Salata -reteta de la Jamie Oliver

Mi-am semanat salata verde .Am cumparat destule piersici si nectarine in lunile cu salata in gradina si iarna,cumparand si salata din piata.Acum am piersici,multe ,multe si bune,bune,doar salata lipsea.A crescut,asa ca o raresc si daca mai ramane si pentru primavara…cine stie daca mai traim  pana atunci  😦

SALATA VERDE

reteta lui Jamie este aici,cu pozecu tot,http://elisagradinameadevis.blogspot.com/2008/05/salata-de-la-jamie-oliver.html

ramura

UpDate:

Nu stiti  ce  bunatate  este  mancarea asta.Nu se scoate nimic din reteta,nu se adauga nimic,doar asa este delicioasa si un fel de mancare sanatos.

CU PIERSICI DE LA MINE

si acum …gata.Pofta buna!

BUNATATE

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Salata -reteta de la Jamie Oliver

  1. SuKăRiT zice:

    Olteaca, şi-o notat în grabă. De mirare! Numa’ dacă dau deoparte frunzele şi fructele rămâne ceva ce-aş mânca. Aşadar, m-o pus (taaare rău! :)) ) pe gânduri: la cine s-o gândit ea, când şi-o luat notiţe?! 😛

  2. Elisa zice:

    Sa stii ca Doamna Olteanca are invitati,precis 😉 Eu asta am pregatit pentru musafiri 🙂

  3. Mariana zice:

    As face-o dar as inlocui mazzarela cu altceva-am cascaval-voi trage dire subtiri-desi tu spui ca nu se scoate-nu se adauga!hi,hi(nu preferam mozzarela)ca in rest am:nectarine+salata….etc.!pa,pa

  4. Ninu zice:

    Nectarinele sint tare bune, piersici nu pot atinge ca ma irit tot numai cind le vad, daca sint curatate de coaja de altii mai merge, dar mai nou consum doar nectarine, imi plac si la cuptor cu friptura de raţă :)… Salata asta arata superfain si banuiesc ca e si buna daca e reteta lui Oliver, personal imi place muuult mai mult nevasta lui cum arata, decit retetele, dar asta tine si de educatie, am fost o familie conservatoare…pina la 14 ani am mincat mai mult mămăligă cu lapte şi slană cu ceapă 🙂

  5. Elisa zice:

    Draga…daca umblam prin internet si asta nu ne ajuta sa ne imbunatatim viata,se zice ca umblam dijaba 🙂
    Nici eu n-am mancat asa ceva la mama,te asigur,insa dupa vacantele de vara cu sunca(jambon afumat) care avea de-o palma slanina,cea mai buna slanina si cu rosii si ardei luam cateva kile de ajunsesem toamna frumoasa solduroasa(eu fiind subtirica de felul meu).
    Ia-ti manusi si curatati-le singur de piele,asta-i problema? cu ochii-nchisi,poti? 😛

  6. Elisa zice:

    Mariana,treaba ta,poti pune ceva care se desface in fasii subtiri,am vazut ca si mozarella uscata se poate desface tot asa in fasii.Dar ce ai,bre,cu mozarella,nu-ti place?
    Dar uite,azi nu mi-a placut asa de tare fiindca fata care mi-a feliat sunca nu a feliat-o suficient de fin(trebuie sa veziprin ea,asa de subtire feliata) si i-a schimbat complet apetisanta mancarii,crede-ma.Sunt niste chestii pe care unii le numesc secrete culinare de care daca nu tii cont nu iese asa cum ii iese autorului,de aceea unii spun ca nu le place ceea ce altora leplace la nebunie,ma intelegi?
    Deci,retine,sunca de la Elite,sunca de praga,feliata ffff fin,asa ca sa se si destrame,nu ca pentru sendvich.Pe mine macunosc fetele de la Popa,marketul de unde cumpar si stiu ce trebuie sa faca,ieri insa era alta fata si nu mi-a aratat ce si cum taie,doar acasa am vazut ca nu-i ok.Daca ai taietor de sunca acasa ia-ti bucata si fati-o asa cum zic,altfel o sa spui si tu ca eu vorbesc baliverne… 😦
    Mai e ceva,nectarinele alea tari ca bombele si fara dulceata nu-s bune.Cam astea-ar fi secretele retetei si iata ca tie ti le-am zis ha,ha,ha!

  7. ioana zice:

    Fac si eu reteta pentru ca sant deschisa la tot ce e nou dar in loc de mozarella am sa incerc cu zamachise (branza dulce de vaca)si nu cred ca no sa iasa buna.se desface in fasii daca o presezi bine si iese tot zerul din ea.

