Cu dragoste

rosu

trandafirii

rose

trandafir

drag

gradinuta

trei

peisaj

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cu dragoste

  1. yo yo zice:

    pf..doar ce uploadasem shi eu nishte trandafiri, special pt tine, in semn de bun venit..dar acum..cand vad raiul din gradina ta..ai mei parca palesc…

    spune-mi, te rog…sunt din soiul ala, catifelat..cu miros extraordinar???
    sunt innebunita dupa ei ..
    pe 3 octombrie sunt nasha..la o nunta..shi am comandat toate florile, naturale ( buchetul miresei, florile de pus in piept, lumanarile, aranjamentele florale in restaurant)..shi..ghici…trandafiri albi shi roshii 😛

    no, gata pauza de cafea..ma intorc la ”camareala” mea… 😆
    o zi cu spor, draga mea! te pup!

  2. Amalia zice:

    Draga Elisa ce dor mi-a fost de blogul tau minunat! Ah, trandafirii rosii ce splendori!
    A fost o vacanta deosebita, am colindat prin Verona, Padova, Brescia si Venetia, apoi ne-am odihnit o saptamana la Marea Adriatica in Lido di Jesolo. Acum, am revenit la ale noastre si eu am ramas in urma cu proviziile pe iarna, azi am pus pastai la congelator (5 pungulite)iar luni vreau sa pun si eu bulion. Te imbratisez cu drag si iti multumesc de sfatul dat cu privire la busuioc.

  3. Elisa zice:

    yo yo,
    da,sunt catifelati si parfumati,am facut din petale dulceata si mirosea in toata casa ca in rai 😛 (de parc-as sti cum miroase in rai 😉 )
    Nasa,sa traiesti si sa-ti traiasca finii!Si distractie faina,normal 🙂

  4. Elisa zice:

    Amelia,
    asa este,plecam in concediu si apoi ne este dor de casa.Cateodata ma gandesc ca acesta este motivul principal pentru care plecam ,cateodata, de acasa.
    Chiar?Si de blogul meu ti-a fost dor?Incredibil! Multumesc draga Amelia,tie ti-am spus cum sa faci cu busuiocul dar crezi ca eu am facur?Nici nu i-am tuns sa-i pun la congelator asa ca verdeata,inca…nu stiu ce mai astept,poate seminte,dar am atatia incat…. 🙂
    Te imbratisez si-ti doresc toate bune! 🙂

  5. Amalia zice:

    Elisa esti o dulce! Asa este oriunde m-as duce mi-e tare dor de casuta mea… aici am multe amintiri frumoase si Fericirea insasi e in casa mea.
    Azi pun bulionul si am primit si eu multe pere (dar sunt cam moi) nu stiu ce sa fac cu ele…poate fac o prajitura
    Iti doresc spor la treaba si iti raspund aici ca eu am avut impatiens 2 ani de zile si in balconul inchis au rezistat pana in octombrie.
    Te sarut cu drag!
    PS: numele meu e AMALIA

  6. Elisa zice:

    Amalia,
    scuze,iata ca si facut=facur pe tastatura mea,cand constat corectez,cand nu,vai de mine,ramane gresit si-mi pare rau.Dar ce vad?am repetat greseala?Ufff…asta e,ai dreptate,este si Amelia chiar in blogroll,scuza-ma te rog 🙂
    De ce numai pana in octombrie?de frig,chiar daca este balconul inchis nu este incalzit si sub 12 grade nu-i place .
    In ghivecele cu plantele mari au aparut multe plantute mici.Am vazut ca nu pot sa iau de la ele seminte fiindca se scuipa si nu le prind inainte de asta,dar uite ca in pamantul din ghivece au rasarit.O sa le scot si replantez in ghivece ,singure,sa vad daca iarna,in casa se vor dezvolta.Desi,am atatea pe care trebuie sa le duc in casa la iarna…n-ai cumva o sera de imprumut? 😉

  7. Amalia zice:

    Sera nu…din pacate… insa am pivnita si poti aduce plante daca le place la intuneric (cacutsii indeosebi). Cu mare drag as vrea sa am impatines (ca sunt florile mele preferate de vara) si mai ales ca in acest an nu am cumparat. Oare petuniile vor rezista peste iarna? Imi poti da un sfat? Mersi!

  8. Elisa zice:

    Am glumit cu sera.Pivnita avem si noi dar eu am flori care trebuie sa stea si iarna la lumina,muscatele astea curgatoare,impatiens,leandrii,lamaiul,mandarinul nealtoit,palmierul,orhideele acelea de le zice popular limba soacrei,offf si multe altele,chiar si cactusii eu ii duc la lumina.La intuneric o sa stea doar hortensiile,zephirantes si cam atat.
    Petuniile daca le scurtezi,le tunzi si nu au insecte si fainare poti sa le tii in casa,doar ca nu stiu daca le place schimbarea de climat,de afara in casa.Eu le les pana ingheata si nu le duc in casa.Intr-un an sotul meu le-a dus in casa insa in pivnita,el nu stia ca nu-s perene,eu eram plecata din tara di septembrie si asa..cand am revenit primavara nu mai erau aspectuoase si le-am aruncat.Deci,incearca si vezi,nu ai de pierdut ,sunt sanseegale sa le pierzi sau nu 🙂
    Cu tot dragul. Pa!

  9. Amalia zice:

    Stiu si eu ca ai glumit Elisa draga…insa eu am oferit pivnita mea cu tot dragul (chiar daca am glumit si eu). Nu mai avem cactusi insa cand avam si ii tineam in pivnita infloreau mai repede (nu stiu daca este o regula). Voi incerca sa pastrez petuniile, daca nu voi reusi imi va parea rau, insa eu in casa nu prea am loc sa le tin.
    Vroiam sa te intreb de hortensii. Am plantat la mormantul soacrei mele (Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace!) acum o luna o hortensie (cu 5 flori mari roz) primita intr-un ghiveci.Asa ca nu v-a rezista acolo iarna? Cum sa procedez? Multumesc mult si iti doresc sa ai loc iarna pentru toate florile tale ca sunt asa de minunate!

  10. Elisa zice:

    Amalia,
    eu am si o hortensie in pamant si ramane acolo pe iarna de zeci de ani si nu face flori,dar nici nu ingheata,asa ca celelalte le-am scos acum cativa ani,le-ampus in oale sparte si ele au inflorit.Acum,nu stiu ce sa zic,poti s-o lasi acolo,dar in zona esti se face ger tare,ca la noi erau si -25 grade Celsius si nu au inghetat,deci rezista,insa iti spuneam ca nu infloreau pana nu le-am mutat in oale si dus iarna in pivnita.Faci cum crezi 🙂
    Dumnezeu s-o odihneasca pe soacra ta!

  11. Amalia zice:

    Multumesc Elisa, joia trecuta s-au implinit 40 de zile de cand soacra mea s-a mutat la Domnul. Voi vedea si cu hortensia ce va fi, iarna trecuta nu a fost asa de frig, nu stiu ce iarna ne asteapta acum.
    O zi buna si multumesc mult de sfaturi!

Lasă un răspuns

