voi ţine seama. Duminică frumoasă !

  3. zincabeiu zice:

    Elisa, nu mi-am dat seama ca ar putea fi mai dulci decat normal.Asta , poate si pentru ca imi plac dulciurile. E o muratura usor de facut si foarte gustoasa si chiar rafinata.

  4. Elisa zice:

    Constantin,am vazut,ti-e pofta si ma aplauzi,ha? 🙂

  5. Elisa zice:

    Matilda,
    eu iti multumesc fiindca asa am aflat si eu…ai vazut ca am 2 bonsai si nu stiam cum ii cheama daca nu maintrebai tu.Nici nu stii cat de important este sa ma intrebati si voi cate ceva ,ca altfel ….

  6. Elisa zice:

    Zinca,
    vom vedea cand deschidem borcanul.Imiplace sa incerc ceva nou,macar in materie de culinar 😆

  7. g1b2i3 zice:

    Buna dimineata,Elisa!harnica esti ca de obicei si ne incanti cu bunatatile pregatite de tine.Cand ai timp de toate?
    Esti o femeie vrednica,cum se spune la noi si te felicit!
    O duminica minunata!

  8. Elisa zice:

    Buna ,draga mea Gabi 🙂 Sa stii ca nu pun tot ce fac pe blog,ar fi culmea… si nu stiu ce vi se pare voua ca fac,ca am cam terminat cu munca,acum maiputin,asa ca sa nu uit ha,ha,ha!
    Duminica frumoasa iti doresc si eu 🙂

  9. Victoria zice:

    Pfff,si am uitat sa fac si eu din asta.Acu am terminat cu gogosarii si am facut deja atat de multe conserve incat vreau o pauza.Si,oricum,nu mai am nici borcane.Le-am umplut pe toate. 🙂
    Sa ne spui cum este.

  10. Elisa zice:

    Sigur c-o sa spun si cred ca o sa fie buni,dar eu n u deschid curand muraturi,pana mai sunt legume proaspete eu nu deschid muraturi,asa m-am obisnuit si poate de aceea mie-mi raman de la un an la altul 🙂

  11. Elisa zice:

    Nu am mancat in viata mea ceva mai bun decat aceasta…acest… nu stiu cum sa-i zic caci nu-i muratura,nu-i nici sos,este un fel de mancare ,grozav de buna.
    Am tot scris pe la comentarii cand am deschis borcanele,cred ca nici Zinca,draga mea Zinca,nu le-a citit.Azi,dintr-o pura intamplare(caci trebuia sa fim altundeva) voi prepara din gogosarii stransi,dar am si ardei care-s grasi si seamana cu gogosarii,asa ca ma duc sa cumpar o cutie de pasta de rosii si purced la lucru.
    Azi dimineata am dus la rece 9 borcane de rosii mici conservate ca si compotul,dar fara zahar.
    Dragi prieteni va doresc o saptamana cu bucurii si impliniri !
    Pe curand 🙂

Lasă un răspuns

