Muşcatele curgătoare, în curte

IN GARDUL INSORIT

IN GARDUL DE LA CAINI

IN GARD

MUSCATE

DIN TREPTE

MAJORITATEA ALBE

ZECI DE RADACINI

TREBUIE MUTATE

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Muşcatele curgătoare, în curte

  1. starsgates zice:

    Mai au un pic de stat afară.
    Ce păcat!

  2. Elisa zice:

    Starsgates,de ce pacat?Si inauntru o sa fie bine,nu le voi mai tine la rece ci la 15 grade,sper sa am loc pentru toate.

  3. STEAN zice:

    la mercurea ciuc si intorsura buzaului a fost zero grade asa ca!eu am facut un solar nui mare dar suficient,am pus salata,ce altceva mai pot pune,tinand cont ca aici temperaturile coboara foarte rar sub zero grade.?

  4. starsgates zice:

    Să ai grijă să nu facă purici! Am observat că nu le place nici dacă e foarte cald.
    Maică-mea le ţine pe un hol.

  5. STEAN zice:

    aaaa si altceva,poze pot pune si eu aici?stiu eu poates de folos cuiva?

  6. Elisa zice:

    Stefan,
    de prima data am crezut ca te-ai intors acasa in Ro si aici vrei sa semeni,apoi m-am prins,ha,ha,ha!Pai,poti semana tot ce se seamana toamna si pe la noi,salata,spanac,ceapa de arpagic,usturoi.Bineinteles ca la noi astea toate raman doar radacinile in timpul iernii si la primavara dau din ele si avem dinvreme ,pe cand altii abia seamana,noi culegem.So,la tine, daca zici ca ti-ai tras solar,astea toate o sa creasca in timpul iernii si o le mananci proaspete :).Cam astea,poate si varza chinezeasca,aia asa lunguiata,pentru salate.Patrunjel pentru frunze si alte mirodenii,de pe acolo,specifice locului.
    Draga Stefan,poti pune si tu poze aici,la comentarii cu link,iar daca vrei sa fac postare pentru a pune pozele tale intr-un articol trebuie sa mi le trimiti mie pe mail si apoi le postez eu sub titlul Gradina lui Stefan din….
    OK?Cu mare placere le voi posta,doar sa mi le trimiti ,ca ai adresa mea de mail,nu?:)

  7. Elisa zice:

    Starsgates,
    da,am grija,multumesc 🙂 si eu o sa le tin pe hol ca-n camere nu ma apuc sa gauresc peretii pentru a le suspenda 🙂

  8. Victoria zice:

    Trebuia sa mai rasfoiesc pe aici inainte sa ma apuc de treaba ca mi-e tare dor de tine.De cand au inceput sa se coaca toate odata prin gradina,nu prea mai am timp mult liber.
    Dar ,in curand(1-2 saptamani) ma voi muta in Buc. la tatal meu ,ca sa am grija de el pe perioada iernii,si atunci nu voi mai avea chiar atat de multe de facut……sau ,cel putin,asa imi inchipui eu. 🙂
    Foarte frumoase muscatele.

  9. Elisa zice:

    Victoria,
    doamne ce de noutati!? Te muti singura,cine vede de casa si de toate conservele ce le-ai facut?Nu mai bine il aduci pe tata la voi?
    Asa este si la noi s-au copt toate deodata.In alti ani luam perele semicoapte,le tineam in lazi in camara si pe dulapintr-o camera si se coceau pe rand,le consumam.Acum mai toate le-am aruncat ca s-au flescait.Intr-o zi am vazut galben in tot pomul,le-am luat dar nu se tin.N-am facut nimic din ele 😦
    Toate planurile sa ti se implineasca,draga mea 🙂

  10. MARINELA TIRON zice:

    si eu am de citiva ani buni aceste superbe flori si le-am inmultit singura problema mea e udatul – cum se procedeaza ca sa nu putrezeasca planta.

  11. Elisa zice:

    MARINELA TIRON,
    nu le place apa multa,le place inghesuite,adica mai multe radacini in spatiu mic si acum ca-s afara si este cald eu le ud zilnic sau la 2 zile,iar in casa,depinde,poate mai rar.Alor mele nu le putrezesc niciodata radacinile,inseamna ca tu lasi apa sa balteasca ceea ce nu-i bine.Verifica totdeauna daca apa a ajuns in farfurioara si dupa ce se scurge o arunci,sa nu stea ghiveciul in apa.Cam asta e.
    Bine-ai venit in spatiul meu virtual si te mai astept si cu idei si sfaturi,daca esti pasionata de flori si de ingrijirea lor 🙂

Lasă un răspuns

