Perele culese de cateva zile

parul

perele

pere

S-au ingalbenit toate deodata si incepeau sa cada ca frunzele galbene toamna,asa ca  le-am   cules,dar nu se pastreaza prea mult.

Compot mai este de anul trecut,la congelator pun doar vreo doua pungi(nu mai am nici pungi zipller si pe aici nu se gasesc de cumparat).Ieri am pus cateva pungi si de ardei tocati marunt pentru ciorbe si mancaruri,abia am  gasit pungile,refolosite bineinteles.

Nu  mai  pot  manca pere,e  ceva care ma opreste,abia   mai  pot  manca piersici.

Sunt foarte dulci,dar foarte ,foarte dulci.Si strugurii la fel,ii mananca, deja, viespile.

Acest articol a fost publicat în Mancaruri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Perele culese de cateva zile

  1. Dumi zice:

    Nu poti muta castronelul acela cu pere mai aproape de poarta dela strada? Sa intind si eu mana.

  2. SuKăRiT zice:

    Dragă, caută o „prietenă” mai plinuţă, care vrea musai să dea jos ceva mai mult de 10 kile şi pune-i în breţe perele. Cu obligaţia de a nu mânca o săptămână numa’ „apă şi pară”. 😉
    Lasă, că urmarea, nu-i treaba noastră… Ce te-o apucat mila? =))

  3. zincabeiu zice:

    Vad ca ai ” podul plin de pere”! Fa tuica! ha,ha,ha.

  4. ioana zice:

    Perele sant fructele mele preferate,indiferent de specie,nu plec de la tarabele din piata fara pere spre disperarea jumatatii mele care are alte preferinte.

  5. Elisa zice:

    Dumi,
    ti-as trimite cu trenu dat se inmoaie foarte repede si ajung fleasca acolo…

    SuKaRiT,
    asa? pai sa ia aminte doamnele care doresc…poate doamna,poate doamna…ca eu nu 😛

    Zinca,
    fructele de anul trecut …vezi tu butoaiele alea de langa marul din curte pe care sunt ghivece cu flori?Acolo-s fructele de anul trecut…nimeni nu fierbe tuica aici,nimeni nu se ocupa,nimeni nu bea,decat alte…asa ca,Dumnezeu cu mila…

    Ioana,
    dece nu iei jumate de kil din ce-i place si dumnealui? 😀

  6. ioana zice:

    Stai linistita Eliso ca isi cumpara tot cei pofteste inimioara ,adica nu chiar tot………

  7. Elisa zice:

    Asaaaa??? 😉 ha,ha,ha!
    n-ai bagat de seama c-am zis jumatate de kil…?

  8. ioana zice:

    ba da am bagat de seama .

  9. Elisa zice:

    OK! Azi esti ori serioasa ori mucalita 😛

  10. Adinuca zice:

    Vrei sa-ti iau eu pungi din alea? ca am vazut la Ikea. Daca or fi din alea cum iti doresti tu. Eu pot sa le iau si sa le trimit prin posta la tine. Ce zici?

  11. Elisa zice:

    Adinuca,
    ti-am dat un mail:)
    Multam frumos de tot,esti o dulce 🙂

  12. Dumi zice:

    Cumnata mea are 2 gutui in curte, ca ei stau la curte, dar nu mananca gutui, doar de o dulceata. Raman multe si le pune intre ulucile dela gard pentru copii depe strada. Apropo de asta. La NY, saptamanal,in zilele cand se strange gunoiul oamenii pun la poarta haine (spalate si inpachetate frumos, televizoare, aparate electrocasnice,etc unele aproape noi, separat de gunoi si le iau oamenii saraci ca nici ei nu duc lipsa de nevoiasi. Presupun ca si in California este obiceiul acesta. Ca am vazut la televizor zilele astea cum taranii (fermierii) nostri aruncau laptele pentruca pretul de achizitie este prea mic. Sau tarlale arate cu varza cu tot. Sa fim noi mai bogati ca ei? Ce zici de treaba asta?.

  13. Elisa zice:

    Asa am mai facut,is multi nevoiasi la blocul de vis-a vis si crede-ma ca au facut nazuri,erau stricate cate unele ca nah ,asa-i in cate-un an.Dupa ce am pus saci cu mere de vara era plina soseaua si strada de mere,s-au batut cu ele.Gandeste-te ca la noi nu-i civilizatia din alte parti,daca pun ceva la poarta „saracii” rascolesc si fac gunoi,iau cate ceva si restul prapad…asa ca nu-i o noutate ce-mi spui,chiar dau la toata lumea care-mi intra in curte,cititoarea de contor,factorul postal etc.Aseara l-am incarcat pe un coleg cu pere si piersici,venise sa-i dea ceva sotul meu si …asa,deci sunt solutii,insa sa stii ca saraci-saraci dar nu vor orice,ori gandeste-te ca cele de caliate,luate de mine din pomi zgaraindu-ma toata,mai ales in par,le folosim noi,logic?Asa si dupa cese flescaiesc perele nu le mai vrea nimeni,iar eu nu am nici timp nici putere sa car pe unde stiu ,sa le duc direct acasa ,cum ar veni.
    Noi punem aragaz,frigider etc in curte,oamenii trec si vad si daca le trebuie cer si le dam,asa am dat anul trecut frigiderul,dar daca as pune ceva in strada ar venii cei ce cauta fier vechi ,ar demonta si ar lua ce le trebuie si ti-am spus,fac mare mizerie,iar strada nu mi-o curata nimeni,trotuarele cica-s ale noastre.Nu-ti mai spun ca de primavara pana toamana stau rezemand gardul de la strada cei de vis-a-vis scuipand bostane si coji de floare…,alaturi este,adica sunt chioscuri si-i plin de ambalaje pe jos…mai vrei sa-ti spun??Nu stii in ce tara traim?

  14. Dumi zice:

    Stiu Elisa. Nu vorbeam pentru tine, ca tu aduci acasa, nu furi din casa. Dar poate se rataceste pe la tine si citeste si unul din aia care fura pe unde pot. Cati nu vin la tine, citesc, iau si nu pun nimic in loc. Am aflat recent dela un senator ca nea Geoana si-a tras o casuta in Long Island de cateva milioane $. Stiu si zona ca am fost si eu pe acolo. E un golf splendid in apropiere cu vaporase unul langa altul. Nu mai comentez ca iar se urca sangele.

  15. Dumi zice:

    Cat despre Geoana eu asa am auzit. Minte Senatorul de Brooklyn, mint si eu

  16. Elisa zice:

    Dumi,
    pune linkul pe tapet,ai gasit ceva arata dovada ca ne trebuie.Eu am gasit ceva si postez mai sus imediat…asa trebuie actionat,ca timpul trece si….leafa nu merge 😀

  17. Dumi zice:

    Elisa,dovada nu am. A fost doar o discutie pe Skype. Dar mi-ai dat o idee buna si nu numai. Multam frumos.

  18. Elisa zice:

    OK!Mai vorbim 🙂

  19. Ion Racareanu zice:

    Ce soi sunt aceste pere ?

Lasă un răspuns