  8. Elisa zice:

    Bine.Eu nu stiu cum este acea branza dar iti dau ….dezlegare la branza de vaca…cum i-ai zis,ca nici nu auzii de ea 🙂

  9. ioana zice:

    imposibil sa nu fi mancat Eliso dar la tine probabil ca se chiama altcumva.Da sfoara printre toti prietenii si imposibil sa nu stie nici unul de ZAMACHISE.Se pune laptele crud la prins iar dupa ce se prinde si se smantaneste se pune pe foc la incalzit si se pune la scurs de zer intr-un tifon vreo doua zile,deci branza naturala degresata de vaca.

  10. Elisa zice:

    Adica o faci tu? Si atunmci de ce se numeste asa de bizar? ha,ha,ha

  11. ioana zice:

    eu nu o fac Elisa o iau de la aceiasi nana din piata de cativa ani ca nu de la toate e buna dar asa se cere in piata „NANA ZAMACHISE AI?

  12. Elisa zice:

    ma uit pe net sa vad ce se spune…
    Eu faceam branza din asta dar fara sa degresez iaurtul,se prinde laptele si cand este inchegat il strecor in tifon si se scurge inca o zi.Asa…trebuie degresat deci…sa nu nesclerozam vasele,am inteles 🙂

  13. ioana zice:

    dECI ELISA SMANTANESTEL ca e bun degresat.

  14. Elisa zice:

    ok,Ioana,asao sa fac 🙂

  15. mona zice:

    SAMATIŞE=LAPTE DULCE PRINS
    iar ceea ce branza de vaca strecurata prin tifon se numeste SCOACA -in Bihor…
    Oricum sint bune si una si alta, de oriunde ar fi si oricum s-ar numi…

  16. zincabeiu zice:

    Nu zic nu, banuiesc ca-i buna.Da’ prea-i la moda, Jamie asta…
    Pe timpul lui Ceausescu, cand nu gaseam mai nimic, asa faceam si noi branza de vaci in casa.Slava Domnului ca gaseam iaurt(daca ne sculam la 5 si puneam plasele cu sticle la coada, ha,ha,ha)
    Eu am o teorie: se poate manca orice cu orice.Rafinamente frantuzesti nu prea am.Dar iti recomand doua carti de Michael Onfray:”Pantecele filozofilor-critica ratiunii dietetice” si „Ratiunea gurmanda-filozofia gustului”.Docte, dar sprintare si pline de umor sanatos.

  17. Manole zice:

    Arata tare bine. Si da, merita incercata 🙂

  18. Ninu zice:

    Nu pot sa le curaţ cu manusi ca ma irita puful doar cind il vad 😦 iar daca le curat cu ochii închisi ramin fara bunatate de degeţele 😦 🙂 🙂

  19. Elisa zice:

    Ninu,
    haidi bre c-am glumit 😆
    Acum serios,le oparesti in apa clocotita,se ia pielea ca de pe rosii si racite,le scoti samburii si le pui in salata lui Jamie 🙂 E mai complicat dar are rezolvare.Nectarinelenu-s mai scumpe?

  20. Elisa zice:

    E ,cel putin, a treia oara cand o pun pe blog si tu Manole de-abia acuim ai zarit-o?Ce noroc ca n-am pus in ea si niscai brocoli,ca uite…il aveam in mana stanga si chiar ma gandeam ca-i cam putin pentru o mancare 🙂

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    si de unde iau eu cartile astea?
    Haide mai,trebuie sa recunoastem ca mancarilelui sunt celputin sanatoase,dar si gustoase.Ce alte calitati trebuie sa aiba mancarea??

  22. Elisa zice:

    Mona,
    bine ca zisesti sa stiu ca-i romaneste caasa cum zicea Ioana nu prea era…Am gasit pe net ambele variante pentru acelasilucru,lapte acru sau iaurt sau lapte prins din care se facebranza(dar nu dulce ci acra) de vaci.Branza dulce se face din lapte dulce.
    Merci pentru precizari 🙂 si bine-ai venit peblogulmeu 🙂 Te mai astept 🙂

  23. Elisa zice:

    Starsgates,
    asa e,merita 🙂

  24. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,mie mi-ai facut pofta de piersici din astea de toamna cu rosu pe langa samburi. 🙂
    Sunt asa de aromate si bune de tot,mai ales cand le culegi cu mana ta!
    Salata verde am vazut ieri la o alimentara din cartierul meu,mi-a atras atentia fragezimea,verdele si forma deasa ca o varza aproape.
    O zi minunata!

  25. Elisa zice:

    Gabi, asa este,sunt minunate lagust dar si la aspect,de-as fi harciog sau camila sa-mi pot depozita mancand o tona acum cat sunt….cebine-ar fi!
    Mi-e drag verdele toamna,cum zisei mai sus cu un etaj,sau….
    La fel ,draga mea,numai bine sa ai,ca ziua mea nu-i minunata,dar nu mai conteaza 🙂

  26. Pingback: Salată cu gutui « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un răspuns

