Incepe toamna

arcadepeisaj

ionatanul

suspendati

vedere

mere

toamna

dovleac

piersici

piersic

struguri suspendati

marul

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Incepe toamna

  1. Manole zice:

    Ce mere frumoase ti s-au facut anul asta!
    Modelul de piersici, il astept si eu de la anul, sper ca macar una sa-mi faca! 😀

  2. starsgates zice:

    Văd că ai aflat loc dovleacului la metru.:)

  3. Elisa zice:

    Da,merele sunt mari fiindca sunt lutine,asta-i regula in general la fructe,multe in pom si mici,rare si mari,insa sunt si stricate care cad si le arunc.
    Mie mi-au facut cateva si anul acesta aceia din seria respectiva.Te rog sa faci rost de ingrasamant natural(de cal,de regula) si sa sapi nitel pe langa ei si sa pui un strat gros de gunoi din asta de care zic si peste el poti acoperi cu pamant afanat.Ploile si zapada vor duce la radacini hrana de care au nevoie pomii.Apoi vor face sifructe 😀
    Manole,ce maifaci? 🙂

  4. Elisa zice:

    Starsgates,
    tarziu de tot au rasarit trei fire langa marul de vara si le-am condus,insa vad ca nu se ingroase lunganul si daca da friguul se duc frunzele… 🙂

  5. Mariana zice:

    Elisa!Elisa: ai citit: declaratia de scirba-care a aparut acum citeva momente pe saitul lu’ Victor Ciutacu – adresata presedintelui Baselu – pardon Basescu!!!
    Astept reactie de la tine!hai ca te-am provocat!

  6. Elisa zice:

    Mariana,n-am citit dar nu-i tarziu.Insa eu am alta opinie,eu asface asa in locul lor,nu as mai zice nimic de el si de ea ci de cei pe care as dori sa-i promovez,de cei in care mi-as pune speranta.Ma rog,asta-i opinia mea ,ca i se face reclama inversa decat se sconteaza.
    Nu m-ai provocat,nu sunt o impatimita in afara de …ale mele,restul din cand in cand cand este musai,asa cum am mai spus 😀

  7. yo yo zice:

    am luat cateva piersici…sunt preferatele mele…
    plus ca, fructele”de furat”,peste gardul vecinului, sunt cele mai gustoase 😆

    vazand minunatele imagini..nu-mi ramane decat sa oftez ..shi sa sper la ziua cand voi avea casa, curtea, gradina mea..shi apartamentul meu de bloc, va fi o amintire.. 😉
    o zi buna, draga mea!!!

  8. gina zice:

    In gradina ta toamna are ceva aparte, nu e numai bogata ci si frumoasa. Bine ca meritul este si al fotografului 🙂

  9. Elisa zice:

    yo yo,
    cu tot dragul,tot ce-ti doresti si ce pacat ca numai asa gustate din ochi 😦
    Sa va ajute Dumnezeu sa va impliniti dorinta,nu zic vis ca uneori visele raman vise,dorintele insa sepot transforma in realitate.Te imbratisez cu drag 🙂

  10. Elisa zice:

    Gina,
    spune-mi daca par ireale pozele mele,ca eu m-am obisnuit cu ele asa si…desi umblu doar la contrast iar de ceva timp si la culoare,ma transporta pe mine intr-o lume fantastica 🙂
    Te pup,draga mea 🙂

  11. Dumi zice:

    Elisa, vin cu precizari despre plante crescute la lumina artificiala in ghiveci. Nepotul meu din PA a crescut rosii si vinete in camera lui la modul urmator: A insamantat in Februarie. Lumina artificiala a tinut-o toata noaptea cu un timer, iar ziua plantele au avut doar lumina naturala. Le-a facut polenizare artificiala si a obtinut rosii si vinete. Deci ai si varianta asta. El a spus ca la anul va incerca si din Ianuarie.

  12. Dumi zice:

    PS. Despre becuri astept un E-Mail. Cred ca e impurtanta si cantitatea de lumina

  13. matilda zice:

    Foarte frumoase poze ! Toamna e regina culorilor…

  14. Victoria zice:

    Foarte frumos.La mine s-au terminat deja toate fructele.Am inceput sa defrisam.Am curatat o parte din teren,am taiat vreo 2 pomi uscati,am cules si toate legumele si acum mai avem de curatat terenul in intregime,de arat,apoi sa pun si eu arpagicul si usturoiul(dar asta in Octombrie),si cred ca intr-o saptamana suntem la Bucuresti.
    P.S.Arata superb marul tau.

  15. zincabeiu zice:

    Fructele in pom sunt marturia ca Dumnezeu nu ne-a uitat.Si mai sunt si estetice! Estetica absoluta!

  16. carmen zice:

    Buna Elisa,
    nu credam ca ai timp sa ma citesti, acum cu atata treaba in gradina ta de vis! Multumesc.
    Si eu te ciesc si chiar voiam sa te contactez. In legatura cu muscatele…eu le pierd iarna si cumpar altele primavara…alti bani-alta distractie. Daca metoda de hibernare e si pt. incepatori in horticultura, poate ai timp sa-mi mai explici odata…:-)
    Iti doresc un frumos inceput de toamna.

  17. Elisa zice:

    Zinca,
    da,asa este,pe noi chiar ne rasfata in fiecare an.Cel putin parul nu a facut pauza in niciun an de 25 de ani.Nici nu stiu de unde-si ia hrana ca in ultimii ani nu i-am pus decat apa,pe seceta asta.

  18. Elisa zice:

    Dumi,
    nu vreau sa cresc plante in casa,imi ajunge perioada de primavara pana toamna si produsele imi prisosesc;era vorba de pastrarea in conditii bune a florilor pe timp de iarna.
    Ce-i cu becurile.nu am neclaritati.Tu ce faci?Faci analiza morfologica pe frazele mele?Eu zic sa iei din ele doar umorul din subsidiar

    Matilda,
    asa este,abia incepetoamna sa picteze natura

    Victoria,
    vad ca-i mare graba la voi.Spor la treburi si planurile sa sedesfasoare dupa cumvile-ati facut

    Carmen draga,nu am experiente reusite la muscate,dar daca ai din acelea obisnuite ele se pastreaza la rece,intuneric si cu fff putina apa,0 data pe luna,de regula inpivnite.Astea ale mele trebuie sa stea si iarna lalumina ca nu au nevoie de perioada de odihna.Daca le tii totusi in casa la lumina iarna,la temperaturi mai mici de 20 de grade si udate mai rar cred ca rezista.

  19. Elisa zice:

    Da,CELLA,din pacate,da 😀
    Iti doresc o toamna frumoasa,azi este echinoctiu de toamna 🙂

  20. gina zice:

    Draga Elisa, pozele tale sunt atat de reale incat parca si simt mirosurile de piersici, mere, ce sa mai spun de flori 🙂

  21. Elisa zice:

    Gina,draga mea,asa si sunt,dac-ai sti cat de parfumate si suculente sunt piersicile!Eu,dac-as fi tanara si as avea pamant as face o livada numai cu piersici din acestia(care nu-s din altoi,ci din sambure) si as pune pe piata un fruct minunat dulce,zemos,frumos colorat si foarte foarte gustos 🙂
    Numai cand ma gandesc la nectarinele pe care le-am cumparat eu iarna sau cand nu am fructe de-ale mele,ca erau ca si castravetele…doar frumusetea e de ele…Gandeste-te cum ar fi sa avem in locul lor fructe din astea de-ale mele…
    Multumesc draga Gina,ma bucur 🙂

Lasă un răspuns

